Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

Na snajperkę na Magazynach Wojskowych na przejściu, gdzie zwykle są najemnicy. W podstawce też tam jest snajperski LS 300.

Ja nie mam bólu do Opka - po przejściu OP-2.0  jeszcze wcześniej, OP-2.1 tylko na początku był dla mnie jakoś trudny i dobrze, bo by mnie znudził szybciej, niż to nastąpiło. Nawet mnie śmieszyły te pomysły autorów- widać mieli ambicje moda total trudnego. Tak jak Ci od Misery 2.1. Wyszedł- total upierdliwy :)

 

Edytowane przez ksantyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W opku też tam leży 300 snajperska... ale jakich 60 najemników jak jest ich tam 5 to jest huk. Chyba, że twoja pierwsza wizyta w tamtym miejscu zbiegła się z likwidacją ekipy z Ostatniego Dnia ale to i tak do 60 brakuje dużo.

Ja wiem, że mod trudny ale nie piszmy takich rzeczy. 60 przeciwników to może jest na elektrowni.

  • ? 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie na kordonie można schować swój sprzęt żeby nie zniknął? Może tam gdzie znajduje się naboje na początku gry w tym ceglanym budynku przy którym stoi Astronom i tam jest na górze pusty plecak ? Bo swojego plecaka takiego przenośnego jeszcze nie znalazłem a nie wiem gdzie chować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Ignachinio napisał:

... ale jakich 60 najemników jak jest ich tam 5 to jest huk.

Ja wiem, że mod trudny ale nie piszmy takich rzeczy. 60 przeciwników to może jest na elektrowni.

@Ignachinio  - po zabraniu Lr300 snajperskiej - wjezdza na plansze wzmocniony pluton - policzyłem trupy - wyszło mi 47 osób . A smiem twierdzic że mogło coś mi umknąć. W tym dwóch  z M60  i co najmniej dwóch  ze zdrowo podwyzszonymi statami ( tylko strzał w głowę).

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, fixman0 napisał:

Gdzie na kordonie można schować swój sprzęt żeby nie zniknął?

Jako że na początku gry nie posiadasz nie wiadomo jakich skarbów:) możesz chować rzeczy w jakimkolwiek schowku. Ja trzymałem w skrzyni u Sida i nikt mi nic nie buchnął, na strychu chaty obok której stoi Wilk też jest plecak. Generalnie te schowki z podstawki.

38 minut temu, fixman0 napisał:

Bo swojego plecaka takiego przenośnego jeszcze nie znalazłem

Proponuję brać się za schowki Kolekcjonera. Każdy podniesiony schowek = plecak który możesz kłaść gdzie chcesz. A że na Kordonie schowki są trzy, to plecaków szybko możesz się dorobić.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fixman0 - schowek Kloekcjonera znika w momencie gdy go zabierasz. Dzieki temu masz extra plecak - gdzie go pozniej umiejscowisz - Twoja wola panie. Najlepiej tak aby był pod ręka w twojej bazie wypadowej. W moim przypadku było to tak                    

- poczaltek czyli Kordon  - skrzynia u Sidora

- ciut dalej czyli Wysyp plus Agro - skrzynia na posterunku Powinności przy bramie

- a pózniej w Barze - za płotem pod drzewkiem;-) cały ciąg plecaków .....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, fixman0 napisał:

@boberm czyli mam rozumieć że ty grając rozwalałeś wszystkie se skrzynie jak leci ?

Tak - szczególnie na początku . Zawsze coś się trafiło - niezbyt czesto , ale na bezrybiu etc.......

BTW; gdzie teraz jestes w rozgrywce?

 

 

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 @boberm jestem dopiero na początku gry,  wziąłem zadanie na odzyskani brzytwy wilka ale jest tam tyle pijawek że raczej na razie mi się to nie uda 😂

Czy major kuźniecow jest postacią kluczową dla rozgrywki ? Ten który na start chce 10 flaszek i potem ma inne zadania.

Pytam ponieważ został przypadkowo zastrzelony i nie wiem czy bez niego da się ukończyć grę czy to będzie problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fixman0 lepiej wczytaj Kuzniecow daje różne zadania, u niego można też dostać pierwszy nóż za darmo za quest na ubicie pijawki.

Tu jest trochę postaci "czerwonych", które są questowe. Kolejny żołnierz "Szerstiuk"? na Agropromie pod słupem wysokiego napięcia. Także jak do ciebie nie strzelają to lepiej czasem zdjąć palec ze spustu.

  • Dodatnia 1
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie dotyczące rozgrywki, w rosyjskim poradniku video widziałem że po zabiciu bandytów okupujących ATP na kordonie gość wraca do przywódcy grupy szturmowej z którą odbija się Żwawego i on wręcza mu obrzyna, chyba TOZ'a lub coś innego. Ja niestety po wykonaniu misji zapomniałem pogadać z dowódcą grupy i teraz jak z nim rozmawiam nic mi nie daje w nagrodę, tak ma być w nowszych wersjach OP 2.1 czy coś zepsułem ? No i jeżeli coś poszło nie tak powinienem wczytywać czy raczej takim szczegółem się nie martwić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Ignachinio napisał:

Czasami spotkasz też takie zielone skrzyneczki je też rozwalaj tam leży sprzęt :)

Hmm a ja chyba na Magazynach Wojskowych w jednej miałem jakiś przedmiot questowy, część miotacza ognia może? Ich tam tak dużo przy wagonach było.

Jakbym je porozwalał przed czasem to ciekawe czy by coś się nie zrypało w zadaniu, a może znowu by się zrespiły gdyby były potrzebne 🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, fixman0 napisał:

Mam jeszcze pytanie dotyczące rozgrywki, w rosyjskim poradniku video widziałem że po zabiciu bandytów okupujących ATP na kordonie gość wraca do przywódcy grupy szturmowej z którą odbija się Żwawego i on wręcza mu obrzyna, chyba TOZ'a lub coś innego. Ja niestety po wykonaniu misji zapomniałem pogadać z dowódcą grupy i teraz jak z nim rozmawiam nic mi nie daje w nagrodę, tak ma być w nowszych wersjach OP 2.1 czy coś zepsułem ? No i jeżeli coś poszło nie tak powinienem wczytywać czy raczej takim szczegółem się nie martwić?

Dowódca grupy czyli Pietrucha nie da ci broni,  ale poprosi o zorganizowanie Toz'a dla niego . Nie kupuj go . Weż zadania na skrytki od Kostii( gość stoi obok domku z piwnicą w poblizu bunkra Sidora.) W jego skrytce na Kordonie znajdziesz taką broń. BTW: Pietrucha w Opku po zadaniu na ATP idzie do ogniska w okolicach  Tunelu.  I jest wielce pomocną postacią w eliminacji róznych takich potworków:-))) - jest praktycznie niezniszczalny. Więc podprowadż te pijawy pod niego -  on sie nimi zajmie . Kwestia nr dwa - Pietrucha zaproponuje Ci dostarzcenie niektórych rodzajów broni i dobrze za to zapłaci . Korzystaj z tego , raz że bedziesz miał niezła kasę i jakieś dodatki  , oraz finalnie dostaniesz unikalną bron i perka ( nie pamiętam juz jakiego) .

 A w kwestii Kuzniecowa - tak jak pisał Ci @tom3kb- jest ważną postacią i nie powinien zejść. Z wielu powodów. 

I jeszce jedno - nie sprzedawaj znalezionych przy NPCkach PDA. W Barze niejaki Informator  za 20 sztuk zaproponuje Ci unikalną amunicje , a za 40 sztuk namiar na schowek . Jeżeli masz włączone "unikalne schowki" w ustawieniach - to może trafić Ci sie  dobry pancerz , dobra droga bron lub unikalny artefakt w takim schowku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.