Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 2.5


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

W tej gamedacie są błędy. 1) Nie wszystkie kwestie są przetłumaczone, część rzeczy będzie się źle wyświetlać. 2) Spora część plików jest nieaktualna, tj. pochodzi z fixów 3 i 4, a nie z fixa 15. Najpewniej będą więc wyloty, glitche i inne nieprzyjemności. Moim zdaniem lepiej zrobić porządnie. Przysłuż się dobrej sprawie i zostań betatesterem dostosowanego spolszczenia. :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko że wyszedł update 15.6 (oczywiscie jest to update do Fix 15 takze trzeba miec zainstalowany wlasnie ten fix zeby uzyc update).

Spolszczenie jest w pełni kompatybilne z tym fixem bo gram aktualnie na nim Tylko trzeba zrobic jak opisywalem to wczesniej...czyli wywalic wszystkie pliki i foldery ktore nie odpowiadajaza polski język ze spolszczenia jak i patcha do spolszczenia. Wszystko działa jak należy jeśli dobrze się to ogarnie. U mnie śmiga wszystko bez problemu

Tutaj link do fixxa 15.6

https://yadi.sk/d/a0ZdVqrmp2y8z

 

Lista poprawek od wersji 15.1.

Spoiler

v15.6
increase the possibility of a range of dynamic light sources r1 (r1_dlights_clip 300)
configurator added in paragraph optimization for multi-core processors
Changes animation lr300
a crow get a little easier
Fixed sound range fire
Weather changes
patched holes in the Dark Valley
Fixed animation the smoker smoking in the bar and slugs
fine texture changes

v15.5
in the Video added choice FOV (analogue command cam_fov)
gg can move even at the maximum exhaustion
minor edits homa for Chernobyl
weak shine sausage
corrected increase in optical sights
Updated render r1 r232 (maks.plotnost grass 0.06)
Updated render r2 r232 (new hemi update fix, maks.plotnost grass 0.06)
Fixed randomly stupor stalker above toad closet (requires new game)
restored smoking NPSey on gatherings (requires new game) *

*Note:
Smoke can sometimes jump the gun, or vice versa.
Partially used scripting achievements of Paradise Lost, the idea of smoke P.M.A. and changes the shader / Particle.
Remember, kids, smoking is harmful to your health! Only a complete degenerate might believe that smoking is cool again shown
in the game or movie.

v15.4
optich.pritsela edit icons for some trunks
Fixed boost from 9x18 cartridges, etc.
minor edits homa and materials to the generator
the possibility of near-final fripleya
minor edits text

v15.3
fixed position of the trailer camp hindered warriors on Cordone (requires new game)
Fixed patrolling the cordon (requires new game)
Fixed jerking when sighting shooting FN HPSA, GS-18, p220
You are enabled by strangulation zombies and housing
Edit shortened sig550
Editing model shortened Vala
edit icons shortened Vala
Changes bump and texture of scientific overalls
edits icons silencer for some trunks
Edit Camera KAMAZ
Changes immunity explosion all machines
reduced impetus from bullets 5.45x39,5.56x45
pravka experimental thunderstorms, sig550 complicated, AKC-74P
ispravlena inverted inscription on optich.pritsele
amended final dialogue
Changes Algorithm final movie from the monolith
enhanced gloss gravel-art
Fixed color "Totenkopf"
Fixed light and color icons "zhabemu eye"
Fixed shine "magnet" and "radioactive bolt"
minor edits text

v15.2
increased resistance and the Muscovite tuned fields
edit audio zones in Pripyat, light beam, Bar
Changes the gravity anomalies
improved animation Gause
fixed clicks before throwing pro npsyami
Edit Preferences sound materials and weapons
minor edits text
updated some recommendations

v15.1
minor edits text
minor edits graphics Valley, sprouts, Radar
minor changes in the Bright beam homa
sights repacked with compression
reduced gloss GM-94 by r1
increased inertia gg
shaders - fix the grass in the fog by r1
shaders - Fixed darkening sectors by r2
shaders - fix model blackening the windows by r2
Fixed potential glitches in the sound of Pripyat and Chernobyl
item added to the configurator settings "for the weak graphics card" *
item added to the configuration tool of choice herbs **

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, FeRu napisał:

Spolszczenie jest w pełni kompatybilne z tym fixem bo gram aktualnie na nim

Zapewniam Cię, że nie jest. Dzisiaj poprawiałem 4 pliki z folderu pol i różnice są. W większości dotyczą broni, ale nie tylko. Wcześniej czy później natkniesz się na nieprzetłumaczony tekst.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mordeczko to, że tu i tam pojawiaja się jakieś pojedyncze babolki w tłumaczeniu to mi to nie przeszkadza zbytnio...Najważniejsze teksty wciąż są przetłumaczone czyli dialogi i questy oraz info w PDA. Chodziło mi głownie o to że nie wysypuje się bład który wywala gre czy coś w tym stylu. Krótko mówiąc na obecnej wersji spolszczenia wciąż da się grać stabilnie i bez przeszkód na najnowszym fixie.

  • Negatywna 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, smox napisał:

Co ty sobie myślisz! Krów z tobą nie pasłem!

Yyy że jak? Dla wyjaśnienia to normalny zwrot grzecznościowy używany wsród moich znajomych.Ponadto jestem w producentem muzycznym i to także typowy zwrot używany w środowisku muzycznym jako synonim słów kolego,przyjacielu,ziomeczku,bracie, czy panie nieznajomy.....Co to tego mają twoje krowy?

Jeśli Ci nie odpowiada taki stan rzeczy to ok...Mogę mówić per obca osobo,Typie czy panie typie....:D

Edytowane przez FeRu
  • Negatywna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok niech panu będzie...nie wiedziałem że to się źle może komuś kojarzyć.Swoją drogą tylko w Polsce można dostać <cenzura> za próbę bycia uprzejmym :D

Dobra koniec żartów. Wracając do tematu: Póki co nie zauważyłem na tym update żadnych baboli,ale gdybym coś znalazł to na pewno dam znać.

Oby już wkrótce wyszła upragniona wersja 3.0 bo 6ty albo 7my raz gram w OLR 2.5 tak więc w powietrzu zaczyna się unosić lekki swąd monotonni.

 

1 Na forum zakazuje się:

  1. Zabrania się używania wulgaryzmów pod każdą postacią (kropki, gwiazdki). Jedyny wyjątek gdzie wulgaryzmy są dopuszczalne to dział "Twórczość Stalkerów".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego @FeRu - jak dla mnie możesz być nawet Papieżem - nie ma to znaczenia. Bogiem jestem tu ja - a w moim odczuciu sformułowanie "mordeczko" ma pejoratywne znaczenie, a co najmniej drwiące. W związku z powyższym dostajesz ostrzeżenie.

Ps.Takie określenie przypomniało mi spoty wyborcze sprzed kilku lat - w nich przy alkoholu tak sobie kadzili panowie z "establishmentu".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FeRu - smox jest tutaj O WIELE dłużej od ciebie, do tego jest starszy, więc może okaż mu trochę szacunku, co? Do tego teraz próbuje dostosować spolszczenie do nowego fixa, co jest na pewno rzeczą trudniejszą niż znalezienie takiego gdzieś u kolegów zza wschodniej miedzy.

Natomiast co do dalszej części twej wypowiedzi:

3 godziny temu, FeRu napisał:

Najważniejsze teksty wciąż są przetłumaczone czyli dialogi i questy oraz info w PDA.

Jako NAJWAŻNIEJSZE teksty powinieneś jeszcze zaliczyć opisy ważnych przedmiotów np. 7 części dokumentów o Strefie, które właśnie mają nazwy i opisy kodowe. Powiem wprost, że gdyby nie poradnik cichego to na jednym dokumencie bym skończył bo nie wiedziałbym, gdzie jest reszta. Tak samo parę przedmiotów z laboratorium po Doliną Mroku - opis i nazwa są, ale krzaczkowate. I nie są to bynajmniej jakieś tam papiery co od tak se leżą na podłodze i nie zawierają nic konkretnego.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem w modzie. Jestem w Laboratorium i mam znaleźć dokumenty dla Barmana. Wiem, że znajdują się one na najniższym poziomie (przynajmniej w dostępnej części labu), ale nie mogę się tam dostać. Jak próbuję zejść schodami, od razu ginę pod wpływem promieniowania psionicznego. Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy próbie wczytania ostatniego szybkiego zapisu  wywala mnie z takim logiem.

Spoiler

[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...\games\olr_v2.5\gamedata\scripts\bind_stalker.script:518: attempt to concatenate field '?' (a nil value)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'pfx\pfx_blood_damage'

 

Siedzę nad tym twardo, ale oczy zamykają mi się same, więc idę wreszcie spać. Zarwana prawie cała nocka :D Ma ktoś pomysł jak rozwiązać powyższy problem? Wylatuję przy rozpoczęciu nowej gry.

 

Edit: ale ze mnie debil :D Wstałem od komputera, doczłapałem się do łóżka i nagle doznałem olśnienia. Jutro postawię od nowa i będzie działać, nie było pytania. @apg2312 chyba będziesz musiał pomyśleć o tym banie, bo w innych tematach zaczynam wygadywać jeszcze większe głupoty niż przy OP-2. 

 

Apel do wszystkich: nie stawiajcie modów gdy jesteście śpiący, bo potem zrobicie z siebie pośmiewisko :)

Edytowane przez Gość
zwykła głupota i bezmyślność :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.