Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Spolszczenie zawsze należy dawać na końcu. Każdy dodatek doklejony po nim, może wyeliminować jakiś plik spolszczenia.

A jeśli tłumacz ( tłumacze ) określają dla jakiej wersji jest tłumaczenie, to nie należy się wychylać i dodawać coś nowego. Nawet jeśli na rus forum piszą że nie potrzeba nowej gry. U nich dodatek nie usunie właściwego języka. U nas tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kondotier napisał:

Spolszczenie zawsze należy dawać na końcu.

I tak zrobiłem ;) Potem wrzuciłem opcjonalną paczkę do moda dlatego tak postąpiłem.

To był test (FeRu też wczoraj się zastanawiał) żeby chociaż zobaczyć jak te nowe giwery wyglądają. Liczę się z tym, że może mi się coś pogryźć bo niby w prepatchu są fiksy do zadań. Zależy co zmienili, czy jakieś fiksy skryptowe, warunki zaliczenia zadania czy np pozmieniali dialogi.

Narzekał nie będę jak się wywali, kto wie czy przy następnym patchu i tak nowa gra nie będzie wymagana. Znowu.

Jak ktoś chce grać na poważnie to ma instrukcję instalacji z opisem co i jak żeby działało.

Zresztą sam wczoraj dałem ostrzeżenie w 1ym poście.

Spoiler

Uwaga: polonizacja była robiona pod czystą wersję 1.4005, także raczej nie wskazane jest wrzucanie na nią opcjonalnego Extended pack for Lost Alpha DC [1.4005] jeśli nie chcemy mieć problemów. (tom3kb)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie trochę na stalker.pl popisaliśmy o LA DC i takie "niepotwierdzone" jeszcze info, że jak wyjdzie 1.4007 to moda będzie trzeba znowu pobierać w całości :banghead: nie będzie patcha z v05 na v07, przerabiają kilkanaście map bo maja errory, mają wylecieć te wszystkie cutscenki z G-manem itd.

Czyli znowu Nowa Gra wymagana ;)

No to teraz grać dalej na tym co jest czy kolejny raz pauzować :D

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ramach uzupełnienia tego:

Cytat

W ramach testu zainstalowałem LA DC 1.4005 na to spolszczenie, a potem ten opcjonalny Extended Pack v1.3

Na scrennie to jak wygląda w inwentarzu broń dodana przez dlc, a której nie było w podstawowej wersji LA DC.

sks.jpg

Brakuje poprawnej nazwy i opisu ale mi to akurat nie przeszkadza, tak będzie z tymi wszystkimi dodatkowymi giwerami typu: sks, galil, mosin, bizon, aps, five-seven, fn p90 i resztą z tego filmiku:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok a jak z resztą dodatku? jakieś dialogi,zadania itp się krzaczą?  Zainstalowałeś cały pack? czy tykko dodatki na bronie itp.

U was też na DX11 pojawia się bug z oczoj3bnymi refleksami? Tzn wszyskto co metalowe się świeci jak psu jaja w tym i Stalkerzy. moaj grafa to Asus Strix gtx970

Nie wiem cyz to kwestai zabugowanego renderu dx11 czy kwestai sterowników czy grafy GF.....Na pozostałych renderach wszystko ok.

 

Tak to wygląda w czasie pochmurnej pogody, na słońcu to oślepia że nić nie widać

 

ss_feru_04-23-18_18-28-57_(la01_escape).jpg

Edytowane przez FeRu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, FeRu napisał:

Ok a jak z resztą dodatku? jakieś dialogi,zadania itp się krzaczą?  Zainstalowałeś cały pack? czy tykko dodatki na bronie itp.

Mi zależało tylko na broniach i rosyjskim dubbingu. Co do zadań albo dialogów to się można będzie wypowiedzieć po skończeniu moda ;) Chyba, że coś by wcześniej wyskoczyło.

Na razie grałem kilka godzin i robiłem wszystko co się dało na Kordonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • tom3kb przypiął/eła ten temat
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

My tu "czekamy" :047: na v1.4007, a tu się szykuje już 1.5.0 :D

Nie bójcie się, żartuję ta wersja to ma być platforma do tworzenia nowych modyfikacji, dla teamu od LA jak i dla innych modderów. No zobaczymy za ile lat wyjdą te mody ;)

Na filmiku kilka features z tej platformy, wrzucam jako taką ciekawostkę.

Jeszcze kilka na kanale tego autora.

Ale jest i coś z LA DC 1.4007, niewidzialne anomalie.

Mod opcjonalny będzie można mieć anomalie w starej wersji albo takie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeszcze jedno pytanie. Próbowałem trochę ulepszyć sobie sprzęt ( w wersji z dodatkiem DLC) ale niestety nie działa. W normalnej wersji wypakowałem .db jak w podstawce, poustawiałem sobie parametry jak chciałem ( oprócz udźwigu bo też nie działa) i gra śmigała jak złoto. Z DLC jedynie niski przysiad, skok czy zasięg zbierania dałem radę przestawić. Z bronią , artefaktami  czy innymi rzeczami tego nie daję rady zrobić. Jak pozmieniam parametry w jakiejś broni to w chwili użycia wywala do pulpitu z różnymi logami, albo dźwięk nie taki albo HUD. Z amunicją działają zmiany tylko pokazuje np. takie coś:

ss_tybet_08-06-18_13-02-45_(la01_escape).thumb.jpg.a504f54db9279f6ab69c0d0b83333b37.jpg

ss_tybet_08-06-18_13-02-40_(la01_escape).thumb.jpg.c3deb487eeeb6026e78d43a9fad4cdc8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa, tylko jest inny problem. Zainstalowałem bez weapon packa i od razu problem z dźwiękiem.

 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\sounds\weapons\gp30\gp30_grenshoot.ogg
 

Z udźwigiem (bez DLC) poradziłem sobie inaczej. Po prostu zmniejszyłem wagę paru rzeczy i spokojnie mogłem dźwigać "tysiące" sztuk amunicji. Teraz jest problem z prawidłowym wyświetlaniem "poprawionych" rzeczy( amunicja) a jak poprawię broń to zaraz wywala.

 

Edytowane przez tybet64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tybet64  Jeśli gra ( bo LA i LADC nie są modami a grami ) ma zainstalowanego antyczita, to takie przeróbki jak Twoje zawsze doprowadzą do problemów. LA jest i tak sama w sobie mocno zabugowana.

Gra nie widzi kompletu plików dla danej broni. W powyższym przypadku brakuje jej pliku dźwiękowego. Możesz ją oszukać ( ale nie wiem z jakim skutkiem ), robiąc kopię pliku dźwiękowego innej broni i zmieniając jej nazwę na taką jak masz w logu. Ale wtedy GP30 będzie miał jej głos.

Jak widzisz po czicie na udźwig, zmiany są dokonane w całkiem innym pliku, niż robi się to w modach. To samo będzie z innymi plikami.

A że zmiany nie są łatwe, widać to po tym, że na podstawce LA nie zrobiono żadnego moda, za wyjątkiem takich tylko kosmetycznych. Pogody, broni czy innych pierdół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.