Anton Gorodecki Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Tytuł oryginalny: Канувшие в небытие Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 01.08.2020 r. Autor: Nktk Autor spolszczenia: @Anton Gorodecki Śr. długość rozgrywki: (ok. 12 godzin) OPIS: Spoiler Modyfikacja "Pogrążony w niebycie" jest kontynuacją "Ciernistej drogi". Historia ta opowiada o losie najemnika o ksywie Blady, którego celem jest odszukanie swojego zaginionego towarzysza - stalkera Dena. Podczas przechodzenia modyfikacji gracz będzie mógł dokonywać wyborów, zmieniając tym samym przebieg zadań oraz los napotkanych postaci, co ma za zadanie uczynić rozgrywkę bardziej urozmaiconą i immersyjną. Rozgrywka - w porównaniu z poprzednimi modyfikacjami z tej serii - jest wyraźnie trudniejsza, dlatego wskazane jest uważniej odnosić się do kwestii posiadanego ekwipunku. Warto także dodać, że w modyfikacji istnieją 4 całkiem różne zakończenia, wpływające na los głównego bohatera. Cechy moda: Zmienna fabuła i zadania. 7 nowych lokacji. Aktorstwo głosowe dla postaci. 4 różne zakończenia. Nowe postacie. Zmiany graficzne. Uzbrojenie i odzież ochronna: Spoiler Broń palna: Pistolety: Beretta M92 Browning HP-SA Colt M1911A1 CZ-75 CZ-75 Auto Desert Eagle Glock 19 HK USP SIG P220 Walther P-99 APS GSz-18 OC- 33 «Piernacz» MP-443 «Gawron» PB PM TT-33 Fort-12 Pistolety maszynowe: HK MP5 HK UMP45 PP-19-01 «Witiaź» PP-19 «Bizon» Strzelby: Mossberg M590A1 Protecta SPAS-12 Obrzyn TOZ-66 TOZ-66 TOZ-34 TOZ- 34 «Myśliwski» Sajga-12K Karabiny szturmowe: FAMAS F1 FN FAL FN F2000 FN SCAR-H HK G36 IMI Galil L85A2 LR- 300ML M16A1 M4A1 SIG SG-552 SIG SG-550 Steyr AUG A1 AEK-971 AKS-74 AKS-74U AKMS AK 105 AN-94 «Abakan» AS «Wał» WSK-94 SR-3M «Wicher» OC-14 «Groza» Karabiny wyborowe: SR-25 karabin Mosina WSSK «Wydech» WSS «Wintorez» SWD SWU SKS Karabiny maszynowe: M249 SAW PKM RPK-74 Ekwipunek: Lekka odzież ochronna: Lekki płaszcz Średniej klasy odzież ochronna: kombinezon «Świt» kombinezon «Wiatr Wolności» kombinezon najemnika PS5-M «Uniwersalna ochrona» kombinezon «Strażnik Wolności» Kombinezon opancerzony «Beryl-5M» kombinezon «Monolitu» Kombinezony naukowe: kombinezon «SEVA» PSZ-9Md «Uniwersalna ochrona» naukowy kombinezon najemnika naukowy kombinezon «Wolności» naukowy kombinezon «Monolitu» SSP-99 «Ekolog» SSP-99M «Ekolog» Ciężkie kombinezony opancerzone: kombinezon opancerzony «Bułat» kombinezon PSZ-9d «Powinności» Egzoszkielety: egzoszkielet stalkerów egzoszkielet «Wolności» egzoszkielet najemnika egzoszkielet «Powinności» egzoszkielet «Monolitu» Hełmy: maska przeciwgazowa EO-20 PBF hełm stalowy M40 hełm SSP-99 hełm «Sfera 08» hełm «Sfera M12» Dubbing: Spoiler Blady (Александр Меньшиков aka Nktk) Cebula (Тихон Ешану aka Ghoul_RUS) Jasny (Рафаэль Саакян) Profesor Igołkin (Олег Танаевский aka HugTV) Dziegieć [Дёготь] (Даниил Литовченко aka Hunter) Zwierz (Юрий Юдин) Włóczęga (Никита Новиков aka Nikasik) Mazaj (Олег Кузьма aka Слесарь 6 разряда) Cwaniak (Иван Еничевский aka Knyaz) Ponury (Сергей Королёв aka Мануэль) Tomahawk (Владислав Халимов aka NightGuard) Karter (Артур Фладаров aka Fladar) Leszy (Александр Мельников) Kruk (Алексей Просандеев aka Wolfstalker) Kraken (Алексей Халецкий aka Халецкий) Horus (Роман Сктв aka Как тушканы хохотали) Pazur (Валерий Фадеев aka Evil Time Streams) Klin (Станислав Щербаков aka Sarleon) Morgan (Влад SevenRUS) Duszman (Егор Пугач aka PugachGo) Den [Dan] (Глеб Поликарпов aka Хлебный Хлеб) Kopyto/Róg (Игорь Павлов aka GoldMenGame) Sjerbin (Михаил Саломатников aka Kramer) Major Suworow (Леонид Котовский aka p1kaso4) Generał Mitczenko (Генерал-майор в отставке Л. К.) Wykorzystane projekty: Spoiler 1. Atlas Mod 2. Unofficial CoP Weapons Replacer v1.0 + fix 3. AtmosFear 3 4. Absolute Structures 5. Absolute Nature 4.04 6. Call of Chernobyl by stason174 7. Misery 2.2 8. Call of Pripyat Variation Mod 1.41 9. Stumbling Block 10. Modele NPC od Azetrix 11. Modele NPC od DANTEZ 12. Modele NPC od MPCOPCS 13. NPC for MSG 14. Kontrakt na dobre życie 15. Przestrzenna Anomalia 4.1 16. Смерти Вопреки 17. AMK 18. Путь во Мгле 19. STCoP Weapon Pack 3.1.07 20. S.W.T.C 21. Мясник 1.0 22. AZM 23. OGSM 1.8 CE 24. SGM 2.2 25. Lootmoney 1.0 26. opcja uniemożliwiająca błyskawiczną naprawę czy modyfikację przez mechaników od denis2000 27. adaptowano animację użycia przedmiotów v1.3 28. Lokacja od Vx_SK98 29. Nowe cząsteczki od valer4ika Możliwe problemy: Spoiler W przypadku błędu: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : out_of_memory_handler [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp [error]Line : 336 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Out of memory. Memory request: 640 K stack trace: Przyczyna problemu: błąd spowodowany niedoborem pamięci. Naprawa: należy obniżyć gęstość trawy w opcjach rozgrywki. Opis zakończeń gry autorstwa @Pancerniak77: Spoiler Może opowiem o zakończeniach: Pierwsza kwestia, która ma wpływ na zakończenie to odnalezienie Klina w Prypeci (dokładniej to w bloku mieszkalnym). Pojawia się tam Woron. 1. Zgadzamy się z Woronem i postanawiamy, że odejdziemy z Zony. Idziemy do Noego i uciekamy z Zony. 2. Nie zgadzamy się z Woronem. Idziemy odszukać Dena w X-8. Bierzemy żółtą kartę od X-8 od Worona. Wchodzimy do X-8. Zatruliśmy się gazem. Słyszymy rozmowę Serbina i Worona. Serbin proponuje nam współpracę. Zgadzamy się. Uczestniczymy w zasadzce na Morgana. Kasujemy wszystkich. Rozmawiamy z Morganem. Likwidujemy go, po czym pojawia się on w nowej lokacji. I my lądujemy na nowej lokacji. Rozmawiamy z Morganem. Znalazł sposób wyjścia z niej. Szukamy klucza. Jest on tutaj: Wracamy do Morgana. Otwiera on drzwi. I zostajemy pijawką... 3. Nie zgadzamy się z Woronem. Idziemy odszukać Dena w X-8. Bierzemy żółtą kartę od X-8 od Worona. Wchodzimy do X-8. Zatruliśmy się gazem. Słyszymy rozmowę Serbina i Worona. Serbin proponuje nam współpracę. Zgadzamy się. Uczestniczymy w zasadzce na Morgana. Kasujemy wszystkich. Rozmawiamy z Morganem. Likwidujemy go, po czym pojawia się on w nowej lokacji. I my lądujemy na nowej lokacji. Olewamy Morgana. Idziemy do korytarza, gdzie znaleźliśmy klucz. Następnie idziemy dalej, aż znajdziemy dziurę na górze. Wspinamy się po drabinie. Chodzimy po jaskini, aż dojdziemy do Worona. Mówi nam, że zna sposób jak się stąd wydostać. Zgadzamy się. Woron schwytał Bladego w pułapkę. To samo możemy się dowiedzieć, przechodząc moda Skazany na wieczne męki. 4. Nie zgadzamy się z Woronem. Idziemy odszukać Dena w X-8. Bierzemy żółtą kartę od X-8 od Worona. Wchodzimy do X-8. Zatruliśmy się gazem. Słyszymy rozmowę Serbina i Worona. Serbin proponuje nam współpracę. Odmawiamy. Likwidujemy wszystkich. Czekamy aż otworzą się drzwi. Wchodzi Den. Nie jest to już ten sam człowiek co przedtem. Ma na sobie zbroję Świadomości, która się przegrzewa. I wtedy, kiedy się przegrzeje, trzeba go atakować. Najlepiej cały czas walić go nożem i nie dać mu strzelić sobie w stopę. Gdy go zabiliśmy, wychodzimy i wita nas Major, który oczywiście nas aresztuje. Następnie idziemy razem z jego człowiekiem do celi. Staramy się go nie wyprzedzać, ani nie skręcać w bok, bo inaczej kulka w łeb. Gdy dojdziemy do swojego "przytulnego mieszkania", po chwili zaczyna się atak Monolitu. Wiejemy albo bierzemy broń, walimy wszystkich, zabieramy klucz od Majora Suworowa, znajdujemy sejf i bierzemy swoje rzeczy. Uciekamy do obozu stalkerów, ale Szpon nas sprzedaje dla wojskowych. Potem pozostaje egzekucja Bladego. Jednakże stalkerzy przerywają egzekucję. Szpon umiera razem z przedstawicielem wojskowych. Ocalali stalkerzy doprowadzają nas do budki z drabiną prowadzącą do Podziemi. Wojskowi wytropili ich i nas. Skaczemy na dół, po czym łamiemy sobie nogi. Ale w napisach, jest powiedziane, że przeżywamy. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: Zew Prypeci 1.6.02. Rozpakowane archiwum z modyfikacją oraz fixem należy umieścić w głównym katalogu z grą. Archiwum zawiera: modyfikację "Pogrążony w niebycie" w wersji 2.1 spolszczenie autorstwa @Anton Gorodecki poprawkę od drCarabasa łatkę na ekran ładowania od Sputnik94 edycję od Bossa (w tym spawner uruchamiany => ESC + F1) łatkę na usunięcie z opcji DX10 i DX11 dodano możliwość biegania w egzoszkieletach od @Anton Gorodecki. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod + spolszczenie: MEGA - [KLIK] MEGA - [KLIK] Źródło: 2 14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 (edytowane) Pobrane, odpalone, zagrane. Zaczynam w Rudym lesie, rozmowa, ostrzegawczy strzał z pięty w tył głowy i budzę się na stróżówce przy moście. Spoiler Edytowane 1 Sierpnia 2020 przez vidkunsen 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Za zrobione zadanie dostajemy m.in. drogę do innej lokacji: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Pograłem trochę i... Na Jantarze jest skrzynka do której można wrzucać zepsute rzeczy, a później stojący obok niej stalker, zapłaci nam za wrzucone barachło: Bladego chce Świadomość: Przydatny schowek na Jantarze (patrzy kto chce): Spoiler Lokalizacja narzędzi do precyzyjnej pracy: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 @Anton Gorodecki Jest już wersja standalone do pobrania https://yadi.sk/d/sDB_VotABCtNDQ A dla tych co stawiają na raty, fiks kumulatywny ( są już trzy fiksy ) https://dropmefiles.com/gqRl9 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Dzięki za info. Dodałem do #1. BTW - ogrywam teraz intensywnie NS 2016 OGSR, więc w razie konieczności proszę "odpowiednie służby" o edycję informacji w #1. Dziękuję. Edyta: dodałem również zbiorczą poprawkę zawierającą fiksy 1-3 i poprawki autorstwa Stern-13: wycięto nowe artefakty powodujące awarie, wycięto kilka głosów, drobne zmiany, silnik poprawiony do 4 GB pamięci, wycięto głos Bladego, edytowano znaki interpunkcyjne w konfiguracjach, wycięto niewłaściwego style komentowania w skryptach, formatowano XML do praktycznego widoku, dodano brakujące tekstury cząsteczek wymagane przez grę (nie wszystkie, ale większość). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 @Anton Gorodecki Tu link do fiksa nr2 wg. ich strony. Waży 502kB. https://yadi.sk/d/AWFgXGax89ZyZg Zmienia. * wycięto nowe artefakty powodujące wyloty. * Wycięto niektóre udźwiękowienia. * Drobne poprawki. * Silnik zmieniony na 4GB Te co są wstawione już do #1 to nr 1 i nr 3. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Uaktualniłem #1. Jakby co Fiks 2 jest podpisany przy ściągnięciu jako Fiks 3, więc proszę się temu nie dziwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Czyli jest już cała trylogia tej historii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 @tom3kb zamierzasz spolszczyć 2 i 3 część? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 2 minuty temu, Anton Gorodecki napisał: @tom3kb zamierzasz spolszczyć 2 i 3 część? Gdzie tam Ja już się chyba na tłumacza nie będę uczył. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Uwaga - przy plecakach - jak chcesz własny postawić, mogą być wyloty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Wystartowałem z modem, uruchomionym ze standalone. Zrzut już z późniejszej gry. Trochę pograłem i jak na razie nie ma zachwytu. Niektóre sytuacje zaskakują. Np. gdybym wcześniej nie przeczytał, że naprawa broni trwa bardzo długo, to zniknięcie naprawianej broni z ekwipunku bez jakiejkolwiek informacji od mechanika aby czekać ( na sms-a? , ileś godzin? ) , miałbym problem. Do pragnienia i szybkiego głodu jestem przygotowany z 1. części moda. Na razie dwie lokacje za mną, zobaczymy co będzie dalej. A tu odsyłacze do filmików poradnikowych. https://www.youtube.com/watch?v=DXz-FRT3yB0 https://www.youtube.com/watch?v=iH2eLBgYHTg&list=PLd8sA6f6kLsexyKHyXmZJG_zeRKYVuSha Podpowiedzi o narzędziach. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Mod fajny, podoba mi się. Dotychczas zaliczyłem: Rudy las, Jantar, Limańśk, Prypeć, Martwe miasto i znowu Prypeć. Spoiler Jest bardzo dużo zwrotów akcji, parę razy już mnie okradziono, nowe opisy i funkcje artefaktów, fajnie wyglądające anomalie. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Do #1 dodałem sekcje OPTYMALIZACJA oraz SUPLEMENTY DO GRY. Informacje pochodzą ze strony modyfikacji na ap-pro.ru. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Jestem w ściekach, lokacja znana z paru modów, już jedno zakończenie widziałem, teraz szukam drugiego sposobu: Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Dotarłem do Limanska i jestem chyba w połowie zadań. Ale wcześniej to w Rudym lesie: Przypalałem sobie zadek w spalaczach. Podziwiałem okolice szybu przez noktowizor. A w Limansku kilka niespodzianek, w tym zasadzka zrobiona przez kilku kontrolerów na raz. A do tego jeszcze przejrzyści z Monolitu. Fabuła się rozkręciła, broń coraz lepsza i skuteczniejsza. Poprzednio pisałem o znikaniu broni oddanej do naprawy. Ale jak komuś to nie będzie odpowiadało, to w tych drugich ustawieniach ( na głównym menu ) można to wyłączyć i rzeczy oddane do naprawy pozostają naprawione. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Można przegapić jedno zadanie na Jantarze: Tam nie wolno wchodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Bylem tam, pomagasz kolesiowi ukatrupić Chimerę. Zadanie z Limańska rozwiązujesz w duecie ze swoim kolesiem i będzie można wejść i poturlać fabułę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 @kamil190 Z tym zadaniem w limańskim przedszkolu bywa czasami problem, że po likwidacji kontrolera nasz partner nie ma opcji dialogowej. Trzeba wtedy zrobić zapis i go wczytać. Ja lubię zamiast iść przez budynek, przeskakiwać przez mur. Kiedy partner nie chciał gadać, przeskoczyłem przez mur i kiedy od strony rzeczki wszedłem do domu, on się tam pojawił. Rozmowa, snajperska robota, fabuła poszła bez problemu. Zanim pojawi się spolszczenie, dla grających słabo znających rosyjski, w spojlerze przetłumaczenie ważnej informacji. Zagląda tylko ten, co zechce. Spoiler Przeszkadzają omamy wzrokowe. Po podejściu do ogniska pojawia się opcja spalenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Narzędzia w Prypeci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Śmierć to tylko początek - klucz (koniec moda): 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 @vidkunsen no i jak wrażenia? Lepszy od pierwszej części, bardziej dopracowany? Bo z poprzednikiem miałem trochę problemów i o mały włos bym nie skończył. Modder odrobił pracę domową i się trochę podszkolił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Mod świetny, dobra robota, częste zmiany akcji, dobra walka, robiłem zapasy na każdej lokacji i pomagało przy kradzieżach. Nie ma debilnych przynieś, wynieś, pozamiataj. Na każdej lokacji są narzędzia. Można dorobić na boku. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Koszary w Kopalni zostały zaludnione przez Bandytów Takie osiągnięcie dostaniemy (to drugie z egzoszkieletem), jeśli oddamy wszystkim mechanikom (czterem mechanikom) po 3 rodzaje narzędzi. Za napadnięcie na naukowców z kontenerem z artefaktami, dostajemy Grawi, które przydaje się do wykonania zlecenia Sacharowa na ten artefakt Bardzo fajny i ciekawy mod. Przeszedłem 4 zakończenia. W modzie występują głosy znanych rosyjskich youtuberów, którzy tworzą zawartość związaną ze stalkerem. Ale z drugiej strony, głosy postaci są powodem wylotów. Na plus zasługują nowe lokacje, dzięki czemu nie jest nudno. Co więcej na lokacjach jest łup, przez co zwiedzanie się opłaca. Szkoda tylko, że nie dało się ulepszyć w egzoszkielecie możliwości biegu. Bo chyba to na złość jest zrobione, żeby wydłużyć grę. W tym filmie (KLIK) jest pokazane, że jednak się da. Jednakże za pomocą fixa. Trochę przesadzili z tymi anomaliami. Trzeba było potem przechodzić na niższe ustawienia, bo brakowało pamięci i powtarzały się wyloty typu out of memory. Może opowiem o zakończeniach: (uwaga spoiler - zdradza zakończenia moda) Spoiler Pierwsza kwestia, która ma wpływ na zakończenie to odnalezienie Klina w Prypeci (dokładniej to w bloku mieszkalnym). Pojawia się tam Woron. 1. Zgadzamy się z Woronem i postanawiamy, że odejdziemy z Zony. Idziemy do Noego i uciekamy z Zony. 2. Nie zgadzamy się z Woronem. Idziemy odszukać Dena w X-8. Bierzemy żółtą kartę od X-8 od Worona. Wchodzimy do X-8. Zatruliśmy się gazem. Słyszymy rozmowę Serbina i Worona. Serbin proponuje nam współpracę. Zgadzamy się. Uczestniczymy w zasadzce na Morgana. Kasujemy wszystkich. Rozmawiamy z Morganem. Likwidujemy go, po czym pojawia się on w nowej lokacji. I my lądujemy na nowej lokacji. Rozmawiamy z Morganem. Znalazł sposób wyjścia z niej. Szukamy klucza. Jest on tutaj: Wracamy do Morgana. Otwiera on drzwi. I zostajemy pijawką... 3. Nie zgadzamy się z Woronem. Idziemy odszukać Dena w X-8. Bierzemy żółtą kartę od X-8 od Worona. Wchodzimy do X-8. Zatruliśmy się gazem. Słyszymy rozmowę Serbina i Worona. Serbin proponuje nam współpracę. Zgadzamy się. Uczestniczymy w zasadzce na Morgana. Kasujemy wszystkich. Rozmawiamy z Morganem. Likwidujemy go, po czym pojawia się on w nowej lokacji. I my lądujemy na nowej lokacji. Olewamy Morgana. Idziemy do korytarza, gdzie znaleźliśmy klucz. Następnie idziemy dalej, aż znajdziemy dziurę na górze. Wspinamy się po drabinie. Chodzimy po jaskini, aż dojdziemy do Worona. Mówi nam, że zna sposób jak się stąd wydostać. Zgadzamy się. Woron schwytał Bladego w pułapkę. To samo możemy się dowiedzieć, przechodząc moda Skazany na wieczne męki. 4. Nie zgadzamy się z Woronem. Idziemy odszukać Dena w X-8. Bierzemy żółtą kartę od X-8 od Worona. Wchodzimy do X-8. Zatruliśmy się gazem. Słyszymy rozmowę Serbina i Worona. Serbin proponuje nam współpracę. Odmawiamy. Likwidujemy wszystkich. Czekamy aż otworzą się drzwi. Wchodzi Den. Nie jest to już ten sam człowiek co przedtem. Ma na sobie zbroję Świadomości, która się przegrzewa. I wtedy, kiedy się przegrzeje, trzeba go atakować. Najlepiej cały czas walić go nożem i nie dać mu strzelić sobie w stopę. Gdy go zabiliśmy, wychodzimy i wita nas Major, który oczywiście nas aresztuje. Następnie idziemy razem z jego człowiekiem do celi. Staramy się go nie wyprzedzać, ani nie skręcać w bok, bo inaczej kulka w łeb. Gdy dojdziemy do swojego "przytulnego mieszkania", po chwili zaczyna się atak Monolitu. Wiejemy albo bierzemy broń, walimy wszystkich, zabieramy klucz od Majora Suworowa, znajdujemy sejf i bierzemy swoje rzeczy. Uciekamy do obozu stalkerów, ale Szpon nas sprzedaje dla wojskowych. Potem pozostaje egzekucja Bladego. Jednakże stalkerzy przerywają egzekucję. Szpon umiera razem z przedstawicielem wojskowych. Ocalali stalkerzy doprowadzają nas do budki z drabiną prowadzącą do Podziemi. Wojskowi wytropili ich i nas. Skaczemy na dół, po czym łamiemy sobie nogi. Ale w napisach, jest powiedziane, że przeżywamy. Moim zdaniem mod zasługuje na ocenę 9,5/10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.