Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

KR_K_1.png

Tytuł oryginalny: Хроники Кайдана (Первая часть)
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data premiery: 10.03.2020 r.
Autor: basil
Śr. długość rozgrywki: (ok. 5 godzin)


OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

GALERIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA:

  Pokaż ukrytą zawartość


Źródła:  Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png.67dc62efcb4d7f7fa8b31f389c6ed290.png.2e8e66e7a267256b07cd23645508ce7f.png.02c3bcf42e5df16f011eb2061dac1822.png  LOGO_STALKERMOD.png

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 14.03.2020 o 11:59, kondotier napisał(a):

W poprzednich wersjach tego moda też nie było minimapy i  był dodany sposób jak ją przywrócić. Czy ktoś pamięta gdzie on jest, bo przy pomocy szukajki znaleźć nie mogę.

Rozwiń  

W tym modzie ui_hud jest trochę inny, więc trzeba skopiować tylko pliki z config/ui i powinna pokazać się odchudzona minimapa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron  Podmieniłem te dwa pliki, lecz mini się nie pokazała.

Daję te z nowego moda, możesz zerknąć w czym problem?

MINI.7zPobieranie informacji ...

Mod ma restryktor na czitowanie możliwości GG. Nie pamiętam, czy został złamany.

@vidkunsen  Czy sądzisz, że zanim zadałem pytanie nie byłem na stronie moda? A jak masz namiar na minimapę gdzie indziej, to człowieku daj odsyłacz do niej, a nie do całego forum.

Jak na razie, zapowiada się mod całkiem przyjemnie.

Dzień.

ss_fred_03-14-20_15-42-19_(marsh).thumb.jpg.6cee78f2956a18527f0f054d4228bc18.jpgss_fred_03-14-20_16-34-46_(marsh).thumb.jpg.fb968f6a5d5ac57b493b087d4222adbf.jpgss_fred_03-14-20_16-59-56_(marsh).thumb.jpg.651c2d34c6a12886960dfed59fa0eb4e.jpgss_fred_03-14-20_17-03-56_(marsh).thumb.jpg.36c0324993ef3ba96fe934504f2fc55c.jpg

I noc. ( dodałem mocną latarkę ).

ss_fred_03-14-20_17-48-57_(marsh).thumb.jpg.b927b79935f5c1632233fc722c034c21.jpgss_fred_03-14-20_17-52-29_(marsh).thumb.jpg.f3820dc7d96ab7257bd29c2fa558b983.jpgss_fred_03-14-20_17-55-30_(marsh).thumb.jpg.5616a8ac9ca42279ba64cfc2697f3ef5.jpgss_fred_03-14-20_17-59-39_(marsh).thumb.jpg.e9503855ed94c68272db00b95de03db7.jpg

Są w dialogach nawiązania do poprzednich części, ale nie znającemu ich, raczej to nie przeszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyzwaniem jest kwest, przygoda, akcja nie nagroda.

Wyobraźcie sobie, że Lost Alpha to małe piwo, w tym modzie nie tylko jest niewidzialna kładka po żywą wodę ale są także schody:

ss_tomahawk_03-14-20_23-30-39_(marsh).jpg

Dałem radę:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy fix z 15.03 

https://yadi.sk/d/QmtfC8LDUEx3kg

Działa tylko przed oddaniem Kalanczy PDA i Susłowowi dokumentów, czyli praktycznie przed wzięciem zadań na Bagnach.

@vidkunsen  Dodaj do #1 .

 

Dodałem fixa do gry na oświetleniu dynamicznym. Ale nie mogę go wykorzystać, bo daje niewłaściwe tekstury. Patrz zrzut.

ss_fred_03-15-20_12-06-35_(marsh).thumb.jpg.e848217bca2fdf28e967d5c2be4597c0.jpg

Tak było i w poprzednich modach, więc nie ma sensu go dodawać.

Kto z grających we wcześniejsze, pamięta jak włączało się przyrząd pomiaru napromieniowania GG? W ustawieniach tego nie ma, widocznie autorzy sądzą, że gracze pamiętają, bo w opisie moda też tego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Зомбакан - po tym zadaniu masz iść do knajpy/baru i się bagna zaczynają, zanim pójdziesz możesz pomyszkować po lokacji i pozbierać a potem pochować w swojej pakamerze fanty, na bagnach fanty przed rurę i kradzież, potem powrót i leziesz na bagna ze swoim złomem.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja też dotarłem do końca tego moda w odcinkach. A dlaczego w odcinkach, można zobaczyć na zrzucie, w zielonym tłumaczeniu.

ss_fred_03-16-20_14-37-50_(l05_bar).thumb.jpg.d2213b3827fe90c7debabdf6d084a033.jpg564211827_ss_fred_03-16-20_14-39-29_(l05_bar)kopia.thumb.jpg.230a624c00821089a80c3498573180f8.jpg

Zapowiadało się inaczej, bo na to wskazywała treść notatki znalezionej na Bagnach. Widocznie twórcy moda znów się rozpędzili, chcąc zrobić podobnie jak w dwóch poprzednich, ale czegoś zabrakło, więc jest przedwczesny finał tej mistycznej bajeczki.

A tu parę zrzutów z finału gry:

ss_fred_03-16-20_12-04-18_(marsh).thumb.jpg.a57b51b99728f0302c288ff4d1d86e7a.jpgss_fred_03-16-20_12-05-17_(marsh).thumb.jpg.51e72a3a93fa2c1ac5ad01f44873e6c8.jpgss_fred_03-16-20_12-50-42_(marsh).thumb.jpg.fcac5651c9f7b60a9e2d22179e2cf3a4.jpgss_fred_03-16-20_12-57-11_(marsh).thumb.jpg.eca7a6b7c374ee0cfc3edde1bc4cb505.jpg

Grałem bez tego fiksa na dialogi i momentami miałem problemy co dalej należy zrobić. Autorzy moda widocznie liczyli na pomysłowość grających.

Ale suma sumarum, dla odpoczynku od OP czy Outfatera można się przy tym modzie odprężyć i nie nudzić.

Pytałem wyżej, jak uruchomić przyrząd do pomiaru napromieniowania. Trzeba go wstawić do slotu pistoletowego i na ekranie odczytać wynik. Ale w tym modzie to gadżet bez znaczenia, bo nawet na bagnach łażąc po wodzie, nic nie złapałem. To byłoby na tyle, trzeba szukać kolejnej zabawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Kroniki Kajdana - Część I

Ja to mam pecha. Postanowiłem przypomnieć sobie te kroniki i moda uruchomiłem bezproblemowo.

Pograłem i utknąłem. A co najśmieszniejsze, utknąłem w teksturach tak, że obejść się nie da, bo to drabina, a wleźć trzeba bo to jedyna droga.

Zrzut pokazuje miejsce utknięcia.

ss_fred_11-17-22_18-14-34_(marsh).jpg

A nie ma żadnego powodu fabularnego, aby mnie mod nie puszczał. Wsparłem się filmikami. Filmujący pokonują ten fragment drabiny bezproblemowo.

No to podzielę się z wami kilkoma zrzutami z gry i robię z moda koszykarza.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Wie ktoś jak poradzić sobie z takim wylotem ?

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\ui_main_menu.script:197: attempt to call method 'ClearCallbacks' (a nil value)
 

stack trace:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.