Skocz do zawartości

A.R.E.A.


Rekomendowane odpowiedzi

xgfeQAU419U.jpg

Tytuł oryginalny: Call of Chernobyl A.R.E.A. 
Deweloperzy: Holodilnik, Darril
Platforma: Call of Chernobyl 1.5
Wersja językowa: rosyjska

OPIS:   Nazwa moda pochodzi od słowa A.R.E.A. (Atmospheric Realistic Expanding Addon - Dodatek realistycznie rozszerzający atmosferę gry). Oparty jest on na modach Call of Chernobyl, Call of Misery i MLR. Obecnie jest w fazie rozwoju. A.R.E.A. podąża w kierunku skomplikowanego, lecz umownego realizmu, biorąc pod uwagę cechy i innowacje samej rozgrywki. Głównym celem tego dodatku jest rozszerzenie rozgrywki oraz próba wpłynięcia na wszystkie jej aspekty. Dla odczucia pełnej imersji zalecane jest, aby grać z ustawieniami podyktowanymi przez autora, bez żadnych zmian czy dodatków. W czasie samej gry ważnym jest, aby zastanawiać się nad każdym kolejnym krokiem, w końcu jesteś w śmiertelnie niebezpiecznej Zonie, prawda stalkerze? Gracze liczący na szybkie wzbogacenie się oraz ci z przyspawanym do spustu palcem mogą od razu odpuścić sobie ten mod. A.R.E.A. odzwierciedla spojrzenie autora na kwestie rozgrywki "prawdziwym stalkerem". 


  [-] Zmodyfikowane dodatki użyte w tej modyfikacji: 

  Pokaż ukrytą zawartość

[–] Adaptowane dodatki użyte w tej modyfikacji: 

  Pokaż ukrytą zawartość

[–] Autorskie funkcje i poprawki:

  Pokaż ukrytą zawartość

ZRZUTY EKRANU:

  Pokaż ukrytą zawartość

WIDEO:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTRUKCJA INSTALACJI:

  Pokaż ukrytą zawartość

ŹRÓDŁA:

  • Dodatnia 12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to nie jest ta wersja CoM która dodaje lokacje ze starych buildów (Oblivion Lost czy Lost Alpha)? Pamiętam że trafiłem na stream od jakiegoś rosyjskiego gracza testującego jeden z tych modów i to co mi się rzuciło w oczy to właśnie te nowe-stare lokacje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak po prawdzie to zwiedziłem szczątkowo 3 lokacje:rolleyes:, więc nie mogę odpowiedzieć na to pytanie. Jednak na wideo z rozgrywki nie widać, żeby coś zmienili w stylu starych buildów. Zauważyłem tylko kosmetyczne poprawki względem dotychczasowych "klonów" CoM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • cichy podpiął/eła i promował(a) ten temat

LINK DO S.T.A.L.K.E.R. - A.R.E.A. 1.0b97 Update: https://yadi.sk/d/DhduLkdJ3RAVEy

LINK DO Holodilnik's Version 07.01: https://yadi.sk/d/NjdEGvwL3RFNFw

ŹRÓDŁO: https://vk.com/fridgemodpack

Tak to wygląda:

ss_cichy_01-10-18_16-37-17_(l01_escape).jpg

RESZTA WIDOKÓW...

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Pierwszy post uzupełniłem. cichy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po północy dnia dzisiejszego ukazał się zimowy dodatek A.R.E.A. White Power 1.2

INSTALACJA: uruchamiamy rozpakowywacz (wystarczy wskazać ścieżkę instalacji a następnie nacisnąć EXTRACT) i kopiujemy archiwum do katalogu z modem. Aby odinstalować dodatek wystarczy usunąć folder patches.

ZRZUTY EKRANU:

  Pokaż ukrytą zawartość

WIDEO:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINK DO POBRANIA:

  Pokaż ukrytą zawartość
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zadałem jakiś czas temu tutaj pytanie o te nowe lokacje i wygląda to tak, że Kordon i Wysypisko są ze starych buildów (czy też Lost Alpha), może mają w planach zrobienie tak z innymi lokacjami, kto wie. Co do samej modyfikacji to widzę że dodano więcej przedmiotów do sprzedania. Są to jakieś pendraki, narzędzia i inne graty niepokryte rdzą. Jest lampa naftowa i ładowarka z gier Metro. Przejścia między lokacjami - na południu większość jest otwarta ale im dalej na północ to tych przejść mniej a potem wcale. Dla mnie to dobry kompromis.

Jest też dodana nowa lokacja - Polana. Ta lokacja znajduje się także w niedawno wydanej łatce do Last Day 1.3.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety na razie nie ma innej lokalizacji językowej poza rosyjską. Przy okazji wrzucę link do strony TKGP która wykonuje maszynowe "zangielszczenia" rosyjskich modów:

https://docs.google.com/document/d/1uEN0wVYTsSRIMVnF-4bMz__I1iEEAvL50gOXS9FO78w/edit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Trwają prace nad ulepszaniem broni. Dodano dźwięki przy podnoszeniu/opuszczaniu broni i w momencie celowania (tak jak w nowożytnych strzelankach). Dla każdej klasy uzbrojenia powstaną osobne dźwięki. Wideo ze strony macierzystej moda na VK:

  Pokaż ukrytą zawartość

 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Twórcy modyfikacji opublikowali demonstracyjne wideo, pokazujące nowe funkcje graficzne. Dodano objętościowe światła latarek i dźwięk ich włączania, namakanie kroplami deszczu ekranu HUD, ukośne strugi deszczu, promienie światła z OGSE, wygładzanie FXAA i kilka innych drobiazgów. Według twórców nowa aktualizacja będzie dostępna już niebawem. 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera jasna i niech ktoś mi teraz powie że X-Ray wyglada brzydko to go zastrzelę z bliskiej odległości obrzynem :D Dzieki zdolnym moderom silnik się broni nawet w 2018. Nie trzeba żadnych pseudo remakeów na silniku Cry engine,wystarczy kilka zdolnych umysłów i trochę pracy by odmłodzić grę o 15 lat :) . Wygląda to wszystko super i mam nadzieję że wszystkie nowe mody beda coraz ładniejsze i pokażą że X-Ray stać jeszcze na wiele :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 18.04.2018 o 23:30, Zwinny napisał(a):

X-Ray wygląda brzydko
sorry nie mogłem się powstrzymać 

Rozwiń  

Widze kolega lubi igrać z życiem :D  Jak to mówił pewien koleś "Życie na krawędzi, to mnie kręci"....Zgadłem? :D  Dobrze że nie mieszkasz po sąsiedzku bo już bym do Ciebie poszedł z moja strzelbą samoróbką na nabój śrutowy 12mm i grzecznie zapukąłbym lufą w drzi a potem opróżniłbym zawartość lufy w twój korpus zostawiając dziurę wielkości grapefruita w klatce piersiowej i zapaskudzona sciana za tobą.

Mój Wujek jest myśliwym i naboi mam sporo a z ojcem zrobiliśmy kilka zabójczych zabawek, pokazałbym na kanale prywatny fotki tego co posiadam na znak ze nie żartuję hłe hłe hłe.

PS: Do wszystkich służb mundurowych czy konfidentów potencjalnie czytających ten tekst: Oczywiście to co napisałem to tylko wymysł mojej chorej wyobraźni i nic takiego nie posiadam więc nie możecie użyć tego w sądzie jako dowodu przeciwko mnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dragon von chimera

Taki mają pomysł. Nie wiem czy to nie miało być coś na zasadzie tego co jest w ARMIE, nie wiem jak to opisać "oddzielne poruszanie głową i taka bezwładność broni gdy przesuwamy ją żeby była w jednej linii z nowym miejscem, w które patrzymy". Tam np możemy delikatnie najpierw patrzyć w bok "oczami", a potem przy mocniejszym ruchu myszą dosuwamy broń. Można to wyłączyć w opcjach i wtedy mamy jak w starych szuterach, tam gdzie ruszamy myszką idealnie równo idzie celownik broni nawet przy gwałtownych i długich zmianach kierunku patrzenia.

Ps. wydaje mi się, że to co oni tu pokazali było już w różnych modach do stalkera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.