Czuper Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Już wszystko jasne. Usunąłem te baterie w ogóle. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrzjadacz Opublikowano 28 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Gdzie w gamedacie są pliki od nastawienia frakcji i NPC?Nie mogę skończyć tajny opór, bo najemnicy do mnie strzelają. Nie mogę podejść do bazy bandytów, bo gdy któryś z bazy mnie zobaczy, to anuluje mi questy dla bandytów i zacznie do mnie strzelać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 29 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Bo naknociłeś z zadaniami trzeba czytać opisy i dialogi. Jak znam życie chciałeś upiec 2 pieczenie na 1 ogniu. Wziąłeś pistolet po dobroci od Najemnika i z automatu masz wrogich bandziorów ( mówią o tym). I pewnie potem odstrzeliłeś najemnika i reszta jest wroga. Prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrzjadacz Opublikowano 29 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Nie, robiłem q po kolei, zacząłem od Tajnego oporu. Z Szakalem od pistoletu jeszcze nie gadałem nawet. Rozwaliłem oddział Wolności w lesie, potem pogadałem z rannym umierającym i najemnikiem (umierał tak ze 3 dni) i gdy chciałem pójść do Tasaka, aby,,porozmawiać z nim i zdecydować co chcę zrobić'', okazuje się, że on i jego chłopcy do mnie strzelają.Natomiast, co do drugiej sprawy, kilka godzin po zrezygnowaniu z prób znalezienia odpowiednio wczesnego save z przyjaznymi najemnikami, tropiąc Alfę zaplątałem się w okolice Leśniczówki. gdy znalazłem się w zasięgu wzroku bandyty zaczął do mnie strzelać i automatycznie anulowało mi q dla czapajewa.A i co do najemników, to te bandy co łażą po okolicy są do mnie wrogo nastawione. Mówię o ok. 15-os. grupach uzbrojonych głównie w zielony karabin o nazwie LR-30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 29 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 No to nie wiem ja zawsze robiłem po kolei i było ok pozostaje się cofać albo od początku grać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrzjadacz Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 I tu wracamy do punktu wyjścia. gdzie sa pliki odpowiadające za wrogość frakcji i jak je zmienić, żeby dało się zrobić te q? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Tu masz cały tutorial co do manipulacji w nastawieniu frakcji i mutantów: http://stalkerteam.pl/topic/3011-nastawienie-frakcji-oraz-mutantow/ . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czuper Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 A ja mam pytanie o fabułę moda. Doszedłem już z głównym wątkiem do Prypeci i zaniedbałem samego moda. W Zatonie jest teleport do Agropromu, a jak dostać się do Magazynów Wojskowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Z tego co pamiętam, to wątek z Magazynami rozwija się we freeplayu, ale mogę się mylić.A przejście pojawia się chyba w Dolinie Mroku.Jeżeli się mylę, to niech ktoś poprawi, bo grałem w tego moda dość dawno temu... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrzjadacz Opublikowano 31 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Cichy, wielkie dzięki. sprawdziłem, mogę już podejść do Tasaka. Teraz sobie aby trochę precyzyjniej ustawie nastroje i załatwię tego q. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej2649 Opublikowano 31 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Czy mod chodzi na wersję 1.6.3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 31 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Nie widziałem patcha 1.6.03 do gry "Zew Prypeci". Chyba, że jest to twórczość graczy. Twórca SGM przewidział swój mod na patch 1.6.02. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej2649 Opublikowano 31 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Małe sprostowanie 1.6.01 troszkę zabiegany przez te święta jestem i tracę głowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Jak autor moda napisał 1.6.02, to pod taką wersję mod jest kompatybilny....1.6.01 na własne ryzyko, albo upgrade do wersji wymaganej przez autora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Ma kktoś link do torrenta? Zależy mi na szybkim pobieraniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Proszę: http://pliczek.net/index.php?p=41340 . Wystartuj i wymuś start - po 30 s będzie ssać aż miło . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Dzięki cichy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Pod pogłębiarką jest teleport - w temacie już o tym pisano wielokrotnie. Obszerny poradnik w języku Rosyjskim: http://sigerous.ru/forum/14-3449-1?lc4TcX?l_CtMG . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Akilles2 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Nie wiecie czy wyszedł jakiś nowszy fix niż ten co jest w opisie instalacji? Jeżeli tak to czy będzie on działał na tej wersji moda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 A co taki fix miałby zmienić? Mod jest w 100% grywalny. Wielu go przeszło wszerz i wzdłuż. Nie słyszałem o niczym nowym a regularnie odwiedzam stronę Sigerousa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Dodałem sobie weapon addon do SGM i mam 2 pytania: - czy dodatek zmienia tekstury broni? Mam inne ikony niż normalnie a także Chaser 13 ma inny wygląd. - czy to już jest dodane do gry? Bo u Sowy pojawiły się np. butle do flame'a i inna amunicja bębenkowa, ale broni ni ma. Będzie potem czy muszę sobie dopisać do plików handlarzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 @ Kudkudak Tak, zmienia. Amunicja jest w sprzedaży do różnych broni, ale niektórych z nich nie można kupić. Można je jedynie zdobyć wykonując kwesty (często te pobocze), znaleźć przy zabitych stalkerach lub odkupić od żywych postaci kwestowych ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 @up dzięks.Skin maski gazowej z MISERYTylko dla chętnych - wrzuciłem to dla siebie, może komuś się przyda - są tu tylko skiny maski gazowej, potem dodam wszystkie, jeśli mi się spodobają. Wklejacie z zamianą plików. Na wszelki wypadek paczka z starymi skinami.Skiny z MISERYStare skiny z SGM 2.2 Uwaga! Dałem niestety (dla Was) ekstremalnie zniszczone, żeby było utrudnienie. SGM i tak jest dość easy :) Screeny:Przed: Po: Tylko wiecie! Ja nie jestem modderem, nie znam się, i między przechodzeniem na inny stan zniszczenia może się stać coś złego, znaczy z wyglądem maski - może się szybciej stać rozwalona. Jak na razie grałem nie było jakoś nic złego, ale właśnie po to na wszelki wypadeczek wrzucam stare maski :P 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 @ Kudkudak A może byś tak samodzielnie nie decydował, co chcą inni gracze i czy sobie takich utrudnień życzą ? Jeżeli coś modujesz, to rób to zawsze tak, jak jest to w danym modzie - czyli maska powinna się psuć w miarę uszkodzeń, a nie być rozwalona od początku... Kupilbyś od handlarza taką w realu ? Tłumaczenie się w stylu " żeby było trudniej" jest całkowicie bezzasadne. Uprzejmie proszę o wstawienie kompletu tekstur do tej maski. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 A czy jest rozwalona od początku? Spójrz w "po". Po za tym, wrzuciłem to dla siebie - ktoś chce to sobie pobierze. Czy ja to narzucam? Wstrzymaj konie :o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.