Jump to content

Recommended Posts

afcb91a9a58f.jpg

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 03.03.2012 r.
Autor: GeJorge
Autorzy spolszczenia: @Yurek, @kobal
Śr. długość rozgrywki: (ok. 20 godzin)


OPIS:

Spoiler

Modyfikacja wzbogaca oryginalną historię z Zewu Prypeci o nowe zadania i linie fabularne, które dodatkowo prowadzą gracza przez znane lokacje z pozostałych dwóch części trylogii. Modyfikacja koncentruje się również na udoskonaleniu podstawowych elementów rozgrywki. 


Zmiany w wersji 2.2: 

  • Zaadaptowano trzy lokacje: Kordon, Bagna i Czerwony Las.
  • Nowe zadania na starych lokacjach. Autorem wielu z nich jest Geonezis - modder odpowiedzialny za prace nad starszymi wersjami Sigerous Mod. 
  • Usunięto kilka błędów z poprzednich wersji moda. 

Cechy moda:

  • Zmiany w fabule. 
  • Nowe zadania poboczne. 
  • Wiele nowych postaci. 
  • Podczas nocy NPC są praktycznie niewidoczni. 
  • Zmieniony HUD, któremu przypisano nowe funkcje. 
  • Nowe bronie, kombinezony, artefakty, medykamenty itd. 
  • Możliwość ulepszania artefaktów. 
  • Nowe specjalizacje NPC.
  • Dodano specjalne książki, dzięki którym można udoskonalić zdolności bojowe Diegtiariowa. 
  • Każdy kaliber broni wymaga odpowiedniego tłumika. 
  • Zmieniono opis wszystkich broni oraz kombinezonów. 
  • Wszystkie lokacje zostały wypełnione nowymi schowkami.
  • Zmiany w statystykach oraz balansie wszystkich broni. 
  • Możliwość zainwestowania gotówki u bankiera. 
  • Gra rozpoczyna się na Kordonie. 
  • Możliwość dodatkowego składania zamówień na rzadkie przedmioty. 
  • Dodano nowe ulepszenia sprzętu. 
  • Dodano części ciał mutantów. 
  • Dodano 4 bazy frakcji: Bandyci (Zaton), Świt (Jupiter), Najemnicy (Jupiter), Monolit (Prypeć). 
  • Możliwość dołączenia do ww. frakcji. 
  • Możliwość samodzielnego podróżowania między lokacjami we freeplayu. 
  • Dodatkowe ustawienia gry w opcjach. 

SCREEENY: 

Spoiler

42232151.jpg

9b2564ed7d4b8ff6636f4abaa7357b20.jpg

27dc0707edfdf41757bdccea0067dda0.jpg

8be8e63897aa625aa50139f74e61b01c.jpg

INSTALACJA: 

Spoiler
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. 

Po instalacji spolszczenia można uruchomić plik run.bat w folderze gamedata, który usunie zbędnie powtórzone pliki z odtwarzacza.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  1. Nasz serwer - [KLIK] - Część I
  2. Nasz serwer - [KLIK] - Część II
  3. Nasz serwer - [KLIK] - Część III
  4. Nasz serwer - [KLIK] - Część IV

Kumulatywny fix z19.03.12 r.:

  • Nasz serwer - [KLIK

Mod + Fix: 

Spolszczenie: 

  • Nasz serwer - [KLIK] - Część I
  • Nasz serwer - [KLIK] - Część II
  • Nasz serwer - [KLIK] - Część III

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Dodatki: 

Spoiler

Dodatek nr.1 oraz jego zawartość: 

Spoiler
  1. Adaptacja AI additions.
  2. Niemieckie dialogi najemników.
  3. Ukraińskie dialogi bandytów.
  4. Przezroczysty inwentarz.
  5. Wyłączenie akumulatorów do detektorów.
  6. Przywrócenie "szybkich slotów" na ekran.
  7. Ulepszony oddział Alfa
  • Cloud Mail - [KLIK]
  • Nasz serwer - [KLIK]

GunPack Addon - wersja PL + patch: 

  • Cloud Mail - [KLIK]

Uwaga!
Sprawdzono kompatybilność spolszczenia tylko z powyższymi dodatkami (muzyka do odtwarzacza MP3 jest na stałe zintegrowana z polskim tłumaczeniem). Instalowanie innych dodatków grozi destabilizacją gry.

 

Źródło: appro.jpg  stalkermod.jpg

  • Dodatnia 23
Link to comment
Share on other sites

Ściągnąłem wczoraj moda ale antywirus mi go zlikwidował krzycząc,że jest zagrożenie.Mam Symantec Endpoint Protection.Czy można to jakoś wyjaśnić?Pierwszy raz mam taki konflikt ściągając z tej strony.Ściągam jeszcze raz i wyłaczylem antywira,a dalej zobaczymy.

Link to comment
Share on other sites

No to nie kumam o co chodzi :wacko:

U mnie pobieranie z Pobieralni ruszyło bez problemów i się właśnie ściąga :ohmy: (a też mam Avasta)

Jakby co to błędy można zgłaszać w "trackerze", albo na Dropa (Kobal i Papaczos)

EDIT Yurek (17:23):

Właśnie pobrałem polonizację SGM 2.2 z Pobieralni i rozpakowałem.

Żadnych błędów przy rozpakowywaniu i alarmów antywirusowych (mam Avasta).

Link to comment
Share on other sites

Przy pobieraniu wyłączyłem antywira rozpakowałem gamedate wrzuciłem i włączyłem w antywira i wszystko gra.Antywir drze się tylko na sam koniec ścągania moda i wywala tak że musiałem dzisiaj jeszcze raz ściągac z podanej strony.Na razie wszystko gra.

Link to comment
Share on other sites

Wykrywacz min i georadar nie mają opcji 'użyj' przynajmniej w moim przypadku.Czy tak musi być? Czy aktywują się w plecaku na miejscu zdarzenia,czy u mnie jest coś nie tak? Proszę o poradę.

Tak ma być. Obydwa urządzenia wystarczy nosić w plecaku.
Link to comment
Share on other sites

Mam pytanie, czy ten "gun pack" będzie działał ze spawnerem(spawner będzie "widział bronie ")? Wydaje mi się że nie ponieważ spawner nie ma, powiedzmy zakodowane że spawnuje te nowe bronie np. "wpn_glock18.ltx"( z tym glockiem to przykład) Czy to zostało uwzględnione?

Link to comment
Share on other sites

  • Pancerniak changed the title to Sigerous mod 2.2
  • tom3kb pinned this topic
  • Agrael featured this topic
  • Agrael unfeatured this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity