Jump to content

Reborn: Stalker Wolfenstein


cichy
 Share

Recommended Posts

Stalker_Wolfenstein_logo_800x450.jpg

Platforma: Czyste Niebo 1.5.10 / Repack - wersja samodzielna 
Data premiery: 01.01.2018 r.
Autor: Er & Reborn Team


OPIS:

Spoiler

Stalker Wolfenstein to prezent noworoczny od twórców serii Reborn i zawiera jedynie fragment rozgrywki, którą mieliśmy poznać w Reborn: Duplikaty.

Szrama jako Odrodzony tym razem będzie musiał rozwikłać zagadkę pojawienia się nazistów w Strefie Wykluczenia. Były najemnik decyduje się przedostać do niemieckiej bazy i odszukać sejf z dokumentami, który znajduje się w podziemnym kompleksie. Czy dzięki temu poznamy szczegóły przybycia Niemców z odległego 1941 roku do Zony ? Przekonajcie się sami! 

  • Dwie całkowicie nowe lokacje - Lokalizator i Oczyszczalnia; 
  • Nowe (niecodzienne) modele NPC jako żołnierzy III Rzeszy; 
  • Główna misja polega w dużej mierze na skradaniu się; 

Niektóre mody z serii Reborn doczekały się również polskiej wersji językowej. Należą do niej: 

Pozostałe mody z serii Reborn:

SCREENY:

Spoiler

20100188.jpg

20100186.jpg

20100192.jpg

20100191.jpg

VIDEO:

Spoiler

Prezentacja rozgrywki:

 

INSTALACJA:

Spoiler

"Reborn Wolfenstein" to samodzielna modyfikacja, która nie wymaga posiadania podstawowej wersji gry. 

  • Rozpakowujemy pobrane archiwum i można grać. 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Fix:


Źródło: logo_stalkermod.webp

 

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, cichy napisał:

Modyfikacja jest prezentem noworocznym - jest to fragment rozgrywki moda "ŹRÓDŁO".

Czyli takie demo :) Czego to już nie wymyślą. Myślałem, że to może jakiś prolog, wprowadzenie. Ale jak to wycinek z moda to wolę poczekać na całą historię. No i wtedy trzeba będzie się w końcu zabrać za tą pokręconą trylogię :D

Link to comment
Share on other sites

Znając jak Er dawkuje napięcie w rozgrywce, oraz znany już z rożnych gameplayów efekt eliminacji mutantów, sądzę że warto zmierzyć się z tym modem. Możliwe, że przejście moda Źródło będzie dla niektórych wyzwaniem nie do pokonania. Lepiej więc choć tylko polizać, niż obejść się smakiem.

Link to comment
Share on other sites

Co dotyczy tekstu z pierwszego screena.

1 fragment.

Adresowany jest do rosyjskich "małolatów". Dotyczy niedokładnego i bez zrozumienia czytania dialogów i słaba znajomość rosyjskiego(?). A także grania typu cziki briki, a przez to zapędzania się w kozi róg. Problemy techniczne zwalone są na X-Raya.

Moja uwaga. Ale w całej rozciągłości, dotyczy to również naszych "pośpiesznych".

2 fragment.

Fragment z moda Źródło. Historia Niemców z 41 roku ( kto grał w Duplikaty, już się z nimi spotkał ). Trzeba wyjaśnić jak się znaleźli w tej bazie, tyle lat po wojnie. Również tym są zainteresowani Zarka i Kartograf. Musimy dobrać się do ich sejfu, ale wcześniejszej zdobyć broń z tłumikiem i wejść do podziemnego kompleksu. Spowodowanie alarmu zawala misję. Trzeba poznać sposób poruszania się wrogich patroli, aby wejść  na teren bazy.

3 fragment

To niuanse gry.

Po wczytaniu zapisu, ilość patroli się zwiększa.

Jeśli niezauważeni wejdziemy na teren bazy, informacja przestaje się wyświetlać.

Zapisy przez consolę wyłączony. Szybkie zapisy F5 - F9

Widok zza pleców GG - F2, powrót F1

I na dole drobnym druczkiem, to co znamy z poprzednich modów: "Utracone minuty z życia - zostały zabezpieczone".

Czyli że jest to całkiem odrębny mod, w który trzeba zagrać. A i na pewno godzien tłumaczenia.

 

 

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

To "demo" jest w pewien sposób próbą "przekonania" do "Źródła" większej ilości graczy. Nie ukrywajmy, że seria REBORN nie zyskała przychylności na ap-pro.ru (ba, swego czasu była tam nawet ostro krytykowana), więc teraz zespół Reborna, próbuje "sondować" społeczność tym kawałkiem rozgrywki. I ja jestem jak najbardziej za - misja nie głupia, jakieś tam urozmaicenie jest zamiast typowego "biorę Wintara i kampię wszystkich, po czym wchodzę na patroszenie budynków". Choć przyznam, że ta mapa przeportowana z Survarium, na której "streamowano" rozgrywkę ze "Źródła" swego czasu, bardziej mi się podobała:052:.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Grałem w Reborna 2.50. I odniosłem wrażenie, że to mod-pastisz Stalkera. Wrażenie że Er próbuje ośmieszyć gry stalkera, było nieodparte.

Dopiero przeróbka i wydanie RebornaFF przez innego modera, pozwoliło mi go przejść z zadowoleniem. Tak że nie dziwię się oburzeniu tamtejszych graczy na takie coś. Kolejne wersje były już bardziej "ludzkie" , a Duplikaty i ich odmiany już normalnymi modami. Sądzę, że  w Źródle ( a widziałem gameplaje z testów ), Er nie wróci do pomysłów z 2.49 i 2.50. Choć i w Źródle, to wielokrotne przeistaczanie się mutantów, to jakieś przekroczenie granicy przyzwoitości.

Wyjdzie Źródło, zobaczymy.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, cichy said:

Proponuję na dobry początek połazić po obrzeżach lokacji, tam jest dron - koło niego można się zaopatrzeń i potem ruszać w bój... Chyba, że ktoś chce z nożem - nie wolno ludzi ograniczać :blush:.

Nie trzeba się spieszyć iść do walki,im mniej będzie strzelanie na bazie,tym lepiej.Można i bez odpalania obejść się w ogóle.

Edited by LIQUIDATOR
  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Próbuję pograć w to cudeńko :) i utrudnione jest na maxa w bazie. Pieski pancerne po pól magazynka na głowę z AS WAŁ żeby padły, każdy poważniejszy alarm i żeby nie wiem jak i gdzie uciekać lądujemy na gestapo :D, z tej samej broni my trafiamy co któryś raz a niemaszki za każdym razem ( niech im będzie :)). Lokacja w sumie taka sobie, trochę brak jej klimatu stalkera, niby to samo ale coś mnie nie przekonuje.

Zamiast śrub rzucamy łuskami.                                                     Arty fajnie podświetlone.

ss_mkk7_01-02-18_19-03-42_(klaranlage1).thumb.jpg.8cc2af3b484695984a172e305d170c3f.jpgss_mkk7_01-02-18_19-06-18_(klaranlage1).thumb.jpg.c41e455f0cf6ab6a2c6b3dec03a292af.jpg

Ciekawy rozbłysk anomalii.

ss_mkk7_01-02-18_19-03-41_(klaranlage1).thumb.jpg.77bc9da9d6f1382d961215316a0b8b28.jpg

Mundur niemiecki zdobyty, możemy spokojnie chodzić po bazie.            Tak w nim wyglądamy.

ss_mkk7_01-02-18_21-19-08_(klaranlage1).thumb.jpg.3d4f3ef01c9e31dae688aeaf13a871dc.jpgss_mkk7_01-02-18_21-19-45_(klaranlage1).thumb.jpg.01b74d2c4450c7b2f6cc17a9af23b194.jpg

Teraz nam nawet salutują :).                                                    Zawartość schowka nad sztabem, do zebrania później.

ss_mkk7_01-02-18_21-26-00_(klaranlage1).thumb.jpg.7078778c986201f649cfebebfb1e7d09.jpgss_mkk7_01-02-18_21-26-38_(klaranlage1).thumb.jpg.19635cfd16f9694ca3691af553914767.jpg

Teraz ratuję partyzanta, a w zasadzie spotykam bandytów z którymi robię geszeft :).

Edited by mkk7
  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Mod utrzymany w Erowskim klimacie. Przeniknięcie się czasu. No i mentalność. Jak nie pokazać IIWŚ. Coś dla zwolenników takich gier z tego okresu. Ale przypomina mi się Reduta Ordona - "Nam strzelać nie kazano...." . Może dalej będzie coś do zastrzelenia. Wtedy zdecyduję czy grać.

@LIQUIDATOR - Wielkie dzięki za gameplaya. Dawaj następne. Большое спасиба за геймплея. Давай ещё.

Na razie zrobię sobie przerwę od gry. Na niedługo, ale niech się mi mody w głowie poukładają.

Link to comment
Share on other sites

Z partyzanta zrobił się amerykański szpieg Blazkowicz w niemieckim przebraniu :D ( przekazuje nam sporo ciekawych informacji, ale pochodzi z innej rzeczywistości bo nigdy wcześniej na oczy nie widział karty magnetycznej ), przy okazji tego zadania jest taka uwaga, żeby wcześniej szwendając się po lokacji nie zebrać przebrania bandyty choć może nas to skusić ( jest potrzebne w tym zadaniu i mimo odniesienia na miejsce po otrzymaniu informacji o nim, później scrypt nie zaskoczy i bandyci nie zaatakują bazy, a zabranie klucza ze skrzyni skutkuje spotkaniem z gestapo :)).

ss_mkk7_01-04-18_17-18-25_(klaranlage1).thumb.jpg.1974774f0d8a186db153aa3a1fbb5813.jpgss_mkk7_01-04-18_20-02-47_(klaranlage1).thumb.jpg.2238fb98ac47f1ed3b22e7b1856f4f80.jpg

Mając już klucz z kodem otwieramy pomieszczenie z sejfem i mamy kody do drzwi za którymi jest sala z przejściem na drugą lokację.

ss_mkk7_01-04-18_20-29-41_(klaranlage1).thumb.jpg.11545015b463918efb7f07182685165d.jpgss_mkk7_01-04-18_20-30-25_(klaranlage1).thumb.jpg.3512e81e46d6b92b4fa452ebdd4ce308.jpg

Taką ciekawostką są mocarne komary :), nie dość że żądlą to jeszcze potrafią nas przepchnąć o kilkanaście metrów pomimo naszego oporu :D.

ss_mkk7_01-04-18_17-17-32_(klaranlage1).thumb.jpg.8be49b782f200f5612d4fd3602021f7a.jpg

Po wejściu w anomalię w sali za drzwiami lądujemy na kolejnej lokacji.

ss_mkk7_01-04-18_20-47-34_(lokator).thumb.jpg.730a1bdb57f47b06cbcbe6c075ae571f.jpg

Wcześniejszy video poradnik do pierwszej lokacji należy potraktować z przymrużeniem oka, wcale tak gładko nie idzie jak grającemu :) ( sprawdziłem z ciekawości tą wersję przejścia ).

 

 

Edited by mkk7
  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

@mkk7 Klucz na dachu trzeba brać,gdy maruderzy będą atakować bazę i podniesie alarm.Tak pomyślana fabuła,ale jeśli masz mózg to można zrobić inaczej.Bez żadnego lęku i Gestapo,trzeba po prostu usunąć niemiecką formę i delikatnie подкравшись wziąć klucz i wszystko z szuflady,a potem można formę znowu nosić.;))

 

Dla miłośników eksperymentów,można oczyścić całą bazę Wehrmachtu od niemców jeśli poszczuć na nich komarów.Jeśli ubrany niemiecki kombinezon,komary nie przynoszą szkody,na nich można nawet latać.;)A potem jeśli założyć egzoszkielet,komary będą ginąć na podejściu.Krojenie filmów rozbiórki bazy za pomocą komarów. 

 

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

@LIQUIDATOR  Болшое спасиба за гамеплейи. Пригодятся. Но я пока играт в него не буду. Мне нужен "большой перекур". А даже игры с бремени 2МВ не по моeму вкусу.
Вторая локаця, ето началная из Исток?

Bardzo dziękuję za gameplaye. Przydadzą się. Ale ja na razie grał nie będę. Potrzebuję odetchnąć. Ale też gry z czasów II WŚ nie na mój gust.

Druga lokacja, to początkowa ze Źródła?

Link to comment
Share on other sites

  • Pancerniak77 changed the title to REBORN - STALKER WOLFENSTEIN
  • Agrael changed the title to Reborn: Stalker Wolfenstein

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity