malakas Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Mam już ten art dla Wilka, ciekawa nagroda Sajga12 C...piękne baśniowe drzewo pojawia się na tym pagórku. Pozostał nieszczęsny Kulebiak...i nie mogę pchnąć fabuły. @smox o wiele prościej poszukać nazwy artów i zrobić poprawkę dla handlarza, czy zamienić nagrody za cykliczne kwesty. Poradniki do tego już są, ale brakuje nazw artów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Dzięki @Malakas, to faktycznie prostsze rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Jeżeli ktoś zna to proszę o nazwę artu....Upiorny Kulebiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 @Malakas - próbowałem dodać do nagrody za zadanie u Sacharowa właśnie tego Upiornego Kulebiaka, ale nie wyszło. Wstawiałem nazwę z gamedataconfigtextpolstring_table_enc_zone.xml - af-fuzz-kolobok2. Może Tobie się uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 To nie jest prawidłowa nazwa, lub jest gdzieś zakaz dla artu. Dodałem już kilka wszystkie zalicza super ...fuzz_kolobok również, ale to zwykły art, nie upiorny. Ciekawe bo niema tego artu na żadnej liście kupna u handlarzy, a Sacharow kupuje go za 2000...według pliku text to ten, ale powoduje wylot. <string id="af-fuzz-kolobok2"> <text>"Upiorny Kulebiak"</text> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raven Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Wydaje mi się że nazwa tego arta to: af_electra_priboi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Nie @Raven tego sprawdzałem...to art o którym była mowa wcześniej..,jest schowany w bajkowym drzewie na terenie DM.. . według plików @smox dał poprawną nazwę...to..af-fuzz-kolobok2...gdzieś jest prawdopodobnie blokada. Już zrobiłem art..jest zmieniona interpretacja w sekcji...art spawnuje się jako...af_soul [af_soul]:af_base GroupControlSection = spawn_group $spawn = "artifactsmincer soul" $prefetch = 64 cform = skeleton class = ARTEFACT visual = equipmentsamk_tulip.ogf description = enc_zone_artifact_af-fuzz-kolobok2 inv_name = af-fuzz-kolobok2 inv_name_short = inv_weight = 0.3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 @Malakas rządzisz! Dzięki, a już przebierałem uszami, bo tego Upiornego Kulebiaka nigdzie nie mogłem odszukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 (edytowane) W Encyklopedii mowa jest o jescze jednym artefakcie Niezywkła elektra nie wiem czy tylko ja tak mam czy wy też ;p spotkał go ktoś z was kiedyś bo mi się nigy nie zdarzyło Ja tam Kulebiaka nie szukałem sam mi wpadł, nie szukajcie na sile a będzie taki moment że bedziecie mieli 3 naraz hhehe ;) tak podeszłem do tej sprawy. A jeszce jedno pytanko Na Radrze widzielsicie zjawy ?? w nocy ??/ po Emisji była mgła dziwne dzwięki i zjawy to normalne czy tylko ja tak mam... Edytowane 25 Sierpnia 2012 przez Jaco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 (edytowane) Jeżeli w Encyklopedii pisze o tym artefakcie, to mają to wszyscy Zjawy są wszędzie tam gdzie jest mgła lub mogiła. Zazwyczaj są tam też duchy, które można zlokalizować po rzucanym cieniu i odgłosach. Co istotne, duchy te potrafią nieźle przyłożyć. Edytowane 26 Sierpnia 2012 przez smox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Pierwsza Elektra jest w jednym ze schowków, kolejną spotkasz w X-18 razem z pancerzem wojskowym i minigunem. Wygląda tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Byłem na Radarze..tam w X-10 drzwi są zamknięte. Fleszka ekologa który leży obok dziury w ogrodzeniu zabrana. Jedyny kod jaki mam to 022138 (ten z detektora), ale nie pasuje do X-10. W przewodniku jest wzmianka o jechaniu Kamazem pod przejście do Prypeci...więc jestem na Prypeci, ale nie wiem czy to dobra kolejność. Czego tutaj szukać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 (edytowane) W Dolinie Mroku w bazie bandytów, tam gdzie w NS był nadajnik (pokój z balkonikiem na który wskakujemy z dachu) jest dokument bez dwóch cyfr. Te z kolei znajdujemy na zabieranych PDA między innymi u wojskowego na MW (czytać od razu treść bo znikają), druga cyfra u naukowca na Radarze. Kod do pierwszych drzwi w X-10 ma w PDA dowódca bazy w Magazynach Wojskowych. Edytowane 26 Sierpnia 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 No to mnie pocieszyłeś...@cichy podaj kod zobaczę czy zadziała bez powrotu do DM. Mam zapisy z Radaru. Pamiętasz może gdzie ten wojskowy leżał na MW ? Spróbuję kody jeżeli otworzy to dobrze jeżeli nie to powrót w tył. Z drugiej strony by trzymać się zadań wypada raczej iść w tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 (edytowane) Kod z DM jest do drzwi naprzeciw wejśćia do Prypeci, po drabince na balkon gdzie zawsze jest snajper (ta betonowa skośna galeria wzdłuż siatki). Podaję Ci cały kod z dwiema cyframi brakującymi: 781 597 36 Do X-10 kolejno pierwsze i drugie drzwi: 1975 02 08, 022 138 Miłej zabawy :thumbsup: Edytowane 26 Sierpnia 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Schowek się otworzył więc do DM chyba nie pójdę, w schowku drugi kod do x-18..pierwszy ma być schowany na CEA więc komplet. // Postaram się naprawić fabułę, ale potrzebne mi info...w którym momencie i jak pojawia się info że trzeba zdobyć klucz do X-10.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Kodu do pierwszych drzwi do x-10 nie ma dowódca na MW. Mój błąd. Na niego dostajemy zlecenie dużo później - szturmujemy z Czachą bazę. Za nic nie mogę skojarzyć przy kim była notatka z kodem (pomijając poradnik). Może ktoś z grających ma sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Na niego dostajemy zlecenie dużo później - szturmujemy z Czachą bazę. Tak teraz już mogę podać ten szczegół...w notatce z X-10 jest mowa o ataku z Czachą na bazę. Pozostaje problem kodu do X-10...dobrze, że Twój zadziałał i ruszyłem dalej. Teraz dalszy ciąg ... Kody do drzwi X-10 pojawiają się po ataku na bazę i zabraniu papierów z magazynu. Wszystko ok, ale info o ataku z Czachą jest po zdobyciu papierów w X-10 ..to wszystko jest pomieszane. Edit... Było kilka dziwnych sytuacji z kolejnością zadań, ale jedno jest pewne nie należy zbierać dokumentów głównego wątku przed czasem i pojawieniem się zadania. Ciekawa ekipa broni Sarkofagu..warto to zobaczyć. Mod jest trudny, to jego smak i zaleta. Kiedyś grałem trochę w starego Priboia 1.1.3, ale to nie to samo. Tutaj trzeba się wysilić by przeżyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Chci oslovit Wilka na Jantaru a pokaždé hra padne s tímto: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : no_assert [error]Function : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById [error]File : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamexml_str_id_loader.h [error]Line : 112 [error]Description : item not found, id [error]Arguments : yantar_leader_volk_hello Nestalo se to nikomu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Wyłącz grę i spróbuj uruchomić ponownie od poprzedniego zapisu. Miałem taki błąd i pomogło. Najpierw rozmawiaj z Sacharowem potem z Wilkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 malakas napsal: Wyłącz grę i spróbuj uruchomić ponownie od poprzedniego zapisu. Miałem taki błąd i pomogło. Najpierw rozmawiaj z Sacharowem potem z Wilkiem. Bohužel nic nepomohlo.Zkoušel jsem i autosave,znovu přijít do lokace nic.Vždy vypadnu.Vzdal jsem Wilka a pokračuji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 @Hobby jeżeli nie pomaga to zostaw Wilka nie jest potrzebny w fabule moda. Ma tylko jedno zadanie poboczne, a ja trafiłem na nie zupełnie przypadkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 OK. Podobný výpadek mám na Jantaru v bunkru.Qest Sacharova na unikátní outfit. // Podobny wylot mam na Jantarze w bunkrze . Zadanie Sacharowa na Unikalny kombinezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Idź do X-16 i po drodze zabierz kombinezon. Potem po powrocie spróbuj. Jeżeli weźmie kombinezon to dobrze, jeżeli nie to nic straconego bo to kwest poboczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kroganin1 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Istnieje może jakiś trainer działający z tym modem ? Chciałem sobie pograć 4fun i nie mogę nic znaleźć :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.