Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@kazik Masz rację, popyrtało mi się.

Ze sprzedażą broni jest problem. Ci co ją skupują, mają często za mało kasy, a ci co mają kasę, nie chcą jej.

A o kasę się nie martw. Jak dobrze opchniesz właściwemu kupcowi Lampę śmierci, to mieć jej będziesz powyżej potrzeb do końca moda.

W miarę upływu gry, trzeba być wybrednym i brać tylko to co nam niezbędne. A jest w czym wybierać.

Mnie mod uszczęśliwił Kryształami o "ulepszonych" właściwościach, w tym 100kg udźwigu. A widzę np. na gameplayach, że nie wszyscy to mają. Tak że z dźwiganiem złomu jest problem.

Kombinezon obcych, dopiero po Dolinie Mroku. Ubierasz go, używasz akumulatora i pojawia Ci się znacznik do powrotu. Idziesz tam gdzie masz zadanie i po jego zrobieniu używasz pozostałej połówki. Przenosi Cię na miejsce znacznika. Spora oszczędność czasu, a i tam gdzie "wściekłe" anomalie, spora wygoda.

I ten kombinezon pozwala na strzelanie z broni obcych. Przydatna na "uspakajanie" mutantów, bo nie odbiera karmy.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szeregowy Killer - przypomnij sobie, co znalazłeś, gdy na Kordonie uwolniłeś Wilka. Chodziłeś i pytałeś co to jest. Do niczego nie pasowało.

A gdy zabiłeś "obcych", to w ich inwentarzu znajdowałeś albo białe pojemniki z amunicją do ich grawi, albo takie czarne prostokąciki, jak zapalniczka.

I jeszcze raz powtarzam opis teleportacji. Np. jesteś przy wagoniku na Wysypisku, a chcesz skorzystać z ręki Przemytnika i szybko wrócić. Ubierasz T-kombinezon, w inwentarzu odszukujesz tego teleportera i używasz. Wtedy w miejscu w którym stałeś pojawi się albo czerwony, albo fioletowy znacznik. Na piechotę idziesz do przejścia na Kordon, Ręką Przemytnika otwierasz bagażnik osobówki, zabierasz zawartość i aby znów nie borykać się z tymi latającymi anomaliami, wchodzisz do inwentarza, a tam masz teleporter jakby złamany na pół. Używasz go i lądujesz przy wagoniku. Nie sprawdzałem, jak to wygląda pomiędzy lokacjami, ale sądzę że też powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 7.10.2017 o 15:33, Agrael napisał(a):

@kanon1022
Na wysypisku, a dokładniej to przy ciele martwego typka. Tam gdzie Bies był w podstawce.
 

Rozwiń  

O niego chodzi? Czy w hangarze z burerami?

U mnie nie miał części do broni, może ktoś inny? A czy można je zespawnować?

Stiopka dalej siedzi na Kordonie i nie zamierza się ruszyć (Opcja dialogowa tylko "narazie")

S.T.A.L.K.E.R._ Shadow Of Chernobyl 25.12.2017 16_13_04.png

Edytowane przez andwis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@andwis - Jeśli po uratowaniu Stiopki wybrałeś drugą opcję dialogową, aby przebywał w wiosce, to grzecznie wykonuje polecenie. Chodzi za nami po lokacjach, przy pierwszej opcji, aby nam towarzyszył. A dalej obgaduje się taktykę.

Jeśli już zabierałeś Kameleona, to potrzebny trup jest na wysokości śmigłowca z teleportem, tylko że po drugiej stronie. Ma drugą broń jak ta z Kordonu. A ponadto dostajesz kod do sejfu na Pchlim. Aby się tam dostać, musisz dać się złapać takiej dziwnej, trzeszczącej anomalii, z obu stron hangaru, która przenosi na taką wiatę z kościotrupem, pomiędzy Pchlim a tymi cysternami. Idziesz do teleportu na końcu takiej podpory i masz sejf. Dobra zawartość.

Ale najlepiej to zrobić, przy okazji brania Kameleona. Dwa zadania za jednym podejściem.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sahar Było wałkowane na poprzednich stronach. Andżelę zostawiasz przy moście, po ostatnim dialogu ona idzie do wagonika, Ty na bagno. Nie pamiętam, czy plecak pojawia się całkowicie losowo, czy w 2-3 miejscach, ale za każdym razem masz na mapie w PDA kółko z przybliżoną lokalizacją. Z tym, że ten plecak jest inny; nie otworzy Ci się tak jak klasyczny schowek, a po kliknięciu na niego wszystkie graty po prostu pojawią się w Twoim ekwipunku. Szukaj w obrębie zaznaczenia, a trafisz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Pokaż ukrytą zawartość

Przepraszam, że tak dużo wkleilem ale w logu nic więcej nie było. Więc ten problem pojawił się w Dolinie Mroku. Po wyjściu wzywa nas zwiadowca i opowiada co widział na placu budowy. Zabijam mutanta i zdobywam arta aby przedostać się przez tunel w którym wieżyczki nie mają szans nas zabić. Gdy wchodzimy do tunelu doznaje wylot z dziwnym błędem a potem gra kaput. ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie pomaga. Ma ktoś może Save z danego momentu gry? Wykonałem wszystkie misje przed dolina i w dolinie wiec nie powinno być problemu.

Nie jestem w stanie powtarzać tak dużego momentu z gry bo ostatnie sejwy mam z wysypiska te w dolinie są nadpisane i eh szkoda gadać ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 26.12.2017 o 00:45, Szeregowy Killer napisał(a):

Nic nie pomaga. Ma ktoś może Save z danego momentu gry? Wykonałem wszystkie misje przed dolina i w dolinie wiec nie powinno być problemu.

Nie jestem w stanie powtarzać tak dużego momentu z gry bo ostatnie sejwy mam z wysypiska te w dolinie są nadpisane i eh szkoda gadać ;/

Rozwiń  

Wstaw sejwa sprzed akcji i ostatni autosejw. Może uda się coś zrobić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@andwis - Teraz już za późno na ruszenie Stiopki. Był przydatny do noszenia za nas nadmiaru potrzebnych rzeczy. Nic więcej.

Tak, będzie on potrzebny, do zaliczenia zadania Igła w stogu siana. Ale z tym nie problem, tylko wstrzymaj się z zaniesieniem Skidanowi broni do naprawy - o ile brałeś to zadanie - do czasu znalezienia ostatniego schowka maski wilczka. Wtedy na Kordon, rozliczasz broń i gadasz ze Stiopką, poznajesz prawdę i Stiopka znika z gry.

@Szeregowy Killer - Połamańca nie należy zabijać, bo traci się sporo gry. Aby go wyleczyć, nie musisz biec na Jantar, a do laptopa w wagoniku. Wzywasz naukowców, robisz ich zadania, dostajesz lekarstwo. A przy okazji pomagasz wojskowym przy transporterze. W zamian zabierzesz ze skrzyni składaną wieżyczkę-mortire, bardzo przydatną na Dziczy podczas likwidacji kontrolera-lenina. Zabicie Połamańca choć możliwe, zawiera jakiś błąd, który również i rus graczom psuł grę.

A wchodząc do estakady, masz zegar i przyciski szybkiego użycia? No i dostałeś lekcję, że w modach robi się częste twarde zapisy. Szczególnie po zamknięciu jakiegoś cyklu gry. Teraz to było wyjście z labu od kontrolerów. A co jakiś czas, stare niepotrzebne już zapisy usuwasz, albo przenosisz poza moda. To konieczne, tak aby w modzie nie było ich więcej niż kilkanaście, bo za bardzo obciążają kompa.

No i pytanie. Zadanie na znalezienie Worpała zrobiłeś? To też istotny fragment gry, mogący blokować jej dalszą część. Trzeba zrobić przed pójściem na budowę.

@sahar - Jeśli szukasz plecaka w nocy, mogą być problemy. Jak leży w wodzie, jest niewidoczny. Możesz się przespać do dnia, zrobić zapis i wczytać. Wtedy będzie nowy spawn, nawet może być po drugiej stronie mostu.

Tak jak Ci już napisano, sprzęt sam wskoczy do plecaka.

@vidkunsen   

- Ile Cię można prosić, abyś tymi rosyjskimi zapisami nie robił graczom wody z mózgu. Na spolszczeniu są nieprzydatne i mogą sporo namieszać. Wiem że chcesz pomóc, ale dobrymi chęciami to droga do piekła jest wybrukowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier - Plecaka szukam w dzień, jak się wejdzie pod wodę to można łatwo zobaczyć czy jest plecak czy go nie ma(u mnie nie ma :D ). Czyli nie respi się dokładnie w obszarze okręgu tak? Poszukam jeszcze raz dokładniej. Jest różnica czy zostawię ją przy moście czy odprowadzę do kryjówki ? Bo ta agentka gdzieś mi ostatnio zniknęła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sahar - Nie ma znaczenia. To że sama idzie do wagonika, jest tylko dla nas ułatwieniem.

Plecak może być w wodzie, albo na wysepkach pod krzakami. Dobrze jest nawet w dzień używać latarki. Jest trudno widoczny, a latarka daję większy kontrast. Zawsze jest w tym kręgu. Ale wgranie zapisu może go trochę przemieścić.

@Szeregowy Killer - Błąd jaki masz wykazany w logu, likwiduje się poprzez usunięcie ostatniego autozapisu z katalogu zapisów. Mod nie może sobie poradzić z jego nadpisaniem. Przed estakadą zrób twardy zapis, wyjdź na pulpit, usuń autozapis i wgraj twardy. Powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sahar - pobrałem 10 i zaraz sprawdzę.

PODBICIE;

@sahar Wgrałem ten save 10 i na nim masz manele w baraku w schowku. Nie wiem, czy w takim przypadku plecak w bagnie się pojawi, skoro wcześniej sprzęt zostawiłeś. Nie ma więc czego szukać.

Jak chcesz, to zachowując sava po dojściu dziewuchy do wagonika, powtórz grę od save 5 i zbierz manele z sobą.

Ja w swojej grze miałem sprzęt przy sobie, wiec sprzęt mi się zespawnował. Czasem próba przechytrzenia moda, a szczególnie tego, kończy się niepowodzeniem i problemami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.