Adam Opublikowano 25 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 No właśnie, parę minut po napisaniu tego posta, rozpoczął się u mnie wątek z Doliną Mroku. Po prostu szkoda tak szybko się rozstawać z tym modem ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubassPL Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Koledzy borykam się z kolejnym problemem.Laboratorium x18 dokumenty często poruszany temat ale nie wiem co mam zrobić znalazłem fotki kolegi z położeniami dokumentów znalazłem tylko 2 na dolnym poziomie a zostały jeszcze 3 ... widziałem gdzie są położone ale u mnie ich nie ma co mam robić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Dwa kolejne jak pamiętam są w szybie windy, w pomiesczniu z dwoma Burerami, jedne były za zamkniętymi drzwiami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix1001 Opublikowano 2 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Witam Zainstalowalem mod sigerous mod 2.2 z fixem i spolszczenie nie jenet edition. Problem jest taki że jak wróg znajduje się blisko mnie to bardzo często nie strzela, lecz tylko wtedy strzela gdy ja strzelam do niego. Gram na poziom trudnosci nowicjusz. Czy są jakieś pliki ktore odpowiadają za inteligencje NPC ? Może jakbym coś pozmieniał to było by lepiej . Zgóry dzięki . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 2 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Czołem. Mój problem polega na tym, że podczas misji z zakłóceniami mam przeszukać zwłoki wojaka, który ma ładunek wybuchowy. A tu nie ma żadnych zwłok. Zniknęły? Nie pojawiły się wcale? Tak samo był z zaginionym oddziałem, ale tam nie musiałem przeszukiwać zwłok. Pomóżcie, bo przez ten debilny błąd nie mogę działać z fabułą :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 2 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 @Matrix1001Zmień poziom trudności, możliwe że przez to że grasz na najniższym NPC tak się zachowują. @AdamWczytaj wcześniejszy sejw aż zaskoczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 2 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 No nie za bardzo, gdyż ten błąd jest już od razu, a wczytanie nie daje zbyt dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 2 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Chodzi mi o to żebyś wczytywał coraz starsze sejwy aż będzie wszystko git. Jeżeli by to nie pomogło to reinstalacja moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Niestety, ale korzystam z "kłik" save'ów dość często, a wczytywanie nic nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Używanie quick sejwów moda to "igranie ze śmiercią", zawsze jak grasz w mody wykonuj mase sejwow tzw twardych, unikniesz wtedy wielu nerwów. To w twoim przypadku zostaje przeinstoalować moda i grać od początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 W sumie to mi się odechciewa wszystkiego od nowa, ale powiem, że w 1.7 miałem podobny problem z trupami, a raczej ich brakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubassPL Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Dobry wieczór stalkerzy ;) główna fabuła ukończona teraz już misje poboczne ... Więc tak dostajemy misje od hermana znalezienie artefaktów. Chodzę z detektorem i już chyba z 3 akumulatory straciłem. Gdzie znajdę artefakt o który prosi nas naukowiec? I jeszcze jedno. Jakie misje będą na magazynach wojskowych ? Chce się przygotować zanim tam wyruszę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 @ KubassPL Napisz konkretnie o jaki artefakt Ci chodzi. To wtedy spróbuję Ci pomóc.Na Magazyny Wojskowe bierzesz dobrą strzelbę i całą masę ammo do niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubassPL Opublikowano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Chodzi mi o artefakty które karze nam znaleźć Herman. Nie pamiętam jak się nazywały ale dostajemy specjalny detektor by je znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrzjadacz Opublikowano 16 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Mam zadanie Tajny Opór. Znalazłem ciała naukowców i Powinności. Banda wolnościowców nadal kitra się na północ od żelaznego Lasu. Problem w tym, ze nie mogę znaleźć umierającego najemnika, żeby zapytać go o atak. Gdzie on leży? Zwiedziłem spory kawałek mapy i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 16 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Coś mi świta most ale głowy nie dam sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrzjadacz Opublikowano 16 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 (edytowane) Sprawdziłem teren od oczyszczalni ścieków, aż do Leśniczowki i nic nie znalazłem. EDIT: Jak się zabije ten oddziałek wolności w lesie, to pojawia się najemnik na mapce. Jest na prawo od miejsca zabicia naukowców. Edytowane 20 Marca 2013 przez mrzjadacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 18 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 (edytowane) Dobra, ruszyło. Mimo to po włączeniu gry staje w miejscu po pierwszym ruszeniu kamerą. Instalowałem spolszczenie stąd (final w nazwie), fix i tekstury z folderu na wydajność(link w 1 poscie). Loga nie ma, ale za 1 razem coś było, jutro dam. Jakieś sugestie? Log był tylko za 1 razem. Dodam że to może być wina polonizacji, bo podczas instalacji wyskoczyło mi na czerwono ostrzeżenie, że jakiegoś skryptu nie rozpakowało. Edytowane 18 Marca 2013 przez Kudkudak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrzjadacz Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Kolejny problem z Tajny Opór.Pogadałem z rannym najemnikiem, każe mi iść do Tasaka (magazyn podstacji) pogadać. A Tasak jest na mnie nie wiadomo dlaczego wściekły i mogę się z nim jedynie postrzelać.Da się coś z tym zrobić oprócz wczytywania jakichś archaicznych save'ów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czuper Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Zacząłem z powrotem przygodę z tym modem i mam problemik z rozładowanym detektorem. Baterie są w ekwipunku ale nijak nie mogę załadować do detektora. Jak to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrzjadacz Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Powinno załadować się samo. Po prostu, gdy się zużyje bateria, to znika z EQ. Jak masz wyjęty detektor to pod paskiem z ilością ammo masz pasek pokazujący ilość prądu w bateriach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vranorvs Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 (edytowane) Panowie i Pani :P Mam kilka pytań. Adaptacja AI additions:Jeśli dobrze się domyślam chodzi o inteligencję przeciwników (?) jak duże zmiany wprowadza ten dodatek? Jak bardzo są cwańsi? Potrafią używać technologii znanej z filmu Predator czy może poprzez transcendentalną medytację i opaczne zrozumienie pewnych praw budzą w sobie umiejętność do telekinetycznego uśmiercania naszego bohatera? :E SGM 2.2 Gun Pack Addon:Co wnosi ten dodatek? Rozumiem że broń ale - czy gdzieś można przeczytać o wszystkich zmianach ewentualnie obejrzeć (jeśli w grę wchodzą zmiany wizualne. Screeny czy coś) Oraz - czy ten dodatek można dołączyć w trakcie gry czy zdecydowanie wymagana nowa rozgrywka? Ulepszony oddział Alfa: Ulepszony. Hmm... no dobrze chciałbym jednak wiedzieć na czym polega ulepszenie. Chłopaki z Alfy jeżdżą transporterem opancerzonym a może wzywają posiłki Tie Fighterów? Zamiast mundurów mają stroje pracowników znanej sieci szybkie-żarcie? :E Dopytuję się gdyż zastanawia mnie czy warto. ;-) Pozdrawiam. EDIT:Zdaje się że o AI już się wyjaśniło o ile to to samo co AI Additions 20.03.2010. Znalazłem opis zdaje się. Edytowane 22 Marca 2013 przez vranorvs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrzjadacz Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Gun Pack dodaje kilka nowych broni (pepesza, sporo snajperek, kilka pistoletów-Desert Eagle z lunetą za 100k, miotacz ognia, dużo nowej amunicji- teraz zamiast 2 tierów są 3). Do tego poprawia wygląd większości broni. U dużej ilości przeciwników można znaleźć bronie ulepszone.Gryzie się z ulepszoną alfą, więc polecam ci raczej ten, jest lepszy i dodaje więcej.Nowe bronie pojawią sie dopiero na zatonie, ale lepsze ammo może ci dropnąć wcześniej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czuper Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 (edytowane) Powinno załadować się samo. Po prostu, gdy się zużyje bateria, to znika z EQ. Jak masz wyjęty detektor to pod paskiem z ilością ammo masz pasek pokazujący ilość prądu w bateriach. W takim razie coś jest nie tak, bo detektor się sam nie ładuje. Mam dwie baterie z czego jedna jest chyba rozladowana i nie można jej wyrzucić z ekwipunku. Drugą da się normalnie wywalić. Jakiś bug prawdopodobnie... Jest jakiś plik/mod usuwający te baterie w ogóle? Edytowane 22 Marca 2013 przez Czuper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrzjadacz Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Wyjaśnię to tak:Bateria 1 się zużywa. Znika z EQ.Pokazuje ci napis o zużyciu.Automatycznie zaczyna pobierać energię z następnej-baterii 2.Baterii 2 nie możesz sprzedać, wywalić, ani nic, bo jest używana przez wykrywacz. Możesz ściągnąć addon, który usuwa baterie. Szczegóły na pierwszej stronie tematu.Rozumiesz już? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.