Jump to content

Recommended Posts

5bcc18d49571a83910d702e920ac7186.png
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10
Autor: DEXXX, Alex Ros, Minister, Antnigm
Data premiery: 25.11.2011r
Spolszczenie: @metek58, @yellow, @Yurek, @smox
Długość moda: Przeciętna (kilkanaście do 20 godzin)

OPIS:

Spoiler

Old Good Stalker Mod to próba jak najdokładniejszego usprawnienia drugiej odsłony S.T.A.L.K.E.R.-a. Zdaniem autorów moda podstawowa wersja gry boryka się z wieloma niedoróbkami oraz brakiem odpowiedniej atmosfery i wciągającej rozgrywki. Podstawowym celem OGSM jest doprowadzenie gry do jak największej spójności bez przeróbki głównych koncepcji twórców i pierwotnego balansu. Lista wszystkich zmian jest dość imponująca: 

  • Nowa lokacja - Podziemia Prypeci 
  • Przywrócono wycięte mutanty 
  • Nowa broń ( w tym unikalne egzemplarze ) oraz kombinezony 
  • Dokumenty zawierające tajemnice Zony
  • Eksperymentalny PDA, a także jego nowe funkcje 
  • Nowa oprawa graficzna. Poprawie uległy shadery oraz tekstury 
  • Nowe ikonki i elementy HUD'u
  • Możliwość snu
  • Nowe modele NPC
  • Poprawiono dźwięki 
  • .. I wiele więcej ! 

SCREENY:

Spoiler

ss_das_p0m_04-10-16_17-41-58_red_forest.jpgss_das_p0m_04-10-16_14-26-14_marsh.jpgss_das_p0m_03-10-16_21-24-32_escape.jpgsneak_peak_1.jpgocokdfg8ny91.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji:
1. Czyste Niebo 1.5.10 
2. Mod posiada wbudowany instalator - wystarczy postępować zgodnie z jego instrukcjami
3. Należy zmienić pierwszą linijkę w pliku fsgame.ltx na:$game_data$ = true| true| $fs_root$|
4. 
Dodajemy spolszczenie. Folder gamedata należy umieścić w głównym katalogu gry

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod + Spolszczenie + Dodatki 
https://zone.stalkerteam.pl/files/400 - Nasz Serwer 
https://mega.nz/file/gp1DxRjC#Yxa39a4o7TylAzx8PyxyVXitPBVK7y-wKTx_erQfV-o - MEGA

Autorzy spolszczenia moda ( @metek58, @smox, @yellow, @YurekNIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl.

Dodatki:

Spoiler

Lista została sporządzona przez @Junx

1. Electra - Fix naprawiający błąd związany z Elektryczną Chimerą: http://phobos-site.narod.ru/stcs/electra.rar
2. Rebalance - Lepszy balans rozgrywki: http://phobos-site.narod.ru/stcs/rebalance.rar
3. Sleep - Poprawka do snu GG: http://phobos-site.narod.ru/stcs/sleep.rar
4. Gamedata - Poprawa liczby stalkerów, których widzimy na danym obszarze: https://yadi.sk/d/0hVDsnNOYA5Vp
5. Artbelt for OGSM 1.8 CE - Dodano pasek artefaktów, które możemy założyć ( jak w Cieniu Czarnobyla 😞https://yadi.sk/public?hash=%2Fg6DVXDYvxT425urlzqJsu2TqVxIh2esZaf2%2BPdaLAc%3D
6. Build Hitmark for OGSM 1.8 CE - Pokazuje na ekranie skąd zostaliśmy trafieni. Zastępuje oryginalne półkole: https://yadi.sk/public?hash=oWIHUNMKdqeyVqr4QZsO8g4Cn%2FNYdMyCs53i2K5Tpjk%3D
7. SOC Weapons Sprint Update - Poprawa animacji broni podczas sprintu: https://yadi.sk/public?hash=M79ES5wmPz468WrROLGHLio5WyXrSj4m1AuaJ6wDnSc%3D
8. Weapons Fix - Poprawiono niektóre modele broni oraz animacji: https://yadi.sk/public?hash=dbAaI0JmvXIMayaLVYl4mI2CFk8VWxjpCPRUPMkxie4%3D
9. Patch for OGSM 1.8 CE Balance Upd - Ogólna paczka poprawek. W skryptach, konfigach, modelach oraz dźwiękach: https://yadi.sk/public?hash=k5mnhHxDrXCK%2BnFAzxxK8Tth8gZ6JUjOTcWF13LNEkY%3D

 

Źródło: AMK-TEAM  AP-PRO.RU

  • Positive 14
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...

Co jest, trzeci mod i ten sam błąd

FATAL ERROR[error]Expression : fatal error[error]Function : CInifile::r_section[error]File : E:priquelsourcesgoldxrCoreXr_ini.cpp[error]Line : 443[error]Description : <no expression>[error]Arguments : Can't open section 'zero_immunities'stack trace

Wiem że sekcji brakuje a tym samym jakiegoś pliku tylko skąd go wziąć, a po drugie nie ma pliku lokalization.ltx nie ma jak języka zmienić po "spolszczeniu"

Link to comment
Share on other sites

Grałem w tego moda - wersja moda angielska, wersja gry angielska (STEAM). Wszystko działało świetnie, tylko ja co chwila wyłączałem celownik (krzyzyk pośrodku ekranu) a gra mi go konsekwentnie po jakich? 30-40 minutach przywracała. I tak w kółko. Innych bugów nie było, mod zaliczam do tych z grupy "udanych" Dołączona grafika

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Chce podziękować ekipie tłumaczącej mod HMW 3.2 za pozwolenie wykorzystania ich tłumaczenia do tłumaczenia Old Good Stalker Mod: Clear Sky 1.8 Community Edition. Jestem w trakcie spolszczenia w sumie to przenosin plików moda do OGSM, jeśli dobrze pójdzie to dziś bądź jutro będzie gotowe  :).

//

 

Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat wersji 1.8 CE coś na wzór "mini-recenzji"?

  • Positive 4
Link to comment
Share on other sites

Zobaczę, dziś pościągam w dodatki i sprawdzę je, może coś wyjdzie z tego

 

Gdy będziesz coś kombinował to staraj się użyć tych najnowszych patch z dołu tematu. Ja myślę że część tych dodatków można dodać bo zmieniają np. modele postaci, ale nie wiem jak bardzo można sobie pozwolić. Gdyby nie to, że gram teraz w Hardwar 3.2  freeplay to zapuściłbym tego moda z przyjemnością i sam testował zmiany.

Link to comment
Share on other sites

Więc tak, sprawdziłem ów dodatki i sprawa wygląda tak:

 

1. Część linków nie działa, więc addona nie ma.

2. Poniżej podaje linki do działających dodatków 

3. Co dany dodatek daje to są tylko i wyłącznie moje przepuszczenia, więc Pewne będą na kolor jaki widać, niepewne natomiast innym kolorem.

 

Więc tak...

 

Electra - Fix do elektrycznej chimery..http://phobos-site.n...tcs/electra.rar

Weather_Save Po zmianie mapy zostaje zapisana pogoda z poprzedniej mapy, więc jak był deszcz to nagle na innej mapie nie będzie słonecznej pogody... http://phobos-site.n...eather_save.rar

Rebalance -  Ogólnie zbilansowanie, więcej w opisie po RUS..http://phobos-site.n...s/rebalance.rar

Sleep - Poprawa spania... http://phobos-site.n.../stcs/sleep.rar

No_Contacts - Brak widocznych NPC'ów na mapie, której jesteśmy... http://narod.ru/disk/52287778001.4b541dab392116cd0399c2f2b9826764/no_contacts.zip.html

OGSM_CS_1_8_PDA_Extended_v2 - Poprawa ikon w encyklopedii..http://higgs.rghost....Extended_v2.rar

OGSM_CS_1_8_PDA_Extended_v2_plus_monk_addition Poprawa ikon NPC'ów w encyklopedii..http://narod.ru/disk/62797515001.1c6fe8992ef984623eceb579058e15e1/OGSM_CS_1_8_PDA_Extended_v2_plus_monk_addition.7z.html

Gamedata - Poprawa liczby stalkerów, których widzimy w danym "obszarze" - http://narod.ru/disk/55278006001.4548d5036d98859fc00e300bfa7ef819/gamedata.rar.html

Фиксы и другое для OGSM 1.8 CE (All) Ogólna paczka poprawek i fixów... http://pl.rghost.net/46311367

Artbelt for OGSM 1.8 CE Dodany pasek artefaktów, które mamy założone, tak jak w SoC'u... https://disk.yandex.com/public/?hash=/g6DVXDYvxT425urlzqJsu2TqVxIh2esZaf2%2BPdaLAc%3D

Build Hitmark for OGSM 1.8 CE Pokazanie na ekranie gry, skąd zostaliśmy trafieni, zastępuje oryginalne półkole... https://disk.yandex.com/public/?hash=oWIHUNMKdqeyVqr4QZsO8g4Cn/NYdMyCs53i2K5Tpjk%3D

SOC Weapons Sprint Update Poprawa animacji podczas sprintu AK, PKM, oraz obu odmian SVD..https://disk.yandex.com/public/?hash=M79ES5wmPz468WrROLGHLio5WyXrSj4m1AuaJ6wDnSc%3D

Update - Patch do powyższej poprawki...https://disk.yandex.com/public/?hash=w%2BgYdMtU7FLd4TIj0SZtMqc0zVgPyZOhLh5rvhc5bEE%3D

Fix Mutant Boar Models - Poprawiony model mutanta "Dzik"... https://downloader-d...estamp=5248987d

Graphic patch for OGSM 1.8 CE - Paczka nowych tekstur + shadery..https://disk.yandex.com/public/?hash=3o0eotGeNWqHqjLdsn%2Bi/dYn2huNdk9vCV/prPqsvVM%3D

Weapons Fix Poprawione modele broni + kilka poprawek animacji... https://disk.yandex.com/public/?hash=dbAaI0JmvXIMayaLVYl4mI2CFk8VWxjpCPRUPMkxie4%3D

Patch for OGSM 1.8 CE Balance Upd Ogólna paczka poprawek -  w skryptach, konfigach, dźwiękach oraz w modelach...https://disk.yandex.com/public/?hash=k5mnhHxDrXCK%2BnFAzxxK8Tth8gZ6JUjOTcWF13LNEkY%3D

Patch - Patch do powyższego dodatku... https://disk.yandex.com/public/?hash=S6bnOKE32PXjdFd2fK5Lef0FGbOJgKfTQ0b9q9FYq1o%3D

PS. Dodatki dodałem do 1-go. postu.

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

Powiem wam że zainstalowałem sobie tego moda jeszcze raz, tym razem ze spolszczeniem. Świetna robota z tłumaczeniem jak i tymi dodatkami. Coś mi się widzi że tym razem dłużej sobie pogram w owego moda :)

Planuję dodać:

-Poprawkę spania

-Dodany pasek artefaktów 

-Poprawka ikon NPC w encyklopedii 

-Animacja sprintu z broniami 

-Poprawna liczba stalkerów, których widzimy na obszarze

 

I teraz tak... wszystko to pobieram, tworzę nowy folder, tam wrzucam te wszystkie dodatki, i tą właśnie gamedatę do folderu z grą. Pytanie, czy nie będą ze sobą one jakoś ''kolidować'' i jest gwarancja że nie będzie wylotów ?

Link to comment
Share on other sites

Ad.1: Poprawki snu nie testowałem, błędów nie powinno być, ale pliki do porównania nie zaszkodzi.

Ad.2: Tu nie powinno być problemów

Ad.3: J/w

Ad.4: J/w

Ad.5: J/w

Model dzika też nie będzie sprawiać problemów.

 

 

I teraz tak... wszystko to pobieram, tworzę nowy folder, tam wrzucam te wszystkie dodatki, i tą właśnie gamedatę do folderu z grą. Pytanie, czy nie będą ze sobą one jakoś ''kolidować'' i jest gwarancja że nie będzie wylotów ?

Każdy dodatek jest w folderze "gamedata", więc można bezpośrednio z archiwum wrzucać do swojej gamedaty, osobiście nie sprawdzałem ów dodatków bo obecnie przechodzę OGSM, i raczej nowa gra będzie wymagana, ale głowy nie daje, najlepiej zrób kopię zapasową i zobacz :) 

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity