Trikster Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Bierzemy się ze smoxem za dostosowanie tłumaczenia OLR 2.5 do fixa 15. Do pomocy potrzebowałbym jednego albo dwóch betatesterów, żeby sprawdzić, czy wszystko działa jak należy. Jeśli ktoś jest chętny, niech da znać w PW. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Chciałbym podzielić się taką informacją.Pobrałem ze str.20 z linka ,który podał vitamin1,moda z fixem 15 i ze str 23 z linka od vitamin1 fix 15_gamedata_pl.zip.Zainstalowałem i gram po polsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 W tej gamedacie są błędy. 1) Nie wszystkie kwestie są przetłumaczone, część rzeczy będzie się źle wyświetlać. 2) Spora część plików jest nieaktualna, tj. pochodzi z fixów 3 i 4, a nie z fixa 15. Najpewniej będą więc wyloty, glitche i inne nieprzyjemności. Moim zdaniem lepiej zrobić porządnie. Przysłuż się dobrej sprawie i zostań betatesterem dostosowanego spolszczenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Dzięki Trikster za informację,ale będę grał dalej gdyż nie będę deinstalował gry.Gdyby wystąpiły problemy dam komunikat i zdeinstaluję grę.Czy fixa będziecie dostosowywać do repacka moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Jak chcesz. Tak, polonizacja będzie dostosowana do repacka i fixa 15. Powinno to znacząco uprościć instalację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Dodam tylko że wyszedł update 15.6 (oczywiscie jest to update do Fix 15 takze trzeba miec zainstalowany wlasnie ten fix zeby uzyc update). Spolszczenie jest w pełni kompatybilne z tym fixem bo gram aktualnie na nim Tylko trzeba zrobic jak opisywalem to wczesniej...czyli wywalic wszystkie pliki i foldery ktore nie odpowiadajaza polski język ze spolszczenia jak i patcha do spolszczenia. Wszystko działa jak należy jeśli dobrze się to ogarnie. U mnie śmiga wszystko bez problemu Tutaj link do fixxa 15.6 https://yadi.sk/d/a0ZdVqrmp2y8z Lista poprawek od wersji 15.1. Spoiler v15.6 increase the possibility of a range of dynamic light sources r1 (r1_dlights_clip 300) configurator added in paragraph optimization for multi-core processors Changes animation lr300 a crow get a little easier Fixed sound range fire Weather changes patched holes in the Dark Valley Fixed animation the smoker smoking in the bar and slugs fine texture changes v15.5 in the Video added choice FOV (analogue command cam_fov) gg can move even at the maximum exhaustion minor edits homa for Chernobyl weak shine sausage corrected increase in optical sights Updated render r1 r232 (maks.plotnost grass 0.06) Updated render r2 r232 (new hemi update fix, maks.plotnost grass 0.06) Fixed randomly stupor stalker above toad closet (requires new game)restored smoking NPSey on gatherings (requires new game) * *Note: Smoke can sometimes jump the gun, or vice versa. Partially used scripting achievements of Paradise Lost, the idea of smoke P.M.A. and changes the shader / Particle. Remember, kids, smoking is harmful to your health! Only a complete degenerate might believe that smoking is cool again shown in the game or movie. v15.4 optich.pritsela edit icons for some trunks Fixed boost from 9x18 cartridges, etc. minor edits homa and materials to the generator the possibility of near-final fripleya minor edits text v15.3 fixed position of the trailer camp hindered warriors on Cordone (requires new game) Fixed patrolling the cordon (requires new game) Fixed jerking when sighting shooting FN HPSA, GS-18, p220 You are enabled by strangulation zombies and housing Edit shortened sig550 Editing model shortened Vala edit icons shortened Vala Changes bump and texture of scientific overalls edits icons silencer for some trunks Edit Camera KAMAZ Changes immunity explosion all machines reduced impetus from bullets 5.45x39,5.56x45 pravka experimental thunderstorms, sig550 complicated, AKC-74P ispravlena inverted inscription on optich.pritsele amended final dialogue Changes Algorithm final movie from the monolith enhanced gloss gravel-art Fixed color "Totenkopf" Fixed light and color icons "zhabemu eye" Fixed shine "magnet" and "radioactive bolt" minor edits text v15.2 increased resistance and the Muscovite tuned fields edit audio zones in Pripyat, light beam, Bar Changes the gravity anomalies improved animation Gause fixed clicks before throwing pro npsyami Edit Preferences sound materials and weapons minor edits text updated some recommendations v15.1 minor edits text minor edits graphics Valley, sprouts, Radar minor changes in the Bright beam homa sights repacked with compression reduced gloss GM-94 by r1 increased inertia gg shaders - fix the grass in the fog by r1 shaders - Fixed darkening sectors by r2 shaders - fix model blackening the windows by r2 Fixed potential glitches in the sound of Pripyat and Chernobyl item added to the configurator settings "for the weak graphics card" * item added to the configuration tool of choice herbs ** Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 10 minut temu, FeRu napisał: Spolszczenie jest w pełni kompatybilne z tym fixem bo gram aktualnie na nim Zapewniam Cię, że nie jest. Dzisiaj poprawiałem 4 pliki z folderu pol i różnice są. W większości dotyczą broni, ale nie tylko. Wcześniej czy później natkniesz się na nieprzetłumaczony tekst. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Mordeczko to, że tu i tam pojawiaja się jakieś pojedyncze babolki w tłumaczeniu to mi to nie przeszkadza zbytnio...Najważniejsze teksty wciąż są przetłumaczone czyli dialogi i questy oraz info w PDA. Chodziło mi głownie o to że nie wysypuje się bład który wywala gre czy coś w tym stylu. Krótko mówiąc na obecnej wersji spolszczenia wciąż da się grać stabilnie i bez przeszkód na najnowszym fixie. 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Przed chwilą, FeRu napisał: Mordeczko Co ty sobie myślisz! Krów z tobą nie pasłem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) 17 minut temu, smox napisał: Co ty sobie myślisz! Krów z tobą nie pasłem! Yyy że jak? Dla wyjaśnienia to normalny zwrot grzecznościowy używany wsród moich znajomych.Ponadto jestem w producentem muzycznym i to także typowy zwrot używany w środowisku muzycznym jako synonim słów kolego,przyjacielu,ziomeczku,bracie, czy panie nieznajomy.....Co to tego mają twoje krowy? Jeśli Ci nie odpowiada taki stan rzeczy to ok...Mogę mówić per obca osobo,Typie czy panie typie....:D Edytowane 11 Marca 2016 przez FeRu 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 A ja jestem pracownikiem fizycznym i w moim środowisku za "mordeczkę" dostał byś po twarzy. Uważaj więc jak kogoś nazywasz. Do mnie możesz się zwracać Proszę Pana. Choćby ze względu na różnicę wieku. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 No ok niech panu będzie...nie wiedziałem że to się źle może komuś kojarzyć.Swoją drogą tylko w Polsce można dostać <cenzura> za próbę bycia uprzejmym Dobra koniec żartów. Wracając do tematu: Póki co nie zauważyłem na tym update żadnych baboli,ale gdybym coś znalazł to na pewno dam znać. Oby już wkrótce wyszła upragniona wersja 3.0 bo 6ty albo 7my raz gram w OLR 2.5 tak więc w powietrzu zaczyna się unosić lekki swąd monotonni. 1 Na forum zakazuje się: Zabrania się używania wulgaryzmów pod każdą postacią (kropki, gwiazdki). Jedyny wyjątek gdzie wulgaryzmy są dopuszczalne to dział "Twórczość Stalkerów". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Kolego @FeRu - jak dla mnie możesz być nawet Papieżem - nie ma to znaczenia. Bogiem jestem tu ja - a w moim odczuciu sformułowanie "mordeczko" ma pejoratywne znaczenie, a co najmniej drwiące. W związku z powyższym dostajesz ostrzeżenie. Ps.Takie określenie przypomniało mi spoty wyborcze sprzed kilku lat - w nich przy alkoholu tak sobie kadzili panowie z "establishmentu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 FeRu - smox jest tutaj O WIELE dłużej od ciebie, do tego jest starszy, więc może okaż mu trochę szacunku, co? Do tego teraz próbuje dostosować spolszczenie do nowego fixa, co jest na pewno rzeczą trudniejszą niż znalezienie takiego gdzieś u kolegów zza wschodniej miedzy. Natomiast co do dalszej części twej wypowiedzi: 3 godziny temu, FeRu napisał: Najważniejsze teksty wciąż są przetłumaczone czyli dialogi i questy oraz info w PDA. Jako NAJWAŻNIEJSZE teksty powinieneś jeszcze zaliczyć opisy ważnych przedmiotów np. 7 części dokumentów o Strefie, które właśnie mają nazwy i opisy kodowe. Powiem wprost, że gdyby nie poradnik cichego to na jednym dokumencie bym skończył bo nie wiedziałbym, gdzie jest reszta. Tak samo parę przedmiotów z laboratorium po Doliną Mroku - opis i nazwa są, ale krzaczkowate. I nie są to bynajmniej jakieś tam papiery co od tak se leżą na podłodze i nie zawierają nic konkretnego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Mam pewien problem w modzie. Jestem w Laboratorium i mam znaleźć dokumenty dla Barmana. Wiem, że znajdują się one na najniższym poziomie (przynajmniej w dostępnej części labu), ale nie mogę się tam dostać. Jak próbuję zejść schodami, od razu ginę pod wpływem promieniowania psionicznego. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Podeślij mi zapis z labu - rano postawię moda i zobaczę jak to wygląda u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 (edytowane) Pliki w załączniku. Wersja 15.6 z polonizacją w wersji beta. Z góry dzięki! szymon_quicksave_1.dds szymon_quicksave_1.sav Już dałem sobie radę, dzięki tak czy inaczej. Edytowane 14 Marca 2016 przez Trikster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Przy próbie wczytania ostatniego szybkiego zapisu wywala mnie z takim logiem. Spoiler [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...\games\olr_v2.5\gamedata\scripts\bind_stalker.script:518: attempt to concatenate field '?' (a nil value) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 7 minut temu, anatol napisał: Przy próbie wczytania ostatniego szybkiego Właściwie, to nie powinno robić się szybkich zapisów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Masz rację popełniłem błąd jak kot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Zamiast używać quicksave'ów to ja polecam to: Jest to zapis konsolowy pod przycisk działający trochę jak quicksave właśnie, tyle że gra nie wczytuje i nie zapisuje go jako szybkiego zapisu tylko konsolowy. Używałem takowego i żadnych wylotów nie miałem. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 16 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Dzięki @Triksterowi trwają testy spolszczenia dostosowanego do aktualnego Nieoficjalnego fixa 15 i 15.6. Szkoda tylko, że tylko @anatol zgłosił się do testowania 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) Spoiler FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find texture 'pfx\pfx_blood_damage' Siedzę nad tym twardo, ale oczy zamykają mi się same, więc idę wreszcie spać. Zarwana prawie cała nocka Ma ktoś pomysł jak rozwiązać powyższy problem? Wylatuję przy rozpoczęciu nowej gry. Edit: ale ze mnie debil Wstałem od komputera, doczłapałem się do łóżka i nagle doznałem olśnienia. Jutro postawię od nowa i będzie działać, nie było pytania. @apg2312 chyba będziesz musiał pomyśleć o tym banie, bo w innych tematach zaczynam wygadywać jeszcze większe głupoty niż przy OP-2. Apel do wszystkich: nie stawiajcie modów gdy jesteście śpiący, bo potem zrobicie z siebie pośmiewisko Edytowane 17 Marca 2016 przez Gość zwykła głupota i bezmyślność :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 To nie bądź egoistą i napisz jaki błąd zrobiłeś. Ustrzeżesz innych od jego popełnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 @kondotier Siadłem do komputera i wcielam w życie swój złoty plan z nocy, ale wygląda na to, że jednak nie znam rozwiązania... Ale nie załamuję się i próbuję dalej, może znajdę rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.