Jump to content

tom3kb
 Share

Recommended Posts

maxresdefault.jpg

Tytuł oryginalny: Dead City Breakthrough v3.01
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 (Repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 15.06.2020 r.
Autor: Policai
Autor spolszczenia: @Anton Gorodecki
Śr. długość rozgrywki: (ok. 15 godzin) 


OPIS:

Spoiler

Dead City Breakthrough to mod na platformie Zewu Prypeci, który charakteryzuje się nieliniową fabułą, jednak główny nacisk położono na eksplorację oraz poszukiwanie schowków.

W 1984 roku na terenie elektrowni jądrowej w Czarnobylu utworzono laboratorium zajmujące się badaniem zjawisk atmosferycznych i noosfery, w wyniku których powstał projekt instalacji zdolnej do gromadzenia i magazynowania ogromnej ilości energii atmosferycznej. Po uzyskaniu zgody rządu i otrzymaniu środków finansowych naukowcy przystąpili do realizacji projektu, a raptem dwa lata później stworzono działający prototyp. W celu zabezpieczenia się przed nieoczekiwanymi skutkami eksperymentów elektrownię wyposażono w funkcję awaryjnej dezaktywacji, jednak wybuch bloku reaktora nr 4 uniemożliwił jej przetestowanie. Pozostały przy życiu personel elektrowni został ewakuowany, a wraz z nim pracownicy laboratorium. Projekt ostatecznie został zamknięty.

W wyniku operacji Tor Wodny przeprowadzonej przez wojsko z Prypeci ewakuowano legendarnego stalkera - Striełoka, od którego pozyskano informacje, że Świadomość-Z zdołała zwerbować jednego z naukowców i odbudować instalację w celu poszerzenia granic Zony. Zdając sobie sprawę z konsekwencji, naukowcy decydują się dezaktywować instalację, a na wypadek, gdyby coś poszło nie po ich myśli, przygotowali specjalne instrukcje, które podzielono na 12 części i ukryto na terenie Strefy Wykluczenia. Major Diegtiariow otrzymuje zadanie natychmiastowego powrotu do Zony i odnalezienia instrukcji, a następnie zniszczenia instalacji.


Cechy moda:

  • nowa, nieliniowa fabuła,
  • 26 lokacji,
  • ponad 400 schowków,
  • nowa paczka broni (część unikalnego arsenału można znaleźć w schowkach),
  • zaimplementowany AtmosFear 3.0 i AbsoluteNature 4.01,
  • spore zmiany na niektórych lokacjach;
  • nowe modele artefaktów (część z nich otrzymała niezwykłe właściwości):
    stalker-dead-city-breakthrough_7.jpg

SCREENY:

Spoiler

ss_daniel_10-29-20_17-21-44_(garbage).jpg.de19a57f7cee0e3dfc540e393ee4814b.jpg

screen3.jpg

narzedzia.jpg.d3ec26d0c557803514381702de8f9f7c.jpg

ss_user_12-15-20_22-34-37_(dead_city).jpg.805a188dfc3260a1c5a27ad3eee96b8a.jpg

ss_fred_07-03-20_17-05-47_(military).jpg.b3b9a09b8f83eb05d35edb84352628e5.jpg

ss_daniel_10-29-20_17-36-36_(garbage).jpg.1bdf51d827df0faa9f74371a2a8cd3ec.jpg

ss_daniel_10-26-20_20-34-03_(escape).jpg.1c70d66ea13177cb7393da87e6f5f1dd.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Mod jest w wersji Repack - posiadanie podstawowej wersji gry nie jest wymagane. 

  1. Pobrane archiwum z modem należy rozpakować do dowolnego folderu, a następnie zainstalować.
  2. Rozpakowane spolszczenie należy umieścić w katalogu z zainstalowanym modem.

  • W celu uruchomienia moda na 32-bitowej wersji należy usunąć bin 64x i zastąpić go wersją 32x.
  • Jeżeli występują problemy z uruchomieniem moda, to bardzo możliwe, że brakuje biblioteki z folderu "libraries" - wystarczy ją zainstalować i spróbować ponownie uruchomić grę.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod v3.01:

Patch nr.1: 

Spolszczenie: 

  • Nasz serwer - [KLIK]

Napisy początkowe (intro) opracowane przez @OldMan
Należy umieścić w folderze gamedata.

  • Nasz serwer - [KLIK]

Spolszczenie z wersji 3.0 nie zostało dostosowane do wersji 3.1. Można na nim grać, ale mogą występować braki w tekście lub przeinaczenia zdań.

 Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl.


Mod v3.0:

Spoiler

Fix naprawiający wylot w Dolinie Mroku:
Należy go zastosować w przypadku, gdy wystąpił błąd.

 


Źródła: AP-PRO_LOGO.png.5af8a41dd682d74089b58cc2dd2edcbd.png  LOGO_STALKERMOD.png.03c0e05fd4d9f6b452ea351627d7ce2c.png  Y6DvRrN.png.93afa0ba3a6c6b9e64f39ff3040ce49a.png

 

  • Dodatnia 6
Link to comment
Share on other sites

Dopiero zacząłem grać ale już mi się podoba tu jeden szczegół, który zawsze mnie drażni w wielu grach. Wkładamy np magazynek z nabojami do AK 74, mamy 30 pestek, wystrzelimy kilka naboi, zmieniamy magazynek i mamy 31 (szkoda, że samemu nie można wprowadzić naboju do komory zamkowej ale chyba coś takiego widziałem już w tym nowym modzie od twórców LA DC, że będzie można mieć jeden nabój bez włożonego magazynka). To samo z kilkoma pistoletami, które znalazłem. Mam nadzieję, że większość broni jest tak zrobiona :065:, na razie widziałem, że AKS-74U, z którym startujemy nie ma tej funkcji ale to zaraz się go pozbędę, chociaż podoba mi się u niego animacja tego rozkładania kolby i przeładowania.

 

 

Takie pytanko. w pda mam tylko takie zadanie.

1.jpg

Niby Sidorowicz miał mi wysłać jakąś wiadomość jak wybije pijawki, zrobiłem to ale nic nie doszło. Z nim też o niczym nie mogę pogadać.

Czyżby coś się zrypało i muszę zaczynać modzika od nowa? Czy muszę pospać odpowiednio długo żeby ta wiadomość przyszła, bo już trochę drzemałem.

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, tom3kb napisał:

Niby Sidorowicz miał mi wysłać jakąś wiadomość jak wybije pijawki, zrobiłem to ale nic nie doszło. Z nim też o niczym nie mogę pogadać.

Tekst ze źródła moda. Tłumacz tłumaczy: Nie możesz długo czekać na telefon od Sidorowicza? Wskazówka dotycząca dialogu. Otrzymasz linię zadań, aby wyszukać pamięć podręczną strzelca z wynikającymi z tego niuansami. 

Ni cholery nie wiem jak to zinterpretować, również latam w te i nazat, a Sidorowicz nie dzwuni...

Edited by _KieŁ_
Link to comment
Share on other sites

@Anton Gorodecki

Tak

Spoiler

wziąłem z niej snajperkę i ją naprawiłem. I ciągle nic.

 

@_KieŁ_ no ja też latam i czekam, przejrzałem ruskie różne filmiki to mieli dialog z Sidem jak do niego zaszli, żadnego smsa nie było.

Misje zrobiłem wszystkie co na filmiku: zabicie pijawek, wybicie dwóch grup bandytów, naprawienie karabinu i na razie pupa, przespałem też kilka dni.

Link to comment
Share on other sites

@bolo  Wersje v.2.3 i v.3.0 mają oddzielne tematy. Pisz we właściwym.

O tym jak rozegrać to pierwsze zadanie, pisałem udzielając porady @cez137 .

Ale tak dla przyszłych graczy.

Po ataku śmigłowca likwidujemy pozostałe pijawki, co najłatwiej zrobić stojąc w tym miejscu:

ss_fred_06-15-20_14-32-18_(escape).thumb.jpg.8fd8265e96f4179dcf0179684f67e11a.jpg

Bo dla pijawek jesteśmy trudno osiągalni, a one tu są cały czas widoczne i w dużym rozmiarze.

Następnie idziemy za ten wyższy budynek i tam jest taki właz do kanału, nakryty blachami.

ss_fred_06-18-20_19-45-47_(escape).thumb.jpg.a23c9002a42a792857566a4f12f02086.jpgss_fred_06-18-20_19-46-05_(escape).thumb.jpg.308db9068887bd6cb498e94f566bf86a.jpgss_fred_06-18-20_19-47-06_(escape).thumb.jpg.a16ae707c43a0607b9fc69b04333d282.jpg

Stajemy przy nim jak na 2. zrzucie i uderzamy bagnetem. Pozostałe na włazie fragmenty usuwamy przechodząc po nich. Po uzyskaniu "czystego" wejścia, schodzimy do ukrycia. Tam mamy kilka konserw i skrzynię z karabinem.

ss_fred_06-18-20_19-47-27_(escape).thumb.jpg.500cb1ff8c5cf69545b8565669997e8e.jpgss_fred_06-18-20_19-47-32_(escape).thumb.jpg.4725d5af19a5755084259a41ebbdf9bf.jpgss_fred_06-18-20_19-48-02_(escape).thumb.jpg.3556e95a98c8c6da165d1c215f170efc.jpg

Po jego zabraniu dostajemy zadanie aby go naprawić. Idziemy więc do wioski. Nie należy robić innych czynności, a szczególnie likwidować bandytów na STS.

Dajemy karabin rusznikarzowi do naprawy, jeśli tego nie zrobiliśmy wcześniej przetrząsamy domy w wiosce i idziemy spać. Jest do tego miejsce w trzecim pomieszczeniu baru. Po ok. 10. godz, snu dostajemy wezwanie na odbiór karabinu. Wraz z odbiorem mamy propozycję pomocy stalkerom, za dużo niższą cenę naprawy. Przyjmujemy. Aby ta propozycja została złożona, na STS i przy tunelu muszą być bandyci. Likwidujemy ich w kolejności zaproponowanej przez Żubra. Czyli najpierw tunel. W trakcie ich likwidacji albo w drodze na STS przychodzi wezwanie od Sidorowicza.

Tak działamy na obu dostępnych wersjach moda. :viva:

 

 

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Ale bardziej się opłaca go sprzedać i za otrzymaną kasę zrobić pełny zestaw ulepszeń w kombinezonie stalkera. Można wtedy więcej nosić i mamy 5 gniazd na artefakty. Ja kombinezon stalkera zamieniłem dopiero na egzo. Też ulepszyłem na maksa i mogłem wojować. Nie lekceważmy tych zestawów do samodzielnego remontu, a szczególnie jak mamy taki wypasiony pancerz. Jego naprawa zestawem, może wypaść nawet trzykrotnie taniej.

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

28 minut temu, kondotier napisał:

Po ok. 10. godz, snu dostajemy wezwanie na odbiór karabinu. Wraz z odbiorem mamy propozycję pomocy stalkerom, za dużo niższą cenę naprawy. Przyjmujemy. Aby ta propozycja została złożona, na STS i przy tunelu muszą być bandyci. Likwidujemy ich w kolejności zaproponowanej przez Żubra. Czyli najpierw tunel. W trakcie ich likwidacji albo w drodze na STS przychodzi wezwanie od Sidorowicza.

W mojej rozgrywce było trochę inaczej. Bandytów na STS zabiłem czekając na naprawę snajperki. Przyjąłem propozycję pomocy stalkerom. W drodze do Żubrowa zabiłem bandytów pod mostem i wtedy dostałem sms-a od Sidorowicza.

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

A ja najpierw zabiłem bandytów na STS, potem pod mostem, poszedłem po nagrodę.

Potem poszedłem po karabin do naprawy, naprawiłem.

W międzyczasie przespałem się kilka razy i dopiero wtedy dostałem info żeby iść do Sida.

Cieszy, że kilka sposobów i nie ma problemu z uwaleniem fabuły ;)

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Podałem sposób najbardziej opłacalny finansowo. Oszczędność na remoncie i podwójna stawka u Żubra. A znalezioną broń sprzedajemy już po lepszych cenach. Pozwala to na lepsze wyposażenie się, przed dalszą drogą. A grać można dość swobodnie. Pijawki można likwidować również bez wsparcia śmigłowca. Co kto lubi.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Teraz, Anton Gorodecki napisał:

@guccimucci5 w #1 są podane 3 źródła. Być może masz jakieś problemy z prędkością pobierania? Pobierałem niedawno z GD i torrenta i nie było problemów.

a podasz linka do tego z torrenta?? z każdego źródła mi się tak pobiera a internet mam bardzo dobry 

image.png.9865ca548a9ea453a7ed33ae3ee29305.png

jak pobieram to jest takie coś 

Link to comment
Share on other sites

  • Agrael changed the title to Martwe Miasto Przełom v3.01
  • Agrael pinned and featured this topic
  • Agrael pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity