Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie przeszedłem tego "moda" i mam niezłą zagwozdkę z oceną, chciałbym dać więcej ale chyba nie mogę. Grałem w wersję zmodyfikowaną przez Antona i to na pewno podnosi ocenę od strony wizualnej, szczególnie w drugim rozdziale, fajny wygląd najmusów, uzbrojenie, ładnie też wygląda lokacja, dużo różnych przedmiotów na mapie i w budynkach.

Ogólnie jak bym dostał te dwa mody jako oddzielne to bym chyba nawet nie zwrócił na nie uwagi. Co jest fajne, to że autor oba rozdziały wrzucił razem i możemy sobie je wybierać po kolei z nowej gry, rozwiązanie jak w SFZ Episode Zero.

Co nie zmienia faktu, że są to tak naprawdę dwa krótkie questy, z których ciężko nawet godzinkę gry wyciągnąć. To na minus. Drugi rozdział jest jednak zrobiony bardzo profesjonalnie i widać potencjał na ewentualne kolejne. Cutscenki, nagrany dubbing, fajne rozmowy, cały przebieg rozdziału. Grało się bardzo przyjemnie. Gdyby chociaż twórca wytrzymał jeszcze trochę, dorzucił jeszcze kilka rozdziałów na takim poziomie, żeby to wszystko zmieniło się w jakąś większą sensowną całość byłoby bardzo przyjemne modziwo i oceniłbym na pewno wyżej. A tak to teraz trzeba liczyć, że może kiedyś powstaną dłuższe kolejne questo-mody, które będzie można dorzucić do tych :)

Moja ocena 4/10 ( i to chyba tylko za to, że druga część mi się spodobała) i czekam na ewentualną konkretną rozbudowę tej opowieści bo po 2 historyjce chciałoby się coś więcej.

Niby już sam tytuł mówi, że to krótkie opowieści ale na prawdę nie myślałem, że aż tak :023:

Spolszczenie jak zwykle bardzo dobre, błędów nie zauważyłem, były jakieś dziwne smsy z krzaczkami ale to chyba te "duchy" w Zonie, jakieś pozostałości ich aktywności i to tak miało być.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox  To co działo się na składzie kontenerów, to była tylko uwertura. Druga część to właściwa operetka. Ona już trochę potrwa i jest co nieco do zrobienia.

Ale coś mi świta, że to może być druga część do innego moda. Grałem w coś podobnego, co działo się na kordonie. W nim było na odwrót. Początek był właściwą grą, dochodziło się do tej wywróconej lokomotywy i tam był teleport zatrzymujący grę i trzeba było samemu przejść do drugiej, bardzo krótkiej części. Nie chcę namieszać, ale chyba ta druga część działa się właśnie w składzie kontenerów. Co to był za mod, za cholerę sobie przypomnieć nie mogę.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, tom3kb napisał:

Ja się w nożyki nie bawiłem, normalne strzelanie.

Mnie udało się zaciukać nożykiem (bez zaalarmowania reszty najemników i wystrzelenia racy) większość poza dwoma najmami stojącymi przy Karpiu. Tych zdjąłem ze skarpy z AKMa Nomacha.

15 minut temu, tom3kb napisał:

A, który to był Sokół? Nie pamiętam żebym miał gdzieś wybór?

Sokół to zombifikowany przyjaciel Nomacha. Jeśli go odstrzelisz, to Nomach w wieży ciśnień będzie miał nieco inny dialog. 

Edytowane przez Anton Gorodecki
Edycja tekstu i literówki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox Według mnie powinieneś dać szansę drugiej części. Warto :) 

Sokół.. Biedak, który miał pecha i stał się zombyfikowanym. 

ss_daniel_11-02-20_22-26-48_(warehouses).jpg

Oczywiście, że go nie zastrzeliłem, bo i po co ? Nie był agresywny w stosunku do GG. Podczas mojej przygody z modami zdarzyło mi się zastrzelić bezbronnego stalkera, ale takich nieszczęśników jak Sokół jest mi po prostu żal. 

Jeżeli chodzi o dawną bazę Wolności, to początkowo próbowałem zabijać najemników nożem, ale szybko z tego zrezygnowałem. 

Mam nadzieję, że autor moda nabierze większego doświadczenia i w przyszłości zagramy w naprawdę zacny tytuł. Uważam, że ma potencjał. 
 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

W plikach modyfikacji S.T.A.L.K.E.R. Short Story - Intruders od Cartoteka znaleziono folder z ciekawą zawartością.

Folder znajduje się w gamedata\textures\bonus i zawiera w sobie 4 zdjęcia: foto "KAMAZa", z którego zrobiono growy model dla Stalkera, parę rysunków snorka i... render głowy Olega Jaworskiego, byłego dyrektora PR w GSC Game World. Ostatnie zdjęcie pochodzi z 8 listopada 2010 r. Być może Oleg mógłby nawet stać się jedną z postaci w S.T.A.L.K.E.R. 2.

Oprócz zdjęć, w folderze leży plik "Notatnika" z tekstem "Tutaj był Vadyanchikus". Vadyanchikus — jeden z administratorów encyklopedii Zone Chronicles.

[ŹRÓDŁO]

Spoiler

O-DUkFWlzq4.jpg?size=1024x768&quality=96BINEp8mvVL8.jpg?size=505x397&quality=96&pHGJVY5WKR8.jpg?size=397x470&quality=96&6rkSFWBu85A.jpg?size=725x511&quality=96&

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael podpiął/eła i promował(a) ten temat
  • Agrael przestał(a) promować temat
  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 7 miesięcy temu...

Jak ktoś żyć grać nie może bez minimapy - to malutki minimoding minimoda do wzięcia.

MinimapaDoIntruders.7z

Zrzut z minimapą.

minimapaIntruders.thumb.jpg.72f2ab1e99a79c30b66c07832f317e20.jpg

Jest to jeden plik przywracający minimapę już jako składowa folderu 'gamedata' (tylko z tym plikiem). Wystarczy wypakować i wrzucić katalog gamedata do katalogu CoP ze zgodą na nadpisanie plików. Dodaje minimapę (bez tekstury czy ramki) z odznaczaniem czerwoną kropką zauważonych wrogów (klasyczny setting, nic nie ruszałem), licznik npc i wskaźniki: "hałas", "widoczność" GG).

Przy okazji link poniżej do małego reposa kilku HUD do CoP. Coś z 7 lat temu wrzucone przez CelicetheGreat na reddit- a działa.

https://www.mediafire.com/?b498r56ju41i504

Mod jest przemyślany i autor nie wyrzucał poza ekran hud'u minimapy bez powodu - ale chyba można modować mody? Jeśli komuś tak lepiej to 'my pc is my castle', czy jakoś tak. Wiadomo - minimapa jest ułatwieniem, ale stealth trybu sama nie zrobi, a łatwiej o orientację. Wpływ na atmosferę czy immersję pewnie ma. Opcjonalne.

 

Edytowane przez qlkin
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witajcie wie ktoś jak poradzić sobie z takim wylotem ?

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CUIMMShniaga::CreateList
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIMMShniaga.cpp
[error]Line          : 111
[error]Description   : button_height
 

stack trace:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@PoltergeistNie mogę nawet otworzyć tego archiwum, nie ważne czy klikam na niego czy z menu kontekstowego daję otwórz/wypakuj to jest błąd np. "Nie rozpoznano archiwum". Plik Screen_2.jpg.

Jak odpalę moda to po kliknięciu na "Nowa gra" mam tak jak na załączonym zdjęciu: Screen.jpg czy to normalne?

Screen.jpg

Screen_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.