Gość Diegtiariow Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2020 3D łuski/gilzy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skryty Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2020 @kamil190 Wyobrazić sobie tony łusek walących się po całej Zonie. Marzenie i raj dla złomiarzy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Zmieniona pozycja kamery i sama kamera podczas wspinania się: A tak wygląda trafienie głową w ścianę : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Niezależne cząsteczki dymu. W oryginale ZP cząsteczki dymu są przywiązane do modelu HUD'a i zawsze podążają za nim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Opóźnienie skrętu: Prawdziwe gilzy/łuski po nabojach: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Aktualizacja 1.1606 z 31.08.2020. Nowa gra wymagana. Spis zmian: [ŹRÓDŁO] Spoiler - Poprawiono przejście pierwszej kamery przez przeszkody. - Poprawiono przejście ciała postaci przez przeszkody. - Poprawiono spadek liczby klatek, gdy występuje duże nagromadzenie anomalii. - Naprawiono funkcję cienia trawy, nieznacznie wpływa na FPS. - Poprawiono modele rąk kombinezonu SKAT-9M. - Poprawiono działanie tabletek „Kocie Oko”. - Naprawiono błąd, przez którą postać odmawiała snu, nawet jeśli nie brała żadnych stymulantów. - Naprawiono opcję kropli na ekranie. - Naprawiono błąd starego silnika, z powodu którego, nie były odtwarzane dźwięki zderzenia z wodą. - Naprawiono błąd, przez który można naprawiać maski i hełmy, poprzez przeciąganie baterii. - Naprawiono pozycję drugiej kamery. - Naprawiono drżenie modelu HUD na wszystkich renderach. - Naprawiono spadanie i podskakiwanie postaci podczas ruchu. - Naprawiono migotanie nałożonego plecaka lub kasku przy pewnych ruchach. - Naprawione celowanie u zużytych AKMS. Dodano przełączanie widoku z boku. - Naprawiono celowanie w WSK-94 z celownikami. - Naprawiono celowanie dla AK-74M (alternatywa), na monitorach 4:3. - Naprawiono wyświetlanie elementów UI inwentarza i planszetu na monitorach 4:3. - Naprawiono duplikowanie się oddziałów na Jantarze. - Naprawiono pojawianie się nieistniejącego oddziału w Prypeci. - Naprawiono rozciągnięte tekstury HUD hełmów bojowych podczas minimalizowania gry lub zmiany ubrania. - Naprawiono czułość myszy podczas celowania przez kolimatory. - Poprawione błędy gramatyczne w lokalizacji rosyjskiej i angielskiej. - Naprawiono wyloty związane z nagrodą za misję eliminacji mutantów. - Poprawiono opisy niektórych sklepów. - Naprawiono resetowanie funkcji przełączania celowania z pierwszej osoby po wczytaniu lub przejściu na inny poziom. - Naprawiono wylot podczas przeszukiwania NPC. - Naprawiono wylot z modelem Wała z celownikiem 1P78. - Naprawiono potencjalny wylot z bronią znalezioną w skrytkach. - Naprawiono wylot związany z rangą NPC w zadaniach z długami. - Naprawiono wylot z brakującym modelem OC-33 z celownikiem. - Naprawiono wylot z powodu braku miejsca w slocie 5, podczas gry na monitorach 4:3. - Naprawiono wylot z automatem Żurowa i SWD bandyty. - Naprawiono ochronę pseudopsów przed wybuchem. - Ulepszone tłumaczenie na język angielski. - Przerobiono oddziały monolitowców snajperów i szturmowców. - Przerobiono światowy model wtrysku. - Przerobiono cząstkę dymu z broni. Teraz nie jest powiązany z HUD-em. - Przerobiono kod gry, teraz gra nie będzie się zawieszać w przypadku braku zarejestrowanych cząstek, zamiast tego zostanie wyświetlona w dzienniku. - Przerobiono pozycję AN-92 w rękach, dodano zmianę celowania. - Usunięto testowy rozrzut wagi i objętości u bandaża. - Usunięto efektor strzelania dla trzeciej kamery. - Usunięto sprint, gdy postać porusza się na wodzie. - Wyczyszczono cząsteczki gilz w pobliżu śmigłowca i poprawiono potencjalny wylot. - Zmniejszono wyświetlanie ikon artefaktów na detektorach «Weles» i «Swarog». - Dodano nowe materiały dla gilz i dźwięki kontaktu. - Dodano dźwięki kontaktu gilz z różnymi powierzchniami. - Dodano funkcję, która przenosi postać do ostatniego punktu, jeśli spadnie pod lokację. - Dodana regulacja czułości myszy w celowniku. - Dodano naboje 7,92x57 do G43 i Mauser 98K. Dodano możliwość schowania ich do kieszeni, aby naładować Mauser 98K. - Dodano opóźnienie rotacji postaci. - Dodano unikalną implementację prawdziwych gilz dla wszystkich broni. Dodano nowe funkcje dla dostosowania gilz, same gilzy są do wyboru - Dodano opcję wyłączania 3D gilz, dla używania normalnych cząstek. - Dodano możliwość przypisania materiał amunicji do jego sekcji. - Dodano tymczasową poprawkę dla ładowania akumulatorów u techników. - Dodano przełączanie celowania z teksturowych celowników na dodatkowe celowanie. - Dodano palenie się postaci, jeśli otrzymał ogniste obrażenia ognia. - Dodano palenie się dynamicznych przedmiotów i NPC. - Dodano opis przedmiotu w dialogu zamówień. - Dodano magazynek i naboje do Colta 1911 w startowym wyposażeniu. - Dodano obrażenia głowy dla postaci, jeśli przyspieszy i uderzy w ścianę, i karę za wytrzymałość. - Dodano najechanie kamery podczas celowania dla drugiej kamery. - Dodano rozrzut wagi i objętości dla części mutantów. - Dodano nowy materiał na paliwo do miotacza ognia, teraz nie wydaje odgłosu trafienia i nie zgniata powierzchni przy kontakcie. - Zamieniono model i animację Mauser 98K. Dodano zmianę celowania z zainstalowanym celownikiem. - Zamieniono model i animację AK102. Dodano i skonfigurowano wszystkie celowniki, animacje magazynka. Dodano przełączanie celowania. - Zamieniono model i animację AK105. Dodano i skonfigurowano wszystkie celowniki, animacje magazynka. Dodano przełączanie celowania. - Zamieniono odgłosy dostawania i chowania gilz i dozymetru. Link do pobrania: [KLIK] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 1 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Przegląd wersji z 31.08.2020r.: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 4 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2020 Kolejny filmik, tym razem związany z HUD'em: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 30 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 Kilka nowych filmików prezentujących mechaniki z moda. I parę obrazków. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 10 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 Przyspieszenie FOV: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 11 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2020 [STRONA MODA] Spóźniona demonstracja nowej grafiki w wersji od Holodilnik'a. Wszystko to jest już dostępne w najnowszej łatce. Aktualizacja 1.1609 z 05.10.2020 - Wymagana nowa gra: Spis zmian: Spoiler - Dodano przycisk “Umieść wszystko” w inwentarzu. - Dodano funkcję długiego przemieszczania się przedmiotów pomiędzy ekwipunkami po kliknięciu „Weź wszystko” lub „Przenieś wszystko”. Im więcej elementów, tym dłuższy czas trwania. - Dodano możliwość przenoszenia rzeczy między ekwipunkami, najeżdżając kursorem na żądany ekwipunek i naciskając przycisk sprintu. - Dodano funkcję zatrzymywania obcych dźwięków, jeśli postać jest w zamkniętym pomieszczeniu. - Dodano nowy parametr dla przedmiotów użytkowych, volume_scale. Wskazuje, czy pojemność powinna zostać proporcjonalnie zmniejszona podczas używania przedmiotu. - Zmieniono funkcję zapisywania. Zasady zapisywania zostały uproszczone. - Poprawione zadania na przesyłki, w opisie teraz jest napisane, co należy przekazać odbiorcy. - Naprawiono błąd, gdy przedmioty pojawiające się po rozbiciu pudełek spadają pod geometrię. - Naprawiono niekompatybilność magazynków AKM i AKMS. - Naprawiono logiki radio i zanikanie muzyki w barze, w bazie wolności. - Naprawiono opcję cienia trawy na monitorach 4:3. - Naprawiono zbyt duży rozmiar tekstury śladów od eksplozji granatów. - Naprawiono wylot podczas zakładania maski. - Naprawiono uderzanie głową w ciasnych miejscach, takich jak piwnice. - Zmieniono dźwięk ostrzenia noży i siekier. - Usunięto zestaw kartograficzny ze startowego sklepu. Teraz dostępne są tylko mapy wojskowe ze naprawioną ceną. - Ulepszona angielską lokalizację. - Zamieniono modele AK-74 na nowe celowniki kolimatorowe. - Zamieniono modele AUG A1, zastąpiono dźwięki przeładowania. Zmieniono pozycję w dłoniach, dodano soczewkę i zmieniono celowanie. - Zamieniono modele AUG A3, zmieniono pozycję w rękach, dodano soczewki dla wszystkich celowników. - Ustawiono pozycję AK-74M (alternatywny). - Dostosowano niektóre elementy ekwipunku do wszystkich rozdzielczości, dodano 1 kolejny wiersz. Link do pobrania: [MODDB] ----- Patch dla wersji Holodilnika - Nowa gra NIE potrzebna. Instalować jak zwykle, zawiera wszystkie poprzednie patche. Obowiązkowo usunąć folder appdata\shaders_cache\r3 i r4.: Spis zmian: Spoiler - Poprawione questy na przesyłkę, w opisie zadania jest to, co ma być przekazane odbiorcy. - Zrobiono adaptację do 3. renderu, teraz w pełni działa. - Poprawiono wyloty shaderów z innymi ustawieniami. - Zoptymalizowany dof i odbicia, drugi jest ograniczony zasięgiem. - Naprawiono wylot przy korzystaniu z przewodników. - Naprawiono wylot sklepu podczas ładowania starych zapisów. Link do pobrania patcha: [KLIK] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FairFight Opublikowano 11 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2020 O kurczę wygląda świetnie! To jest już normalnie działający mod czy na razie jakieś testy? Bo widzę, że od 2017 jest rozwijany. Może jakieś zangielszczenie lub spolszczenie się znajdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FairFight Opublikowano 13 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Sorki za podwójny post, ale nie mogę edytować poprzedniego. Wyszła wersja 1.1610 https://www.moddb.com/mods/area/downloads/stalker-area-11610-update 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 10 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 W dniu 11.10.2020 o 19:33, FairFight napisał: O kurczę wygląda świetnie! To jest już normalnie działający mod czy na razie jakieś testy? Bo widzę, że od 2017 jest rozwijany. Może jakieś zangielszczenie lub spolszczenie się znajdzie. Mod cały czas się rozwija, co chwila są nowe aktualizacje (a z nimi nowe problemy, bugi itp) Język to rosyjski i angielski (angielski w 60-70%) Autor moda idzie w przesadny realizm i głupie rozwiązania, gorsze niż w NLC, Misery czy Dead Air. Jak sam widzisz po video, grafika wcale nie zachwyca. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 16 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2020 Przerobiony shader deszczu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 22 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 Nowe funkcje przedmiotów: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 29 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2020 Nowy system przejść: Teraz przejścia będą przypadkowo się otwierać i zamykać po emisji. Określone przedmioty otworzą parę przejść, ale tylko do następnej emisji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 6 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 Zmiana pancerzy u NPC: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 7 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Animacja próby strzelania podczas braku nabojów w magazynku: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 11 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2020 ☢ Dla modyfikacji «A.R.E.A.» przygotowywane jest duże uaktualnienie z redesignem lokacji! Twórcy pokazali, jak wygląda zmieniony Jantar. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 14 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 Aktualizacja 1.1614 z 14.12.2020. Nowa gra obowiązkowa. W skrócie: dodano wiele możliwości, wsparcia animacji, wyjątki, parametry dźwięki, itd. Poprawiono wyloty, błędy, niedziałające możliwości, animacje, braki; ulepszono logikę NPC, funkcję; zamieniono dźwięki, model, geometrię.... Link do strony z możliwością pobrania moda: https://www.moddb.com/mods/area/downloads/stalker-area-11614-update Wideo: Spoiler #EDIT 18.12.2020r. I kolejny update 1.1615: https://www.moddb.com/mods/area/downloads/stalker-area-11615-update1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 23 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 A.R.E.A. - Wersja od Холодильник (Aktualizacja 23.12.2020r.): W nim: nowy algorytm odbić, wykorzystywanych na wodzie, metalu (DX11); dodano pełne kałuże z odbiciami (DX11); zmieniony render dla bardziej poprawnego nałożenia się efektów (DX11); zmieniony efekt ściekających kropli; przywrócony i poprawiony Parallax Occlusion Mapping; zmienione statusy zadań - anulują się, gdy ktoś inny zlikwiduje legowisko lub obóz, bez udziału gracza lub też gdy zleceniodawca umrze; poprawki zadań; i coś tam jeszcze. Link do pobrania: [KLIK] Screeny: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 Trochę screenów z odnowionego Agropromu. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 14 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 Helikopter zniekształca powietrze: Spowolnienie jak w Max Payne: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sashaZkordonu Opublikowano 16 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2021 (edytowane) czy istnieje spolszczenie do tego moda? Edytowane 16 Stycznia 2021 przez kuzioniecowak47 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.