Skocz do zawartości

Priboi Story 1.4 - Ukryte zagrożenie


Rekomendowane odpowiedzi

Mam już ten art dla Wilka, ciekawa nagroda Sajga12 C...piękne baśniowe drzewo pojawia się na tym pagórku. Pozostał nieszczęsny Kulebiak...i nie mogę pchnąć fabuły.

Dołączona grafika

@smox o wiele prościej poszukać nazwy artów i zrobić poprawkę dla handlarza, czy zamienić nagrody za cykliczne kwesty. Poradniki do tego już są, ale brakuje nazw artów.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 373
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

To nie jest prawidłowa nazwa, lub jest gdzieś zakaz dla artu. Dodałem już kilka wszystkie zalicza super ...fuzz_kolobok również, ale to zwykły art, nie upiorny. Ciekawe bo niema tego artu na żadnej liście kupna u handlarzy, a Sacharow kupuje go za 2000...według pliku text to ten, ale powoduje wylot. <string id="af-fuzz-kolobok2"> <text>"Upiorny Kulebiak"</text>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie @Raven tego sprawdzałem...to art o którym była mowa wcześniej..,jest schowany w bajkowym drzewie na terenie DM.. :smile: .

według plików @smox dał poprawną nazwę...to..af-fuzz-kolobok2...gdzieś jest prawdopodobnie blokada.

Już zrobiłem art..jest zmieniona interpretacja w sekcji...art spawnuje się jako...af_soul

[af_soul]:af_base
GroupControlSection = spawn_group
$spawn = "artifactsmincer soul"

$prefetch = 64
cform = skeleton
class = ARTEFACT

visual = equipmentsamk_tulip.ogf
description = enc_zone_artifact_af-fuzz-kolobok2
inv_name = af-fuzz-kolobok2
inv_name_short =
inv_weight = 0.3
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Encyklopedii mowa jest o jescze jednym artefakcie Niezywkła elektra nie wiem czy tylko ja tak mam czy wy też ;p spotkał go ktoś z was kiedyś bo mi się nigy nie zdarzyło Ja tam Kulebiaka nie szukałem sam mi wpadł, nie szukajcie na sile a będzie taki moment że bedziecie mieli 3 naraz hhehe ;) tak podeszłem do tej sprawy. A jeszce jedno pytanko Na Radrze widzielsicie zjawy ?? w nocy ??/ po Emisji była mgła dziwne dzwięki i zjawy to normalne czy tylko ja tak mam...

Edytowane przez Jaco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli w Encyklopedii pisze o tym artefakcie, to mają to wszyscy :biggrin: Zjawy są wszędzie tam gdzie jest mgła lub mogiła. Zazwyczaj są tam też duchy, które można zlokalizować po rzucanym cieniu i odgłosach. Co istotne, duchy te potrafią nieźle przyłożyć.

Edytowane przez smox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem na Radarze..tam w X-10 drzwi są zamknięte. Fleszka ekologa który leży obok dziury w ogrodzeniu zabrana. Jedyny kod jaki mam to 022138 (ten z detektora), ale nie pasuje do X-10. W przewodniku jest wzmianka o jechaniu Kamazem pod przejście do Prypeci...więc jestem na Prypeci, ale nie wiem czy to dobra kolejność. Czego tutaj szukać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Dolinie Mroku w bazie bandytów, tam gdzie w NS był nadajnik (pokój z balkonikiem na który wskakujemy z dachu) jest dokument bez dwóch cyfr. Te z kolei znajdujemy na zabieranych PDA między innymi u wojskowego na MW (czytać od razu treść bo znikają), druga cyfra u naukowca na Radarze. Kod do pierwszych drzwi w X-10 ma w PDA dowódca bazy w Magazynach Wojskowych.

Dołączona grafika

Edytowane przez cichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mnie pocieszyłeś...@cichy podaj kod zobaczę czy zadziała bez powrotu do DM. Mam zapisy z Radaru. Pamiętasz może gdzie ten wojskowy leżał na MW ? Spróbuję kody jeżeli otworzy to dobrze jeżeli nie to powrót w tył. Z drugiej strony by trzymać się zadań wypada raczej iść w tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kod z DM jest do drzwi naprzeciw wejśćia do Prypeci, po drabince na balkon gdzie zawsze jest snajper (ta betonowa skośna galeria wzdłuż siatki). Podaję Ci cały kod z dwiema cyframi brakującymi:

781 597 36

Do X-10 kolejno pierwsze i drugie drzwi:

1975 02 08, 022 138

Miłej zabawy :thumbsup:

Edytowane przez cichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na niego dostajemy zlecenie dużo później - szturmujemy z Czachą bazę.

Tak teraz już mogę podać ten szczegół...w notatce z X-10 jest mowa o ataku z Czachą na bazę. Pozostaje problem kodu do X-10...dobrze, że Twój zadziałał i ruszyłem dalej.

Teraz dalszy ciąg ...

Kody do drzwi X-10 pojawiają się po ataku na bazę i zabraniu papierów z magazynu. Wszystko ok, ale info o ataku z Czachą jest po zdobyciu papierów w X-10 ..to wszystko jest pomieszane.

Edit...

Było kilka dziwnych sytuacji z kolejnością zadań, ale jedno jest pewne nie należy zbierać dokumentów głównego wątku przed czasem i pojawieniem się zadania.

Ciekawa ekipa broni Sarkofagu..warto to zobaczyć. Mod jest trudny, to jego smak i zaleta. Kiedyś grałem trochę w starego Priboia 1.1.3, ale to nie to samo. Tutaj trzeba się wysilić by przeżyć.

Dołączona grafika Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chci oslovit Wilka na Jantaru a pokaždé hra padne s tímto:

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression    : no_assert
[error]Function	  : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById
[error]File		  : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamexml_str_id_loader.h
[error]Line		  : 112
[error]Description   : item not found, id
[error]Arguments	 : yantar_leader_volk_hello

Nestalo se to nikomu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.