Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dodatkowo jak dostałem się do Zatonu to próba dialogu z Brodaczem, czy Sową lub innym npc z oryginalnego zewu kończy się takim błędem:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : no_assert
[error]Function      : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\xml_str_id_loader.h
[error]Line          : 112
[error]Description   : item not found, id
[error]Arguments     : gunsl_quest_items_ask_nimble
 

stack trace:
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kofobew Jakiego masz kompa? Może nie daje rady. Sam SGM jest ciężki, a z Gunslingerem to już w ogóle. Mi tak zacinał, że odpuściłem. Zmniejsz ustawienia, wyłącz cienie od słońca, celowniki 3d i może jakoś pójdzie. 

HUD pewnie można zmienić. Do starszej wersji był jakiś HUD, chyba nawet go mam. Mogę podrzucić, jak znajdę, zrobisz kopie plików i wrzucisz.

Z tym wylotem to nie pomogę, bo na sprawach technicznych nie znam się za dobrze. Chyba brakuje przedmiotu do zadania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ku*wa ale ten mod jest popi*rdolony. Te naloty mutantów w Magazynach mi to pokazały. te ruskie to nie bez powodu zasłogują  na atomówkę bo mają zj*bane głowy. No już przed te praktycznie nie do pokonania buery i kontrolery... Chory zj*bany mod.

Edytowane przez kofobew
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kofobew

Aa fakt, było zadanie na MW z wybijaniem mutantów, ale nie tylko w SGM można się z tym spotkać. To jest stary mod, a w takowych często pojawiały się zadania z hordami mutantów, choć pewnie i w nowszych to występuje, a już na pewno w takich jak NS/OP. Wnioskuję, że w niewiele modów grałeś, bo świat moddingu nie kończy się tylko na Anomaly albo Gammie, o czym teraz często nowi gracze zapominają. I nie chcę Cię obrazić - nic z tych rzeczy, ale mam dobrą radę. Zawsze przed postawieniem danego moda najlepiej zajrzeć na YT i obejrzeć, co ma do zaoferowania. W tej sposób zaoszczędzisz kilka atomówek.

Osobiście ogrywałem SGM z Gunslingerem kilka lat temu i jak dla mnie wciąż trzyma poziom, choć czas niczego nie oszczędza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kofobewJeżeli dobrze pamiętam to w Podziemiach Agropromu trzeba było zmieniać render z DX11 na DX10 lub nawet DX10, albo oświetlenie statyczne - musisz metodą prób zobaczyć na którym Ci pójdzie, a jak wyjdziesz już z podziemi to możesz z powrotem wrócić do tego renderu, na którym grasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Szczepan9205 napisał(a):

@kofobewJeżeli dobrze pamiętam to w Podziemiach Agropromu trzeba było zmieniać render z DX11 na DX10 lub nawet DX10, albo oświetlenie statyczne - musisz metodą prób zobaczyć na którym Ci pójdzie, a jak wyjdziesz już z podziemi to możesz z powrotem wrócić do tego renderu, na którym grasz.

Zgadza się, gra się crashowała przed tą informacją. Po zmianie oświetlenia na statyvzne udało się. Rozumiem, że po tych dokumentach już żadnych zadań fabularnych nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kofobewSzczerze? Nie pamiętam bo dawno ogrywałem SGM, ale na pewno fabuła leci dalej bo mod się kończy klasycznym zakończeniem Zewu - odlotem z Zony. Nie pamiętam tylko jak to szło fabularnie - czy do Agropromu się wracaliśmy jak już dotarliśmy na Zaton, Jupiter i do Prypeci czy po początku na Kordonie lecieliśmy na Wysypisko i stamtąd do Doliny Mroku, Baru lub Agropromu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.