Jump to content

Recommended Posts

imageproxy.png

Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Data premiery: 23.03.2011 r.
Autorzy: Warwer, Kirgudu, Charsi
Autorzy spolszczenia: @yellow, @metek58, @Yurek, @smox
Śr. długość rozgrywki: (ok. 20 godzin)



OPIS:

Spoiler

HARDWARMOD to jedna niewielu modyfikacji fabularnych do Czystego Nieba.

Jakie cele przyświecały Najemnikom? Z kim zostali powiązani przez swój ostatni kontrakt i do czego doprowadziły ich działania? Odpowiedzi na nurtujące nas pytania poznamy podczas wędrówki do Czarnobylskiej elektrowni w Czarnobylu. Po drodze odwiedzimy główną bazę najemników oraz poznamy ich lidera. Dowiemy się również, dlaczego Szrama wstąpił w ich szeregi przed wydarzeniami z gry. 


Cechy moda:

  • Stylistyka moda jest zbliżona do gatunku detektywistycznego. 
  • Nowa fabuła oraz 5 dodatkowych ugrupowań.
  • Eksperymentalny PDA oraz automatyczne zapisy po wykonaniu kluczowych zadań.
  • Nowe anomalie i artefakty. 
  • Nowe tekstury, shadery i pogoda. 
  • Wiele zadań pobocznych. 
  • HARDWARMOD to jedna 
  • Produkcja charakteryzuje się wysokim poziomem trudności. 

Porady: 

  • Nowe zadania u znanych NPC mogą pojawić się po spełnieniu określonych warunków.
  • Zaleca się, aby często korzystać z dwóch PDA. 
  • Wyborów należy dokonywać z rozwagą. 
  • Zaleca się dokładną eksplorację lokacji. 

Zachęcamy do zapoznania się z odświeżoną wersją modyfikacji - KLIK

SCREENY:

Spoiler

11.jpg

14.jpg

 

13.jpg

12.jpg

333.jpg

VIDEO:

Spoiler

 

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji:

  1. Czyste Niebo 1.5.10.
  2. Zawartość pobranego, a następnie rozpakowanego archiwum z modyfikacją oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. 

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod pełnej wersji - zawiera HARDWARMOD, spolszczenie oraz patch: 

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Pozostałe linki: 

Spoiler

Mod:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Patch do spolszczenia: 

Źródło: appro.jpg

  • Dodatnia 16
Link to comment
Share on other sites

Sprawdzałem ten ostatni fix, w jednym pliku tekstowym (w PDA) dopisana linijka tekstu, w reszcie literówki lub są te same. Nie ma strachu w polonizacji. Jedyny problem, to nagminne teksty rozmów różnych postaci, ale większość (a jest to spora ilość) to bandycki żargon. Tu wyższa szkoła jazdy się zaczyna i tym bardziej ciekawsze rozmowy. U nich, np. - "Posadit na piero", to "Ożenić komuś kosę".

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ukończyłem tego moda i poradnik do niego dzisiaj. Zapewniam, że da on wiele dni dobrej i trudnej rozgrywki na wysokim poziomie, szczególnie kiedy będzie po Polsku :D . Rzuci Was na "glebę" w pozytywnym znaczeniu tego sformułowania :woot: - przednia rozgrywka dla każdego. I to Hard.

 

 

Spoiler

 

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Link to comment
Share on other sites

Praca powoli dobiega do końca, ale jak wiadomo, jeszcze po przetłumaczeniu - testy. To jeden z tych modów, co trzeba dyńkę mocniej wytężyć, aby coś osiągnąć. Krucho ze wszystkim. Na początku spacerujemy tylko w sweterku z lumpeksu i ze śrubą w łapie. Co dalej, to dowiecie się... grając. Trochę jeszcze cierpliwości.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli Mystery 2.0 wprowadza zmiany tylko w grafice - można będzie połączyć mody. Mod powinien zawierać jedynie folder textures oraz plik który konfiguruje tekstury czyli textures.ltx. Nie powinien zawierać skryptów - chyba że zmienia pogodę, wówczas może zawierać skrypt, który ją reguluje. Musisz sprawdzić jakie foldery zawiera Mystery 2.0 - jeśli tylko tekstury? - wówczas można je będzie skopiować do katalogu moda i łączenia będzie wymagał w/w plik tekstur.

Link to comment
Share on other sites

W folderze levels znajdują się również tekstury - skoro mod jest graficzny, meshes - zmienia modele, być może zostały im przypisane nowe tekstury?. Jeśli chodzi o skrypty i configi - nie koniecznie muszą kolidować z plikami moda - foldery są co prawda te same, ale pliki mogą dotyczyć innych funkcji. Trzeba by sprawdzać foldery obu modów pod kątem występowania tych samych plików - zrobić ich listę a następnie łączyć. Nie widziałem tych modów, wiec trudno mi się wypowiadać. W pierwszej kolejności - trzeba porównać zawartości obu modyfikacji.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dziś dałem zgłoszenie polonizacji tego moda. Po wielu dniach męki, mod został spolonizowany. Mieliśmy problem z wyświetlaniem tekstu, w tym Eksperymentalnym PDA, ale zaświtał mi pewien pomysł, który po wprowadzeniu w życie, przyniósł pożądany efekt. Polecam ten mod, jest ciekawie ustawiona fabuła, zadania jak zawsze - ciekawe. To zobaczysz i się dowiesz, jak wejdziesz grając, w ten klimatyczny mod. Zaznaczam, nie będzie o wszystko łatwo...

Życzymy przyjemnej gry.

  • Dodatnia 7
Link to comment
Share on other sites

Na początek chciałem podziękować za spolszczenie - jak zwykle świetna robota.

Ale u mnie jednak jest coś nie tak. Zaczynam nową grę, chciałem ominąć pierwszy filmik z gry ale się nie dało, żaden klawisz na klawiaturze nie działał, myślałem że tak ma być więc cierpliwie czekałem. 

W końcu można grać, problem polega na tym że.. w żaden sposób nie mogę się ruszyć ani wrócić do głównego menu, tak jakby klawiatura się popsuła bo nie sposób nic zrobić. Jedyne co mogę robić to rozglądać się po pokoju w którym bohater się ocknął. Miał ktoś taki problem ?

Link to comment
Share on other sites

Miałem to samo, po prostu nie kopiuj pliku ''fsgame'' zawartego w modzie, a zmień tylko w podstawce fsgame ''false'' na ''true''.

Plik fsgame zawarty w modzie nie ma przypisanych ustawień sterowania, a co gorsze nie można ich przypisach.

Jeśli mam racje to warto by poprawic plik fsgame zawarty w modzie lub go usunąc.

Edited by patryk38832
  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

Aktualnie gram z plikjem z podstawki i jest ok. wklejam plik fsgame z moda i w ustawieniach sterowania są tylko kropeczki. Jeśli nam obu przytrafił się ten sam problem to może warto sprawdzic.

 

A tak przy okazji, to pierwsze wrażenie z moda że tak powiem zarąbiste.Szaro, ponuro,niewidzialna anomalia elektro,jeden cios kolbą i zgon, i takie klimaty mi odpowiadają. No i oczywiście podziękowanie naszym niestrudzonym i perfekcyjnym polonizatorom. :smile:

Edited by patryk38832
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity