Gość Diegtiariow Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Tytuł oryginalny: Ермак: пути неисповедимы Platforma: Czyste Niebo 1.5.10 (repack - wersja samodzielna) Data premiery: 04.08.2021 r. Autor: AlbertVIctory Autor spolszczenia: @OldMan Śr. długość rozgrywki: ok. 3 godzin OPIS: Spoiler Misja w Prypeci została zakończona. Jermak jest wyczerpany wyprawą na Wysypisko, ale jego podróż jako najemnik właśnie dobiega końca - pozostaje odebrać nagrodę od lokalnego barmana i zapewnić sobie beztroskie życie na Wielkiej Ziemi. Ale to jest Zona, tutaj historie nie kończą się dobrze.... Cechy moda: wysokiej jakości modele NPC; nowe tekstury środowiska, zmiany w pogodzie oraz cząsteczkach; nowy interfejs i menu główne; sześć lokacji - Wysypisko, Magazyny wojskowe, Tunel, Laboratorium Х-18, Fabryka Rostok (Clear Sky Remake), Bar "100 Radów"; aktorstwo głosowe; NPC korzystają z bandaży i apteczek, podwieszanego granatnika oraz mogą użyć podczas walki nożna; zestaw naprawczy do broni i kombinezonów; paczka broni SWRP; usunięto możliwość wykonywania szybkich zapisów ze względu na problemy techniczne. Podziękowania: Spoiler Za aktorstwo głosowe: Михаил "ECspezi" Волков, Антон Сафончик, Надежда Сталкерша, Сергей Дегтярев, Алексей Кильдишов. Osobne podziękowania za udział w beta testach: Александру Тимченко, Сергею Дегтяреву. PORADY: Spoiler Pomoc techniczna: Podczas zadania „Podążaj za stalkerem” nie należy zapisywać gry. W przeciwnym razie nastąpią komplikacje. Nie ustalono, skąd wynika problem. Czasami występuje błąd podczas przejścia z Dziczy do Baru. Po kolejnym włączeniu modyfikacji pojawi się nowy zapis gry pt. "Nazwa użytkownika autosave" już w Barze. Należy z niego skorzystać. Podczas przebywania na Diczy mogą ulegać awarii zapisy. Gra zawiesza się podczas próby wczytania zapisu po śmierci protagonisty. Rozwiązanie problemu jest stosunkowo proste - najpierw w menu głównym należy zakończyć grę, a następnie wczytać zapis. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry (tzw. repack). Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać. 2. Modyfikację uruchamiamy za pomocą pliku Играть!.bat. Spolszczenie zostało zintegrowane z modem. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Google Drive - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] Pomoc techniczna: @Szczepan9205, @LisKot Testy spolszczenia: @smox, @Agrael Źródło: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 1/ spotkać się z barmanem: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Początek gry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 6 lokacji i koniec: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Czyżby w końcu coś w miarę ciekawego do Czystego Nieba ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 Jedna lokacja zrobiona. Ciekawie rozwiązana sprawa dialogów. Samostart i dialog sam leci jak na filmie, a my nie mamy na niego najmniejszego wpływu. To samo z handlem. Nawet odmówić nie można. Jak na razie nic się sprzedać nie dało, trzeba było wyrzucić, bo nasz GB nie dawał rady. A tu kilka zrzutów. Spoiler Fabuła jak na razie cieniutka. 11.02 Mod skończony. Kilka teleportów przeszedłem sam, kilka razy mnie teleportowało automatycznie. Po jednej z takich automatycznych teleportacji stałem się Monolitowcem zwalczającym niewiernych, wykonującym rozkazy ZONY. I tak ZONA doprowadziła naszego Jermaka do tego teleportu, po wejściu w który zobaczył W paczce moda jest informacja od jego autora, że na tym nie koniec i będzie kolejna część pt. "Ермак:Миражи Зоны" <-> Jermak. Miraże Strefy. W modzie nie ma znanych nam postaci, a te które są, mają nie tylko nowe twarze i ksywki, ale też i wdzianka. Tak wygląda nowy handlarz w barze, z którym i tak nie pohandlujemy. Nawet nie ma opcji handlu . Handel w modzie jest prawie ograniczony do zera. Dlatego też, jeśli ktoś będzie grał i znajdzie dobre pukawki, niech zabiera tylko takie na własny użytek. Pozostałe będą tylko nieużytecznym balastem spowalniającym naszego protagonistę. Amunicji z trupów zdejmiemy dostatecznie dużo, a jeszcze w każdym schowku jaki znamy z podstawek jest jej spory zapas. Tak więc i jej nie ma celu taskać w dużych ilościach. Czego brakuje, to bandaży. A przynajmniej mnie ich bardzo brakowało. Dopiero pod konic moda, znalazłem kilka w schowkach i trupach. Tak więc je trzeba oszczędzać. Drugi problem w modzie, to brak możliwości robienia szybkich zapisów. Możliwość została celowo wprowadzona, co nie jest przyjemne, bo przeciwnicy są skuteczni, a nasz bohater do "pancernych" nie należy. W modzie nie ma gamedaty, więc samodzielna cziterka bez wydobycia potrzebnych plików nie wchodzi w możliwość. Mod na kilka godzin gry, bez wielkiego obciążenia " umysłowego" Trudno w nim coś zepsuć. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 12 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja Prosty mod, od którego nie należy oczekiwać cudów i w którym nie da się popsuć zadań. Tym razem Jermak spędzi również trochę czasu na południowych lokacjach i poznamy konsekwencje wykonania głównego zlecenia z pierwszej części. Na osobną uwagę zasługuje aktorstwo głosowe, ale w moim odczuciu daleko mu do idealnego. Nie powiem, nawet śmiesznie się słuchało niektórych wypowiedzi, co miało swój urok. Wygląda na to, że Jermak w trzeciej części stanie po drugiej stronie barykady, ale mam nadzieję, że zadania będą, chociaż odrobinę bardziej rozbudowane. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 29 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja Witajcie bracia Stalkerzy Proponuję Wam kontynuowanie przygody z najemnikiem Jermakiem. Dzisiaj część druga "Jermak: Niezbadane Ścieżki" w wersji PL Moim zdaniem autor zrobił DUŻE postępy w stosunku do części pierwszej "Jermak Ostatni Rajd - Redux" Mod jest w wersji repack wystarczy pobrać, wypakować poza dysk systemowy i można grać. Moda uruchamia się plikiem Играть!.bat - jest w głównym katalogu gry. Zapraszam na kilka godzin dobrej zabawy https://drive.google.com/file/d/1ygIdDmgwR8vzGlYGy0BvU3Ew1kmYSHG8/view?usp=sharing TRADYCYJNE JUŻ PODZIEKOWANIA za pomoc przy opracowywaniu spolszczenia: Pomoc techniczna @Szczepan9205 oraz @LisKot Testy: @Agrael i @smox p.s. Ciekawostka: Tu można się dowiedzieć kogo można usłyszeć w Zonie 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 29 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja Dzięki @OldMan Link już jest w pierwszym poście. Wieczorem @portals doda go też na nasz serwer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś Puchatek Opublikowano 21 Grudnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia (edytowane) Mod ukończony. Mod prosty, łatwy, niewymagający za wiele myślenia, taki na jedno popołudnie. Sporo strzelania, trochę biegania, przeciwnicy w miarę trudni, ale tylko do czasu zdobycia czegoś z optyką. Mutanty niewarte kuli, nic z nich nie ma, jeśli można to obchodzić je łukiem. Tak jak kondotier pisał — najcenniejsze w tym modzie są bandaże. Stabilny, miałem tylko jeden zwis (ale taki na który nawet "salut na trzy palce" nie pomógł), przy przechodzeniu z Dziczy do Baru. Jedno mnie tylko zastanawia. Kto do jasnej anieli wymyślił takie parametry biegu i skoku u GG? jump_speed = 25 (gdzie standardem jest 6-7), run_coef i sprint_koef też kilka razy przekraczają normę. Bez grzebania w pliku actor.ltx grać się nie da. Dzięki dla @enter_login za zwrócenie uwagi na 2 wystąpienia pliku actor.ltx. Edytowane 22 Grudnia przez Kubuś Puchatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.