Anton Gorodecki Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Tytuł oryginalny: Call of Chernobyl A.R.E.A. Deweloperzy: Holodilnik, Darril Platforma: Call of Chernobyl 1.5 Wersja językowa: rosyjska OPIS: Nazwa moda pochodzi od słowa A.R.E.A. (Atmospheric Realistic Expanding Addon - Dodatek realistycznie rozszerzający atmosferę gry). Oparty jest on na modach Call of Chernobyl, Call of Misery i MLR. Obecnie jest w fazie rozwoju. A.R.E.A. podąża w kierunku skomplikowanego, lecz umownego realizmu, biorąc pod uwagę cechy i innowacje samej rozgrywki. Głównym celem tego dodatku jest rozszerzenie rozgrywki oraz próba wpłynięcia na wszystkie jej aspekty. Dla odczucia pełnej imersji zalecane jest, aby grać z ustawieniami podyktowanymi przez autora, bez żadnych zmian czy dodatków. W czasie samej gry ważnym jest, aby zastanawiać się nad każdym kolejnym krokiem, w końcu jesteś w śmiertelnie niebezpiecznej Zonie, prawda stalkerze? Gracze liczący na szybkie wzbogacenie się oraz ci z przyspawanym do spustu palcem mogą od razu odpuścić sobie ten mod. A.R.E.A. odzwierciedla spojrzenie autora na kwestie rozgrywki "prawdziwym stalkerem". [-] Zmodyfikowane dodatki użyte w tej modyfikacji: Spoiler • Rozszerzony STCoM WP 2.8.0.7 Autor Gazik, przeróbka pod CoM Saszy Tułunży (poprawiono balans. Dodano modele oraz zmodyfikowano i adaptowano pozostałe.) • "Bad Ammo" (użyto podstawowej wersji, która została mocno dopracowana i poszerzona, dodano własne ikony.) • Dodatek Itemsoup (wszystkie przedmioty zostały przerobione, w tym ich ikony, zmienione także ich parametry, adaptowano pozostałe.) • Funkcje z dodatku Dimeyne: ulepszony spawn artefaktów i wiele innych (zbilansowano i poprawiono oraz adaptowano.) • Funkcje z dodatku "Hunting and Stalking" od Wafel: ulepszony system trupów mutantów i inne (zbilansowano i poprawiono oraz adaptowano.) • Funkcje z "Improved Interface" (poprawiono oraz adaptowano.) • Adaptacja najnowszej wersji MLR (wprowadzono mnóstwo zmian, handel hurtowy został wycięty. Zbilansowano i poprawiono oraz adaptowano.) • "Roadside Picnic 1.0" (adaptowano widok wszystkich rąk dla prądnicy. Całkowicie przerobiono część z postawieniem namiotu, rozpaleniem ogniska i gotowaniem jedzenia, poszerzono funkcjonalność) • Statyczne tekstury od VanoSanturi, duża część których została przerobiona, a pozostała poprawiana. Do tego addonu dołączono kilka funkcji od Skielji (adaptowano) • Rozszerzone PDA od FonSwong’a (dostosowano funkcjonalność, poprawiono grafikę. Zoptymalizowano skrypty, adaptowano.) • Outfit Addon 1.4.7 (dostosowano funkcjonalność, zbilansowano i poprawiono, rozszerzono oraz adaptowano.) • "Phobos: Artefact Reloaded Mod" (dostosowano funkcjonalność, zbilansowano i poprawiono, rozszerzono oraz adaptowano.) • "Axebeard’s Fieldcraft" (użyto podstawowej wersji, która została całkowicie przerobiona i rozszerzona.) • "DRX Dynamic Anomaly" (dostosowano funkcjonalność, zbilansowano i poprawiono, rozszerzono oraz adaptowano. Dodani nowe obszary anomalne. Zmieniono spawn, adaptowano.) Usunięto z: gamedata\scripts - drx_dynamic_anomaly. • Przegrzewani broni i pozostałe efekty z dodatku "SMURTH Dynamic Hud" (całkowicie przebudowano, dostosowano funkcjonalność. Przerobiono skrypt przegrzewania, adaptowano.) • Nowa broń: siekiera i MP40 od NAZ 1.7.4, Famas G2, STG-44, М24, G36C, WA2000, siekiera jest dopełnieniem z STCoP od Sinapsa (całkowicie przebudowano i adaptowano) • "Gun Jam Swearing v1", wersja od Survoks i Grzałki. Zmieniono prawdopodobieństwo wypowiedzi, dodano frazy dla frakcji Monolitu. • "Limited Game Saving for CoC" od xQd, zmieniono opis, nie uwzględniono wszystkich ograniczeń. • Nowe siatki celowników od Morka v0.4, v.0.5. Niektóre siatki zostały zmienione, dodano także nowe. • Odzwierciedlono stan przedmiotów z "Misery 2.2". Zmieniono tekstury liści, przerobiono kod, zmieniono położenie na ekranie, dodana animacje użycia. • Nowe gatunki i modele mutantów. Zmieniono tekstury i dostosowano zachowanie mutantów. [–] Adaptowane dodatki użyte w tej modyfikacji: Spoiler Niezmodyfikowane, ale dostosowane dodatki: • Ulepszone kolimatory od Faustle, • "Absolute Nature Redux" 1.7d, • "Structures Redux" 2.5d, • "AAP" od Dimeyne, • "СоС Ambient Overhaul", • "RealMoney 0.3.2", • Zoptymalizowano skrypty dla efektywności kombinezonu maskującego, • Zoptymalizowano wersje dla słabszych komputerów. [–] Autorskie funkcje i poprawki: Spoiler • Poprawiono i dopasowano rozgrywkę, aby upodobnić ją jak najbardziej do idei surwiwalu, • Nowy system zdolności (zakładka w PDA), • Nowe animacje otwierania i zamykania ekwipunku, założenia plecaka, rozmów, obszukiwania trupów i handlu, • Zmieniono zachowanie się GG, poprawiony zasięg widzenia NPC-ów, zmieniono odległość widoczności trupów i rannych, • Nowa dynamiczna muzyka, składająca się z utworów autorstwa Mike'a Gordona, • Nowe unikalne HUD-y hełmów, adaptowane z innych dodatków, • 14 nowych hełmów, • Mnóstwo nowych kombinezonów m.in: SKAT 9M, RS 1-B, Wojskowy kombinezon izolujący, kombinezon opancerzony “Mistrz”, kombinezon maskujący, stary płaszcz, • Nowe lokalizacje startowe, • Nowe “zmienione” artefakty oraz stare z CCz, • Unikalne modele dla każdego kombinezonu, • Przerobiono tekstury myszy, diabła leśnego (?), pijawki i innych mutantów, a także pewnych przedmiotów, • Bardzo duża ilość ikon została zmieniona na lepsze odpowiedniki albo została dopracowana, • Rozszerzona ekonomia i handel u handlarzy, nowy system zamówień przedmiotów, podobny nieco do zamówień oferowanych przez Żwawego, • Namakanie nabojów, w zależności od warunków pogodowych i plecaka, • Przerobione startowe lokacje gry, • Demontaż kombinezonów i broni na części zapasowe. Części zapasowych jest bardzo dużo, każda jest swego rodzaju unikalna. Istnieją trzy rodzaje narzędzi do demontażu kombinezonów, każdy z nich ma swoje cechy szczególne, • Animowane przyciski w menu i animowany ekran menu, • Rozwartokątny promień latarki, zmienionych jej charakterystyki i tekstury, • Więcej niż 300 nowych modeli dla stalkerów, a także około 40 nowych kombinezonów, • Przesiąkanie przedmiotów radiacją a także możliwość ich dezaktywowania, • Latarki, egzoszkielety i proto-egzoszkielety działają w oparciu o zasilanie bateryjne, • Istnieją nowe możliwości użycia dla nieużywanych dotychczas przedmiotów, a także rozszerzono funkcjonalność starych. ZRZUTY EKRANU: Spoiler WIDEO: Spoiler LINKI DO POBRANIA: Spoiler SAMODZIELNA GRA (mod + podstawka) do pobrania stąd => (8,1 GB) AKTUALIZACJA (info od @FairFight): W dniu 13.10.2020 o 15:26, FairFight napisał: Wyszła wersja 1.1610 https://www.moddb.com/mods/area/downloads/stalker-area-11610-update INSTRUKCJA INSTALACJI: Spoiler ŹRÓDŁA: Spoiler https://www.moddb.com/mods/area https://vk.com/coc_area 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 27 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Czy to nie jest ta wersja CoM która dodaje lokacje ze starych buildów (Oblivion Lost czy Lost Alpha)? Pamiętam że trafiłem na stream od jakiegoś rosyjskiego gracza testującego jeden z tych modów i to co mi się rzuciło w oczy to właśnie te nowe-stare lokacje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 27 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Tak po prawdzie to zwiedziłem szczątkowo 3 lokacje, więc nie mogę odpowiedzieć na to pytanie. Jednak na wideo z rozgrywki nie widać, żeby coś zmienili w stylu starych buildów. Zauważyłem tylko kosmetyczne poprawki względem dotychczasowych "klonów" CoM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędrowiec Opublikowano 27 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Tłumaczonko może? ^^ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 27 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Fiu fiu, dużo wymagasz Poczekajmy na premierę, a jak dużo osób będzie zainteresowanych (i do pomocy) to MOŻE.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 LINK DO S.T.A.L.K.E.R. - A.R.E.A. 1.0b97 Update: https://yadi.sk/d/DhduLkdJ3RAVEy LINK DO Holodilnik's Version 07.01: https://yadi.sk/d/NjdEGvwL3RFNFw ŹRÓDŁO: https://vk.com/fridgemodpack Tak to wygląda: RESZTA WIDOKÓW... Spoiler Pierwszy post uzupełniłem. cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Po północy dnia dzisiejszego ukazał się zimowy dodatek A.R.E.A. White Power 1.2 INSTALACJA: uruchamiamy rozpakowywacz (wystarczy wskazać ścieżkę instalacji a następnie nacisnąć EXTRACT) i kopiujemy archiwum do katalogu z modem. Aby odinstalować dodatek wystarczy usunąć folder patches. ZRZUTY EKRANU: Spoiler WIDEO: Spoiler LINK DO POBRANIA: Spoiler https://yadi.sk/d/emfcG6oP3RM7A6 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 24 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Zadałem jakiś czas temu tutaj pytanie o te nowe lokacje i wygląda to tak, że Kordon i Wysypisko są ze starych buildów (czy też Lost Alpha), może mają w planach zrobienie tak z innymi lokacjami, kto wie. Co do samej modyfikacji to widzę że dodano więcej przedmiotów do sprzedania. Są to jakieś pendraki, narzędzia i inne graty niepokryte rdzą. Jest lampa naftowa i ładowarka z gier Metro. Przejścia między lokacjami - na południu większość jest otwarta ale im dalej na północ to tych przejść mniej a potem wcale. Dla mnie to dobry kompromis. Jest też dodana nowa lokacja - Polana. Ta lokacja znajduje się także w niedawno wydanej łatce do Last Day 1.3. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędrowiec Opublikowano 27 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Czy ten mod ma jakieś angielskie (nawet mechaniczne) Lub polskie tłumaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 27 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Niestety na razie nie ma innej lokalizacji językowej poza rosyjską. Przy okazji wrzucę link do strony TKGP która wykonuje maszynowe "zangielszczenia" rosyjskich modów: https://docs.google.com/document/d/1uEN0wVYTsSRIMVnF-4bMz__I1iEEAvL50gOXS9FO78w/edit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Trwają prace nad ulepszaniem broni. Dodano dźwięki przy podnoszeniu/opuszczaniu broni i w momencie celowania (tak jak w nowożytnych strzelankach). Dla każdej klasy uzbrojenia powstaną osobne dźwięki. Wideo ze strony macierzystej moda na VK: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Kolejny feature moda w testach, brak mozliwości zrobienia save-a podczas walki gdy jesteśmy blisko wroga (na filmiku, wróg bliżej niż 60m nie można zapisać gry). ciekawe jak to się sprawdzi w małych lokacjach, np laboratoriach. tam może być wtedy ciężkawo. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Twórcy modyfikacji opublikowali demonstracyjne wideo, pokazujące nowe funkcje graficzne. Dodano objętościowe światła latarek i dźwięk ich włączania, namakanie kroplami deszczu ekranu HUD, ukośne strugi deszczu, promienie światła z OGSE, wygładzanie FXAA i kilka innych drobiazgów. Według twórców nowa aktualizacja będzie dostępna już niebawem. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjurak Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Co się stało ze stroną moda na VK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 @Patjurak Nic jeśli to ta https://vk.com/coc_area 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjurak Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Przepraszam miałem stary link. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 A tu nowy filmik z roślinnością. trawka na lokacjach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Cholera jasna i niech ktoś mi teraz powie że X-Ray wyglada brzydko to go zastrzelę z bliskiej odległości obrzynem Dzieki zdolnym moderom silnik się broni nawet w 2018. Nie trzeba żadnych pseudo remakeów na silniku Cry engine,wystarczy kilka zdolnych umysłów i trochę pracy by odmłodzić grę o 15 lat . Wygląda to wszystko super i mam nadzieję że wszystkie nowe mody beda coraz ładniejsze i pokażą że X-Ray stać jeszcze na wiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 X-Ray wygląda brzydko.Sorry, nie mogłem się powstrzymać. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Proszę stosować zasady pisowni języka polskiego. @Anton Gorodecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 14 minut temu, Zwinny napisał: X-Ray wygląda brzydko sorry nie mogłem się powstrzymać Widze kolega lubi igrać z życiem Jak to mówił pewien koleś "Życie na krawędzi, to mnie kręci"....Zgadłem? Dobrze że nie mieszkasz po sąsiedzku bo już bym do Ciebie poszedł z moja strzelbą samoróbką na nabój śrutowy 12mm i grzecznie zapukąłbym lufą w drzi a potem opróżniłbym zawartość lufy w twój korpus zostawiając dziurę wielkości grapefruita w klatce piersiowej i zapaskudzona sciana za tobą. Mój Wujek jest myśliwym i naboi mam sporo a z ojcem zrobiliśmy kilka zabójczych zabawek, pokazałbym na kanale prywatny fotki tego co posiadam na znak ze nie żartuję hłe hłe hłe. PS: Do wszystkich służb mundurowych czy konfidentów potencjalnie czytających ten tekst: Oczywiście to co napisałem to tylko wymysł mojej chorej wyobraźni i nic takiego nie posiadam więc nie możecie użyć tego w sądzie jako dowodu przeciwko mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Kolejny filmik, tym razem przedstawiający bezwładność broni podczas ruchów kamerą. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon von chimera Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 @tom3kb Standardowo będę się czepiał wszystkiego co się tyczy broni Sam mod wydaje się przyzwoity, ale takie ruchy broni nie występują przy poprawnym trzymaniu, szczególnie czegoś tak lekkiego jak aksu. Szczerbinka, muszka i oko tworzą jedną linię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 @dragon von chimera Taki mają pomysł. Nie wiem czy to nie miało być coś na zasadzie tego co jest w ARMIE, nie wiem jak to opisać "oddzielne poruszanie głową i taka bezwładność broni gdy przesuwamy ją żeby była w jednej linii z nowym miejscem, w które patrzymy". Tam np możemy delikatnie najpierw patrzyć w bok "oczami", a potem przy mocniejszym ruchu myszą dosuwamy broń. Można to wyłączyć w opcjach i wtedy mamy jak w starych szuterach, tam gdzie ruszamy myszką idealnie równo idzie celownik broni nawet przy gwałtownych i długich zmianach kierunku patrzenia. Ps. wydaje mi się, że to co oni tu pokazali było już w różnych modach do stalkera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon von chimera Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 @tom3kb Zobaczymy efekt końcowy. Dla mnie "gunplay" jest zdecydowanie w pierwszej 3 najistotniejszych elementów gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Filmik pokazujący roślinność na kilku lokacjach. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.