Anton Gorodecki Posted August 31, 2020 Report Share Posted August 31, 2020 Tytuł oryginalny: Кривая Дорога Proponowana nazwa polska: Ślepa Droga Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 + X-Ray extensions Data premiery: 31.08.2020 r. Autor: imcrazyhoudini OPIS: Spoiler Modyfikacja jest dodatkiem do "Cienia Czarnobyla". Od autora: "Czyściłem Yandexa z rupieci i znalazłem archiwum pod nazwą Кривая Дорога. Jest to moja pierwsza modyfikacja, którą tworzyłem ucząc się modowania jeszcze w roku 2015. Zdecydowałem się ją poprawić. Ta wersja stworzona została całkowicie od zera i urzeczywistnia jedynie niewielką część idei wersji, która wyszła w roku 2015." Lista zmian: Spoiler SILNIK GRY: dodano poprawki renderów z X-Ray extensions, które dodają następujące zmiany graficzne: miękka woda (R2); miękkie cząsteczki (R2); ślady po pociskach na ciałach (R1, R2); sun shafty (R2, shadery sun shaftów pochodzą z Anonim Shader z pewnymi poprawkami; odległości rysowania trawy (R1, R2). Poprawiono plik .exe dzięki czemu silnik może korzystać z 4 GB pamięci RAM. OGÓLNE: Dodani nowe lokacje: X-14 (z RMA 1.1.5); Bagna (Zaginiona ekspedycja); Martwe Miasto (od banderosa); Dolina Mroku (build 2571). 2. Wszystkie nowe lokacje zaludniono (stalkerami, mutantami, anomaliami); 3. Dodano nowe przejścia między lokacjami (otwierają się wraz z postępem w fabule); 4. Dodano strefy EAX; 5. Dodano nowe zadania zarówno na niektórych lokacjach z CCz, jak i na wszystkich nowych; 6. Poprawiono pewne błędy oryginału (STALKER FIX + autorskie poprawki). BROŃ: Dodano FWR Lite Pack 1.1 razem z łatką dla statyki i kołysaniem broni. GRAFIKA: Tekstury otoczenia zapożyczone z paczki Absolute Nature; Pogoda zapożyczona z Vivid Weather Final; niektórym teksturom zwiększono jakość; dodano odbicia nieba na wodzie na R1 i R2 (od Hozar_2002). Uwagi odnośnie do rozgrywki: Spoiler Jeśli podczas gry NPC zaczęli panikować na widok trupów, to wczytujemy grę. W modzie znajduje się łatka na panikę NPCów, ale mimo to mogą pojawiać się takie momenty. Jak zmierzasz na Bagna, to wyłącz Miękką wodę w opcjach gry. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Instalujemy czysty Cień Czarnobyla 1.0006. Usuwamy foldery bin i gamedata. Kopiujemy pobrany folder gamedata. Kopiujemy Fiks. Gramy. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Google Drive - [KLIK] Yandex - [KLIK] Patch do usuwania echa na lokacjach (opcjonalny): Yandex - [KLIK] Źródło: 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkk7 Posted September 10, 2020 Report Share Posted September 10, 2020 Mod pobrałem i odpaliłem. Oczywiście przy instalacji kopiujemy także folder bin z którego uruchamiamy grę (gra działa tylko na wersji 1.0006). Generalnie jest to prawie SOC z lepszą grafiką, fabuła jak w podstawce z kilkoma dodatkowymi zadaniami (na razie miałem je w tylko Martwym Mieście). Sprzęt można tylko naprawić u handlarzy, na Magazynach Wojskowych u technika. Lepszy sprzęt i kasę zdobywamy w trakcie rozgrywki, schowków sporo (zdarzają się puste), arty czasami walają się pod nogami i jest ich też dużo. Jak zwykle balans w grze jest "dziwny", mając nawet egzo w walce giniemy od jednej kulki wpakowując pół magazynka w przeciwnika w lichej kurteczce z jego bronią jak się później okazuje w stanie agonalnym . Jak by ktoś chciał odświeżyć sobie SOc-a w trochę innej formie to jest ku temu okazja. 7 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted September 10, 2020 Report Share Posted September 10, 2020 Mkk7 - w razie problemów z modem polecam ap-pro, zapytania do autora moda. Z autopsji - w razie czego odpowiada w ciągu 24 godzin i pomaga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted October 11, 2020 Report Share Posted October 11, 2020 19 września - Krótko o pracach: - zrealizowano ponad 50% nowych zadań - dodano nowe lokacje 28 września - w październiku będzie premiera Ślepej Drogi 1.0 - najprawdopodobniej finalna wersja modyfikacji. W tej chwili pozostaje twórcy zaimplementować główny wątek fabularny, który będzie zawierał nowe lokacje. Następnie odbędzie się testowanie, po którym nastąpi premiera. A co z głównym modem - tam praca jest wykonywana nad lokacjami, a konkretnie nad ich geometrią. Po skompilowaniu co najmniej jednej lokacji na maksymalnych ustawieniach twórca opublikuje zrzuty ekranu. Ma nadzieję, że do tego czasu doda mniej więcej normalną pogodę. 9 październik - praca nad wersją 1.0 została zakończona. Mod wysłany na testowanie. Jeśli wszystko będzie dobrze - premiera w następnym tygodniu. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted October 11, 2020 Report Share Posted October 11, 2020 Podoba mi się ten mod. Zapewne nie jest to jakiś wybitny tytuł, ale urzekł mnie tymi zrzutami. I dodatkowo ma ciekawą nazwę.. Ślepa Droga. Jeżeli pojawi się jego nowa wersja, to być może warto byłoby się nim zainteresować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted October 11, 2020 Author Report Share Posted October 11, 2020 Wersja 1.0 została ukończona. Mod został wysłany do testów. Jeśli wszystko pójdzie dobrze to wyjdzie w przyszłym tygodniu 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted December 6, 2020 Report Share Posted December 6, 2020 Pojawiła się nowa wersja tego moda. Od momentu premiery ostatniej wersji 0.9 minęło 3 miesiące. Poprzednia wersja wyszła raczej słabo, dlatego modmaker postanowił dodać do nowej wersji różnego rodzaju treści. Jak zaznaczył autor, w wersji 1.0 uwzględniono wskazówki i życzenia graczy. Odnowiona wersja otrzymała nowe lokacje: «Czerwony Las» z dodatku «Czyste Niebo», «Generatory», «Laboratorium Х-17», «Fabrykę», «Niezbadane ziemie» i «Schowek stalkerów». Pomimo tego autor rozszerzył oryginalną fabułę i dodał nowe zadania, zarówno na podstawowych lokacjach, jak i na wszystkich nowych. 1 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 11, 2020 Report Share Posted December 11, 2020 (edited) Fajna jest ta nowa lokacja: Spoiler Edited December 11, 2020 by vidkunsen 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted December 12, 2020 Report Share Posted December 12, 2020 (edited) Na błotach bierzesz od Bagiennego Doktora misję na szukanie jego skowyra - psa oraz od jego koleżki zombiaka misję na likwidację leża kontrolerów. Tam gdzie leże kontrolerów jest też zaginiona ekspedycja i tym samym 2 misję za jednym razem załatwiłem. Zalecany szur-szur - albo inna broń dalekosiężna. p.s. w budzie której pilnował jeden z kontrolerów jest fajny artefakt. Nie trzeba go zawieszać na pas, działa z plecaka, tworzy aurę ochronną przed kontrolerami: Edited December 12, 2020 by vidkunsen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted December 14, 2020 Report Share Posted December 14, 2020 Twórcy udało się uruchomić mod na OGSR (silniku): 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted December 15, 2020 Report Share Posted December 15, 2020 @kamil190 A jakiej informacji o tym, kiedy będzie upubliczniony, autor nie dał? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted December 15, 2020 Report Share Posted December 15, 2020 @kondotier Niestety nie. Jednakże będzie dodawał jakąś dobrą paczkę broni. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted December 17, 2020 Report Share Posted December 17, 2020 Jednak twórca przygląda się broniom z NLC - na razie tylko zamianie oryginalnych broni: 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted January 30, 2021 Report Share Posted January 30, 2021 Małe podsumowanie wiadomości za miesiąc: - dodano animacje podczas biegu dla pistoletów i broni z granatnikiem; - dopracowano Bagna i Martwe Miasto; - nieznacznie poprawiono zadania w Magazynach Wojskowych. To są tylko najważniejsze informacje. Najważniejszym z nich jest przepisanie fabuły w dotychczasowych lokacjach, więc implementacja tego w grze wymaga czasu, ale twórca zaczął to robić. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.