Yurek Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 03.03.2012 r. Autor: GeJorge Autorzy spolszczenia: @Yurek, @kobal Śr. długość rozgrywki: (ok. 20 godzin) OPIS: Spoiler Modyfikacja wzbogaca oryginalną historię z Zewu Prypeci o nowe zadania i linie fabularne, które dodatkowo prowadzą gracza przez znane lokacje z pozostałych dwóch części trylogii. Modyfikacja koncentruje się również na udoskonaleniu podstawowych elementów rozgrywki. Zmiany w wersji 2.2: Zaadaptowano trzy lokacje: Kordon, Bagna i Czerwony Las. Nowe zadania na starych lokacjach. Autorem wielu z nich jest Geonezis - modder odpowiedzialny za prace nad starszymi wersjami Sigerous Mod. Usunięto kilka błędów z poprzednich wersji moda. Cechy moda: Zmiany w fabule. Nowe zadania poboczne. Wiele nowych postaci. Podczas nocy NPC są praktycznie niewidoczni. Zmieniony HUD, któremu przypisano nowe funkcje. Nowe bronie, kombinezony, artefakty, medykamenty itd. Możliwość ulepszania artefaktów. Nowe specjalizacje NPC. Dodano specjalne książki, dzięki którym można udoskonalić zdolności bojowe Diegtiariowa. Każdy kaliber broni wymaga odpowiedniego tłumika. Zmieniono opis wszystkich broni oraz kombinezonów. Wszystkie lokacje zostały wypełnione nowymi schowkami. Zmiany w statystykach oraz balansie wszystkich broni. Możliwość zainwestowania gotówki u bankiera. Gra rozpoczyna się na Kordonie. Możliwość dodatkowego składania zamówień na rzadkie przedmioty. Dodano nowe ulepszenia sprzętu. Dodano części ciał mutantów. Dodano 4 bazy frakcji: Bandyci (Zaton), Świt (Jupiter), Najemnicy (Jupiter), Monolit (Prypeć). Możliwość dołączenia do ww. frakcji. Możliwość samodzielnego podróżowania między lokacjami we freeplayu. Dodatkowe ustawienia gry w opcjach. SCREEENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. Po instalacji spolszczenia można uruchomić plik run.bat w folderze gamedata, który usunie zbędnie powtórzone pliki z odtwarzacza. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Nasz serwer - [KLIK] - Część I Nasz serwer - [KLIK] - Część II Nasz serwer - [KLIK] - Część III Nasz serwer - [KLIK] - Część IV Kumulatywny fix z19.03.12 r.: Nasz serwer - [KLIK] Mod + Fix: MEGA - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] Spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] - Część I Nasz serwer - [KLIK] - Część II Nasz serwer - [KLIK] - Część III Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Dodatki: Spoiler Dodatek nr.1 oraz jego zawartość: Spoiler Adaptacja AI additions. Niemieckie dialogi najemników. Ukraińskie dialogi bandytów. Przezroczysty inwentarz. Wyłączenie akumulatorów do detektorów. Przywrócenie "szybkich slotów" na ekran. Ulepszony oddział Alfa Cloud Mail - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] GunPack Addon - wersja PL + patch: Cloud Mail - [KLIK] Uwaga! Sprawdzono kompatybilność spolszczenia tylko z powyższymi dodatkami (muzyka do odtwarzacza MP3 jest na stałe zintegrowana z polskim tłumaczeniem). Instalowanie innych dodatków grozi destabilizacją gry. Źródło: 23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurek48 Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Ściągnąłem wczoraj moda ale antywirus mi go zlikwidował krzycząc,że jest zagrożenie.Mam Symantec Endpoint Protection.Czy można to jakoś wyjaśnić?Pierwszy raz mam taki konflikt ściągając z tej strony.Ściągam jeszcze raz i wyłaczylem antywira,a dalej zobaczymy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted April 14, 2012 Author Report Share Posted April 14, 2012 Bo plik jest spakowany jako samorozpakowujący się RAR z rozszerzeniem .exe - i dlatego antywir sie drze ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Sugerowałbym zmienić to na zwykłe archiwum. Mi też antywirus protestuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted April 14, 2012 Author Report Share Posted April 14, 2012 Własnie przeskanowałem Avastem i nie znaleziono żadnego zagrożenia. Na czas pracy z w/w archiwum wyłączcie antywiry i już. Ta polonizacja jest zrobiona jako taki sam instalator jak robiłem dotychczas do każdej polonizacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Bo on nie protestuje przy rozpakowywaniu a przy ściąganiu. Też mam avasta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted April 14, 2012 Author Report Share Posted April 14, 2012 No to nie kumam o co chodzi U mnie pobieranie z Pobieralni ruszyło bez problemów i się właśnie ściąga (a też mam Avasta) Jakby co to błędy można zgłaszać w "trackerze", albo na Dropa (Kobal i Papaczos) EDIT Yurek (17:23): Właśnie pobrałem polonizację SGM 2.2 z Pobieralni i rozpakowałem. Żadnych błędów przy rozpakowywaniu i alarmów antywirusowych (mam Avasta). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 U mnie też antywir wiszczał (AVG), ale z zrchiwum wszystko ok i sgm pięknie śmiga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurek48 Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Przy pobieraniu wyłączyłem antywira rozpakowałem gamedate wrzuciłem i włączyłem w antywira i wszystko gra.Antywir drze się tylko na sam koniec ścągania moda i wywala tak że musiałem dzisiaj jeszcze raz ściągac z podanej strony.Na razie wszystko gra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sedoro Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Tutaj jest poradnik ze zdjęciami: http://sigerous.ru/f...4-3449-1#640403 , jak czegoś nie rozumiesz polecam google translate. Tłumaczy tak z grubsza ale sens można wyłapać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LOL1234 Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 Nie działają "gorące klawisze", jak je włączyć? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 Według opisu powinny działać bez żadnych dodatkowych czynności. Sprawdzałeś dostępne opcje w menu gry? Może te klawisze są domyślnie wyłączone ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 Otwierasz właściwości ikony startowej na pulpicie i w pozycji element docelowy:"C:Program FilesGSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - CoPbinxrEngine.exe" -nointro -cheat_mode Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurek48 Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 Czy ktoś może podpowiedzieć w którym miejscu trzeba szukać bioradarem zaginionego ładunku wojskowych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted April 18, 2012 Author Report Share Posted April 18, 2012 Do poszukiwania ładunku wojskowych służy GEORADAR, a szukać należy w miejscu na screenach poniżej: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurek48 Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 Wykrywacz min i georadar nie mają opcji 'użyj' przynajmniej w moim przypadku.Czy tak musi być? Czy aktywują się w plecaku na miejscu zdarzenia,czy u mnie jest coś nie tak? Proszę o poradę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 Nie wiem jak w tej wersji SGM, ale w poprzednich wykrywacz min wystarczyło tylko nosić w plecaku, tak samo było jakieś urządzonko dające odporność na psionikę, też wystarczyło mieć w plecaku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 Wykrywacz min i georadar nie mają opcji 'użyj' przynajmniej w moim przypadku.Czy tak musi być? Czy aktywują się w plecaku na miejscu zdarzenia,czy u mnie jest coś nie tak? Proszę o poradę. Tak ma być. Obydwa urządzenia wystarczy nosić w plecaku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurek48 Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 Yurek dzięki za pomoc.Kobal,Cichy dzięki za wyjaśnienie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kronikarz Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 Ja mam pytanie. Otóż ściągnąłem SGM 2.2 i gdzie muszę to zainstalować? do folderu z grą? Tam właśnie to robię, niestety gra jakby nie widzi, że coś się zainstalowało, ponadto w folderze nie ma żadnej gamedaty. Co zrobić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 To pewnie nie zainstalowałeś do folderu z grą. Wypakuj na pulpit i dopiero przenoś do folderu CoP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dopyl Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 O proszę nie ma mnie 2 tygodnie a ty już spolszczony mod wychodzi i to z nowymi lokacjami. :o Nie wiem jak wy to robicie ale jesteście świetni 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LOL1234 Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 Ja mam poważny problem jeden z bandytów w obozie jest nieśmiertelny(nie rusza go 13 strzałów gaussa-ze spawnera) nazywa się Kościel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted April 19, 2012 Author Report Share Posted April 19, 2012 Bo pewnie zaatakowałeś bazę bandytów bez zrobienia najpierw kwestu na "wykrywacz min" :) Żeby stał się śmiertelny musisz najpierw pogadać z mechanikiem ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LOL1234 Posted April 20, 2012 Report Share Posted April 20, 2012 Mam pytanie, czy ten "gun pack" będzie działał ze spawnerem(spawner będzie "widział bronie ")? Wydaje mi się że nie ponieważ spawner nie ma, powiedzmy zakodowane że spawnuje te nowe bronie np. "wpn_glock18.ltx"( z tym glockiem to przykład) Czy to zostało uwzględnione? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.