Skocz do zawartości

Блудный сын (Syn marnotrawny)


vidkunsen

Rekomendowane odpowiedzi

10.jpg.fefb11058fface895f17f2d5fe82c0b3.jpg

Tytuł oryginalny: Блудный сын
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data premiery: 31.03.2019 r.
Autor: Ekagors
Śr. długość rozgrywki: (ok. 1 godziny)


OPIS:

Spoiler

Syn marnotrawny jest niewielką modyfikacją fabularną z elementami gry swobodnej. Opowiada historię stalkera, który postanowił wrócić do Strefy Wykluczenia po długiej nieobecności i zostaje wplątany w sprawę inicjującą ciąg niefortunnych wydarzeń. 


Podziękowania: 

Spoiler
  • Serdeczne podziękowania dla Nikołaja Bota za pracę przy pisaniu dialogów. 

Podziękowania dla autorów, których prace zostały wykorzystane w całości lub częściowo; 

  1. AI additions 2.0 - Rulix aka Bak;
  2. Modele rąk podczas zmiany kombinezonu w 3 wersjach - Вампир35, ChelpuS, ОТИС, Starter;
  3.  SWTC 2.0 - Vincent Vega;
  4. Mod pozbawiający fabułę w Cieniu Czarnobyla - THE_ATLAS;
  5. Roślinność - AzzzA;
  6. OGSM - DEXXX.

 

PORADY:

Spoiler

Wskazówki dot. rozgrywki:

  • Gdzie znajduje się znak psa? 

Spójrz uważnie na mapę. 

  • Dokąd się udać?

Aby rozpocząć historię porozmawiaj z handlarzem. 

GALERIA:

Spoiler

ab35y-QDn-QNU.jpg  HV5-Bq0-ZTSPo.jpg

4fooj-OLGMdg.jpg  a-YF49h70p-So.jpg


Prezentacja moda:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Cień Czarnobyla 1.0006.


2. Należy usunąć lub zmienić nazwę folderu bin w katalogu z grą


3. Pobrane i wypakowane archiwum z modem oraz poprawkami do niego (gamedata, bin) umieszczamy w głównym katalogu gry.

 

Modyfikację zaleca się instalować na rosyjskiej wersji gry. 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Google Drive - [KLIK]

Poprawka nr.1:

  • Google Drive - [KLIK]

Poprawka nr.2:

  • Google Drive - [KLIK]


Źródło: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png
 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa zsyłka z modem do pobrania - tylko na 10006: https://yadi.sk/d/cdQZIxnTq4iqEA

Fiks nr 2 dot. dialogów: https://drive.google.com/file/d/1ZTu21Kcw_1dfOvTX6r3MBTtkKqqp11AJ/view

Ciekawie rozwiązane podejście do wykonania zadań/kwestów, np. mam się zgłosić po kolejny kwest/zadanie do Powinności i po kasę ale Powinność mam sam odszukać i nie ma tego na mapie.

Jest fajnie, gram dalej.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen  Skąd brałeś ten odsyłacz do pobrania na v.1.0006?

Pobrałem z niego. Najpierw stawiałem na rus podstawkę. Logika pokazywała że bin też należy wstawić. Ale wtedy zainstalowała się wersja 1.0007. Czyli że bin jest zły.

Zainstalowałem ponownie bez bin. Pokazał się ekran główny, ale na nim nieaktywny był przycisk wejścia do opcji. Bez ich zmiany uruchomiłem moda i wyleciałem. W logu nie było Fatal, ale za to jako Invalid miałem wszystkie pliki dźwiękowe.

Nowa instalacja na polską podstawkę z takim samym negatywnym skutkiem.

Na jaką podstawkę stawiałeś? Możesz sprawdzić, czy link do v.1.0006 jest do właściwej wersji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Z całym szacunkiem, ale czy dowiedziałeś się kiedykolwiek czegoś konkretnego z postów @vidkunsen? Bo ja nie.

Na ap-pro.ru znalazłem linki do moda i dwóch fiksów. Napisano tam aby stawiać na 1.0006:

https://drive.google.com/file/d/1osjKgMr2RSg44qOmsiEl5Y1Wd6v2Pc3Q/view

i dwa fixy: https://drive.google.com/file/d/1OeddscGmz3i74AI7UsgHHdXB_U5tVCk8/view

oraz https://drive.google.com/file/d/1ZTu21Kcw_1dfOvTX6r3MBTtkKqqp11AJ/view

DODANO: a co do samej instalacji: usunąć lub zmienić nazwę folderu bin w katalogu z grą.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod postawiony i pierwsze zadanie zrobione.

Też przykuły moją uwagę kwiatuszki.

ss_administrator_04-06-19_16-12-34_(l01_escape).thumb.jpg.3c2384d8f1faeca490b369027b1fdd91.jpgss_administrator_04-06-19_16-14-12_(l01_escape).thumb.jpg.58c3799ab29189d3f0144139500a71a4.jpg

Piesków nie zdążyłem zastrzelić, bo mnie wyręczyło wojsko.

ss_administrator_04-06-19_16-28-39_(l01_escape).thumb.jpg.95ba5e06620ffb4283bde27487dff2fe.jpg

A informację o modzie śmiało można wstawić do Nowych modów. W opisie instalacji, należy podać odwrotnie niż podał @vidkunsen, że należy usunąć bin podstawki, a nie moda. No i tę, że mod tylko na rus podstawce pójdzie. Chyba że scalona podstawka z modem gdzieś się pojawi.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw mod potem fiksy 1 i 2 bo one po/naprawiają fakt wylotu przy niektórych dialogach.

Kondotier:

https://stalkerportaal.ru/load/teni_chernobylja_novyj/teni_chernobylja_mini_modifikacii/modifikacija_bludnyj_syn/137-1-0-3077

A tamże:

https://yadi.sk/d/cdQZIxnTq4iqEA

https://drive.google.com/file/d/1osjKgMr2RSg44qOmsiEl5Y1Wd6v2Pc3Q/view

Oraz torrent i spawner: https://yadi.sk/d/uIdvJCPH3RQys7

Stawiałem na 10007 i 10006 rus i działa na obu, postawiłem bez bin z podstawki i działało, już go wywaliłem bo przeszedłem.

4 zadania + wolna gra, zadanie nr 3 arcytrudne! klimat jak przy mózgozwęglaczu.

Ostatnie zadanie na Powinność, tutaj przed rozmową z dowódcą wskazany zapis na sztywno, potem jest wybór.

Tutaj też można pobrać z G dysku: http://stalker-ok.my1.ru/load/bludnyj_syn_mod_s_t_a_l_k_e_r_shadow_of_chernobyl/2-1-0-901

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen - Dziękuję, ale jak widzisz, moda postawiłem i sporo pograłem. Ale za uprzejmość masz:

ss_administrator_04-06-19_19-41-56_(l01_escape).thumb.jpg.9b99aeb16af4f43409e54428053ab3d5.jpg

Już na Kordonie nazbierałem broni, amunicji i jak mnie zastanie świt, ruszam na północ. Trzeba zapracować na to wdzianko psi-ochrona.

Z tym na starcie.                                                                                               Po pierwszym zadaniu.

ss_administrator_04-06-19_21-29-05_(l01_escape).thumb.jpg.249c878f97d3d36b73c480758eac59fa.jpgss_administrator_04-06-19_21-28-28_(l01_escape).thumb.jpg.7ba3594093ae106c605a29c570c2084a.jpg

 

Po odparciu ataku na wioskę.                                                                A z tym po zwiedzeniu Kordonu przed wyruszeniem.

ss_administrator_04-06-19_18-39-45_(l01_escape).thumb.jpg.a32b77c646b0eee2ab9a87270ef486dd.jpgss_administrator_04-06-19_21-27-11_(l01_escape).thumb.jpg.e055343ae2d4f061777dc87c9d977498.jpg

Na zachętę dla ewentualnych tłumaczy. Noc na Kordonie.

ss_administrator_04-06-19_20-27-23_(l01_escape).thumb.jpg.3f5bfd6e53bfa2e11fb1c33993e23d6a.jpgss_administrator_04-06-19_20-39-03_(l01_escape).thumb.jpg.0bc8fbb66ff632ae7dce23f6e1fc50bb.jpgss_administrator_04-06-19_20-48-24_(l01_escape).thumb.jpg.26f10cabafbe82c45dc7eb6e9829d8d9.jpgss_administrator_04-06-19_20-48-47_(l01_escape).thumb.jpg.4b9b7131ba07ab9ef5576643fa4ea11d.jpg

Pytanie.

Czy ta pijawka u was też była absolutnie niewidoczna, do momentu gdy stanęła oko w oko?

ss_administrator_04-06-19_20-18-31_(l01_escape).thumb.jpg.c98536cfbbaed7821d1b2ab1a8e08c6e.jpg

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co czeka w aktualizacji modyfikacji „Syn marnotrawny”?:

Cytat

Dokończenie fabuły (są zarysy). Powrót, ale w zmodyfikowanej formie, wątek o Prypeci. Dodanie małych wątków fabuły do losowych stalkerów (niewiadomo), Poprawka drobnych błędów (na przykład: Cześć, Naznaczony). Ulepszenie kontrolera. Dodanie snu. Dodaj dynamicznych schowków. Zwiększenie liczby anomalii. Wszystko zależy od czasu, ponieważ jest rodzina, praca, nauka i inne hobby.

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Mimo krótkiej gry, już odczułem brak możliwości snu, lub przyśpieszania czasu.

Ale wspomogłem się w nocnych działaniach, dodając "mega latarkę". Nocne screeny z Kordonu które wstawiłem, możliwe były do zrobienia tylko dzięki niej.

Mod ma przez jego autorów maksymalny udźwig ustawiony na 160 kg. Ciekawe, dlaczego jednocześnie nie zmodyfikowali udźwigu podstawowego? Na razie go nie ruszam i chodzę "na czerwono".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TAMATU.

dwie sprawy.

1. Jeśli na MW w zagrodzie gdzie załatwia się stukacza,

ss_administrator_04-07-19_15-29-49_(l07_military).thumb.jpg.bda762f01c84597f2a174901f4a0d78b.jpg

zabierzecie AK74M z tłumikiem, to nie wstawiajcie go do slotu bez zdjęcia tłumika. Nieodpowiedni HUD spowoduje wylot z tylko taką informacja. Brak Fatal w logu.

2.thumb.jpg.dbdfda07730ea20593e97920344fcfe8.jpg

Po zdjęciu tłumika z AK można korzystać.

2. Kolejny wylot na MW, przy próbie wejścia do koszar. Również w logu brak fatal.

1.thumb.jpg.a3d6a8b9dbbf0d0739c0952bfa83189b.jpg

Jest informacja, że nie można otworzyć sekcji dla naukowego pancerza Wolności.

Co zrobić, aby ten bug wyeliminować?

A tu Screeny wschodu słońca na Kordonie.

Spoiler

ss_administrator_04-07-19_11-24-19_(l01_escape).thumb.jpg.d356c3454df4e7929c99daae6fa64d7f.jpgss_administrator_04-07-19_11-24-57_(l01_escape).thumb.jpg.66c4309c567486c5c1e4a45a151ff0e7.jpgss_administrator_04-07-19_11-30-35_(l01_escape).thumb.jpg.b5a591ab32b5ce65cece6f76bfc4ba45.jpgss_administrator_04-07-19_11-31-11_(l01_escape).thumb.jpg.33df60f10957a7e5b654cb0f3d9a1595.jpg

Zachodu na Wysypisku i hojność z amunicją.

Spoiler

ss_administrator_04-07-19_13-17-24_(l02_garbage).thumb.jpg.97e852f7c265983f1fc2bedea19b1333.jpgss_administrator_04-07-19_13-18-12_(l02_garbage).thumb.jpg.9ddb69aee0533ca06d085464608daa0f.jpgss_administrator_04-07-19_13-20-50_(l02_garbage).thumb.jpg.4dc046b35d3b3a2eddff873c0b38676d.jpgss_administrator_04-07-19_13-19-15_(l02_garbage).thumb.jpg.6a31005675d61242e87db86e5a69f4c7.jpg

Zabójcze mutanty na MW. Pijawki tylko słychać, działają na psychikę. Zobaczyć je można na odległość ich łap, lub dopiero martwe.

Spoiler

ss_administrator_04-07-19_15-58-12_(l07_military).thumb.jpg.a3f4d2a20213c2994f1ee33e3be82f5b.jpgss_administrator_04-07-19_15-58-22_(l07_military).thumb.jpg.f23da02cea6a4a7efb9a307101c0ad8b.jpgss_administrator_04-07-19_16-07-58_(l07_military).thumb.jpg.068a62392dfb9ecec101b5a17c27972f.jpgss_administrator_04-07-19_16-23-54_(l07_military).thumb.jpg.e0126b894b568a338c11e05ca3dbbf5b.jpg

I widoczek.

ss_administrator_04-07-19_15-30-51_(l07_military).thumb.jpg.85ef3010a0bf86035fbc68577ae45e8c.jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Allen  Gram na wersji, która umożliwia moda z silnikiem 1.0007, postawić na podstawce 1.0006.

Sprawę tłumika rozwiązałem zdejmując go z broni. Po prostu ilość slotów w HUDzie broni jest zbyt mała, aby tam go zmieścić. Ikona samego tłumika w inwentarzu, nie powoduje wylotów.

Nie wiem jak wyglądał HUD w v.1.0007, więc trudno powiedzieć, czy to niedopracowanie, czy jakieś dodanie broni czy pancerzy przez dostosowującego moda.

A sam mod, to dość ciekawa strzelanka. Mamy zadanie na samym początku, które wymaga pancerza z psi ochroną. I teraz zaczynamy działania freeplayowe, aby się tego pancerza dorobić. To mod raczej dla obytych ze Strefą, bo GG to bywalec w Strefie, który do niej powrócił. Czyli że ją zna jak własną kieszeń i wie gdzie się udać. Zadania bierzemy tak od ważnych postaci, jak i od zwykłych NPCów. Dlatego wejście do koszar na MW jest potrzebne dla wzięcia zadań. Bez tego chyba moda dokończyć, ale będzie trudniej.

A strzelać jest do kogo i czego.

ss_administrator_04-07-19_21-53-36_(l06_rostok).thumb.jpg.9373d2ec4f9ae4b41f69ef33fde636cf.jpg

Mod jest szczodry i kto wie gdzie szukać, szybko może mieć taką broń. Ale z pancerzami krucho, no bo to rzecz w modzie scenariuszowa.

ss_administrator_04-07-19_20-02-04_(l07_military).thumb.jpg.e5a8cdf02f7f7680bd2c77fb0e37b319.jpg

Może trzeba będzie poczekać na fixa, jak Rosjanie też na tych błędach wylecą.

@vidkunsen  Wiem, że moda usunąłeś. Ale może został Ci jakiś screen z HUDem, dla tej oryginalnej wersji 1.0007?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU:

Dotarłem do końca moda. Ale jestem mocno zniesmaczony. Albo znów z graczy zrobiono nieświadomych testerów czegoś, co ma być większym modem, albo autorom moda brakło czegoś, aby go doprowadzić do logicznego końca.

Tak jak mówi GG w swoim ostatnim dialogu, "ja na takoje nje pisałsja". Czyli że, nie tak się umawialiśmy. Po wykonaniu zadania od Sidorowicz z samego początku gry, ten odesłał mnie do Wolności. Z obawami, bo poprzednio nie mogłem wejść do ich bazy, poszedłem na MW. Z perypetiami, ale tym razem wszedłem.

ss_administrator_04-09-19_12-30-33_(l07_military).thumb.jpg.3594265d760f86b3334acc9391357578.jpgss_administrator_04-09-19_12-31-06_(l07_military).thumb.jpg.18a00d72fedf191e4e797f5574cf8a52.jpgss_administrator_04-09-19_12-31-52_(l07_military).thumb.jpg.bea30d9e850c669c8ef9785f34a992ac.jpgss_administrator_04-09-19_12-32-01_(mainmenu).thumb.jpg.0b089f9ad54cc97053342f9a4d114294.jpg

Ale po przeprowadzeniu rozmowy z Łukaszem, zamiast dalszej części dialogu, zobaczyłem podkład dla titrów i to, co na ostatnim screenie. Postanowiłem więc sprawdzić, jak to było u gameplayowców. I mieli to samo. Tyle że jedni tak jak ja z Wolnością, inni z Powinnością.

Reasumując, jestem mocno zawiedziony. Aby był w pełni grywalny, trzeba jeszcze nad nim sporo popracować.

@vidkunsen  Pisałeś o jakich 3 zadaniach. Możesz coś więcej, kto je dawał i w jakich sytuacjach? Chyba że były to zadania dodatkowe od NPCów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak naprawdę, jest tylko to jedno zadanie od Sidorowicza. A czy mieć będziemy końcówkę u Powinności lub Wolności, to albo rozwiązanie przypadkowe, albo zależne od gry.

Sprawdziłem, co się dzieje na Radarze i w Prypeci. Zadania na Radarze, to podstawkowe wyłączenie Mózgozwęglacza. A Prypeć, to tylko strzelanki z podstawki. Na CEA już nie poszedłem. Wróciłem na magazyny i rozliczyłem się z Wolnością. Tak samo jak bez Radaru i Prypeci.

Czyli że praktycznie mod bez końca. Zwyczajnie się urywa. A szkoda, bo się fajnie zaczynał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Блудный сын 2 - Syn Marnotrawny 2 (SoC/ТЧ): https://ap-pro.ru/forum/59-91879-1

Платформа: X-Ray 1.0007 [SoC/ТЧ] - na Cienie 10007 (podałem gdzieś na forum łatkę na 10007)
Разработчик мода: Ekagors - autor
Версия мода: 2.0 - wersja moda
Готово: 60% - gotowość projektu
Релиз: Неизвестно
- data wyjścia na razie nie podano

Zmiany, ulepszenia, dodatki:

Spoiler
  • *Продлен сюжет.
  • *Новая, своя погода. (SWTC - вырезан)
  • *Абсолютно новые аномалии (со своими особенностями, а не просто хит с новым партиклом.)
  • *Больше улучшений оружия и брони.
  • *Добавлен декор на локации. (Да бы смотрелись живей)
  • *Новый эмбиент.
  • *Новые тайники и изменение наполнения старых.
  • *Исправление недочетов.
  • *Пара новых артефактов.
  • *Пара новых "приколюх" (приборов)
  • *Озвучка (?Под вопросом¿)

Вырезано:
*Погода SWTC 2.0
*Растительность - AzzzA'а

 

image.thumb.png.99990505b6c97512b87aad60cba9cd18.png

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 2 lata później...

Witajcie, wiek ktoś jak poradzić sobie z takim wylotem:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CStringTable::Load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line          : 53
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : string table xml file not found ui_st_mm_mp.xml, for language rus
 

stack trace:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.