Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 2.5


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

O ile dobrze pamiętam, to przed nałożeniem folderów bin, poprzednie trzeba było usuwać. Przy tych dwu fiksach nie ma takiej uwagi?

Zawsze był dodawany plik Czytaj, ale są po rus. Wyjaśniał co zrobić. Nie mam już tego moda, więc nie sprawdzę.

Jak taki plik jest i potrafisz zmienić kodowanie ( wyświetla się w robakach), przekopiuj tu do spojlera, jego zawartość. To parę linijek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniejsza  to juz sobie poradziłem. Teraz sprawa inna bo wyszedł addon do Oblivion Lost Remake o nazwie Вектор Отчуждения. Info tutaj: http://ap-pro.ru/forum/35-10934-1

Jest to samodzielny addon,a w zasadzie usprawnienie i dodanie wielu mniejszych badz wiekszych elementow do głownej wersji OLR 2.5 upodabniajac ją do buildów z roku 2004-2005. Niezbyt jestem kumaty z rosyjskiego,ale jako że bardzo podobał mi się OLR chetnie i w tą produkcję bym zagrał....ale nie wiem czy istnieje wersja chociażby angielska, no  iczy w planach jest spolszczenie.Stworzenie takiego nie byłoby raczej trudne bo wszystko juz gotowe tylko potrzebne by było przetłumaczenie dodatkowych questów i innych ****ółek ktore tam dodali.

Edytowane przez FeRu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyt. FeRu: "wszystko juz gotowe tylko potrzebne by było przetłumaczenie dodatkowych questów i innych ****ółek ktore tam dodali."

Ale żeby tych zmian dokonać, to trzeba porównać wszystkie pliki. Jest to mimo wszystko czasochłonne.  OLR był bez gamedaty, Wektor ją ma. Mogą jakieś pliki nie zaskoczyć.

Możliwe, że po ukończeniu aktualnego tłumaczenia, zespól zdecyduje się na adaptację spolszczenia OLR2,5 do Wektora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak źle sformułowałem zdanie. Chodziło mi o to że znaczna większość tłumaczenia jest gotowa i pozostaje "tylko" nanieść poprawki przy zmodyfikowanych questach ,przetłumaczyć nowe oraz spasować to tak żeby wszystko rabotało. Ogólnie rzecz biorąc, ten addon zapowiada się jeszcze lepiej niz podstawowe ORL 2.5,co jest wręcz niemożliwe,gdyż samo Oblivion Lost Remake jest S.T.A.L.K.E.R. -em,na którego tyle lat czekaliśmy (oprócz oczywiscie LOST ALPHA). Wciąż zadziwia mnie to,że grupa fanów zapaleńców potrafi zrobić Stalkera lepiej niż samo GSC...chociaż trzeba pamiętać ze to głownie "dzięki" nieistniejącemu już THQ i ich naciskom otrzymaliśmy mocno wykastrowaną wersję gry.

Wracając do tego dodatku,,,,Spróbuję pokombinować ze spolszczeniem do ORL 2.5 żeby zobaczyć czy w ogóle gra będzie działać i ile jest nowego kontentu w stosunku do podstawki.Trzymam kciuki za to że będziemy mieli możliwosć zagrania w ten add-on w języku polskim.Robicie kawał świetnej roboty z tymi tłumaczeniami i mam nadzieję,że wciąż będziecie lokalizować wszystkie warte uwagi mody...A tymczasem wracam już po raz trzeci do Oblivion Lost Remake.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem już pierwsza próbę uruchomienia tego moda ze spolszczeniem do OLR2.5.

Niestety, ale nie powiodło się. Spolszczenie jest zrobione do repaka rus podstawki i gryzie się z nasza podstawką. Dostosowanie będzie wymagało sporo roboty.

A po zagraniu w moda na pierwszej lokacji, nie znalazłem zaskakujących zmian. Tyle tylko, że dokonane zmiany, jak dla mnie, były zbytecznym ułatwieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Widzę,że wciąż nikomu się nie chce odświeżyć linku do patcha do spolszczenia...No chyba że zupełnie brakuje wam czasu, więc ja się tym zajmę.

Mnie jeden dobry Stalker poratował patchem więc i ja się podzielę w potrzebie. Trzymajcie link do patcha na moim MEGA:

  https://mega.nz/#!Il9mAKjT!gntut473-4kMWjfQFPfQpSdSy0CCLlPayFVtd10s6ws

Edytowane przez FeRu
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie narzekajcie ;)

Jak znajdujecie jakieś padnięte linki to najlepiej wysyłać PW do moderatora/admina. W ten sposób macie szansę na szybszą reakcję. Nie zawsze i nie w każdy temat admini muszą zaglądać. ;) Więc czasem takie sprawy mogą im umknąć.

Nie raz już zgłaszałem różne martwe linki do patchy, modów, polonizacji poprzez PW i sprawy były szybko załatwiane.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No akurat od kilku ładnych miesięcy nikt się nie mógł doprosić o odświeżenie linku do tego patcha.

Dam jeszcze link do finalnego Fixx15 jeśli komuś trzeba:

https://mega.nz/#!589FCAIS!Z5UnXDC1ibQqsvtbgQBTgewVLxmTW_s71EnR-qa96F0

 Jeszcze mała uwaga od siebie. Z polonizacji i z patcha do polonizacji proponuję wywalić foldery shaders i levels,gdyż są one z fixx 3 bodajże, a poźniejsze fixy dodają poprawki własnie do shaderów i poprawki oraz optymalizację map.Polonizację i patcha do niej i tak wgrywamy na końcu,więc wrzucajcie bez wymiennych folderów.

Dzięki temu gra działa o wiele szybciej na niektorych lokacjach i mamy bardziej zoptymalizowane shadery, a takze możlwe jest wyeliminowanie wylotów przy przejściu na niektóre lokacje (u mnie pojawiał się wylot przy przejsciu na Rostok) na Fixx15. Po wywaleniu folderu levels ze sposlzczenia i przywróceniu tych z fixx15(gram na wypakowanej wersji gamedata) wszystko wróciło do normy.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No akurat od kilku ładnych miesięcy nikt się nie mógł doprosić o odświeżenie linku do tego patcha.

Dam jeszcze link do finalnego Fixx15 jeśli komuś trzeba:

https://mega.nz/#!589FCAIS!Z5UnXDC1ibQqsvtbgQBTgewVLxmTW_s71EnR-qa96F0

 Jeszcze mała uwaga od siebie. Z polonizacji i z patcha do polonizacji proponuję wywalić foldery shaders i levels,gdyż są one z fixx 3 bodajże, a poźniejsze fixy dodają poprawki własnie do shaderów i poprawki oraz optymalizację map.Polonizację i patcha do niej i tak wgrywamy na końcu,więc wrzucajcie bez wymiennych folderów.

Dzięki temu gra działa o wiele szybciej na niektorych lokacjach i mamy bardziej zoptymalizowane shadery, a takze możlwe jest wyeliminowanie wylotów przy przejściu na niektóre lokacje (u mnie pojawiał się wylot przy przejsciu na Rostok) na Fixx15. Po wywaleniu folderu levels ze sposlzczenia i przywróceniu tych z fixx15(gram na wypakowanej wersji gamedata) wszystko wróciło do normy.

 

Jeszcze raz dzięki FeRu, tym razem za tą informację o modyfikacji do polonizacji. Ze swojej strony mogę podać linki do OLR2.5 już z najnowszym fix'em #15 (sznurki wypatrzone na forum ap-pro):

https://yadi.sk/d/taTJIirti77wx

https://yadi.sk/d/0XEhmRoSi8Es8

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sprawy Vitamin1. Wrzucę jeszcze wam jeden mały modzik poprawiający particle w grze,bo wg mnie standardowe są bardzo biedne np prawie w ogóle nie widać rozbryzgów krwi,przez co nie wiadomo do końca czy się trafiło w cel czy nie,a także efekty trafień w inne obiekty są mizerne.

Skompilowałem particle z modów "Particle Paradise 2.1.1.9x" dla Cienia Cz. wraz z tymi z "particle enhancement v3" z orginalnym particles.xr z ORL2.5  fixx15.Jest to mała modyfikacja,która w ogóle nie zabija klimatu,a na pewno poprawia wrażenia podczas wymian ognia czy przy wchodzeniu w anomalie oraz eksplozji.Bugów czy wylotów spowodowanych tym dodatkiem nie uświadczyłem żadnych,także wszystko wydaję się w pełni rabotać.Być może zrobię kolejna wersję,która obejmie większą ilość efektów w grze.

Jesli ktoś chce sobie sprawdzić jak bardzo taki malutki modzik poprawia doznania płynace z gry to zapraszam do ściagania:

https://mega.nz/#!19kFXDAK!cwef4alPleuhfftvFs1LmNoiIkBtyeeI1x1XNqvecBc

 

Edytowane przez FeRu
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super że w końcu się ktoś tym zajął. Trzeba było czekać aż pól roku,ale najważniejsze że już wszystko jest tak jak trzeba. Mam teraz pytanie do bardziej obeznanych z grzebaniem w X-Ray. Chodzi mi o to,że strasznie brakuje mi mojego ukochanego AN-94 aka ABAKAN w tym modzie...zamiast niego jest beznadziejny wg mnie AKM74 (owszem wiem że tak było w starych buildach) jednak o wiele bardziej wolę abakana. Daltego też po przywróceniu modelu z ShoC (foldery meshes,abakan.itx i textures) niby wszystko działa jednak po wystrzeleniu kilku pocisków dostaje wylot z takim o to logiem:

[error]Expression    : motion_ID.valid()
[error]Function      : CKinematicsAnimated::ID_Cycle
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\SkeletonAnimated.cpp
[error]Line          : 136
[error]Description   : ! MODEL: can't find cycle:
[error]Arguments     : raskachka

Z tego co widzę to cos nie tak z animacją....Jadnak nie wiem jak to naprawić i co jeszcze przenieść z ShoC żeby abakan w pełni działał w ORL2.5.Dlatego proszę kogos bardziej ogarniętego w temacie żeby mi ewentualnie udzielił pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to nie bardzo a w zasadzie w ogóle nie zależy mi na tych animacjach kołysania broni...o wiele bardziej zależy mi na Abakanie :D Także poradź mordeczko co i gdzie ogarnąć żeby ten model "haraszo rabotał". Moze ewentualnie da się przerobic jakos ten skrypt żeby ten model korzystał z animacji kolysania modelu poprzedniego czyli tego AKM74

Edytowane przez FeRu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Wszystko działa elegancko. Co prawda czuc lekka różnice bez kołysania broni ale zupełnie mi to nie przeszkadza. Chociaż pmyślalem żeby wziąć abakana i wszystkie pliki z nim związane z Lost Alphy,tam jest kołysanie broni także powinno działać na tym modelu...chyba że źle kombinuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może mi podpowiedzieć, jak zmniejszyć ikonki i tekst SMS'ów (albo chociaż to drugie)? Gram na niskiej rozdzielczości i te wiadomości przesłaniają mi pół ekranu.

 

EDIT:

I jeszcze taki problem przy okazji - jestem na Dolinie Mroku, dobra godzina po północy, a na niebie wciąż świeci słońce (tzn. zachodzi, ale zachodzi tak już od paru dobrych godzin). Wie ktoś OCB?

Edytowane przez vitamin1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkość fontów można ustawić w konfiguratorze ew spróbój wywalić plik (fonts.itx) z folderu gamedata/config lub w nim pogrzebać. Jeśli chodzi o porę dnia to często po przejściu na daną lokację nie mamy właściwej pory,spróbuj się przespać kilka godzin i od przebudzenia cykl dobowy powinien rabotać prawidłowo. Często miałam takie sytuacje, ze wchodząc z baru o godzinie 20 podczas zachodu słońca na Rostok.Startowałem tuż przed pólnocą a na niebie słońce dawało jak w południe.JEdnak po przespaniu się do rana cykl dobowy dział normalnie. Widać niezbyt wiadomo gdzie sieukrywa ten błąd,bo już dawno macron naprawił by go w wydawanych fixach. No cóż trzeba pewnie czekać na wersję 3.0 aż autorzy naprawią wszystkie bolączki moda.

Edytowane przez FeRu
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Wszystko działa elegancko. Co prawda czuc lekka różnice bez kołysania broni ale zupełnie mi to nie przeszkadza. Chociaż pmyślalem żeby wziąć abakana i wszystkie pliki z nim związane z Lost Alphy,tam jest kołysanie broni także powinno działać na tym modelu...chyba że źle kombinuję.

Źle. Bo w Lost Alpha masz to kołysanie zrobione w silniku. Bez żadnych animacji i innych dupereli. Możesz do LA wrzuć bronie z OP-2 i będą miały animacje chodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.