smox Posted August 16, 2012 Report Share Posted August 16, 2012 Tytuł oryginalny: Priboi Story 1.4 - Latent Threat (Скрытая угроза) Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: 01.04.2012 r. Autorzy: Dez0wave - przed wersją 1.1 / SEA-CAT Autorzy spolszczenia: @smox, @metek58 Śr. długość rozgrywki: ok. 15 godzin OPIS: Spoiler Ukryte zagrożenie można określić jako remake do jednej z najstarszych fabularnych modyfikacji na platformie Cienia Czarnobyla - Priboi Story. Podstawowym założeniem autorów projektu jest drastyczne podniesienie poziomu trudności, dzięki czemu Strefa Wykluczenia stała się bardziej nieprzewidywalna i w pewnym stopniu „szokująca”. Pozostałe innowacje, które zasługują na uwagę: Przedstawione wydarzenia rozgrywają się w logicznej sekwencji, a pewna ich część z oryginalnej wersji Priboi Story całkowicie przebudowano. Przebudowany system bonusów i nagród. Od teraz nie można zabierać broni po zabitych NPC. Wyjątek stanowi część questowych postaci t.j. Striełok lub Charon. Świat gry będzie się zmieniał dynamicznie. W zależności od momentu, w którym gracz znajduje się aktualnie w fabule - pojawią się nowe schowki oraz oskryptowane zasadzki. Mimo iż istnieje możliwość przemieszczania się po wszystkich lokacjach od początku rozgrywki, to zaleca się trzymać głównej fabuły. Przebudowano system handlu oraz naprawę ekwipunku. W Ukrytym Zagrożeniu wprowadzono nową walutę - artefakty. Nowe zakończenia. Ok. 35 nowych zadań. Dodano nowe postaci. Anomalie stanowią większe zagrożenie. Wiele nowych modeli - zarówno NPC, jak i mutantów. Porady: Spoiler Otrzymane wynagrodzenie po ukończeniu niektórych zadań zależy od spostrzegawczości gracza - ich pewną część otrzymamy od razu, zaś w innych przypadkach trzeba się upomnieć u NPC podczas rozmowy. Lokalizacja niektórych dokumentów została zmieniona - należy uważnie czytać dialogi oraz informacje w znalezionych PDA. To właśnie w nich będą się pojawiać istotne podpowiedzi oraz nowe schowki, których pierwotnie w grze nie było - wszystko zależy od podjętych przez gracza decyzji. Lepszej jakości broń można pozyskać wykonując zadania poboczne, kupując ją u handlarza, lub znaleźć w schowkach. Rozpoczęcie rozgrywki: Po przybyciu do Strefy Wykluczenia, Priboi usiłuje stworzyć mit wokół swojej osoby, jakoby był „prostym” żołnierzem, którego na domiar złego obrabowano podczas podróży - jest to zwykła próba odwrócenia uwagi, by nikt się nie domyślił, kim tak naprawdę jest. Jak każdy nowicjusz wypytuje, gdzie można zdobyć najprostsze wyposażenie. Sidorenko dzieli się z protagonistą informacją o miejscu położenia pistoletu maszynowym Skorpion Vz.61. Następnie opowiada o swoim problemie i prosi o dostarczenie naboi do AK. Po wykonaniu zadania otrzymujemy ulepszony kombinezon o właściwościach zbliżonych do kombinezonów neutralnych stalkerów oraz najemników. Piotr Suchoj wymusza na Priboi'u poszukiwanie papierosów, których na Kordonie jest zaledwie 6 paczek - w skrzynce Priboi'a - pozostałe można kupić jedynie w Barze. W Barze zaleca się podjęcia zadań u poniższych NPC: Ksywki - snajper UHSF wzięty razem z przyjaciółką, Kulą do niewoli. Sierżanta Pliczko - zadanie związane z PDA należącym do Powinności. Generał Woronin - zadanie związane z Sieriożą Białym. W tym momencie należy wrócić na Kordon - oddajemy papierosy i utrzymujemy AK-47 "Fartowny". Po drodze na Kordon należy koniecznie udać się do Doliny Mroku - przy wejściu na lokację spotkamy Iwancowa. Bierzemy od niego Kamaz-a i jedziemy nim do gospodarstwa szukać Garika. Zabieramy od niego worek z trawką i obserwujemy, co zostało z pojazdu. Teraz należy poszukać Torpedy, który jest związanym z zadaniem "PDA Powinności". Znajduje się obok wieży po lewej stronie drogi na wprost gospodarstwa. Następnie schodzimy do X-18 i pomagamy agentowi uporać się z pijawką. Zabijamy Sieriożę Białego i zabieramy z magazynu bandytów wszystko, co nas interesuje - koniecznie antidotum, żeby po tym, jak znajdziemy Sidorowicza mieć mniej zmartwień. Po wizycie w Dolinie Mroku oraz Kordonie wyruszamy na Agroprom. Porady autorstwa @kondotier: Spoiler Porady w przystępny sposób będą wyjaśniały możliwe problemy podczas przechodzenia głównego wątku. Należy uważnie eksplorować lokacje. Na lokacjach mogą się znajdować pomniejsze wskazówki. Otrzymane nagrody po wykonaniu niektórych zadań zależeć będą od uważnej gry - w przypadku, gdy przysługują nam dwa wynagrodzenia. Jedno otrzymamy od razu, a drugim NPC wspomina w dialogu, na przykład: Chodzą plotki, że pewien Stalker schował artefakty w domu z anomaliami. W tym momencie następuje skryptowe umieszczanie schowka w tych miejscach, o których rozmawiamy. Dlatego uważnie należy czytać nowe dialogi i wpisy w znajdowanych PDA - w nich będą znajdować się ważne wskazówki i nowe skrytki, których początkowo w grze nie ma, jednak pojawią się w zależności od podjętych przez gracza decyzji. Przykładowo, jeżeli znajdziemy PDA Charona i dowiemy się kim on jest naprawdę i gdzie jest jego schowek, to możemy się zdziwić, że niedawno tam byliśmy i nie znaleźliśmy plecaka. Plecak pojawi się na swoim miejscu tylko wtedy, gdy znajdziemy właściwe PDA. Kordon: Wszystko zaczyna się od tego, kiedy agent GRU pod przykrywką "porucznika (lejtnanta) Priboi'a" pojawia na posterunku - opowiada o dokonanej na niego napaści, w wyniku której został pozbawiony wyposażenia, a uwzględniając nową logikę skryptu sposoby usuwania broni i kombinezonów, możliwości uzbrojenia się i zmiany kombinezonu nastąpią tylko po przeprowadzeniu dialogów i znalezieniu wskazanych skrytek! Dlatego obowiązkowo bierzemy u Sidorenki zadanie na dostarczenie załodze posterunku amunicji – w rozmowie z nim dowiadujemy się, że w nocy załoga została obrabowana. Sytuację zaostrza przewidywana kontrola dowództwa, w związku z czym czeka ich sąd. Następnie u Piotra Suchego dowiadujemy się, gdzie możemy znaleźć tę amunicję (potrzebna ich ilość jest na Kordonie). Tam też nastąpi absorbujące spotkanie ze zjawami w „Przeklętym domu” i zaznajomienie się z nowymi anomaliami „Błota” i „Apokalipsa” - co w połączeniu z interesującym dialogiem z Sidorenko da nam nagrodę, wynagradzającą wszystkie wysiłki. Tą kwestię wypełniamy obowiązkowo, bo później takiego kombinezonu już nie otrzymamy. Nie zapominajmy, że teraz w sprzedaży dobrej jakości kombinezonów nie będzie, a gra z każdą lokacją stanie się bardziej skomplikowana. W oryginalnym Priboi'u do wersji 1.1 dowódca prosił o przyniesienie wódki, a zadanie było nie wykonalne, bo 20 butelek w Kordonie nie było. Zadanie było cały czas aktualne, więc je zmieniono. Piotr Suchy nie może pozbyć się szoku (wynikłego ze spotkania z mutantami), z tego powodu dużo pali, napożyczał u wszystkich papierosów i prosi o przyniesienie mu pakietu, za co daje AK-47- „Fartowny” i amunicję. Kuzniecow proponuje wyjaśnić sytuację z zagadkowym zombi – swojego rodzaju kombinacja (zrozumie się później rolę Kuzniecowa). Zombi czekają na nas z lewej strony mostu (razem z innymi). Oddajemy PDA zleceniodawcy i odkupujemy od niego dobrą broń OC-27/PSA „Bierdysz”. Bar: Interesujące zadania i wieści teraz zaproponuje nam „Agent MI-5”. (Lebiediew / Informator). Lista nagród i problemów zwiększyła się. Nie należy przeciągać wykonania zadań. Nie szukajcie zwiedzając tunel sejfu Fremana - pojawi się dopiero wtedy, gdy agent nam o nim powie. Dokładnie kiedy oddamy zlecenie dwóch artefaktów - Upiorny Kulebiak i Gwiazda Wieczorna. Nie należy jednak śpieszyć się z wypełnieniem zadania z radarem. Należy się do tego specjalnie przygotować (po tym sprzedajcie agentowi „Radio-dezaktywator”), śmiało udajcie się do X-10 na Radarze, przy okazji wykonując zadanie Pierwszy Kameleon. Podczas rozliczenia się z wykonania zadania od Kuli (dziewczyna stoi w barze 100 Radów) protagonista dostaje 3 nagrody: Artefakt, który od razu nam wręcza. Na stadionie spawnuje się plecak z wyposażeniem, o którym nam wspomina - zapamiętujemy go lub zapisujemy dialog. W Barze do „zasłony elektrycznej” podjeżdża Stalker pojazdem, który można zwinąć i wykorzystać do przejazdów na Wysypisku. Jest jeden niuans - przy wjeździe na Wysypisko gaśnie nam w anomalii silnik. Należy szybko pojazd uruchomić i na wstecznym odjechać w lewo lub prawo w bezpieczne miejsce. Tam możemy opuścić maszynę. W przeciwnym razie polatamy w powietrzu. Po wzięciu zadań od sierżanta Policzko i Ksywki (dziewczyna stojąca obok Pietrenki) w D. Mroku spawnują się kluczowe postaci. W pierwszym przypadku jest nią Torpeda i jego „niewidka” powodująca, że jest niewidoczny na PDA i dodatkowo może być schowany w krzakach. Trzeba go odnaleźć. Oba zadania należy wziąć od razu. Kamazem, który znajduje się przy przejściu Dolina Mroku-Wysypisko, (jeśli nie zginiemy, lub nie zapiszemy gry w czasie jazdy) należy dojechać do Garika i następnie po zabiciu go zabieramy jego torbę. Otrzymamy scenkę z miejsca pobytu stalkerów. Najważniejsze! Zadania należy wziąć od razu, dopóki zleceniodawcy (Pliczko, Ksywka) żyją - inaczej zostaje się bez karabinu SKS, a można go dostać tylko z naprowadzeniem przez Policzka. Zadania, które zleca myśliwy w Barze mają interesujące nagrody. Jedną dostaniemy od razu, a drugą po dialogu z Agentem MI-5, który stwierdza że, Myśliwy był związany z Fremanem. Różne: Porozmawiaj z Wilkiem, który przebywa na Jantarze - ma ciekawe zadanie z adekwatną nagrodą. Sejf Bagiennego Doktora na Radarze pojawi się po odnalezieniu Krugłowa. Na posterunku najemników i w bazie Monolitu są sejfy z amunicją. Plecak Charona i sejf Tarasa pojawią się na Radarze po znalezieniu osobistych PDA, w których będą opisane dokładnie miejsca ich lokalizacji. Nowe Egzoszkielet Bułat UHSF występuje tylko u ochrony śmigłowca na CEA-2. Jak przewiduje scenariusz będą tam toczone ciężkie walki, więc egzoszkielet okaże się niezwykle przydatny. Nie zapominamy o uważnym śledzeniu prowadzonych dialogów przy uwzględnieniu tych, którzy wcześniej zadań nam nie dawali (np. Stiepan – dowódca posterunku Powinności na Wysypisku). Pierwszy Kameleon: By to zadanie pojawiło się u Lebiediewa (Informatora w Barze), trzeba wykonać jego zadanie na artefakty. Odnaleźć 2 Upiorne Kulebiaki i 2 Gwiazdy Wieczorne. Spawn jest losowy. W poszukiwaniu artefaktów znaczącą pomocą okazuje się osobisty PDA, który wstawiony do 1-go slotu wykrywa artefakty i zaznacza je na mapie. (Bar) Rozmawiamy z Lebiediewem (po oddaniu artefaktów) i wykonujemy jego zadania na PDA Gordona i Radio-dezaktywator. (Magazyny Wojskowe) Obowiązkowo po pojawieniu się zadania należy sprawdzić helikopter i zabrać białą teczkę. (Radar) Kameleon pojawia się obok namiotu jak podejdzie się do śmigłowca. Zabijamy go i zbieramy artefakty oraz detektor artefaktów (zasięg 1.5 km, więc pokazuje wszystkie arty na lokacji). Obok trupa znajdziemy półprzeźroczystego laserowego gausa. Gdy zabierzemy broń trup zniknie (skrypt usuwa go z gry). Znajdujemy też niestabilnego gausa - można go aktywować gdzie się chce, byle nie od razu (wybucha). Przy przeszukiwaniu trupa znajdujemy Moduł X. Gdy go weźmiemy otrzymujemy sygnał satelitarny (włącza się nam zegar) i musimy odbiec od Kameleona na rozsądną odległość, a następnie oglądamy wybuch. Udajemy się szukać tego, kto nadał SOS. Kiedy docieramy do mobilnego emitera widzimy tych którzy porozrywali uczonych (można się domyślić po licznych oznakach, że to nie Tuszkany. Zaczyna się walka pomiędzy Powinnością, a UHSF – jeśli prawidłowo zrozumieliście dialog z Siderenko, wiemy dlaczego do walki nie miesza się Monolit Jego celem jest sam Priboi. Zabieramy Kamaza i na nim przebijamy się do Prypeci. Należy uważać na NPC z PRG. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Sposób instalacji zależy od posiadanej wersji moda: W przypadku posiadania aktualnej wersji Priboi Story Ukryte Zagrożenie 1.4 + fix1+ fix2 + dll: S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla w wersji 1.0004. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. Pliki .dll kopiujemy do folderu bin. W pliku fsgame.ltx należy dokonać poniższych zmian: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na $game_data$ = true| true| $fs_root$| Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z patchem final należy umieścić w głównym katalogu gry. W przypadku posiadania wersji Priboi Story UZ 1.3: S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla w wersji 1.0004. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem oraz fixem przejściowym z 1.3 do 1.4, fixem 1.4.1 i fixem 1.4.2 należy umieścić w głównym katalogu gry. Pliki .dll kopiujemy do folderu bin. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z patchem final należy umieścić w głównym katalogu gry. W pliku fsgame.ltx należy dokonać poniższych zmian: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na $game_data$ = true| true| $fs_root$| LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod do pobrania w trzech paczkach Priboi Story 1.3 Ukryte Zagrożenie w formie gamedaty: Część 1 - [KLIK] Yandex Część 2 - [KLIK] Yandex Część 3 - [KLIK] Yandex Fix przejściowy z Priboi Story Ukryte Zagrożenie 1.3 na 1.4: Yandex - [KLIK] Fix 1.4.1: Yandex - [KLIK] Fix 1.4.2: Yandex - [KLIK] Plik .dll Nasz serwer [Dlls 1.0004.7z] Patch Final autorstwa @gawron: Nasz serwer [Patch Final do PS UZ v1.4.7z] Całość w jednej paczce: MEGA - [KLIK] Spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] Patch do spolszczenia: Nasz serwer - [KLIK] Tłumaczenie bazuje na spolszczeniu Priboi Story 1.3 Ukryte Zagrożenie autorstwa @smox & @kobal Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Źródło: 12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDino Posted August 16, 2012 Report Share Posted August 16, 2012 A czy jest jakiś przewodnik taki jak był do standardowej wersji. Może przetłumaczenie go dużo nie zajmie tak, jak poradnik do Powrotu Szramy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Znalazłem coś takiego, oczywiście w Rus.: http://sigerous.ru/forum/95-2465-1 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDino Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Poradnik do Powrotu tez był w rus tylko pojawił się nasz wielki Yurek i go przełożył na nasze. Jak bym znał rosyjski to sam bym się tym zajął ale niestety. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Jest to pierwszy mod w jaki gram, w którym nie da się zbierać broni zabitych NPC. Tzn. można brać słabszą broń, ale lepszej nie. @smox może to obowiązuje w innej skali .... To dziwne bo ja z bandziora dostałem już dobry obrzyn i karabin Mosina, a miałem tylko pistolet na stanie. Z innych dostałem już 3 szt. MP 5 również posiadając pistolet. // W poradniku jest mała uwaga związana z początkiem gry...chodzi o papierosy, dla kolesia z którym rozmawiacie przed posterunkiem... W katalogu... C:GamesS.T.A.L.K.E.R. - Priboi Storygamedataconfigmiscdeath_generic dodać w sekcji [keep_items] cigarette = true Nie należy się nią sugerować...ta zmiana jest już w plikach moda. Nie sprawdzałem, ale bardzo możliwe że jeden z patchy to załatwił. Pobrałem wersję kompletną . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 (edited) Bronie są dedykowane. Naprawdę dobrą broń dostaje się za zadania: u Ksywki i jej koleżanki (Mosin z optyką od ręki, sejf w Prypeci- za kolejny kwest,zawartości nie znam bo jescze nie doszedłem), od Stiopy oficera (Wysypisko) Abakan za 9 kamiennych kwiatów. Warto przeszukiwać schowki, między innymi SWD maskowany. W Wiosce Kotów warto wejść na poddasze 1 domu od drogi - patrząc z niej po prawej stronie. W skrzyniach Skorpion. 18 paczek amunicji da się zebrać nie wychodząc z Kordonu. Nieoznaczone plecaki są w pobliżu anomalii. Warto sprawdzać dachy. Na ATP jest sejf (mały) z niezłą zawartością. Edited August 17, 2012 by cichy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Zauważyłem małe problemy z tekstem...nie mieści się w dolnym okienku....przykład zaraz podam. ...chodzi o urwane zdania w dolnym oknie. Mam nadzieję, że to nie tylko u mnie się dzieje. Widziałem to kilkakrotnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurek48 Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Na drugim piętrze Instytutu Agroprom po zabiciu dowódcy zabieram białą skrzynkę,ale zamiast skrzynki mam śrubę.Czy tak powinno być? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted August 17, 2012 Author Report Share Posted August 17, 2012 Tak powinno być. To samo miał @cichy. Powinny tam być dok. UHSF cz2, ale nie ma. Pewnie są w innym miejscu. Jak je znajdziesz, to daj znać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waler11 Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 A ja mam pytanie czy oprócz paru innych misji z części 1 w którą grałem jest jakaś wielka różnica. Gram w tą tu obecną i jak na razie nie widzę aż tak wielkiej odmiany.Pytam bo mod ten jest moim ulubionym modem. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted August 17, 2012 Author Report Share Posted August 17, 2012 Wybacz @waler11, ale nie widzę potrzeby kolejny raz opisywać tego moda. Jeżeli przeczytasz dokładnie opis moda, sam odpowiesz sobie na to pytanie. Sprostuję tylko, że nowych misji jest 35. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 A jak jest z obciętymi tekstami....macie to czy tylko ja mam ten psikus ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted August 17, 2012 Author Report Share Posted August 17, 2012 @Malakas - u mnie jest ok. Przygotowałem patch 0.1 do spolszczenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Daj patch w temat... // Nic będę szukał przyczyny tych dziwnych napisów. Zacznę od poprawki do Szramy bo tam było takiego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Ja też nie zauważyłem u siebie "obcinki", a gram na ustawieniach ekranu 1280x1024. Jedną rzecz zauważyłem, ale nie wiem, czy to ma wpływ na grę. Wyszukałem ten tekst, który ma @malakas przycięty, jest to stable_dialogs_escape i ten plik jest tekstowy (w oryginale jest jako XML), a reszta XML. Czy ma to jakiś wpływ na grę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted August 17, 2012 Author Report Share Posted August 17, 2012 Widocznie @metek58 nie pobrałeś spolszczenia z pobieralni, tylko używasz naszej wersji roboczej. W spolszczeniu dostępnym na forum wszystkie pliki w folderze text/pol, mają rozszerzenie xml. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 (edited) Tak, @smox, mam te nasze spolszczenie. Plik jest już XML-em, czyli jest ok. Zobaczymy, czy inni zgłoszą ten problem z obciętym tekstem, czy to tylko jest u @malakasa. Tak, jak pisałem, ustawiłem na 17 calowym monitorze rozdzielczość 1280x1024 i nie zauważyłem "obcinki". Mogło być tak, że przeoczyłem. Pytanie teraz do @malakasa: w jakim momencie gry jest ta kwestia rozmowy? Spróbowałbym tą rozmowę zobaczyć na swoim ekranie. Czy to aby nie początek gry? Poszperałem i oto efekt moich poszukiwań: http://www.imagebam.com/image/07dc3a206466376 Sądzę @malakas, że to u Ciebie - psikusa komp Tobie wywinął. Ciekawe, jak jest u Ciebie @smox? Edited August 18, 2012 by metek58 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Zobaczymy tak się składa, że formatowałem wczoraj cały system...jeżeli będzie dalej to samo to wina nie leży po stronie PC bo jest czysty. Nigdy nie miałem problemów z tekstem,...jak postawię mod na nowo to zobaczę co i jak. Tak to zupełny początek moda, zresztą sam znalazłeś. /// Pobrałem pełny pakiet wersja 1.4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 (edited) Zobaczymy tak się składa, że formatowałem wczoraj cały system...jeżeli będzie dalej to samo to wina nie leży po stronie PC bo jest czysty. Nigdy nie miałem problemów z tekstem,...jak postawię mod na nowo to zobaczę co i jak. // Tak to zupełny początek moda, zresztą sam znalazłeś. Jak zagrasz na nowo postawionym systemie i będzie tak samo ucinało tekst, daj mi znać, podeślę Ci moje pliki i zobaczymy, czy coś się zmieni. Po tym manewrze, będę chyba wiedział, co w trawie piszczy. Jeszcze zapytam: jaką wersję moda masz? Z 1.3 adoptowaną na 1.4? Edited August 18, 2012 by metek58 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Już powinno być wszystko dobrze. Inna sprawa jest stały wylot przy jednym dialogu na Wysypisku/ parking..Pytanie..Skąd bierzecie sprzęt... FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty() [error]Function : CPhraseDialog::SayPhrase [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamePhraseDialog.cpp [error]Line : 140 [error]Description : No available phrase to say, dialog[gar_dramm_novice_start] Błąd wskazuje na brak dialogu. Pomijając ten dialog można grać normalnie dalej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Troche mnie nie było a tu nowe polonizacje. Dobra robota panowie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Czy mógłbyś zrobić screena tej rozmowy przed wylotem? Nie mogę namierzyć tego tekstu w plikach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Nie mam tam zapisu, a jestem już w Barze. To krótkie pytanie coś jak....Skąd Wy tutaj bierzecie sprzęt ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurek48 Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Proszę o pomoc w znalezieniu dokumentów na Agropromie.Ganiam od wczoraj i nie mogę ich namierzyć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted August 18, 2012 Author Report Share Posted August 18, 2012 @jurek48 - nie Ty jeden szukasz tych dokumentów na Agropromie. @Cichy sądzi, że odnalezienie tych dokumentów jest związane z czymś jeszcze. Może trzeba coś zrobić, lub znaleźć? Zobaczymy. @malakas - Inna sprawa jest stały wylot przy jednym dialogu na Wysypisku/ parking..Pytanie..Skąd bierzecie sprzęt... FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty() [error]Function : CPhraseDialog::SayPhrase [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamePhraseDialog.cpp [error]Line : 140 [error]Description : No available phrase to say, dialog[gar_dramm_novice_start] Prawdopodobnie naprawiłem ten błąd. Nie długo wydam drugi patch. Proszę wszystkich grających o wstawianie zauważonych błędów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.