Skocz do zawartości

Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

Hardwarmod_LD_WM-cover_by_meta.jpg

Platforma: Czyste niebo 1.5.10
Data premiery: 30.03.2015 r.
Autorzy: Warwer, Kirgudu, Charsi / X_A_M_E_L_E_O_N
Autorzy spolszczenia: @yellow, @Yurek, @metek58, @smox, @qlkin
Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin


OPIS:

Spoiler

Projekt stanowi zbiór pomniejszych modów, których głównym priorytetem jest odświeżenie oraz nadanie różnorodności jednej z nielicznych fabularnych modyfikacji na platformie Czystego Nieba - HARDWARMOD.


Główne zmiany:

  • Paczka broni STCoP - nowy arsenał z ok. 30 modelami.
  • 60 zmienionych modeli NPC.
  • Wyższy poziom trudności - większa ilość mutantów na mapach, zmienione wyposażenie przeciwników oraz lekko poprawiona AI.
  • Zmieniony balans, w skład którego wchodzi ekwipunek stalkerów, ceny, pozyskane przedmioty itd.
  • Zmiana położenia starych schowków oraz dodano nowe.
  • Zapożyczenie niektórych właściwości z Misery.
  • Spora ilość nowych wydarzeń - zaatakowanie posterunku na Kordonie, grabieże szabrowników itp.
  • Na niektórych lokacjach pojawiły się obozowiska nowych ugrupowań.
  • Możliwość częstszego spotkania naukowców, którzy chętnie handlują artefaktami.
  • Zwiększona ilość anomalii.
  • Dodano nowych NPC, którzy pojawią się we freeplayu.

Spis nowych broni:

Spoiler
  1. FN SCAR
  2. FAMAS F1
  3. HK G3SG1
  4. HK G3A3
  5. HK G36K
  6. HK G36C
  7. Steyr AUG
  8. АKMS
  9. Vz. 61 Skorpion
  10. M16
  11. M16A1
  12. M4
  13. OC-33 Pernach
  14. Barrett M98B
  15. L96A1
  16. АК-102
  17. АК-12
  18. АЕК-971
  19. Iż-43
  20. PP-19 Bizon
  21. FN P-90
  22. Marauder1010
  23. Benelli M3 Super 90
  24. Minigun (Testowy model) 

Zestawienie arsenału może być niekompletne. 

GALERIA:

Spoiler

09-07_(military).jpg.5a50293ef6c10d4f73c905a5898d0d85.jpg  04-22_(jupiter_underground).jpg.87c00fc86674b294966d61e49c7a59d6.jpg

09-59_(military).jpg.972638c50002f33a77c8c3f15b9acb1c.jpg  11-03_(military).jpg.bd66016bc95356dd31cbb4f02a1ee13f.jpg

56-42_(marsh).jpg.15fc896cbf96f0d29f2874ca24b95ab6.jpg  57-50_(marsh).jpg.e5d8fab0d60345eb7ee39d41bb52be2a.jpg

58-33_(marsh).jpg.3f60ce55e234ad726644b89c7817741d.jpg  58-36_(marsh).jpg.b4e1fbd03968672eb3cbc6da849fb4e7.jpg


Prezentacja modyfikacji:

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Czyste Niebo 1.5.10


2. Zawartość pobranego archiwum moda oraz fix'a umieszczamy w głównym katalogu gry.


3. Po instalacji moda i fix'a należy SPRAWDZENIĆ, czy gra działa poprawnie.


4. Pobrać i rozpakować archiwum "PL HWM LD weapons.7z", sugerowany unpacker - 7Zip.


5. Folder 'gamedata' z katalogu 'Adaptacja polonizacji...' przekopiować (lub przenieść) do katalogu głównego gry, ze zgodą na nadpisanie.
 


Zbiór dodatków nie przysporzy problemów technicznych, jednak zwiększy wymagania systemowe.

Ustawienia opcji OGSM i HWM:

  • Pliki ogsm_options i hmw_options (KatalogGry\gamedata\scripts) są tu przetłumaczone na polski i można 'śmielej' korzystać.
  • Brak interfejsu, działania prowadzić w edytorze tekstu. Warto sprawdzić możliwości dostosowania do preferencji.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Fix z 19.10.2015 r.:


Spolszczenie:

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl.


Dodatki:

Spoiler

Usunięcie HUD-a: 


Fix na prawidłowe wyświetlanie się zawartości w inwentarzu:

  • Yandex - [KLIK]
  • Nasz serwer - [actor_menu.xml]
    Autor: stryker_sqd
    Zawartość pobranego archiwum należy umieścić w gamedata\configs\ui.

    9817588.jpg

"Władca Zony 5.0":


Zwiększone pole widzenia (FOV): 


Fix naprawiający zawieszenie się gry na lokacji Instytut Naukowo-Badawczy Agroprom:


Alternative Foliage 2.0 - zmieniona roślinność w wysokiej rozdzielczości (2K): 


Źródło: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Adaptacja i uzupełnienie polonizacji do wersji HWM 3.2 + LD + Weapons mod

Spoiler

Podziękowania dla Tłumaczy: @yellow, @metek58, @Yurek, @smox, i innych osób, których pracę wykorzystałem, świadomie lub nie, również tych niewymienionych, (if apply).

Adaptacja polonizacji w zamierzeniu jest 'standalone' - zawiera praktycznie wszystkie potrzebne w tej wersji moda i CN partie do przechodzenia po polsku, ale nie ingeruje w warstwę dzwiękową.

Jest też trochę niewielkich zmian, a raczej korekt (w tym tekstu) np. pasek psi-zdrowia przesunięty na miejsce stanu broni itp., ale nie mających wpływu na gameplay jako taki.

Chętnym "poszukania dziury w całym" (potencjalnym testerom), ale nie będących wielbicielami samobiczowania - polecam małe 'ułatwienie' w katalogu 'LetsMakeItEasier'. Do znalezienia w paczce z adaptacją.

Mod trochę wymagający - więc życzenie "Przyjemnej gry" może wydawać się nieco sarkastyczne.
I jest. Przyjemnej gry.

 

Edytowane przez qlkin
  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na HARDWARMOD v3.2 + LAST DAY + Weapons MOD
  • Agrael przypiął/eła ten temat

Czy po pobraniu moda nie było żadnych problemów z jego odpaleniem? Pytam, bo sam pobrałem moda z obydwu źródeł i po podstawieniu ani jeden nie zadziałał, więc gdyby ktoś zainstalował grę i będzie ona działać proszę o odpowiedź i wtedy poszukam problemu u siebie. Z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jurki

HWM_LD_WeapPack_OGSM.jpg.e1c1ad48e9b28ed7c4860eeea36775f2.jpg

https://www.moddb.com/games/stalker-clear-sky/downloads/hardwarmod-v32-last-day-weapons-mod

Link do "western" wersji z 5-cioma językami do wyboru (główne europejskie) - ten sam co w #1, tylko z grafiką.

Adaptacja spolszczenia testowana (też) z modem z tego źródła.

Link yandex'a też wygląda normalnie.

Fix na zawisania na Agropromie INSTALOWAĆ bez czekania na pojawienie się problemu.

A i to bez 100% gwarancji braku tego zawisania.

PS. Moim zdaniem to ogólnie ta wersja/addon jest łatwiejsza, a nie trudniejsza. Głównie przez aspekty ekonomii i "dosypania" sprzętu. Pierwsze wejście na Kordon  - w egzo CN, dobrą bronią i zapasem 'niezbędności' (szczególnie jak ktoś pamięta HWM i szybko wyłapie różnice).

Edytowane przez qlkin
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,zainstalowałem moda i zacząłem grać , ale przy pierwszym zadaniu w osadzie rybackiej zabiłem trzech gości z pierwszego zadania i mam wylot do pulpitu. Co z tym zrobić.

Spoiler

* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M12/S3, 2492.00 mhz, 19-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 39074 files cached 34 archives, 7034Kb memory used.
Init FileSystem 1.280897 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line 
Executing config-script "user.ltx"...
[h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[4054528 K], reserved[51152 K], committed[88560 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[12400 K], process heap[2919 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[6750 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "h:\zainstalowane gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
! Cannot open script file [h:\zainstalowane gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx]
[h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32768 kb, 2428 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1392]: NVIDIA GeForce GTX 860M
* GPU driver: 31.0.15.1659
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 4056 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 4
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
! ALife simulator has not been started yet
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [278 ms]
"h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe" 
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 110908 K
Mnożenie przeszkód na drodze....
Loading objects...
Loading models...
! Can't find texture 'amik\weapons\btr\muzzle 6ways1'
! Can't find texture 'amik\weapons\btr\muzzle 6ways2'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\357mag'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\45'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\50_ae'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\5x45x39'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\5x45x39_00'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\5x45x39_01'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\5x56x45'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\5x56x45_00'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\5x7x28'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\6x5x50'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\7x62x25_0'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\7x62x25_1'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\7x62x25_2'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\7x62x25_3'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\7x62x25_4'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\7x62x39_00'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\7x62x39_01'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\7x62x39_02'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\7x62x39_03'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\7x62x51_1'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\7x62x51_2'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\7x62x54'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\7x7x57'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\7x92x57'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\9x18_1'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\9x18_2'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\9x18_3'
! Can't find texture 'amik\weapons\grishik\9x39'
! Can't find texture 'amik\weapons\shells_12x70'
! Can't find texture 'amik\weapons\shells_ak'
! Can't find texture 'amik\weapons\shells_ak_01'
! Can't find texture 'fx\glow_white'
! Can't find texture 'glow\glow_anamorphic'
* [prefetch] time:    480 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 508 ms
* phase cmem: 101825 K
SERWER: rozpoczynanie...
! Cannot find saved game :>start_game_callback called
! Cannot find saved game :>fill_phrase_table
! Cannot find saved game :>hwm_timers:init:>
! Cannot find saved game :>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
! Cannot find saved game :>initializing mod: build: -1 +game mode
! Cannot find saved game :>videomode=[1920x1080] 
! Cannot find saved game :>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
! Cannot find saved game :>game_start: mod: v3.2 rc (warwer) + last day (xameleon201) + weapons mod.31.0(130728)+game mode
! Cannot find saved game :>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
! Cannot find saved game :>* initialization_module_section=[option_modules](2),_method=[nil]:
! Cannot find saved game :>* module(01/00)= hwm_options      <~_initialization_!:<-o->
* Log file has been saved successfully!
! Cannot find saved game :>* module(02/01)= ogsm_options     <~_initialization_!:<-o->
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* phase time: 198 ms
* phase cmem: 88767 K
SERWER: Pułapki życia w Zonie. Dużo pułapek....
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 88767 K
Wczytywanie poprzedniej porażki "22222222.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11735 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 29555 objects are successfully loaded
* Game 22222222 is successfully loaded from file 'h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\_appdata_\savedgames\22222222.sav' (3.554s)
* phase time: 3554 ms
* phase cmem: 156303 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 156375 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 156408 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 156408 K
Pożegnaj się i może przeżegnaj...
* phase time: 3231 ms
* phase cmem: 267355 K
Cienie się kładą nad Twoją przyszłością...
* phase time: 269 ms
* phase cmem: 268381 K
Przymiarka trumny. Grabaż umie w geometrię....
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65506 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 56742 verts, 1773 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65522 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65507 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65515 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65501 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 11053 verts, 345 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 50268 verts, 1570 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 741387 indices, 1448 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 22720 verts, 266 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 466236 indices, 910 Kb
* phase time: 107 ms
* phase cmem: 268548 K
Przeżegnaj się, a może i pożegnaj....
* phase time: 37 ms
* phase cmem: 279827 K
Zgon doskonały. W każdym detalu....
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 22936 v(20), 11468 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(447K), IB(67K)
* phase time: 22 ms
* phase cmem: 279844 K
To miga jak......
* Loading HOM: h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\marsh\level.hom
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 280139 K
SI ostrzy sobie zęby na Ciebie...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 280139 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 280139 K
Zapowiadają się marne widoki. Dla Ciebie....
! auto-generated bump map: grnd\grnd_train_road_wood_bump
! auto-generated bump map: grnd\grnd_train_road_wood_bump#
* t-report - base: 1440, 496657 K
* t-report - lmap: 11, 11265 K
! Missing ogg-comment, file:  h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\ambient\special\marsh_radio_1.ogg
* phase time: 812 ms
* phase cmem: 336942 K
Synchronizacja niecnych planów. Przeciwko Tobie....
* phase time: 15 ms
* phase cmem: 336958 K
* [win32]: free[2458284 K], reserved[192160 K], committed[1543796 K]
* [ D3D ]: textures[536156 K]
* [x-ray]: crt heap[336929 K], process heap[757718 K], game lua[103757 K], render[218 K]
* [x-ray]: economy: strings[19495 K], smem[2190 K]
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
* Log file has been saved successfully!
! Can't find texture 'act\act_st_exoskel_tank_monolit'
! Can't find texture 'wpn\colbasco'
! Can't find texture 'prop\prop_kasha'
* MEMORY USAGE: 425971 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! auto-generated bump map: wpn\ak\grips_akm_bump#
! auto-generated bump map: wpn\ak\grips_akm_bump
! auto-generated bump map: wpn\akms_stock_bump#
! auto-generated bump map: wpn\akms_stock_bump
! auto-generated bump map: wpn\ak_pgrip_wood_bump#
! auto-generated bump map: wpn\ak_pgrip_wood_bump
! Can't find texture 'wpn\wpn_194_pds'
! ERROR: SV: can't find children [33907] of parent [1592766640]
! ERROR: SV: can't find children [33908] of parent [1592767136]
! Cannot find saved game ~#i#:wm:weapon_iterator[sim_default_csky_115289(Żora koniak)]:pr weapon [15301] not exist!!!
! ERROR: SV: can't find children [34565] of parent [1592769120]
! ERROR: SV: can't find children [34566] of parent [1592769616]
! ERROR: SV: can't find children [36864] of parent [1592769616]
! ERROR: SV: can't find children [36865] of parent [992559760]
! Cannot find saved game ~#i#:wm:weapon_iterator[sim_default_csky_115242(lionia legionista)]:pr weapon [15255] not exist!!!
! ERROR: SV: can't find children [27939] of parent [992426944]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : xrServer::Process_update
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\xrServer_process_update.cpp
[error]Line          : 39
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Beer from the creator of 'O_CLMBL '; initiator: single_player, r_tell() = 6211, pos = 6211, objectID = 257
 

stack trace:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022Radziłbym Ci zrobić totalną reinstalkę gry/moda. Wyczyścić do zera i od nowa wszystko po kolei. Wygląda na staaaaaary błąd podstawki, Właśnie tak - wygląda. 

Mam też, nieuzasadnione jakoś bardziej, przypuszczenia, że Twoje wieczne problemy, w praktycznie każdym modzie, i 'muzealne' logi wylotu -  wynikają z "klękającego" dysku twardego albo jeszcze czegoś w bebechach np. RAM-u czy MB, a i sądząc po logu to masz lapka takiego nie-za-tęgiego, dyplomatycznie rzecz ujmując. Vide - 'bite' zapisy itd.

Sprawdź jeszcze z jakiegoś poprzedniego zapisu, a jak to samo - to reinstalka ze sprawdzaniem po każdym etapie: gra, mod, fix, polon. 

Ja na polskiej adaptacji przeszedłem na GOG-wersji całą modyfikację i nic złego wynikającego z polonizacji nie widziałem. Co nie znaczy, że nic nie ma na rzeczy.

Po e. @kanon1022wrzuć swojego save'a sprzed wylotu, jak możesz, a logi to Ty dajesz całe w spojlerze... i dobrze, moim zdaniem, ale to akurat przez te linie z ! powyżej.

Edytowane przez qlkin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 Na repacku to ja nie sprawdzałem (lol), więc może lepiej normalnie. Dodatki uznaniowo, choć tylko spawner (zbędny - moim zdaniem, tylko psuje zabawę) i te liście wyglądają sensownie, ten na ikonki jest do kwadratowych monitorów, a fov jest w opcjach. Ty sobie liście daruj, ale ten fix na zawieszki na Agropromie obowiązkowo. Czyli: działająca podstawka, mod, fix z 19.10, fix na zawisania na Agro. Sprawdzić czy działa i dorzucić opcjonalnie polonizację.

Save'a wrzuć tego starego, pls.

Ps. po E.: eeeeee,... ja to przepraszam - nie zauważyłem, że to nie do mnie.

Edytowane przez qlkin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 Przypuszczam, że na poprzednich zapisach nie pograsz, bo jeśli były jakieś błędy, to zapisy je pamiętają i przenoszą. I powinieneś je sprawdzać na takiej samej wersji gry jaką była poprzednia. Mod i repack, to niby to samo, ale w repacku mogą być jakieś drobne zmiany i już nie pójdzie.

A co masz w Fatal Error, po wgraniu fixa?

@qlkin Nie kajaj się. Bardzo dobrze, że mu odpowiedziałeś, tak powinno być. Kto zna rozwiązanie, powinien go podać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomocy, przy próbie uruchomienia :

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 443
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'zero_immunities'
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej reinstalka jest najpewniejszym, ale i najwolniejszym rozwiązaniem. Nie ma nic o unikaniu folderu systemowego w opisach instalki moda nigdzie, ale rada @tom3kbto jest zawsze na propsie.

Po edycji. A i o najważniejszym zapomniałem,

Linki torrent do repack'ów HWM+LD+Weapons mod

Radzę z dużą ostrożnością podchodzić do tych linków, zwłaszcza starych. Tego 'ransoma', jeśli kogoś ręka wyświerzbi sprawdzać dobre rady, to normalnie zgasić bez klikania w niego. Itp. Pod rozwagę.

Czuwaj.

Edytowane przez qlkin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Hejka mam problem z CEA.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...\common\stalker clear sky\gamedata\scripts\_g.script:974: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)

 

takie coś.. :c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj całego loga w spojlerze. Tam są jakieś linie z ! powyżej - tyle wywróżyłem z tej biednej 'końcóweczki'.

Po ed: Podbijam stawkę wróżenia. Tak, czy inaczej - 'przebijaj' się przez to z wcześniejszych zapisów, najlepiej wytracając trochę czasu, różne duperele się inaczej 'ułożą' itd. Albo przynajmniej linie z loga co mają na początku !

Edytowane przez qlkin
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.