Skocz do zawartości

STCoP Weapon Pack 3.4


Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, tom3kb napisał:

Linka nie daję bo nas blokują ;).

A ja dam (chyba właściwy, nie wiem, ruskiego nie znam) i powiem jak ominąć :D

Żeby wejść na stalker-mods, wystarczy użyć VPNa - nawet darmowy, wbudowany w Operę da radę

https://stalker-mods.clan.su/load/stalker_cop/stalker_zov_pripjati/stcop_weapon_pack_3_1_addony/1-1-0-4227

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nowości w wersji 3.2

- dodane bronie: FN FNC, AEK-919K, MTAR-21, MG 42, Uzi, KAC PDW

- przywrócono FiveSevena

- zmieniono niektóre marki celowników

- naprawiono błędy związane z celowaniem przy pomocy niektórych kolimatorów

- zmieniono animacje dla PP-19-01 Vityaz, AK-12 i G36K

- nowe siatki celownicze dla karabinów snajperskich

- usunięto przybliżenie przy celowaniu (działa poprawnie tylko na FOVie 75, włączone standardowo)

- naprawiono błędy związane z dźwiękami przeładowań SKSa

- naprawiono/zaimplementowane brakujące dźwięki dla broni

- nowy, osobny tłumik dla AK-12

- pomniejsze fixy błędów

Nowe dodatki

- celowniki 3D

- przywrócono komendy konsolowe do edycji zasięgi renderowania i gęstości trawy

- dodano komendę na wysokość trawy (testowa)

- pomniejsze fixy poprawiające wydajność

- dodano bezwładność i kolizję broni z SWMa

- dodano przycisk włączający podświetlenie w 1P93, podpisany pod klawisz "HOME"

- dodano komendę do kontroli viewport_near

Spis wszystkich nowych komend

r_viewport_near 0.05 - 1;
r__detail_radius 49 - 200;
r__detail_density 0.04 - 0.6.

Screeny z Ap-Pro

Spoiler

l7w5glg.jpg

hjNXYI5.jpg

cGSh8lz.jpg

xR6eHBw.jpg

LtqN7hr.jpg

amrfQfG.jpg

o0yAkPJ.jpg

Iuc9eKn.jpg

iig0QSq.jpg

Linki do pobrania

Yandex - https://yadi.sk/d/t8bpoKLAenkHpg

Google Drive - https://drive.google.com/file/d/1WCmC4mM5waZSAprPOkMycRVCCY-bmbqj/view

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
23 minuty temu, Sierioża napisał:

@Altervoodo Najlepiej zaradzisz, robiąc spolszczenie, bo ta wersja go nie ma :P Pewnie da się połączyć tłumaczenie starszej z obecną. Tyle, że nowe pukawki i tak nie będą miały opisów.

Tak też pomyślałem, lecz dopiero po dodadniu posta ?

Cóż, skorzystam z twojej sugestii i spróbuję połączyć starsze spolszczenie z obecną wersją moda i sam spolszczę nazwy pozostałych giwer, może nawet dodam do nich opisy. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

STCoP Weapon Pack 3.3: Yandex | Google Drive 

Fix 3.3.01:

Spoiler

1. Naprawiono wylot z logiem "Can't find model file 'dynamics\weapons\wpn_abakan\wpn_abakan_1p29.ogf'";
2. Naprawiono celowanie z Wintoreza z PSO i SWD z noktowizorem;
3. Naprawiono wylot podczas próby wyrzucenia Sajgi Trapera;
4. Naprawiono zawieszanie się gry na niektórych systemach.

Linki na fiks: YandexGoogle Drive

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Diegtiariow

Fix 3.3.0.5:

Spoiler

1. Poprawiony błąd z przemianą AKM w AKMS przy założeniu 1P78;
2. Poprawiono brak gilzy przy wystrzale z SPAS-12;
3. Poprawiono celowanie z kolimatorowych celowników na PP-19-01 Witiaz;
4. Usunięty automatyczny tryb u pistoletu Glock 19;
5. Poprawiono niedziałające animacje wystrzału w trybie celowania;
6. Poprawiono powaloną wartość hud_fov;
7. Dodany hotfix, poprawiający wylot z wyciętym Colt Kimber;
8. Poprawiony spis broni, na które reaguje Sęk;
9. Usunięty "zbędny" nabój w komorze pistoletu MP-443 "Грач";
10. Poprawiono światowy model automatu SCAR-H z celownikiem Barska;
11. Próba naprawienia rzadkiego błędu z -1 nabojem;
12. Poprawienie zepsutego po błędzie systemu "30+1".

Linki: Yandex | Google.Drive

Fix 3.3.0.6:

Spoiler

1. Poprawiony pojemność magazynka Sajgi i Wieprza z 8 na 5 naboi;
2. Poprawiono celowanie z unikalnego SWD;
3. Poprawiono animację wystrzału z celownikiem ACOG na АК-101;
4. Poprawiono błędna kość dla wylotu gilzy w Uzi, a także zwiększono rozmiar tłumiku (podziękowania dla simple);
5. Przywrócono możliwość ulepszenia trybu auto w pistoletach USP, Beretta i SIG-220;
6. Zamieniono tekstury snajperki Barrett M82.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

@dave23 zrób jakiegoś screena jak to wygląda? Ale np model ma ręce podniesione jakby w nich miał broń, możesz strzelać, możesz je zmieniać w ekwipunku pomimo tego, że ich nie widać, widać modele broni u innych stalkerów?

Może to wina oświetlenia? Grasz na dynamicznym lub wyższym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Diegtiariow

Nowa wersja moda 3.4: [ŹRÓDŁO]

Co nowego?:

Spoiler

Nowa wersja, szczerze mówiąc, nie wyglądająca na nową wersję; w dodatku prawie nikomu nie potrzebna (spójrz tylko, jak piękny i rozwijający się jest Gunslinger!). To raczej kolejne uproszczenie i eliminacja błędów (jak zwykle dodawanie nowych błędów z powodu nieuwagi). Zmniejszenie liczby broni w żaden sposób nie pomogłoby modowi, ale w większości byłoby naprawdę bezużyteczne i monotonne. Cóż, żeby nie było zupełnie nudno, dodano celowniki nocne.

1. Z pomocą Mortana (aka Krt0ki) silnik został zaktualizowany do x64. W efekcie zwiększono wydajność w trybie celowania oraz samą rozgrywkę.
2. Po raz kolejny zmieniono położenie broni w rękach;
3. Wymienione animacje unikalnego Wintoreza, MP-133, MP5, AK-74, HK-416;
4. Dodano celowniki nocne - PN23 „Saracen” (schludny, umieszczony na pikatinie) i NSPU (ogromny i straszny, całkowicie zakrywa całą broń);
5. Zmniejszona czułość myszy w trybie celowania;
6. Poprawiono zniszczoną animację strzału z Kałasza (kosztem lekko przewróconego celowania z założoną lufą);
7. Pożyczono (jak zwykle) kilka dźwięków z Gunslingera;
8. Poprawiono światowy model granatnika AG-36 i model AKS-74 z celownikiem OKP-7;
9. Przerobiono niektóre animacje strzałów podczas celowania;
10. Usunięto niepotrzebny ruch kamery podczas przeładowywania niektórych broni;
11. Dodano możliwość dodawania celowników do SKS;
12. Przywrócono małe przybliżenie podczas celowania (nie jest to fov 67.50);
13. Celowanie z celowników 3D stało się wygodniejsze;
14. Drobne zmiany, o których twórca zapomniał.

Lista broni z opisem zmian, a także powody katowania z takiego czy innego powodu:

Automaty:
1. AN-94 "Abakan" - dźwięk wystrzału został zastąpiony na dźwięk z Gunslingera (właściwie z L85).
2. AK - nowa pozycja w rękach, naprawiono szarpaną animację strzału i wykonano nową przy celowaniu kolimatorem.
3. AK-12 - dodano kamuflaż dla unikalnego wariantu, pozostałe zmiany są takie same jak dla zwykłego AK.
4. AK-74 - wycięto 2 z 4 opcji skórki, przeszczepiono do starych animacji (które są gorsze). Dla odmiany.
5. AK-74M - zmiany jak u zwykłego AK.
6. AK-101 - zastąpiony na AK-74M o innej teksturze (lol). Wykonane tak, aby te kałaszniki nie różniły się zbytnio od siebie.
8. AKM - zmiany jak u zwykłego AK.
9. AKMS - zmiany jak u zwykłego AK.
10. AKS-74 - nowa pozycja w rękach.
11. AKS-74U - nowa pozycja w rękach. Dodano unikalny wariant dla GG.
12. AUG A1 - zmieniono animację strzału podczas celowania.
13. FN FNC - nowa pozycja w rękach.
14. G3 - nowa pozycja w rękach.
15. G36 - nowa pozycja w rękach.
16. G36K - nowa pozycja w rękach.
17. OC-14 „Groza” - bez zmian.
18. HK-416 - zastąpiono animacje.
19. L85 - nowa pozycja w rękach.
20. LR-300ML - nowa pozycja w rękach.
21. M4A1 - nowa pozycja w rękach, nowy nierealistyczny dźwięk strzału.
22. RU-556 - nowa pozycja w rękach.
23. SCAR-H - nowa pozycja w rękach. Animacja idle nie jest naprawiona (ręce się poruszają, broń nie).
24. SIG-550 - nowa pozycja w rękach.
25. SIG-552 - nowa pozycja w rękach.
26. AS "Wał" - krzywa animacji przeładowania została zastąpiona na zwykłą jak w WSS, nowa pozycja w rękach.
27. SR-3 „Wichr” - nowa pozycja w rękach.

Strzelby:
1. Fort-500 - nowa pozycja w rękach.
2. Mossberg 590 - nowa pozycja w rękach.
3. MP-133 - nowe animacje z paczki EFT.
4. MP-153 - bez zmian.
5. Protecta - nowa pozycja w rękach. Najlepiej by znaleźć dobre animacje, ale na razie jakieś są.
6. Remington 870 - nowy model i nowe-stare animacje. Powolny i taki sam jak Mossberg i Fort.
7. Sajga - nowa pozycja w rękach. Nie ma co zmieniać, cudowna lufa od mistrzów z EFT paczki.
8. SPAS-12 - nowa pozycja w rękach. Fajnie byłoby już zmienić model, ale nie ma.
9. TOZ-34 - nowa pozycja w rękach. Drewniane animacje, ale no dobra.
10. TOZ-66 - nowa pozycja w rękach.
11. TOZ-194 - nowa pozycja w rękach.

Pistolety maszynowe:
1. PP-19 "Bizon" - nowa pozycja w rękach. Rozumiem, że każdy chciałby zobaczyć nową animację po Gunslingerze, ale jest co jest.
2. MP-5 - nowe animacje, chwyt nie zapada się już w dłonie GG. Nie są całkiem doskonałe.
3. PP-2000 - nowa pozycja w rękach. Nic więcej.
4. PPSz-41 - nowa pozycja w rękach.
5. UMP-45 - nowa pozycja w rękach.
6. IMI Uzi - nowa pozycja w rękach.
7. PP-19-01 "Witaź" - nowa pozycja w rękach. Model nie jest najlepszej jakości, ale nie ma lepszego wyboru.

1. G3SG1 - nowa pozycja w rękach. Pozostaje tak, jak jest.
2. Gauss - bez zmian. Nie lubię Gaussa, więc pozostaje taki, jaki jest.
3. Kar-98k - zmieniono animację strzału podczas celowania, wygodniejsze się stało. Sama animacja jest wciąż krzywa (chodząca blokada zamka podczas strzelania i przeładowania), nie wiem, jak przywrócić ją do normy.
4. L96A1 - zmieniono animację strzału podczas celowania, wygodniejsze stało się celowanie (pozostaje błąd ze znikaniem rąk GG w trybie celowania po wystrzale);
5. M82 - nowa pozycja w rękach. Model jest całkiem znośny, animacja też.
6. M98B - nowa pozycja w rękach. Model jest całkiem niezły, z małą drewnianą animacją.
7. MK-14 EBR - nowa pozycja w rękach. Tak, model jest stary i nie wygląda tak świetnie, ale niech tak będzie.
8. Remington 700 - nowa pozycja w rękach. Jest błąd podczas strzelania (celownik trafia w oko GG). Nie ma możliwości tego naprawić.
9. SKS - dodano możliwość instalacji celowników (naprawdę). Zastąpiono na żółtą teksturę z tej samej paczki EFT.
10. SVD - nowa pozycja w rękach. Nic więcej.
11. SVT-40 - nowa pozycja w rękach. Nic więcej.
12. SVU - nowa pozycja w rękach.
13. WSS "Wintorez" - została przeprojektowana unikalna wersja, teraz jest na nudnych animacjach AK z rączką.

Wycięte:
1. G36C - szkoda było ciąć, ale animacje leżały, nie tak byśmy chcieli.
2. Mosinka - wycięta z powodu "niezbyt dobrych" animacji i problemów z celownikiem.
3. L85A2 - wycięty (po co to w ogóle było potrzebne?)
4. AK-102, AK-103, AK-104, AK-105 - wycięte. Nikt ich nie lubił.
5. AEK-971 - cóż, takie sobie animacje i wyleciał.
6. FN FAL - przeciętny model.
7. WSK-94 - bez znaczenia w obecności Wichra, + siedział na tych samych animacjach, które są już używane wszędzie.
8. M16 i M16A2 - tak po prostu.
9. IMI Galil - również wycięty tak po prostu.
10. KAC PDW - nie różnił się od Skara, nie było natywnych nabojów i zakrzywionego tłumika na domiar.
11. Wieprz - znacznie gorszej jakości niż Sajga.

Pistolety, granatniki i karabiny maszynowe:
Żadnych zmian poza nową pozycją w rękach.

Screeny:

Spoiler

1LDleeW.jpg.aa79b2d622b8e38937ed2c7fcf85ckV2dYY.jpg.44f773908d87472ae1ad249586ceeAZyyK4.jpg.e26015e51c4dc45996845b7ff274f5CUVcy.jpg.478596a79981e4c5f77f8e9dc2f2wiOtOiJ.jpg.86922e0fb27c0bc02691ede351f1QDjH41D.jpg.fb27388d8e389640a3022357fa75lJn1hDn.jpg.2f6e7a4c248be48f6fabd6cf9637huN38E8.jpg.aa362a5e03c22fec7a4a27dec1b6ydpyJAN.jpg.f1a8518e167ad7db0002dc3aef46

 

Link do pobrania moda w wersji 3.4: [KLIK]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zmienił(a) tytuł na STCoP 3.4 / S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat Weapon Pack 3.4

Sam Gazik zaleca FOV 67,5 (co szału nie robi) i g_hud_fov - 0,5. Sam nie wiem czy na tych zrzutach jest rzeczywiście te 67,5...

Część zrzutów została celowo wykadrowana aby pokazać w zbliżeniu pewne elementy broni/dodatków do niej.

Od swojej strony muszę dodać, że przyzwyczaiłem się już do FOV 90, więc rozumiem twój ból (nie jest lepszy niż mój:)@ArNie 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

Pierwszy fix, zmiany:

Spoiler

1. Aktywowana bezwładność przy strafe'ach dla broni (za naprowadzenie wdzięczny dla sawk);
2. Poprawiono pozycję wylotu gilz u PM'a, PMM i APS (podziękowania dla NSD.Game);
3. Poprawiono błąd z odrzutem przy pełnym ulepszeniu PPSz;
4. Poprawiono błędną nazwę SKS na OP-SKS;
5. Ulepszono celowanie w unikalnym SWD;
6. Naprawiono błąd z animacjami HPSA.

Drugi fix, zmiany:

Spoiler

1. Poprawiony błąd z nieruchomą przy strzelaniu komorą zamkową w АKS-74 i АК-74;
2. Zamieniono krzywe cząsteczki wystrzału w pistoletach i pistoletach maszynowych;
3. Poprawiony wylot z powodu znikającego w sprzedaży wyciętego WSK-94;
4. Poprawiony wylot z nieistniejącym usp_sk1;
5. Poprawiono celowanie w AUG, G36 i G36K;
6. Zamienione dźwięki wystrzałów SWU i Deagla (nie mogąc się oprzeć, twórca wyciągnął z Gunslingera; dla deagla także dodano doskonałą animację kamery stąd że);
7. Edytowane wszystkie pistolety (zapomniane w trakcie tworzenia, dopełniam teraz): zmieniono pozycję w rękach, zwiększone obrażenia na 40%, jak i również zablokowano zabugowaną na animacji możliwość użyć ich razem z detektorami.

Link do pobrania drugiego fixa: [KLIK]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Po oddaniu Brodaczowi kompasu mam takiego crasha.

Cytat

Expression    : fatal error
Function      : CInifile::r_section
File          : c:\xray\forward frontier\public build\src\xrcore\xr_ini.cpp
Line          : 521
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't open section 'wpn_vsk94'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report

Jeśli dobrze rozumiem nie można otworzyć wpn_vsk94 i rzeczywiście nie mam takiego pliku. Żadnych innych modów nie wgrywałem. Komuś jeszcze ten plik wcięło? Bo jakby to miał być błąd pobierania, to by raczej zniknęło więcej plików niż tylko te, które odnoszą się do vsk, jakby go wycięto z moda, ale nie zmieniono nagrody od Brodacza. Mogę gdzieś znaleźć te pliki albo w którym pliku i na co najlepiej zmienić tę nagrodę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

@MoN0L!ght Z tego co wiem, to wycięto WSK-94 z nagród od Brodacza. I pewnie autor moda zapomniał się zmienić nagrody. Dokładnie w którym pliku się to zmienia to nie wiem. Ale z pewnością w którymś z folderów scripts albo configs. Obstawiałbym ten pierwszy, chociaż mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.