Jump to content

Кривая Дорога 1.0 (Ślepa Droga)


Anton Gorodecki
 Share

Recommended Posts

ss-houdini-09-22-20-21-08-32-l11-pripyat.jpg
 
Tytuł oryginalny:
 Кривая Дорога 
Proponowana nazwa polska: Ślepa Droga
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 + X-Ray extensions
Data premiery: 31.08.2020 r.
Autor: imcrazyhoudini


OPIS:

Spoiler

Modyfikacja jest dodatkiem do "Cienia Czarnobyla".

Od autora:
"Czyściłem Yandexa z rupieci i znalazłem archiwum pod nazwą Кривая Дорога. Jest to moja pierwsza modyfikacja, którą tworzyłem ucząc się modowania jeszcze w roku 2015. Zdecydowałem się ją poprawić. Ta wersja stworzona została całkowicie od zera i urzeczywistnia jedynie niewielką część idei wersji, która wyszła w roku 2015."

Lista zmian:

Spoiler

SILNIK GRY:

  1. dodano poprawki renderów z X-Ray extensions, które dodają następujące zmiany graficzne:
  • miękka woda (R2);
  • miękkie cząsteczki (R2);
  • ślady po pociskach na ciałach (R1, R2);
  • sun shafty (R2, shadery sun shaftów pochodzą z Anonim Shader z pewnymi poprawkami;
  • odległości rysowania trawy (R1, R2).

Poprawiono plik .exe dzięki czemu silnik może korzystać z 4 GB pamięci RAM.

OGÓLNE:

  1. Dodani nowe lokacje:
  • X-14 (z RMA 1.1.5);
  • Bagna (Zaginiona ekspedycja);
  • Martwe Miasto (od banderosa);
  • Dolina Mroku (build 2571).

      2. Wszystkie nowe lokacje zaludniono (stalkerami, mutantami, anomaliami);

      3. Dodano nowe przejścia między lokacjami (otwierają się wraz z postępem w fabule);

      4. Dodano strefy EAX;

      5. Dodano nowe zadania zarówno na niektórych lokacjach z CCz, jak i na wszystkich nowych;

      6. Poprawiono pewne błędy oryginału (STALKER FIX + autorskie poprawki).

BROŃ:

  • Dodano FWR Lite Pack 1.1 razem z łatką dla statyki i kołysaniem broni.

GRAFIKA:

  • Tekstury otoczenia zapożyczone z paczki Absolute Nature;
  • Pogoda zapożyczona z Vivid Weather Final;
  • niektórym teksturom zwiększono jakość;
  • dodano odbicia nieba na wodzie na R1 i R2 (od Hozar_2002).

Uwagi odnośnie do rozgrywki:

Spoiler
  • Jeśli podczas gry NPC zaczęli panikować na widok trupów, to wczytujemy grę. W modzie znajduje się łatka na panikę NPCów, ale mimo to mogą pojawiać się takie momenty.
  • Jak zmierzasz na Bagna, to wyłącz Miękką wodę w opcjach gry.

 

SCREENY:

Spoiler
ss-houdini-08-26-20-12-38-23-l09-deadcity.jpg ss-houdini-08-29-20-23-23-19-l03-agroprom.jpg ss-houdini-08-24-20-01-18-20-l01-escape.jpg
ss-houdini-08-30-20-21-44-54-l13-swamp.jpg ss-houdini-08-30-20-16-47-33-l09-deadcity.jpg ss-houdini-10-02-20-23-48-01-l02u-stash.jpg

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Instalujemy czysty Cień Czarnobyla 1.0006.
  2. Usuwamy foldery bin i gamedata.
  3. Kopiujemy pobrany folder gamedata.
  4. Kopiujemy Fiks.
  5. Gramy.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Patch do usuwania echa na lokacjach (opcjonalny):

  • Yandex - [KLIK]
     


Źródło: AP-PRO_LOGO.png

 

  • Dodatnia 10
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mod pobrałem i odpaliłem. Oczywiście przy instalacji kopiujemy także folder bin z którego uruchamiamy grę (gra działa tylko na wersji 1.0006).

Generalnie jest to prawie SOC z lepszą grafiką, fabuła jak w podstawce z kilkoma dodatkowymi zadaniami (na razie miałem je w tylko Martwym Mieście). Sprzęt można tylko naprawić u handlarzy, na Magazynach Wojskowych u technika. Lepszy sprzęt i kasę zdobywamy w trakcie rozgrywki, schowków sporo (zdarzają się puste), arty czasami walają się pod nogami i jest ich też dużo. Jak zwykle balans w grze jest "dziwny", mając nawet egzo w walce giniemy od jednej kulki wpakowując pół magazynka w przeciwnika w lichej kurteczce z jego bronią jak się później okazuje w stanie agonalnym :)

Jak by ktoś chciał odświeżyć sobie SOc-a w trochę innej formie to jest ku temu okazja.

  • Dodatnia 7
  • Thanks! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

19 września - Krótko o pracach:
- zrealizowano ponad 50% nowych zadań
- dodano nowe lokacje

_yf9222LPrY.jpgaGhWMZ5CFBg.jpg

 

28 września - w październiku będzie premiera Ślepej Drogi 1.0 - najprawdopodobniej finalna wersja modyfikacji. W tej chwili pozostaje twórcy zaimplementować główny wątek fabularny, który będzie zawierał nowe lokacje. Następnie odbędzie się testowanie, po którym nastąpi premiera.

A co z głównym modem - tam praca jest wykonywana nad lokacjami, a konkretnie nad ich geometrią. Po skompilowaniu co najmniej jednej lokacji na maksymalnych ustawieniach twórca opublikuje zrzuty ekranu. Ma nadzieję, że do tego czasu doda mniej więcej normalną pogodę.

JGpFuA2q8s4.jpg

 

9 październik - praca nad wersją 1.0 została zakończona. Mod wysłany na testowanie. Jeśli wszystko będzie dobrze - premiera w następnym tygodniu.

H_xyeMvjRPw.jpg

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pojawiła się nowa wersja tego moda. Od momentu premiery ostatniej wersji 0.9 minęło 3 miesiące. Poprzednia wersja wyszła raczej słabo, dlatego modmaker postanowił dodać do nowej wersji różnego rodzaju treści. Jak zaznaczył autor, w wersji 1.0 uwzględniono wskazówki i życzenia graczy. 

ss-houdini-08-26-20-12-38-23-l09-deadcitss-houdini-09-22-20-21-08-32-l11-pripyat

Odnowiona wersja otrzymała nowe lokacje: «Czerwony Las» z dodatku «Czyste Niebo»,  «Generatory», «Laboratorium Х-17», «Fabrykę», «Niezbadane ziemie» i «Schowek stalkerów».

ss-houdini-10-05-20-19-10-36-l17-unland.ss-houdini-10-05-20-22-21-32-l17-unland.

Pomimo tego autor rozszerzył oryginalną fabułę i dodał nowe zadania, zarówno na podstawowych lokacjach, jak i na wszystkich nowych.

  • Cool 1
  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

Na błotach bierzesz od Bagiennego Doktora misję na szukanie jego skowyra - psa oraz od jego koleżki zombiaka misję na likwidację leża kontrolerów.

Tam gdzie leże kontrolerów jest też zaginiona ekspedycja i tym samym 2 misję za jednym razem załatwiłem.

Zalecany szur-szur - albo inna broń dalekosiężna.

p.s. w budzie której pilnował jeden z kontrolerów jest fajny artefakt.

Nie trzeba go zawieszać na pas, działa z plecaka, tworzy aurę ochronną przed kontrolerami:

 

ss_tomahawk_12-12-20_18-19-12_(l13_swamp).jpg

Edited by vidkunsen
  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

  • Pancerniak changed the title to Ślepa Droga 1.0 | Кривая Дорога 1.0
  • 1 month later...

UfT7avDp-Kg.jpg?size=1280x800&quality=96L9gyYlTbduM.jpg?size=1280x800&quality=96

Małe podsumowanie wiadomości za miesiąc:
- dodano animacje podczas biegu dla pistoletów i broni z granatnikiem;
- dopracowano Bagna i Martwe Miasto;
- nieznacznie poprawiono zadania w Magazynach Wojskowych.

To są tylko najważniejsze informacje. Najważniejszym z nich jest przepisanie fabuły w dotychczasowych lokacjach, więc implementacja tego w grze wymaga czasu, ale twórca zaczął to robić.

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

  • Meta changed the title to Кривая Дорога 1.0 (Ślepa Droga)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity