ArNie Opublikowano 4 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 5 godzin temu, tom3kb napisał: Linka nie daję bo nas blokują ;). A ja dam (chyba właściwy, nie wiem, ruskiego nie znam) i powiem jak ominąć Żeby wejść na stalker-mods, wystarczy użyć VPNa - nawet darmowy, wbudowany w Operę da radę https://stalker-mods.clan.su/load/stalker_cop/stalker_zov_pripjati/stcop_weapon_pack_3_1_addony/1-1-0-4227 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Co już wszyscy wiedzą Ja osobiście byłbym za tym, żeby "przeszczepiać" rzeczy od nich bez podawania linków. Jak Kuba bogu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 27 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Nowości w wersji 3.2 - dodane bronie: FN FNC, AEK-919K, MTAR-21, MG 42, Uzi, KAC PDW - przywrócono FiveSevena - zmieniono niektóre marki celowników - naprawiono błędy związane z celowaniem przy pomocy niektórych kolimatorów - zmieniono animacje dla PP-19-01 Vityaz, AK-12 i G36K - nowe siatki celownicze dla karabinów snajperskich - usunięto przybliżenie przy celowaniu (działa poprawnie tylko na FOVie 75, włączone standardowo) - naprawiono błędy związane z dźwiękami przeładowań SKSa - naprawiono/zaimplementowane brakujące dźwięki dla broni - nowy, osobny tłumik dla AK-12 - pomniejsze fixy błędów Nowe dodatki - celowniki 3D - przywrócono komendy konsolowe do edycji zasięgi renderowania i gęstości trawy - dodano komendę na wysokość trawy (testowa) - pomniejsze fixy poprawiające wydajność - dodano bezwładność i kolizję broni z SWMa - dodano przycisk włączający podświetlenie w 1P93, podpisany pod klawisz "HOME" - dodano komendę do kontroli viewport_near Spis wszystkich nowych komend r_viewport_near 0.05 - 1; r__detail_radius 49 - 200; r__detail_density 0.04 - 0.6. Screeny z Ap-Pro Spoiler Linki do pobrania Yandex - https://yadi.sk/d/t8bpoKLAenkHpg Google Drive - https://drive.google.com/file/d/1WCmC4mM5waZSAprPOkMycRVCCY-bmbqj/view 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 W dniu 27.07.2019 o 19:55, Arni napisał: Nowości w wersji 3.2 Dodano linki do 1ego postu, plus mały fiks, który wyszedł niedawno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 31 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Przegląd wszystkich broni (Część 1): Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Przegląd wszystkich broni (Część 2): Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altervoodo Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Hej, zainstalowałem najnowszą wersję tego moda wraz z patchem i wszystko działa, mam tylko problem z nazwami i opisami nowych broni, które wyglądają jak na załączonych screenach. Jak temu zaradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 @Altervoodo Najlepiej zaradzisz, robiąc spolszczenie, bo ta wersja go nie ma Pewnie da się połączyć tłumaczenie starszej z obecną. Tyle, że nowe pukawki i tak nie będą miały opisów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altervoodo Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 23 minuty temu, Sierioża napisał: @Altervoodo Najlepiej zaradzisz, robiąc spolszczenie, bo ta wersja go nie ma Pewnie da się połączyć tłumaczenie starszej z obecną. Tyle, że nowe pukawki i tak nie będą miały opisów. Tak też pomyślałem, lecz dopiero po dodadniu posta ? Cóż, skorzystam z twojej sugestii i spróbuję połączyć starsze spolszczenie z obecną wersją moda i sam spolszczę nazwy pozostałych giwer, może nawet dodam do nich opisy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Jak jesteś pasjonatem, możesz pokusić się o ciekawe opisy, jak nie - kilka zdań z wikipedii z reguły wystarczy. Spróbuj, jak będziesz miał problem to napisz, parę osób zawsze chętnie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Przegląd wszystkich broni (Część 3): Spoiler Przegląd wszystkich broni (Część 4): Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 16 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 STCoP Weapon Pack 3.3: Yandex | Google Drive Fix 3.3.01: Spoiler 1. Naprawiono wylot z logiem "Can't find model file 'dynamics\weapons\wpn_abakan\wpn_abakan_1p29.ogf'"; 2. Naprawiono celowanie z Wintoreza z PSO i SWD z noktowizorem; 3. Naprawiono wylot podczas próby wyrzucenia Sajgi Trapera; 4. Naprawiono zawieszanie się gry na niektórych systemach. Linki na fiks: Yandex | Google Drive Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 25 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Fix 3.3.0.5: Spoiler 1. Poprawiony błąd z przemianą AKM w AKMS przy założeniu 1P78; 2. Poprawiono brak gilzy przy wystrzale z SPAS-12; 3. Poprawiono celowanie z kolimatorowych celowników na PP-19-01 Witiaz; 4. Usunięty automatyczny tryb u pistoletu Glock 19; 5. Poprawiono niedziałające animacje wystrzału w trybie celowania; 6. Poprawiono powaloną wartość hud_fov; 7. Dodany hotfix, poprawiający wylot z wyciętym Colt Kimber; 8. Poprawiony spis broni, na które reaguje Sęk; 9. Usunięty "zbędny" nabój w komorze pistoletu MP-443 "Грач"; 10. Poprawiono światowy model automatu SCAR-H z celownikiem Barska; 11. Próba naprawienia rzadkiego błędu z -1 nabojem; 12. Poprawienie zepsutego po błędzie systemu "30+1". Linki: Yandex | Google.Drive Fix 3.3.0.6: Spoiler 1. Poprawiony pojemność magazynka Sajgi i Wieprza z 8 na 5 naboi; 2. Poprawiono celowanie z unikalnego SWD; 3. Poprawiono animację wystrzału z celownikiem ACOG na АК-101; 4. Poprawiono błędna kość dla wylotu gilzy w Uzi, a także zwiększono rozmiar tłumiku (podziękowania dla simple); 5. Przywrócono możliwość ulepszenia trybu auto w pistoletach USP, Beretta i SIG-220; 6. Zamieniono tekstury snajperki Barrett M82. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave23 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Hej wszystkim. Mam problem, mianowicie nie widać broni. Ani w ekwipunku, ani na ręce Ktoś wie czemu tak sie dzieje? Wszystko przerzuciłem, gra odpaliła się bez problemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 @dave23 zrób jakiegoś screena jak to wygląda? Ale np model ma ręce podniesione jakby w nich miał broń, możesz strzelać, możesz je zmieniać w ekwipunku pomimo tego, że ich nie widać, widać modele broni u innych stalkerów? Może to wina oświetlenia? Grasz na dynamicznym lub wyższym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 (edytowane) Dave23 - sprawdź w opcjach, jest tam opcja: pokazuj broń: Edytowane 29 Kwietnia 2020 przez vidkunsen 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 4 minuty temu, vidkunsen napisał: jest tam opcja: pokazuj broń. Rano się zastanawiałem czy taka opcja właśnie była w stalkerach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 1 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Była, i właśnie nie wiem po jaką cholerę Bo o ile jak się ma jeszcze celownik/optykę zamontowaną, to idzie normalnie celować z takowej. Ale jak tej optyki brak, to co - klikniesz PPM i przy pomocy czego będzie człowiek celował? Linii krzaków? Drzew? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Nowa wersja moda 3.4: [ŹRÓDŁO] Co nowego?: Spoiler Nowa wersja, szczerze mówiąc, nie wyglądająca na nową wersję; w dodatku prawie nikomu nie potrzebna (spójrz tylko, jak piękny i rozwijający się jest Gunslinger!). To raczej kolejne uproszczenie i eliminacja błędów (jak zwykle dodawanie nowych błędów z powodu nieuwagi). Zmniejszenie liczby broni w żaden sposób nie pomogłoby modowi, ale w większości byłoby naprawdę bezużyteczne i monotonne. Cóż, żeby nie było zupełnie nudno, dodano celowniki nocne. 1. Z pomocą Mortana (aka Krt0ki) silnik został zaktualizowany do x64. W efekcie zwiększono wydajność w trybie celowania oraz samą rozgrywkę. 2. Po raz kolejny zmieniono położenie broni w rękach; 3. Wymienione animacje unikalnego Wintoreza, MP-133, MP5, AK-74, HK-416; 4. Dodano celowniki nocne - PN23 „Saracen” (schludny, umieszczony na pikatinie) i NSPU (ogromny i straszny, całkowicie zakrywa całą broń); 5. Zmniejszona czułość myszy w trybie celowania; 6. Poprawiono zniszczoną animację strzału z Kałasza (kosztem lekko przewróconego celowania z założoną lufą); 7. Pożyczono (jak zwykle) kilka dźwięków z Gunslingera; 8. Poprawiono światowy model granatnika AG-36 i model AKS-74 z celownikiem OKP-7; 9. Przerobiono niektóre animacje strzałów podczas celowania; 10. Usunięto niepotrzebny ruch kamery podczas przeładowywania niektórych broni; 11. Dodano możliwość dodawania celowników do SKS; 12. Przywrócono małe przybliżenie podczas celowania (nie jest to fov 67.50); 13. Celowanie z celowników 3D stało się wygodniejsze; 14. Drobne zmiany, o których twórca zapomniał. Lista broni z opisem zmian, a także powody katowania z takiego czy innego powodu: Automaty: 1. AN-94 "Abakan" - dźwięk wystrzału został zastąpiony na dźwięk z Gunslingera (właściwie z L85). 2. AK - nowa pozycja w rękach, naprawiono szarpaną animację strzału i wykonano nową przy celowaniu kolimatorem. 3. AK-12 - dodano kamuflaż dla unikalnego wariantu, pozostałe zmiany są takie same jak dla zwykłego AK. 4. AK-74 - wycięto 2 z 4 opcji skórki, przeszczepiono do starych animacji (które są gorsze). Dla odmiany. 5. AK-74M - zmiany jak u zwykłego AK. 6. AK-101 - zastąpiony na AK-74M o innej teksturze (lol). Wykonane tak, aby te kałaszniki nie różniły się zbytnio od siebie. 8. AKM - zmiany jak u zwykłego AK. 9. AKMS - zmiany jak u zwykłego AK. 10. AKS-74 - nowa pozycja w rękach. 11. AKS-74U - nowa pozycja w rękach. Dodano unikalny wariant dla GG. 12. AUG A1 - zmieniono animację strzału podczas celowania. 13. FN FNC - nowa pozycja w rękach. 14. G3 - nowa pozycja w rękach. 15. G36 - nowa pozycja w rękach. 16. G36K - nowa pozycja w rękach. 17. OC-14 „Groza” - bez zmian. 18. HK-416 - zastąpiono animacje. 19. L85 - nowa pozycja w rękach. 20. LR-300ML - nowa pozycja w rękach. 21. M4A1 - nowa pozycja w rękach, nowy nierealistyczny dźwięk strzału. 22. RU-556 - nowa pozycja w rękach. 23. SCAR-H - nowa pozycja w rękach. Animacja idle nie jest naprawiona (ręce się poruszają, broń nie). 24. SIG-550 - nowa pozycja w rękach. 25. SIG-552 - nowa pozycja w rękach. 26. AS "Wał" - krzywa animacji przeładowania została zastąpiona na zwykłą jak w WSS, nowa pozycja w rękach. 27. SR-3 „Wichr” - nowa pozycja w rękach. Strzelby: 1. Fort-500 - nowa pozycja w rękach. 2. Mossberg 590 - nowa pozycja w rękach. 3. MP-133 - nowe animacje z paczki EFT. 4. MP-153 - bez zmian. 5. Protecta - nowa pozycja w rękach. Najlepiej by znaleźć dobre animacje, ale na razie jakieś są. 6. Remington 870 - nowy model i nowe-stare animacje. Powolny i taki sam jak Mossberg i Fort. 7. Sajga - nowa pozycja w rękach. Nie ma co zmieniać, cudowna lufa od mistrzów z EFT paczki. 8. SPAS-12 - nowa pozycja w rękach. Fajnie byłoby już zmienić model, ale nie ma. 9. TOZ-34 - nowa pozycja w rękach. Drewniane animacje, ale no dobra. 10. TOZ-66 - nowa pozycja w rękach. 11. TOZ-194 - nowa pozycja w rękach. Pistolety maszynowe: 1. PP-19 "Bizon" - nowa pozycja w rękach. Rozumiem, że każdy chciałby zobaczyć nową animację po Gunslingerze, ale jest co jest. 2. MP-5 - nowe animacje, chwyt nie zapada się już w dłonie GG. Nie są całkiem doskonałe. 3. PP-2000 - nowa pozycja w rękach. Nic więcej. 4. PPSz-41 - nowa pozycja w rękach. 5. UMP-45 - nowa pozycja w rękach. 6. IMI Uzi - nowa pozycja w rękach. 7. PP-19-01 "Witaź" - nowa pozycja w rękach. Model nie jest najlepszej jakości, ale nie ma lepszego wyboru. 1. G3SG1 - nowa pozycja w rękach. Pozostaje tak, jak jest. 2. Gauss - bez zmian. Nie lubię Gaussa, więc pozostaje taki, jaki jest. 3. Kar-98k - zmieniono animację strzału podczas celowania, wygodniejsze się stało. Sama animacja jest wciąż krzywa (chodząca blokada zamka podczas strzelania i przeładowania), nie wiem, jak przywrócić ją do normy. 4. L96A1 - zmieniono animację strzału podczas celowania, wygodniejsze stało się celowanie (pozostaje błąd ze znikaniem rąk GG w trybie celowania po wystrzale); 5. M82 - nowa pozycja w rękach. Model jest całkiem znośny, animacja też. 6. M98B - nowa pozycja w rękach. Model jest całkiem niezły, z małą drewnianą animacją. 7. MK-14 EBR - nowa pozycja w rękach. Tak, model jest stary i nie wygląda tak świetnie, ale niech tak będzie. 8. Remington 700 - nowa pozycja w rękach. Jest błąd podczas strzelania (celownik trafia w oko GG). Nie ma możliwości tego naprawić. 9. SKS - dodano możliwość instalacji celowników (naprawdę). Zastąpiono na żółtą teksturę z tej samej paczki EFT. 10. SVD - nowa pozycja w rękach. Nic więcej. 11. SVT-40 - nowa pozycja w rękach. Nic więcej. 12. SVU - nowa pozycja w rękach. 13. WSS "Wintorez" - została przeprojektowana unikalna wersja, teraz jest na nudnych animacjach AK z rączką. Wycięte: 1. G36C - szkoda było ciąć, ale animacje leżały, nie tak byśmy chcieli. 2. Mosinka - wycięta z powodu "niezbyt dobrych" animacji i problemów z celownikiem. 3. L85A2 - wycięty (po co to w ogóle było potrzebne?) 4. AK-102, AK-103, AK-104, AK-105 - wycięte. Nikt ich nie lubił. 5. AEK-971 - cóż, takie sobie animacje i wyleciał. 6. FN FAL - przeciętny model. 7. WSK-94 - bez znaczenia w obecności Wichra, + siedział na tych samych animacjach, które są już używane wszędzie. 8. M16 i M16A2 - tak po prostu. 9. IMI Galil - również wycięty tak po prostu. 10. KAC PDW - nie różnił się od Skara, nie było natywnych nabojów i zakrzywionego tłumika na domiar. 11. Wieprz - znacznie gorszej jakości niż Sajga. Pistolety, granatniki i karabiny maszynowe: Żadnych zmian poza nową pozycją w rękach. Screeny: Spoiler Link do pobrania moda w wersji 3.4: [KLIK] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Ale screeny to mogliby robić na większym FOV, bo to vaniliowe 55 które jest w Zewie to jest po prostu rak z przerzutami. Dosłownie połowa ekranu zakryta bronią. Chyba że to po prostu skaszanione położenie broni na ekranie i to przez to to wszystko wygląda jak w "tunnel vision". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Sam Gazik zaleca FOV 67,5 (co szału nie robi) i g_hud_fov - 0,5. Sam nie wiem czy na tych zrzutach jest rzeczywiście te 67,5... Część zrzutów została celowo wykadrowana aby pokazać w zbliżeniu pewne elementy broni/dodatków do niej. Od swojej strony muszę dodać, że przyzwyczaiłem się już do FOV 90, więc rozumiem twój ból (nie jest lepszy niż mój) @ArNie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Pierwszy fix, zmiany: Spoiler 1. Aktywowana bezwładność przy strafe'ach dla broni (za naprowadzenie wdzięczny dla sawk); 2. Poprawiono pozycję wylotu gilz u PM'a, PMM i APS (podziękowania dla NSD.Game); 3. Poprawiono błąd z odrzutem przy pełnym ulepszeniu PPSz; 4. Poprawiono błędną nazwę SKS na OP-SKS; 5. Ulepszono celowanie w unikalnym SWD; 6. Naprawiono błąd z animacjami HPSA. Drugi fix, zmiany: Spoiler 1. Poprawiony błąd z nieruchomą przy strzelaniu komorą zamkową w АKS-74 i АК-74; 2. Zamieniono krzywe cząsteczki wystrzału w pistoletach i pistoletach maszynowych; 3. Poprawiony wylot z powodu znikającego w sprzedaży wyciętego WSK-94; 4. Poprawiony wylot z nieistniejącym usp_sk1; 5. Poprawiono celowanie w AUG, G36 i G36K; 6. Zamienione dźwięki wystrzałów SWU i Deagla (nie mogąc się oprzeć, twórca wyciągnął z Gunslingera; dla deagla także dodano doskonałą animację kamery stąd że); 7. Edytowane wszystkie pistolety (zapomniane w trakcie tworzenia, dopełniam teraz): zmieniono pozycję w rękach, zwiększone obrażenia na 40%, jak i również zablokowano zabugowaną na animacji możliwość użyć ich razem z detektorami. Link do pobrania drugiego fixa: [KLIK] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 2 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 Przegląd wersji 3.4 od MegaTiEstO96: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoN0L!ght Opublikowano 18 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Po oddaniu Brodaczowi kompasu mam takiego crasha. Cytat Expression : fatal error Function : CInifile::r_section File : c:\xray\forward frontier\public build\src\xrcore\xr_ini.cpp Line : 521 Description : <no expression> Arguments : Can't open section 'wpn_vsk94'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report Jeśli dobrze rozumiem nie można otworzyć wpn_vsk94 i rzeczywiście nie mam takiego pliku. Żadnych innych modów nie wgrywałem. Komuś jeszcze ten plik wcięło? Bo jakby to miał być błąd pobierania, to by raczej zniknęło więcej plików niż tylko te, które odnoszą się do vsk, jakby go wycięto z moda, ale nie zmieniono nagrody od Brodacza. Mogę gdzieś znaleźć te pliki albo w którym pliku i na co najlepiej zmienić tę nagrodę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 18 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 @MoN0L!ght Z tego co wiem, to wycięto WSK-94 z nagród od Brodacza. I pewnie autor moda zapomniał się zmienić nagrody. Dokładnie w którym pliku się to zmienia to nie wiem. Ale z pewnością w którymś z folderów scripts albo configs. Obstawiałbym ten pierwszy, chociaż mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.