Skocz do zawartości

Кривая дорога 1.0 (Ślepa droga)


Anton Gorodecki

Rekomendowane odpowiedzi

krivaya_doroga-cover_by_meta.jpg
 
Tytuł oryginalny:
 Кривая дорога
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 + X-Ray extensions
Data premiery: 31.08.2020 r.
Autor: imcrazyhoudini
 
 
OPIS:

Spoiler

Modyfikacja jest dodatkiem do "Cienia Czarnobyla".

Od autora:
"Czyściłem Yandexa z rupieci i znalazłem archiwum pod nazwą Кривая Дорога. Jest to moja pierwsza modyfikacja, którą tworzyłem ucząc się modowania jeszcze w roku 2015. Zdecydowałem się ją poprawić. Ta wersja stworzona została całkowicie od zera i urzeczywistnia jedynie niewielką część idei wersji, która wyszła w roku 2015."

Lista zmian:

Spoiler

SILNIK GRY:

  1. dodano poprawki renderów z X-Ray extensions, które dodają następujące zmiany graficzne:
  • miękka woda (R2);
  • miękkie cząsteczki (R2);
  • ślady po pociskach na ciałach (R1, R2);
  • sun shafty (R2, shadery sun shaftów pochodzą z Anonim Shader z pewnymi poprawkami;
  • odległości rysowania trawy (R1, R2).

Poprawiono plik .exe dzięki czemu silnik może korzystać z 4 GB pamięci RAM.

OGÓLNE:

  1. Dodani nowe lokacje:
  • X-14 (z RMA 1.1.5);
  • Bagna (Zaginiona ekspedycja);
  • Martwe Miasto (od banderosa);
  • Dolina Mroku (build 2571).

      2. Wszystkie nowe lokacje zaludniono (stalkerami, mutantami, anomaliami);

      3. Dodano nowe przejścia między lokacjami (otwierają się wraz z postępem w fabule);

      4. Dodano strefy EAX;

      5. Dodano nowe zadania zarówno na niektórych lokacjach z CCz, jak i na wszystkich nowych;

      6. Poprawiono pewne błędy oryginału (STALKER FIX + autorskie poprawki).

BROŃ:

  • Dodano FWR Lite Pack 1.1 razem z łatką dla statyki i kołysaniem broni.

GRAFIKA:

  • Tekstury otoczenia zapożyczone z paczki Absolute Nature;
  • Pogoda zapożyczona z Vivid Weather Final;
  • niektórym teksturom zwiększono jakość;
  • dodano odbicia nieba na wodzie na R1 i R2 (od Hozar_2002).

Uwagi odnośnie do rozgrywki:

Spoiler
  • Jeśli podczas gry NPC zaczęli panikować na widok trupów, to wczytujemy grę. W modzie znajduje się łatka na panikę NPCów, ale mimo to mogą pojawiać się takie momenty.
  • Jak zmierzasz na Bagna, to wyłącz Miękką wodę w opcjach gry.

GALERIA:

Spoiler
ss-houdini-08-26-20-12-38-23-l09-deadcity.jpg ss-houdini-08-29-20-23-23-19-l03-agroprom.jpg ss-houdini-08-24-20-01-18-20-l01-escape.jpg
ss-houdini-08-30-20-21-44-54-l13-swamp.jpg ss-houdini-08-30-20-16-47-33-l09-deadcity.jpg ss-houdini-10-02-20-23-48-01-l02u-stash.jpg

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Instalujemy czysty Cień Czarnobyla 1.0006.
  2. Usuwamy foldery bin i gamedata.
  3. Kopiujemy pobrany folder gamedata.
  4. Kopiujemy Fiks.
  5. Gramy.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Patch do usuwania echa na lokacjach (opcjonalny):

  • Yandex - [KLIK]
     


Źródło: AP-PRO_LOGO.png

 

  • Dodatnia 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mod pobrałem i odpaliłem. Oczywiście przy instalacji kopiujemy także folder bin z którego uruchamiamy grę (gra działa tylko na wersji 1.0006).

Generalnie jest to prawie SOC z lepszą grafiką, fabuła jak w podstawce z kilkoma dodatkowymi zadaniami (na razie miałem je w tylko Martwym Mieście). Sprzęt można tylko naprawić u handlarzy, na Magazynach Wojskowych u technika. Lepszy sprzęt i kasę zdobywamy w trakcie rozgrywki, schowków sporo (zdarzają się puste), arty czasami walają się pod nogami i jest ich też dużo. Jak zwykle balans w grze jest "dziwny", mając nawet egzo w walce giniemy od jednej kulki wpakowując pół magazynka w przeciwnika w lichej kurteczce z jego bronią jak się później okazuje w stanie agonalnym :)

Jak by ktoś chciał odświeżyć sobie SOc-a w trochę innej formie to jest ku temu okazja.

  • Dodatnia 6
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

19 września - Krótko o pracach:
- zrealizowano ponad 50% nowych zadań
- dodano nowe lokacje

_yf9222LPrY.jpgaGhWMZ5CFBg.jpg

 

28 września - w październiku będzie premiera Ślepej Drogi 1.0 - najprawdopodobniej finalna wersja modyfikacji. W tej chwili pozostaje twórcy zaimplementować główny wątek fabularny, który będzie zawierał nowe lokacje. Następnie odbędzie się testowanie, po którym nastąpi premiera.

A co z głównym modem - tam praca jest wykonywana nad lokacjami, a konkretnie nad ich geometrią. Po skompilowaniu co najmniej jednej lokacji na maksymalnych ustawieniach twórca opublikuje zrzuty ekranu. Ma nadzieję, że do tego czasu doda mniej więcej normalną pogodę.

JGpFuA2q8s4.jpg

 

9 październik - praca nad wersją 1.0 została zakończona. Mod wysłany na testowanie. Jeśli wszystko będzie dobrze - premiera w następnym tygodniu.

H_xyeMvjRPw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Diegtiariow

Pojawiła się nowa wersja tego moda. Od momentu premiery ostatniej wersji 0.9 minęło 3 miesiące. Poprzednia wersja wyszła raczej słabo, dlatego modmaker postanowił dodać do nowej wersji różnego rodzaju treści. Jak zaznaczył autor, w wersji 1.0 uwzględniono wskazówki i życzenia graczy. 

ss-houdini-08-26-20-12-38-23-l09-deadcitss-houdini-09-22-20-21-08-32-l11-pripyat

Odnowiona wersja otrzymała nowe lokacje: «Czerwony Las» z dodatku «Czyste Niebo»,  «Generatory», «Laboratorium Х-17», «Fabrykę», «Niezbadane ziemie» i «Schowek stalkerów».

ss-houdini-10-05-20-19-10-36-l17-unland.ss-houdini-10-05-20-22-21-32-l17-unland.

Pomimo tego autor rozszerzył oryginalną fabułę i dodał nowe zadania, zarówno na podstawowych lokacjach, jak i na wszystkich nowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na błotach bierzesz od Bagiennego Doktora misję na szukanie jego skowyra - psa oraz od jego koleżki zombiaka misję na likwidację leża kontrolerów.

Tam gdzie leże kontrolerów jest też zaginiona ekspedycja i tym samym 2 misję za jednym razem załatwiłem.

Zalecany szur-szur - albo inna broń dalekosiężna.

p.s. w budzie której pilnował jeden z kontrolerów jest fajny artefakt.

Nie trzeba go zawieszać na pas, działa z plecaka, tworzy aurę ochronną przed kontrolerami:

 

ss_tomahawk_12-12-20_18-19-12_(l13_swamp).jpg

Edytowane przez vidkunsen
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zmienił(a) tytuł na Ślepa Droga 1.0 | Кривая Дорога 1.0
  • 1 miesiąc temu...
Gość Diegtiariow

UfT7avDp-Kg.jpg?size=1280x800&quality=96L9gyYlTbduM.jpg?size=1280x800&quality=96

Małe podsumowanie wiadomości za miesiąc:
- dodano animacje podczas biegu dla pistoletów i broni z granatnikiem;
- dopracowano Bagna i Martwe Miasto;
- nieznacznie poprawiono zadania w Magazynach Wojskowych.

To są tylko najważniejsze informacje. Najważniejszym z nich jest przepisanie fabuły w dotychczasowych lokacjach, więc implementacja tego w grze wymaga czasu, ale twórca zaczął to robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na Кривая дорога 1.0 (Ślepa droga)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.