tom3kb Opublikowano 2 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Właśnie przeszedłem tego "moda" i mam niezłą zagwozdkę z oceną, chciałbym dać więcej ale chyba nie mogę. Grałem w wersję zmodyfikowaną przez Antona i to na pewno podnosi ocenę od strony wizualnej, szczególnie w drugim rozdziale, fajny wygląd najmusów, uzbrojenie, ładnie też wygląda lokacja, dużo różnych przedmiotów na mapie i w budynkach. Ogólnie jak bym dostał te dwa mody jako oddzielne to bym chyba nawet nie zwrócił na nie uwagi. Co jest fajne, to że autor oba rozdziały wrzucił razem i możemy sobie je wybierać po kolei z nowej gry, rozwiązanie jak w SFZ Episode Zero. Co nie zmienia faktu, że są to tak naprawdę dwa krótkie questy, z których ciężko nawet godzinkę gry wyciągnąć. To na minus. Drugi rozdział jest jednak zrobiony bardzo profesjonalnie i widać potencjał na ewentualne kolejne. Cutscenki, nagrany dubbing, fajne rozmowy, cały przebieg rozdziału. Grało się bardzo przyjemnie. Gdyby chociaż twórca wytrzymał jeszcze trochę, dorzucił jeszcze kilka rozdziałów na takim poziomie, żeby to wszystko zmieniło się w jakąś większą sensowną całość byłoby bardzo przyjemne modziwo i oceniłbym na pewno wyżej. A tak to teraz trzeba liczyć, że może kiedyś powstaną dłuższe kolejne questo-mody, które będzie można dorzucić do tych Moja ocena 4/10 ( i to chyba tylko za to, że druga część mi się spodobała) i czekam na ewentualną konkretną rozbudowę tej opowieści bo po 2 historyjce chciałoby się coś więcej. Niby już sam tytuł mówi, że to krótkie opowieści ale na prawdę nie myślałem, że aż tak Spolszczenie jak zwykle bardzo dobre, błędów nie zauważyłem, były jakieś dziwne smsy z krzaczkami ale to chyba te "duchy" w Zonie, jakieś pozostałości ich aktywności i to tak miało być. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 2 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 No dobra, czytałem, że mod krótki, ale ta Część 1: Banzai, to jakiś żart? Zanim się dobrze rozsiadłem, to już skończyłem. Do Części 2 nawet nie podchodzę, szkoda mojego zdrowia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 @smox To co działo się na składzie kontenerów, to była tylko uwertura. Druga część to właściwa operetka. Ona już trochę potrwa i jest co nieco do zrobienia. Ale coś mi świta, że to może być druga część do innego moda. Grałem w coś podobnego, co działo się na kordonie. W nim było na odwrót. Początek był właściwą grą, dochodziło się do tej wywróconej lokomotywy i tam był teleport zatrzymujący grę i trzeba było samemu przejść do drugiej, bardzo krótkiej części. Nie chcę namieszać, ale chyba ta druga część działa się właśnie w składzie kontenerów. Co to był za mod, za cholerę sobie przypomnieć nie mogę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 2 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Kilka osób ukończyło już "Intruders", więc napiszcie proszę czy (grając za pierwszym razem) zostawiliście Sokoła przy życiu czy zabiliście go? I czy komuś udało się załatwić "po cichu" (nożem) wszystkich najemników obozujących na bazie? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 2 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Ja się w nożyki nie bawiłem, normalne strzelanie. A, który to był Sokół? Nie pamiętam żebym miał gdzieś wybór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 2 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 (edytowane) 15 minut temu, tom3kb napisał: Ja się w nożyki nie bawiłem, normalne strzelanie. Mnie udało się zaciukać nożykiem (bez zaalarmowania reszty najemników i wystrzelenia racy) większość poza dwoma najmami stojącymi przy Karpiu. Tych zdjąłem ze skarpy z AKMa Nomacha. 15 minut temu, tom3kb napisał: A, który to był Sokół? Nie pamiętam żebym miał gdzieś wybór? Sokół to zombifikowany przyjaciel Nomacha. Jeśli go odstrzelisz, to Nomach w wieży ciśnień będzie miał nieco inny dialog. Edytowane 2 Listopada 2020 przez Anton Gorodecki Edycja tekstu i literówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 2 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 O to nawet tego zombie kumpla nie spotkałem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 2 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 @smox Według mnie powinieneś dać szansę drugiej części. Warto Sokół.. Biedak, który miał pecha i stał się zombyfikowanym. Oczywiście, że go nie zastrzeliłem, bo i po co ? Nie był agresywny w stosunku do GG. Podczas mojej przygody z modami zdarzyło mi się zastrzelić bezbronnego stalkera, ale takich nieszczęśników jak Sokół jest mi po prostu żal. Jeżeli chodzi o dawną bazę Wolności, to początkowo próbowałem zabijać najemników nożem, ale szybko z tego zrezygnowałem. Mam nadzieję, że autor moda nabierze większego doświadczenia i w przyszłości zagramy w naprawdę zacny tytuł. Uważam, że ma potencjał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 3 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 W plikach modyfikacji S.T.A.L.K.E.R. Short Story - Intruders od Cartoteka znaleziono folder z ciekawą zawartością. Folder znajduje się w gamedata\textures\bonus i zawiera w sobie 4 zdjęcia: foto "KAMAZa", z którego zrobiono growy model dla Stalkera, parę rysunków snorka i... render głowy Olega Jaworskiego, byłego dyrektora PR w GSC Game World. Ostatnie zdjęcie pochodzi z 8 listopada 2010 r. Być może Oleg mógłby nawet stać się jedną z postaci w S.T.A.L.K.E.R. 2. Oprócz zdjęć, w folderze leży plik "Notatnika" z tekstem "Tutaj był Vadyanchikus". Vadyanchikus — jeden z administratorów encyklopedii Zone Chronicles. [ŹRÓDŁO] Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Podczas gry w tego moda, znalazłem takie literówki w tekście: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Autor spolszczenia, na pewno tego nie poprawi. @kamil190 Jeśli znajdziesz tego więcej, możesz zrobić łatkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Łatka zrobiona: łatka.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 @kamil190 jak znajdujesz jakieś fixy, patche czy linki do modów albo robisz samemu jakieś łatki to dobrze też od razu dodawać do pierwszego postu. (Dodałem). Żeby nie zginęły niechcący niezauważone w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlkin Opublikowano 16 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2022 (edytowane) Jak ktoś żyć grać nie może bez minimapy - to malutki minimoding minimoda do wzięcia. MinimapaDoIntruders.7z Zrzut z minimapą. Jest to jeden plik przywracający minimapę już jako składowa folderu 'gamedata' (tylko z tym plikiem). Wystarczy wypakować i wrzucić katalog gamedata do katalogu CoP ze zgodą na nadpisanie plików. Dodaje minimapę (bez tekstury czy ramki) z odznaczaniem czerwoną kropką zauważonych wrogów (klasyczny setting, nic nie ruszałem), licznik npc i wskaźniki: "hałas", "widoczność" GG). Przy okazji link poniżej do małego reposa kilku HUD do CoP. Coś z 7 lat temu wrzucone przez CelicetheGreat na reddit- a działa. https://www.mediafire.com/?b498r56ju41i504 Mod jest przemyślany i autor nie wyrzucał poza ekran hud'u minimapy bez powodu - ale chyba można modować mody? Jeśli komuś tak lepiej to 'my pc is my castle', czy jakoś tak. Wiadomo - minimapa jest ułatwieniem, ale stealth trybu sama nie zrobi, a łatwiej o orientację. Wpływ na atmosferę czy immersję pewnie ma. Opcjonalne. Edytowane 17 Czerwca 2022 przez qlkin 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek 25 Opublikowano 5 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Witajcie wie ktoś jak poradzić sobie z takim wylotem ? FATAL ERROR [error]Expression : assertion failed [error]Function : CUIMMShniaga::CreateList [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIMMShniaga.cpp [error]Line : 111 [error]Description : button_height stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meta Opublikowano 5 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 @Marek 25 Jakiś problem w konfiguracji menu. Wgrywałeś moda na czysty ZP? Jeśli nie, to może wadzi tu jakaś pozostałość z innego moda. Ewentualnie może pobrałeś ten dodatek od Antona, gdzie menu jest dostosowane tylko na monitory 16:9, a Ty masz inne proporcje ekranu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek 25 Opublikowano 5 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 @Meta Moda pobrałem z MEGA i wgrałem na czysty Zew Prypeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meta Opublikowano 5 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 @Marek 25 Ściągnęłam tę wersję z MEGA i widzę, że tam jest dodany fsgame.ltx. Spróbuj zmienić przy $game_data$, żeby obie wartości były true, może to coś da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek 25 Opublikowano 6 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 @Meta Zmieniłem ustawienia w pliku fsgame.ltx ale wyskoczyła ten sam wylot i zrezygnuję z przechodzenia moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meta Opublikowano 6 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 @Marek 25 Może spróbuj jeszcze z repackiem? Przykładowo stąd. Mod wydaje się ciekawy, choć sama muszę go sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prozmus84 Opublikowano 23 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2023 Poproszę o reapload paczki zbiorczej autorstwa @Anton Gorodecki. Obecnej nie można rozpakować 7zip. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 23 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2023 @prozmus84 Niestety, ale Anton Gorodecki opuścił forum zabierając ze sobą wszystkie swoje zabawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poltergeist Opublikowano 23 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2023 @prozmus84 Anton robił paczki w których wystarczyło rozpakować jeden plik, a reszta wypakowywała się sama. Pewnie tak samo jest z tą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prozmus84 Opublikowano 23 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2023 @PoltergeistNie mogę nawet otworzyć tego archiwum, nie ważne czy klikam na niego czy z menu kontekstowego daję otwórz/wypakuj to jest błąd np. "Nie rozpoznano archiwum". Plik Screen_2.jpg. Jak odpalę moda to po kliknięciu na "Nowa gra" mam tak jak na załączonym zdjęciu: Screen.jpg czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poltergeist Opublikowano 24 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2023 @prozmus84 Zainstaluj najnowszą wersję 7-zipa. Może to pomoże. Pobiorę tę paczkę i sprawdzę, czy u mnie też pojawi się błąd. A wszystko inne jest po polsku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.