Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy borykam się z kolejnym problemem.Laboratorium x18 dokumenty często poruszany temat ale nie wiem co mam zrobić znalazłem fotki kolegi z położeniami dokumentów znalazłem tylko 2 na dolnym poziomie a zostały jeszcze 3 ... widziałem gdzie są położone ale u mnie ich nie ma co mam robić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Zainstalowalem mod sigerous mod 2.2 z fixem i spolszczenie nie jenet edition. Problem jest taki że jak wróg znajduje się blisko mnie to bardzo często nie strzela, lecz tylko wtedy strzela gdy ja strzelam do niego. Gram na poziom trudnosci nowicjusz. Czy są jakieś pliki ktore odpowiadają za inteligencje NPC ? Może jakbym coś pozmieniał to było by lepiej . Zgóry dzięki . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem. Mój problem polega na tym, że podczas misji z zakłóceniami mam przeszukać zwłoki wojaka, który ma ładunek wybuchowy. A tu nie ma żadnych zwłok. Zniknęły? Nie pojawiły się wcale? Tak samo był z zaginionym oddziałem, ale tam nie musiałem przeszukiwać zwłok. Pomóżcie, bo przez ten debilny błąd nie mogę działać z fabułą :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór stalkerzy ;) główna fabuła ukończona teraz już misje poboczne ... Więc tak dostajemy misje od hermana znalezienie artefaktów. Chodzę z detektorem i już chyba z 3 akumulatory straciłem. Gdzie znajdę artefakt o który prosi nas naukowiec? I jeszcze jedno. Jakie misje będą na magazynach wojskowych ? Chce się przygotować zanim tam wyruszę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dobra, ruszyło. Mimo to po włączeniu gry staje w miejscu po pierwszym ruszeniu kamerą. Instalowałem spolszczenie stąd (final w nazwie), fix i tekstury z folderu na wydajność(link w 1 poscie). Loga nie ma, ale za 1 razem coś było, jutro dam. Jakieś sugestie? Log był tylko za 1 razem. Dodam że to może być wina polonizacji, bo podczas instalacji wyskoczyło mi na czerwono ostrzeżenie, że jakiegoś skryptu nie rozpakowało.

Edytowane przez Kudkudak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Pani :P

 

Mam kilka pytań.

 

Adaptacja AI additions:

Jeśli dobrze się domyślam chodzi o inteligencję przeciwników (?) jak duże zmiany wprowadza ten dodatek? Jak bardzo są cwańsi? Potrafią używać technologii znanej z filmu Predator czy może poprzez transcendentalną medytację i opaczne zrozumienie pewnych praw budzą w sobie umiejętność do telekinetycznego uśmiercania naszego bohatera? :E

 

SGM 2.2 Gun Pack Addon:

Co wnosi ten dodatek? Rozumiem że broń ale - czy gdzieś można przeczytać o wszystkich zmianach ewentualnie obejrzeć (jeśli w grę wchodzą zmiany wizualne. Screeny czy coś) Oraz - czy ten dodatek można dołączyć w trakcie gry czy zdecydowanie wymagana nowa rozgrywka?

 

Ulepszony oddział Alfa:

 

Ulepszony. Hmm... no dobrze chciałbym jednak wiedzieć na czym polega ulepszenie. Chłopaki z Alfy jeżdżą transporterem opancerzonym a może wzywają posiłki Tie Fighterów? Zamiast mundurów mają stroje pracowników znanej sieci szybkie-żarcie? :E

 

Dopytuję się gdyż zastanawia mnie czy warto. ;-)

 

Pozdrawiam.

 

EDIT:

Zdaje się że o AI już się wyjaśniło o ile to to samo co AI Additions 20.03.2010. Znalazłem opis zdaje się.

Edytowane przez vranorvs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gun Pack dodaje kilka nowych broni (pepesza, sporo snajperek, kilka pistoletów-Desert Eagle z lunetą za 100k, miotacz ognia, dużo nowej amunicji- teraz zamiast 2 tierów są 3). Do tego poprawia wygląd większości broni. U dużej ilości przeciwników można znaleźć bronie ulepszone.

Gryzie się z ulepszoną alfą, więc polecam ci raczej ten, jest lepszy i dodaje więcej.

Nowe bronie pojawią sie dopiero na zatonie, ale lepsze ammo może ci dropnąć wcześniej.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno załadować się samo.  Po prostu, gdy się zużyje bateria, to znika z EQ. Jak masz wyjęty detektor to pod paskiem z ilością ammo masz pasek pokazujący ilość prądu w bateriach.

 

W takim razie coś jest nie tak, bo detektor się sam nie ładuje. Mam dwie baterie z czego jedna jest chyba rozladowana i nie można jej wyrzucić z ekwipunku. Drugą da się normalnie wywalić. Jakiś bug prawdopodobnie... Jest jakiś plik/mod usuwający te baterie w ogóle?

Edytowane przez Czuper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśnię to tak:

Bateria 1 się zużywa. Znika z EQ.

Pokazuje ci napis o zużyciu.

Automatycznie zaczyna pobierać energię z następnej-baterii 2.

Baterii 2 nie możesz sprzedać, wywalić, ani nic, bo jest używana przez wykrywacz.

 

Możesz ściągnąć addon, który usuwa baterie. Szczegóły na pierwszej stronie tematu.

Rozumiesz już?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.