Skocz do zawartości

tom3kb

Rekomendowane odpowiedzi

Dead-Air-Revolution.png

Platforma: Dead Air (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 22.10.2020 r.
Autor: nPu3PaK (Александр Оверин)
Śr. długość rozgrywki: Moloch (kilkadziesiąt godzin)


OPIS:

Spoiler

Dead Air Revolution to jak dotąd jeden z najbardziej obszernych addonów do „Martwego Powietrza”, który oferuje 300 nowych zadań. Jego główną cechą jest powolna eksploracja Strefy Wykluczenia i odblokowywanie przejść do kolejnych lokacji. Ponadto wprowadzono zmiany do gameplayu, dodano nowy system wymiany przedmiotów, czy też modernizację sprzętu poprzez crafting.


Cechy moda:

  • zaimplementowano wygodny menadżer modów z wyborem 28 dodatków,
  • dodano około 300 nowych zadań i dialogów,
  • nowe sekcje w PDA,
  • przejścia na nowe tereny uzyskujemy poprzez wykonywanie zadań u NPC,
  • crafting,
  • dodano zadania po wyłączeniu laboratoriów,
  • poprawiono statystyki artefaktów,
  • handel wymienny u niektórych handlarzy/techników,
  • kluczowym NPC zwiększono wytrzymałość.

PORADY:

Spoiler

Porady dot. rozgrywki:

  1. znalezione przedmioty mogą okazać się niezbędne do ukończenia niektórych zadań,

  2. wobec powyższego - nie należy sprzedawać znalezionych komputerów,

  3. z Najemnikami nie można nawiązać neutralnych relacji,

  4. walka z wszystkimi frakcjami zaowocuje niedostaniem się na inne lokacje,

  5. zaleca się zbieranie wszystkich znalezionych przedmiotów - niektórzy handlarze mogą w zamian za nie zaoferować bardzo przydatne przedmioty,

  6. zaleca się utrzymywanie dobrych relacji z Bandytami.

GALERIA:

Spoiler

ae6182fb3e5769c965ce615c3f4a9739.jpg  88bc5e68762745fcd74bd2d9d3acaf8b.jpg  5269610cb5eef022147e8829054c9f39.jpg

9c90ad371ae70701d6df3fcfe1f22d7a.jpg  e993ca94c86aff31321d414bac706133.jpg  7d6a9e40af3c974ff43469890153b01f.jpg

 


Prezentacja modyfikacji:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Dead Air.


2. W pobranym folderze Dead Air Revolution znajdują się 3 pliki - MODS, JSGME, JSGME.lng. Należy je umieścić w głównym katalogu z modem Dead Air, a następnie uruchomić plik JSGME. W pierwszym należy kliknąć OK, a drugim włączyć dodatek. 
 

  • Modyfikacja jest w wersji samodzielnej i nie wymaga instalacji podstawowej wersji gry. 
  • Pobrane, a następnie wypakowane archiwa z dodatkami należy umieścić w folderze MODS i aktywować w menadżerze modów. 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Dead Air:

  • Google Drive - [KLIK]
  • Torrent - [KLIK]

Dead Air Revolution:


Dodatki:

Spoiler

Angielskie tłumaczenie (maszynowe): 


Nowe animacje: 


Czytanie książek i notatek: 


Spowolnienie czasu:


Nowe ładowanie broni: 

 


Źródła: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png  Y6DvRrN.jpg

 

 

  • Super 1
  • Dodatnia 11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

 

Patch 2 - Spis zmian i nowości:

Spoiler

- Dodano około 200 nowych zadań
- Dodano około 60 różnych dodatków w menedżerze modyfikacji
- Dodano różne zestawy i narzędzia
- Dodano możliwość "warzenia" artefaktów
- Dodano ulepszenie pancerzy SSP, SEVA (Krugłow, Tukariew)
- Dodano ulepszenie pancerza Nosorożec (Azot)
- Dodano możliwość kupienia przejść u Informatora, ale kosztują bardzo drogo
- Dodano nowe rzeczy, które będą wypadać ze schowków
- Dodana wskazówka na schowek Bergamota w wiosce nowicjuszy
- Dodano ulepszenie egzoszkieletu i turystycznego plecaku, które zwiększają szansę wypadnięcia trofeów z mutantów

- Poprawiono ulepszone butle, które nie działały w Х-18 i na Dziczy
- Poprawiono wylot przy przejściu na Bagna
- Poprawiono błąd ze znacznikiem w zadaniach Semery
- Poprawiono opis zadania Wasiliewa - trzeba przynieść mu "Zniszczoną tkaninę" (Ветхую ткань)
- Poprawiony moment z wypadnięciem "Rogu Chimery"
- Poprawiony moment, kiedy mógł zostać wydany schowek w Barze na arenie
- Poprawiony błąd ze znacznikiem ostatniego zadania Wasiliewa
- Poprawiony dialog z Barmanem w zadaniu ze skrzynką dla Saсharowa
- Poprawiony dialog z Woroninem
- Poprawiono opis niektórych zadań
- Poprawiono opis niektórych działów encyklopedii
- Zmieniono prawie wszystkie pieniężne nagrody za zadania
- Zmienione niektóre zadania
- Zmieniona waga walizki z 40kg na 20kg, obniżono cenę jej kosztu
- Zmieniono wagę worka z pieniędzmi z 50kg na 30kg, obniżono cenę jego kosztu

- Ulepszono właściwości artefaktu "Ostatni Oblivion"
- Ulepszenia dla pancerza Nosorożec stały się droższe
- Ulepszono właściwości skór mutantów
- Ulepszone plecaki będą dawać +10kg do przenoszonego ciężaru
- Wyłączono dźwięki PDA, przywrócono rosyjskie głosy najemnikom i dźwięki anomalii elektra
- Przy starcie gry można wybrać tylko frakcję Samotnicy
- Domyślnie dostosowana pogoda i wydarzenia, ustawienia gry
- Przejście w Mroczny Gąszcz daje Żwawy
- Trochę zwiększona szansa wypadnięcia rzeczy z mutantów, szansa będzie większa, jeśli macie specjalne noże, zestaw do polowania, umiejętność "Rzeźnik"
- Poprawiony craft/rzemiosło
- Usunięto zadanie Sidorowicza na tablet
- Usunięto zadanie Wilka na dynamit
- Usunięto zadanie Luisa
- Usunięto zadanie Gonty
- Usunięto zadanie Nowikowa
- Usunięto zadania Siemionowa

 

Linki do pobrania:

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Dodano około 200 nowych zadań" :D kurcze niektóre całe nowe mody tylu nie mają, a tu w łatce. Nawet jeśli to proste questy fedexowe to duża różnorodność zawsze na plus w modzie.

@kamil190 jak wrzucasz jakieś patche/latki/fixy to dobrze od razu wstawiać do pierwszego postu żeby nie zaginęły w temacie (dodałem).

A jak nie możesz czy nie masz czasu albo chęci :) to dobrze "zgłosić post" ta chorągiewka na poście. To będziemy wiedzieli, że coś ważnego i się doda jak ktoś zauważy. Nawet jak od razu akurat nikogo nie ma.

  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
16 godzin temu, tom3kb napisał:

@Monolithalian ogrywałeś? Porządne czy maszynowe z translatora?

Porządne, sprawdzałem. 

 

Czy znalazła by się dobra duszyczka która by w skrócie przetłumaczyła te foldery ? 

Spoiler

 

3.png

Bez tytułu.png

 

 

 

Pograłem z 20 min i powiem wstępnie że zapowiada się ciekawie, nowe misje na pewno urozmaicą grę i nadadzą większy sens w zonie.

Jednak już na wstępie widzę że bez dodatków się nie obejdzie. Wchodzimy do zony będąc bez broni a przy trupach jak coś zostaje to najczęściej kompletnie rozwalone i jak spróbujemy z tego strzelić to wybucha nam to w rękach (nie znam się, ale czy w realu to wgl możliwe ?) Kolejna sprawa to że nawet jak znajdziemy jakąś spluwę z 20% stanem to nie będziemy mogli do niej włożyć amunicji, bo na początku nie mamy dostępnych soltów w które się wkłada tą amunicje. Trzeba mieć chociażby kurtkę, a ona swoje kosztuje. 

Oprócz tego mutanty wyglądają inaczej, moim zdaniem trochę gorzej, nie w stylu stalkera, a no i poruszamy się szybciej niż w podstawowym DA.

Powiem tak, grać na pewno będę, ale jak już wyżej wspomniałem bez dodatków nie ma co, bo autor odwalił maniane z niektórymi rzeczami. Oczywiście mod do łatwych nie należy, to nie podstawowy SoC że przeciwnicy mogą w nas strzelać całymi magazynkami a my dalej będziemy żyli, tutaj 1-2 strzały i koniec. Aspekt kraftu został też lepiej rozwinięty i będzie tutaj konieczny, aby przetrwać.

 

Edytowane przez Monolithalian
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Dodatek do Dead Air Revolution, który dodaje nowe ulepszone animacje. Przedmioty z nowymi animacjami: apteczki, bandaże, stimpaki, ampułki, zastrzyki, tabletki, różne napoje i jedzenie, skórowanie mutantów. Możliwe błędy to: pozostała ikonka w inwentarzu po użyciu przedmiotu (znika po ponownym uruchomieniu ekwipunku), brak tekstury noża przy skórowaniu, animacja obdzierania ze skóry pojawia się przed odcięciem części mutantów, nie działa animacja wycierania maski, niektóre elementy wyświetlają tę samą animację, nie udało się połączyć animacji używania papierosów, jest możliwość, że tekstury animacji przedmiotu i ikonki tego samego przedmiotu nie zgadzają się.

Wideo: https://vk.com/video-8109175_456241503

Link do pobrania: [KLIK]

 

Kolejność instalacji:

1. Dead Air

2. Dead Air Revolution

3. Patch

4. Animacje (wrzucić do folderu MODS i aktywować w menedżerze modów).
- w ustawieniach "Gra: Animacje działań" usunąć kropkę
- w ustawieniach "Ulepszone animacje" postawić wartość full.
Nowa gra nie jest potrzebna

  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

3 dodatki:

Spoiler
  1. Czytanie książek i notatek - dodaje możliwość czytania książek, notatek, rękopisów, dzienników i innych rzeczy. Aby przeczytać notatkę, musisz kliknąć użyj, po czym pojawi się okno, w którym możesz przeczytać tekst. Niektóre notatki mają kilka stron, możesz się po nich poruszać za pomocą odpowiednich przycisków na dole notatki. Link do pobrania: [YANDEX]
  2. Spowolnienie czasu - dodatek dodaje możliwość spowolnienia czasu na określony czas. Bardzo wygodnie używać podczas strzelanin i innych wydarzeniach. Aby włączyć spowolnienie, wystarczy nacisnąć klawisz TAB, powtórne kliknięcie wyłączy spowolnienie. Link do pobrania: [YANDEX]
  3. Magazynki dla broni - dodaje możliwość przeładowywania broni za pomocą magazynków. Najpierw trzeba załadować magazynek, a potem dopiero włożyć magazynek do broni. Załadowywanie magazynka następuje poprzez przeciągnięcie go na broń lub poprzez pas. Nie wszystkie bronie mają taką mechanikę.
    - Po włączeniu/wyłączeniu wymagana nowa gra.
    - Nie używać dodatków mogących kolidować z tym dodatkiem.
    - Tylko dla Dead Air: Revolution [Patch 3].
    - Nie używać zmiany kalibru przy ulepszaniu broni u technika.
    - Nie adaptowano pod Revolution Weapon Pack.
    Link do pobrania: [YANDEX]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

 

Spoiler

![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 27544
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 2272
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 27898
compiling shader model_def_hq_1
compiling shader model_def_lq_1
compiling shader model_env_hq_0
compiling shader model_env_lq_0
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 23612
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 17766
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 17769
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 23616
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 23612
compiling shader model_def_lplanes_0
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 17748
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 17766
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 17769
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 23616
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 23612
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 25769
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 23584
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 27544
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 2272
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 27898
![E]CRestrictedObject, construct_string: can't find object 23617

No i tyle z grania. Grałem, zginąłem i za którymś razem grę wypieprzyło. 

Edit:

Wbiłem z zapisu zanim wszedłem na wysypisko i miałem podobną sytuacje, w jednym miejscu gdy ginąłem: otóż schowałem się pomiędzy ścianą, a jakimś przedmiotem przedemną i gdy mnie zabijali to za którymś razem moje ciało jakoś wywaliło w ściane i wtedy gra się crashowała.

Edytowane przez Monolithalian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Grałem w wiele modów do CoC i DAR jest najlepszym z nich. 

W skrócie: grafika, klimat, dźwięki, balans, mutanty, trudne AI (w żadnym stalkerze nie spotkałem się z tak zaawansowanym AI), nowe misje, nowe przedmioty, wspaniale dopieszczone lokalizacje których nie znajdziemy w żadnym innym modzie, poczucia że strefa żyje, a my jesteśmy kroplą w morzu - coś niezwykłego. 

 

Rozpiszę się nad jedną kwestią, która najbardziej mi się spodobała w DAR:

Laboratoria - jak wiemy, są to najniebezpieczniejsze miejsca w zonie, pomimo tego, podstawki jak i wiele modów z laboratoriów robi jakieś przedszkole. 

Skoro są to najniebezpieczniejsze miejsca w zonie, a zarazem jedne z najlepszych jeśli chodzi o cenne łupy w postaci dokumentów, to jakim cudem jesteśmy wstanie w większosci modów, wejść sobie tam od tak, z średnim sprzętem (wystarczy zwykła kurteczka, kałach, jakiś shotgun, mała ilość apteczek oraz vodki) i jazda, całe lab wyczyścić i przeszukać?

Przecież to jest takie proste, że byle kto móże tam wbić i podpieprzyć dokumenty, a wszystkie lab tracą przez to swoją "magie". 

Na szczęscie DAR o to zadbał i wyprawa do labu z wyżej wymienionym ekwipunkiem skończy się śmiercią w ciągu kilku sekund. 

 

Oprócz niebezpiecznych mutantów, promieniowania i anomali, musimy sobie też poradzić np w podziemiach agropromu z trującym gazem który się tam ulatnia i bez bardzo dobrego kombinezonu, nasz pancerz ulegnie zniszczeniu, co następnie spowoduje naszą śmierć, poprzez zatrucie. 

Żeby nie spojlerować, to tylko napisze, że w tych laboratoriach dzieje się piekło i to większe niż w LA, czy Oblivion Lost Remake. 

Musimy je pominąć i wrócić do nich w późniejszym etapie gry, gdy zdobędziemy lepszy ekwipunek. 

 

Wedle mnie, DAR to aktualnie najlepszy freeplayowy mod

Edytowane przez Monolithalian
  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

OK. Znalazłem w necie. Jakby ktoś potrzebował wklejam.

LINKI DO POBRANIA:
- Dead Air Revolution (Yandex) - https://disk.yandex.ru/d/veu59L4nVRClNA
- Dead Air Revolution (Google) - https://drive.google.com/file/d/1bug1924voB98liT3govoOgtkpCXlgdDe/view

 

 

Edytowane przez Wolin12
  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wolin12 
Wielkie dzięki! :) 

Zostały już dodane do wstawki + jeden z Torenta. 

Przy okazji przetłumaczyłem niektóre porady, z których wynika, że nie należy sprzedawać questowych przedmiotów, bo mogą się później przydać. A, no i dorzuciłem kilka pomniejszych dodatków, które wstawiał @Pancerniak77.

Muszę przyznać, że zainteresował mnie Revulition, bo jeżeli nowe zadania faktycznie wnoszą coś więcej niż tylko pozbycie się grupki Mięsaczy, to może warto dać mu szansę :063: Zwłaszcza, że nie wiadomo kiedy pojawi się DA w wersji 1.0. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.