Skocz do zawartości

Problem Przy Uruchomieniu.


Sierżant Słoń

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałeś wyżej link jak sprawdzać logi. Ale nie. Po co... Postęp martwicy mózgu +5%. Typie, wejdź w  S.T.A.L.K.E.R. Call of Chernobyl/appdata/logs/xray_cokolwiek.log i wklejasz tutaj wszystko od linijki FATAL ERROR. Takie to trudne? Nikt z nas nie jest jasnowidzem (no chyba że o czymś nie wiem ?) więc bez loga możemy jedynie stawiać hipotezy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@EGZOdaw spokojnie. Nie zaniżajmy poziomu naszych porad do tego co można znaleźć na stalker pl. Człowiek nowy, dopiero się uczy, cała Zona przed nim ;) . @Sierżant Słoń skorzystaj z porad kolegów powyżej i podaj loga. Sądząc po dacie urodzenia podanej w Twoim profilu jesteś najstarszym userem na forum, a nawet zaryzykowałbym twierdzenie że najstarszym obecnie człowiekiem świata :D .

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Chlebczarow napisał:

Twoim profilu jesteś najstarszym userem na forum, a nawet zaryzykowałbym twierdzenie że najstarszym obecnie człowiekiem świata 

(zrobiłem tak dlatego że mając 15 lat nie wpuścilibyście mnie do forum. (Cholera właśnie o tym napisałem))

ARNING: Occlusion map 'c:\users\admin\desktop\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\gamedata\levels\fake_start\level.hom' not found.
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 419441 K
* phase time: 23 ms
* phase cmem: 419441 K
* phase time: 23 ms
* phase cmem: 419441 K
* t-report - base: 650, 215578 K
* t-report - lmap: 2, 2048 K
* WARNING: player not logged in
! Can't find texture 'map\map_l12u_control_monolith'
* phase time: 6875 ms
* phase cmem: 487620 K
* phase time: 89 ms
* phase cmem: 487636 K
* [win32]: free[3316812 K], reserved[91228 K], committed[786200 K]
* [ D3D ]: textures[275064 K]
* [x-ray]: process heap[487628 K], game lua[25353 K], render[147 K]
* [x-ray]: economy: strings[18868 K], smem[1337 K]
compiling shader model_def_hq_3
compiling shader model_def_lq_3
compiling shader model_def_point_3
compiling shader model_def_spot_3
compiling shader model_def_shadow_3
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : sz < (tgt_sz - 1)
[error]Function      : IReader::r_string
[error]File          : FS.cpp
[error]Line          : 459
[error]Description   : Dest string less than needed.
 

stack trace:

0023:00548126 xrCore.dll, IReader::r_string()
0023:00566204 xrCore.dll, CInifile::Load()
0023:00565EB8 xrCore.dll, CInifile::CInifile()
0023:03CB1384 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:03BEA46F luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::class_rep::constructor_dispatcher()
0023:5785266D lua51.dll
0023:03BEAFBD luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::class_rep::construct_lua_class_callback()
0023:5785266D lua51.dll
0023:03BEAFBD luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::class_rep::construct_lua_class_callback()
0023:5785266D lua51.dll
0023:03BEAFBD luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::class_rep::construct_lua_class_callback()
0023:5785266D lua51.dll
0023:57857246 lua51.dll, lua_pcall()
0023:03EE28BD xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.