Skocz do zawartości

Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

image.jpeg

Tytuł oryginalny: Ермак: последний рейд Redux
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10 (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 31.08.2021 r.
Autor: AlbertVIctory
Autor spolszczenia: @OldMan
Śr. długość rozgrywki: (ok. 5 godzin)


OPIS:

Spoiler

Modyfikacja stanowi remake pierwszej części z serii Jermak. 


Jermak jest zmęczony życiem najemnika, a to jego ostatni rajd.

Dowódca grupy najemników o ksywce Lektor, do której przynależy Jermak, wysyła go na ostatnią misję. Po jej pomyślnym wykonaniu otrzyma sowite wynagrodzenia oraz możliwość opuszczenia Zony na zasłużoną emeryturę.

Zadaniem Jermaka jest zdobycie dziesięciu kluczy szyfrujących, klucza do hasła oraz nadajnika. Wszystkie te przedmioty są podzielone pomiędzy dowódców jednostek Monolitu znajdujących się w Prypeci. W tym czasie Lektor i jego grupa zmierzają w kierunku Mózgozwęglacza, który przez lata był wyłączony i pozostaje obecnie pod kontrolą wojskowych stalkerów.

Tajemniczy zleceniodawca zażądał przejęcia kontroli nad radarem w celu jego ponownego włączenia i odcięcia północnej części Zony od reszty jej mieszkańców. Mimo wszystko Mózgozwęglacza nie można aktywować bez niezbędnych do tego kluczy szyfrujących.

Najemnik Jermak, Prypeć, oddziały Monolitu i ostatnia misja. Jego ostatni rajd.


Zmiany względem poprzedniej wersji: 

Spoiler
  • wydłużona śr. długość rozgrywki, 
  • rozgałęziająca się nieliniowa fabuła z różnorodnymi zadaniami,
  • możliwość wyboru początkowego ekwipunku,
  • wschodnia Prypeć (Absolute Nature 4),
  • cztery anomalne strefy na lokacji,
  • dodano handlarzy oraz mechaników,
  • nowe celowniki,
  • nóż do rzucania zamiast śrub,
  • dodano możliwość snu,
  • zaimplementowano głód u protagonisty,
  • dodano emisje,
  • ok. 100 schowków,
  • pola minowe,
  • przywrócono części ciał mutantów,
  • instalacje PSI w miejscach przebywania oddziałów Monolitu,
  • dodano unikalne bronie,
  • wyższej jakości modele NPC,
  • wysoka częstotliwość spawnu,
  • aktorstwo głosowe,
  • nowa paczka broni (SWRP+ STCS Weapon Pack),
  • zmieniono niektóre dźwięki,
  • wskaźnik zdrowia PSI (OGSM),
  • nowe tekstury, 
  • usunięto zbędne pliki,
  • NPC mogą korzystać z bandaży i apteczek,
  • NPC mogą zaatakować protagonistę przy pomocy noża. 

Podziękowania:

Spoiler

 

PORADY:

Spoiler

Pomoc techniczna:

P: Podczas uruchomienia gry występuje błąd OpenAl:Can't create sound device.
O: W folderze Bin jest instalator OpenAl.exe (należy nie zapomnieć o ponownym uruchomieniu komputera).

P: Jak usunąć zacięcia się gry po zabiciu NPC? 
O: W gamedata\scripts należy zmienić nazwę pliku xr_motivator1 na xr_motivator.

Zdarza się, że po śmierci protagonisty na pewnym obszarze pozostaje efekt PSI. To błąd związany z silnikiem. Należy wczytać zapis gry, w którym nie przebywamy w zasięgu działania PSI. 

GALERIA:

Spoiler

Jermak Ostatni rajd Redux_stalkerteam_scr1.jpg  Jermak Ostatni rajd Redux_stalkerteam_scr2.jpg

Jermak Ostatni rajd Redux_stalkerteam_scr3.jpg  Jermak Ostatni rajd Redux_stalkerteam_scr4.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry (tzw. repack). Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać. Na koniec dodajemy mini-łatkę do spolszczenia - wypakować do głównego katalogu gry ze zgodą na nadpisanie pliku.


2. Modyfikację uruchamiamy za pomocą pliku Играть.
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Mini-łatka do spolszczenia: 


Źródło: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Jermak: Ostatni rajd Redux

Witajcie bracia Stalkerzy :) 
Proponuję Wam rozpoczęcie przygody z najemnikiem Jermakiem.
Dzisiaj część pierwsza "Jermak: Ostatni rajd - Redux"
Mod na jednej lokacji, DUŻO strzelania, a napisy końcowe na tyle ciekawe, że już ogrywam
kolejną cześć przygód czyli "Jermak - Niezbadane ścieżki"

Mod w wersji repack wystarczy pobrać, wypakować i można grać.
Moda uruchamia się plikiem Играть!.bat - jest w głównym katalogu gry. 

Zapraszam na kilka godzin dobrej zabawy :) 

https://drive.google.com/file/d/1hljEMiQ5YJkkf0D7imm3P3NKhp6KBoV2/view?usp=sharing

TRADYCYJNE JUŻ PODZIEKOWANIA za pomoc przy opracowywaniu spolszczenia:
Pomoc techniczna @Szczepan9205 oraz @LisKot
Testy: @Agrael i @smox 

  • Super 1
  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przypiął/eła ten temat

ss_daniel_05-04-24_21-46-23_(pripyat).jpg.0db39fc528975ead424022f423f6abf5.jpg

Brałem udział w testach spolszczenia i moda ukończyłem. 

Jedna, dobrze znana lokacja i sporo strzelania. Warto mieć na uwadze, że jest to wersja redux, w której zaszły pewne zmiany - autor dodał kilka postaci, więc można z nimi porozmawiać. W zwykłej wersji nie mieliśmy takiej możliwości. Ogólnie pierwszą część Jermaka można szybko podsumować - prosty mod z dużą dozą akcji.

Ciekawe, jak się potoczył dalszy los najemnika.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Agrael napisał(a):

A własnie, @OldMan grałeś może w drugą część Jermaka? W kontynuacji główny bohater jest chyba bardziej rozmowny. 

Gada jak najęty ;) 
Właśnie. Dobrze się złożyło, że pytasz...
Ponieważ kończę spolszczenie drugiej części:
Jermak - Niezbadane Ścieżki
Mam pytanie do grających. 
Czy zostawić tak jak w oryginale, że  Jermak reaguje na dziejąca się akcję 
i krótko komentuje np. po trafieniu wroga cyt.: "Dobrze ci tak ..." itd...
Pytanie: czy ma być słychać te jego "odgłosy"?
Pytanie dotyczy tylko scen walki.
Osobiście, średnio mi się to podoba i po prostu to sobie wyciszę, ale tak pomyślałem,
że może przyszli gracze woleliby właśnie to słyszeć...
Mogę zrobić pod tym kontem dwie wersje dźwiękowe.
Dajcie znać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jermak jest fajny, może ktoś/lub autor połączy wszystkie części nie będzie już ciągu dalszego albo niech autor dorobi 1 lub 2 części i scali w 1 mod np.: "Niesamowite przygody Jermiaszki (jak go pewna kobita nazywa ;) ) zakapiora ze strefy".

Myśli Jermiaszki (jego głos w tle) są fajne i pasują do całości. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Polski_Szogun napisał(a):

Zainstalowałem i grałem, więc fajny mod się zapowiada :)

Ja to bym napisał tak:
Ograłem i zapowiada się fajna seria :)

Skończyłem spolszczenie do drugiej części przygód Jermaka i mam 
takie pytanie do @vidkunsen.
Może nie wiesz, ale robisz u mnie na etacie językoznawcy i: 
W części 1 i 2 spotykam się z określeniem stalkerjugi
Może parę słów na ten temat?

123.thumb.jpg.ac7c29e8d7d19f02a155b846ef6daf8f.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.