tom3kb Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @kanon1022 może być wina spawnera i chyba niektóre cheaty z tego co tu było wrzucane psuły też opisy w pda. Tak wczesnych zapisów nie mam, na 47 stronie jest mój z przed wyprawy do x16. Na kompie mam jeszcze chyba zapis z przed Dziczy, gdy mamy Krugłowa doprowadzić na Jantar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) @tom3kb Dzięki , wiesz może jak skasować ten czerwony napis.Wgrałem coś z 104 strony od OldMan i nie działa. Na 47 stronie nic nie znalazłem żadnego zapisu. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Czy soljankowicz osiągnięcie i uratowanie iskry to koniec fabuły soljanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @kanon1022 To jest kara za cheatowanie i zostanie z tobą do końca życia Poczytaj w temacie bo ludzie nie raz o tym pisali ale nie zwracałem na to uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @tom3kb Dzięki , a te twoje seavy na 47 stronie nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @kanon1022 jak nie ma jak są, na samej górze. Właśnie na telefonie pobrałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olodkav Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) 1 час назад, Zwinny сказал: koniec fabuły soljanki? Tak. 1 час назад, kanon1022 сказал: Wgrałem coś z 104 strony od OldMan i nie działa Jeśli pojawi się napis, nie możesz go usunąć. https://drive.google.com/open?id=1fi8ZateCFIT0YFp6x_BfN6odqplhnHqY Musisz go włożyć i rozpocząć nową grę, a wtedy nie będzie napisu. Спойлер Opcja: Umieść https://drive.google.com/open?id=1fi8ZateCFIT0YFp6x_BfN6odqplhnHqY w folderze gry i zagraj z mojego zapisu. https://drive.google.com/open?id=1ubjbk2Do4v6BOpqd2r3g-yZtVlZgC7bg Będzie dużo gier i wielu zadań, najciekawsze jest dopiero. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez olodkav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @tom3kb Na pewno na stronie 47 na samej górze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @kanon1022 Po odrobaczeniu tej wiadomości, ona brzmi: А не подавимся? Czyli "A nie zadławimy się?" Ale nie znając kontekstu wypowiedzi, przy wieloznaczności słowa подавимся, może też być ugrzęźniemy, nie damy rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @kanon1022 Tak. Pierwszy post. Z 9 lipca. Plik z "dla boberka.rar" na początku posta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @tom3kb Jest ale na stronie 46 , piszesz coś o uszkodzonym zapisie i o przejściu na Jantar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 12 minut temu, tom3kb napisał: @kanon1022 Tak. Pierwszy post. Z 9 lipca. Plik z "dla boberka.rar" na początku posta. Boberek potwierdza - bardzo dobry save. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Dzięki wszystkim za pomoc. @boberm Mi nie działa save na pachu 8k.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @kanon1022 ten mój ci nie działa? A masz też wrzucony patch do polonizacji 8.2? Jeśli nie to to może być problem bo ja na nim gram. Widzę, że link w pierwszym poście padł, bo my mieliśmy wersję 1 poprawki, a widzę, że Rosjanie 9 września wypościli już trzecia wersję. @kobala już dawno nie było to nie wiem czy były tam też jakieś fiksy dla polskiej wersji. Tak czy siak dodam do pierwszego posta tą ostatnią "sprawdzoną polską wersję" co wszyscy raczej na niej grają jak i tą najnowszą dla chętnych "text03k" (w opisie jest tylko, że fabuła Snajpera w całości przetłumaczona na angielski) Patch do polonizacji, wrzucamy po patchu 8.2: https://stalkerteam.pl/applications/core/interface/file/attachment.php?id=38788 A i jak chcesz to mam jeszcze dwa stare zapisy, jeden jak mamy uciekać z Doliny Mroku po wyjściu z X18, a drugi przed przeprowadzaniem Krugłowa na Jantar. dla kanona.rar Jak zwykle przed wrzuceniem zapisów zalecam przelecieć antywirusem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) @tom3kb Wgrałem to co mi podałeś i mnie wywala z takim logiem Spoiler * Detected CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz, F6/M60/S3 Counts: 8 * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSE4.1, SSE4.2 Initializing File System... using fs-ltx d:\program files (x86)\op-2.1\fsgame.ltx CLocatorAPI::_initialize, FS: 78551 files cached, 19586Kb memory used. Init FileSystem 1.058396 sec [04.12.19 14:26:11.760] 'xrCore' build 7445, Jun 25 2019 [04.12.19 14:26:11.760] OP 2.1 Engine ver 1.0f patch ver 0.7.3 [04.12.19 14:26:11.760] [04.12.19 14:26:12.007] - Found HUDs [ advancer asket asket_v2 cop cop_v2 cop_v3 default heroin_zero heroin_zero_v2 modern neoclassic oracle_new overhaul overhaul_2 overhaul_light pda serafim stalker_shoc ] [04.12.19 14:26:12.007] Initializing Engine... [04.12.19 14:26:12.010] - Create user-defined param [ amk_option_hud amk_option_mus amk_option_treasure autochange_difficulty autograb_body autosave_enable [04.12.19 14:26:12.010] buy_item death_counter dynamic_bioradar ext_animations fast_respawn invalid_objects new_sms pause_on_load pause_on_load_call_sound [04.12.19 14:26:12.010] transparent_treasure user_name ] [04.12.19 14:26:12.010] Loading config for renderer [04.12.19 14:26:12.010] Executing config-script "user.ltx"... [04.12.19 14:26:12.010] [d:\program files (x86)\op-2.1\userdata\user.ltx] successfully loaded. [04.12.19 14:26:12.010] Starting INPUT device... [04.12.19 14:26:12.016] Loading DLL: xrRender_R1.dll [04.12.19 14:26:12.017] Loading DLL: xrGame.dll [04.12.19 14:26:12.018] 'xrGame' build Jun 25 2019 12:48:47 [04.12.19 14:26:12.121] * [win32]: free[4049044 K], reserved[25636 K], committed[119560 K] [04.12.19 14:26:12.121] * [ D3D ]: textures[0 K] [04.12.19 14:26:12.121] * [x-ray]: crt heap[31025 K], process heap[31025 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] [04.12.19 14:26:12.121] * [x-ray]: economy: strings[count: 37164, lengths: 1018 K, overhead: 1161 K, saved: 14728 K] [04.12.19 14:26:12.121] * [x-ray]: economy: smem[count: 0, lengths: 0 K, overhead: 0 K, saved: 0 K] [04.12.19 14:26:12.121] Executing config-script "d:\program files (x86)\op-2.1\gamedata\config\default_controls.ltx"... [04.12.19 14:26:12.122] [d:\program files (x86)\op-2.1\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [04.12.19 14:26:12.122] Executing config-script "user.ltx"... [04.12.19 14:26:12.122] Executing config-script "d:\program files (x86)\op-2.1\gamedata\config\rspec_default.ltx"... [04.12.19 14:26:12.122] [d:\program files (x86)\op-2.1\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded. [04.12.19 14:26:12.122] Executing config-script "d:\program files (x86)\op-2.1\gamedata\config\default_controls.ltx"... [04.12.19 14:26:12.123] [d:\program files (x86)\op-2.1\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [04.12.19 14:26:12.123] - Maximum allowed affinity mask: 0xFF, current: 0xFE [04.12.19 14:26:12.123] [d:\program files (x86)\op-2.1\userdata\user.ltx] successfully loaded. [04.12.19 14:26:12.123] SOUND: OpenAL: enumerate devices... [04.12.19 14:26:12.123] SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present [04.12.19 14:26:12.123] devices OpenAL Soft [04.12.19 14:26:12.123] SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is OpenAL Soft [04.12.19 14:26:12.137] SOUND: OpenAL: All available devices: [04.12.19 14:26:12.137] 1. OpenAL Soft, Spec Version 1.1 (default) [04.12.19 14:26:12.137] SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is OpenAL Soft 1.1 [04.12.19 14:26:12.141] SOUND: OpenAL: Required device: OpenAL Soft. Created device: OpenAL Soft. [04.12.19 14:26:12.143] * sound: EAX 2.0 extension: absent [04.12.19 14:26:12.143] * sound: EAX 2.0 deferred: absent [04.12.19 14:26:12.143] * sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl [04.12.19 14:26:12.149] Starting RENDER device... [04.12.19 14:26:12.155] * GPU [vendor:8086]-[device:416]: Intel(R) HD Graphics 4600 [04.12.19 14:26:12.155] * GPU driver: 10.18.10.3574 [04.12.19 14:26:13.482] * CREATE: DeviceREF: 1 [04.12.19 14:26:13.482] * Texture memory: 1783 M [04.12.19 14:26:13.482] * DDI-level: 9.0 [04.12.19 14:26:13.511] * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) [04.12.19 14:26:13.512] * GPU vertex cache: recognized, 32 [04.12.19 14:26:13.512] * DVB created: 4096K [04.12.19 14:26:13.512] * DIB created: 512K [04.12.19 14:26:13.604] load time LTX=74 ms [04.12.19 14:26:13.612] count of .thm files=3228 [04.12.19 14:26:13.682] load time THM=78 ms [04.12.19 14:26:13.682] * distortion: used, dev(30),need(14) [04.12.19 14:26:13.682] * SSample: 1024x768 [04.12.19 14:26:13.690] * SSample: enabled [04.12.19 14:26:13.812] - r__tf_aniso 4 [04.12.19 14:26:13.812] - r1_tf_mipbias 0. [04.12.19 14:26:13.822] Script debugger succesfully restarted. [04.12.19 14:26:15.690] - Gamedata version: [Wersja 2.1 final p.8k.2, texts 01k] [04.12.19 14:26:15.727] ~ WARNING User-defined param [respawn_type] not found! [04.12.19 14:26:15.767] Starting engine... [04.12.19 14:26:15.831] GMLib loaded at 63 msec [04.12.19 14:26:16.302] Game_Globals loaded at 471 msec [04.12.19 14:26:16.416] App_Start loaded at 113 msec [04.12.19 14:26:16.426] ui_core loaded at 9 msec [04.12.19 14:26:16.455] Loading DLL: xrGameSpy.dll [04.12.19 14:26:16.562] Main_Menu loaded at 135 msec [04.12.19 14:26:26.001] * DVB created: 4096K [04.12.19 14:26:26.001] * DIB created: 512K [04.12.19 14:26:26.001] - r__tf_aniso 4 [04.12.19 14:26:26.001] - r1_tf_mipbias 0. [04.12.19 14:26:26.001] * SSample: 1024x768 [04.12.19 14:26:26.010] * SSample: enabled [04.12.19 14:26:26.010] * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) [04.12.19 14:26:26.010] * GPU vertex cache: recognized, 32 [04.12.19 14:26:26.010] *** RESET [134 ms] [04.12.19 14:26:26.019] "d:\program files (x86)\op-2.1\bin\xr_3da.exe" -nointro [04.12.19 14:26:26.019] Begin load [04.12.19 14:26:26.020] * phase time: 0 ms [04.12.19 14:26:26.060] * phase cmem: 192611 K [04.12.19 14:26:26.060] Prefetching objects... [04.12.19 14:26:26.104] * Objects loaded in 0 ms [04.12.19 14:26:26.875] * Models loaded in 771 ms [04.12.19 14:26:26.916] * Prefetch memory: 659152Kb [04.12.19 14:26:26.918] * phase time: 897 ms [04.12.19 14:26:26.958] * phase cmem: 815042 K [04.12.19 14:26:26.958] Starting server... [04.12.19 14:26:26.986] - Gamedata version: [Wersja 2.1 final p.8k.2, texts 01k] [04.12.19 14:26:27.009] ~ WARNING User-defined param [respawn_type] not found! [04.12.19 14:26:27.033] * phase time: 114 ms [04.12.19 14:26:27.071] * phase cmem: 812894 K [04.12.19 14:26:27.071] Loading alife simulator... [04.12.19 14:26:27.072] * phase time: 39 ms [04.12.19 14:26:27.111] * phase cmem: 812894 K [04.12.19 14:26:27.111] Loading savegame... [04.12.19 14:26:27.138] * Loading key-value pairs... [04.12.19 14:26:27.181] * 18 key-value pairs were successfully loaded (0.043s) [04.12.19 14:26:27.181] * Loading spawn registry... [04.12.19 14:26:29.243] * 25177 spawn points were successfully loaded (2.063s) [04.12.19 14:26:29.244] * Loading objects... [04.12.19 14:26:29.872] [04.12.19 14:26:29.872] FATAL ERROR [04.12.19 14:26:29.872] [04.12.19 14:26:29.872] [error]Expression : fatal error [04.12.19 14:26:29.872] [error]Function : CInifile::r_section [04.12.19 14:26:29.872] [error]File : Xr_ini.cpp [04.12.19 14:26:29.872] [error]Line : 397 [04.12.19 14:26:29.872] [error]Description : Can't open section '%s' [04.12.19 14:26:29.872] [error]Arguments : zashit_garik_teleport [04.12.19 14:26:29.872] [04.12.19 14:26:29.872] [04.12.19 14:26:29.872] stack trace: [04.12.19 14:26:29.872] [04.12.19 14:26:30.056] stack trace: [04.12.19 14:26:30.056] [04.12.19 14:26:30.056] 0023:648EED3B (0x00D8C734 0x45C07070 0x457294A0 0x45729630) xrCore.dll, xrDebug::backend() [04.12.19 14:26:30.056] 0023:63CA3448 (0x462CA4B0 0x45959090 0x45959210 0x45959390) xrGame.dll, CALifeObjectRegistry::load(), s:\xr_3da\xrgame\alife_object_registry.cpp, 141 [04.12.19 14:26:30.056] 0023:152A1040 (0x45959210 0x45959390 0x45959510 0x45959690) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:45959090 (0x45959390 0x45959510 0x45959690 0x45959810) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:45959210 (0x45959510 0x45959690 0x45959810 0x45959990) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:45959390 (0x45959690 0x45959810 0x45959990 0x462CA640) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:45959510 (0x45959810 0x45959990 0x462CA640 0x462CA7D0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:45959690 (0x45959990 0x462CA640 0x462CA7D0 0x462CA960) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:45959810 (0x462CA640 0x462CA7D0 0x462CA960 0x462CAAF0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:45959990 (0x462CA7D0 0x462CA960 0x462CAAF0 0x462CAC80) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:462CA640 (0x462CA960 0x462CAAF0 0x462CAC80 0x462CAE10) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:462CA7D0 (0x462CAAF0 0x462CAC80 0x462CAE10 0x462CAFA0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:462CA960 (0x462CAC80 0x462CAE10 0x462CAFA0 0x462CB130) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:462CAAF0 (0x462CAE10 0x462CAFA0 0x462CB130 0x462CB2C0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:462CAC80 (0x462CAFA0 0x462CB130 0x462CB2C0 0x462CB450) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:462CAE10 (0x462CB130 0x462CB2C0 0x462CB450 0x45959B10) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:462CAFA0 (0x462CB2C0 0x462CB450 0x45959B10 0x45959C90) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:462CB130 (0x462CB450 0x45959B10 0x45959C90 0x45959E10) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:462CB2C0 (0x45959B10 0x45959C90 0x45959E10 0x462CB5E0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:462CB450 (0x45959C90 0x45959E10 0x462CB5E0 0x45959F90) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:45959B10 (0x45959E10 0x462CB5E0 0x45959F90 0x462CB770) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:45959C90 (0x462CB5E0 0x45959F90 0x462CB770 0x4595A110) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:45959E10 (0x45959F90 0x462CB770 0x4595A110 0x4595A290) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:462CB5E0 (0x462CB770 0x4595A110 0x4595A290 0x462CD9E0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:45959F90 (0x4595A110 0x4595A290 0x462CD9E0 0x462CDB60) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:462CB770 (0x4595A290 0x462CD9E0 0x462CDB60 0x462CDCE0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.056] 0023:4595A110 (0x462CD9E0 0x462CDB60 0x462CDCE0 0x462CDE60) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:4595A290 (0x462CDB60 0x462CDCE0 0x462CDE60 0x462CDFE0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CD9E0 (0x462CDCE0 0x462CDE60 0x462CDFE0 0x462CE160) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CDB60 (0x462CDE60 0x462CDFE0 0x462CE160 0x462CE2E0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CDCE0 (0x462CDFE0 0x462CE160 0x462CE2E0 0x462CE460) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CDE60 (0x462CE160 0x462CE2E0 0x462CE460 0x462CE5E0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CDFE0 (0x462CE2E0 0x462CE460 0x462CE5E0 0x462CB900) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CE160 (0x462CE460 0x462CE5E0 0x462CB900 0x462CBA90) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CE2E0 (0x462CE5E0 0x462CB900 0x462CBA90 0x462CBC20) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CE460 (0x462CB900 0x462CBA90 0x462CBC20 0x462CE760) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CE5E0 (0x462CBA90 0x462CBC20 0x462CE760 0x462CBDB0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CB900 (0x462CBC20 0x462CE760 0x462CBDB0 0x462CE8E0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CBA90 (0x462CE760 0x462CBDB0 0x462CE8E0 0x462CBF40) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CBC20 (0x462CBDB0 0x462CE8E0 0x462CBF40 0x462CEA60) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CE760 (0x462CE8E0 0x462CBF40 0x462CEA60 0x462CEBE0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CBDB0 (0x462CBF40 0x462CEA60 0x462CEBE0 0x462CC0D0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CE8E0 (0x462CEA60 0x462CEBE0 0x462CC0D0 0x462CC260) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CBF40 (0x462CEBE0 0x462CC0D0 0x462CC260 0x462CC3F0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CEA60 (0x462CC0D0 0x462CC260 0x462CC3F0 0x462CC580) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CEBE0 (0x462CC260 0x462CC3F0 0x462CC580 0x462CED60) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CC0D0 (0x462CC3F0 0x462CC580 0x462CED60 0x462CEEE0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CC260 (0x462CC580 0x462CED60 0x462CEEE0 0x462CF060) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CC3F0 (0x462CED60 0x462CEEE0 0x462CF060 0x462CF1E0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CC580 (0x462CEEE0 0x462CF060 0x462CF1E0 0x462CC710) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CED60 (0x462CF060 0x462CF1E0 0x462CC710 0x150537B0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CEEE0 (0x462CF1E0 0x462CC710 0x150537B0 0x1536CD50) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CF060 (0x462CC710 0x150537B0 0x1536CD50 0x462CC8A0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CF1E0 (0x150537B0 0x1536CD50 0x462CC8A0 0x462CCA30) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CC710 (0x1536CD50 0x462CC8A0 0x462CCA30 0x462CCBC0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:150537B0 (0x462CC8A0 0x462CCA30 0x462CCBC0 0x462CF360) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:1536CD50 (0x462CCA30 0x462CCBC0 0x462CF360 0x462CF4E0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CC8A0 (0x462CCBC0 0x462CF360 0x462CF4E0 0x462CCD50) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CCA30 (0x462CF360 0x462CF4E0 0x462CCD50 0x462CCEE0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CCBC0 (0x462CF4E0 0x462CCD50 0x462CCEE0 0x462CD070) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CF360 (0x462CCD50 0x462CCEE0 0x462CD070 0x462CF660) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CF4E0 (0x462CCEE0 0x462CD070 0x462CF660 0x462CF7E0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CCD50 (0x462CD070 0x462CF660 0x462CF7E0 0x1536CF20) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CCEE0 (0x462CF660 0x462CF7E0 0x1536CF20 0x462CF960) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CD070 (0x462CF7E0 0x1536CF20 0x462CF960 0x462CD200) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CF660 (0x1536CF20 0x462CF960 0x462CD200 0x462CFAE0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CF7E0 (0x462CF960 0x462CD200 0x462CFAE0 0x462CFC60) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:1536CF20 (0x462CD200 0x462CFAE0 0x462CFC60 0x462CD390) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CF960 (0x462CFAE0 0x462CFC60 0x462CD390 0x462CD520) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CD200 (0x462CFC60 0x462CD390 0x462CD520 0x462CD6B0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CFAE0 (0x462CD390 0x462CD520 0x462CD6B0 0x462D1A00) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CFC60 (0x462CD520 0x462CD6B0 0x462D1A00 0x462D1B90) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CD390 (0x462CD6B0 0x462D1A00 0x462D1B90 0x1536D0F0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CD520 (0x462D1A00 0x462D1B90 0x1536D0F0 0x462D1D20) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CD6B0 (0x462D1B90 0x1536D0F0 0x462D1D20 0x462D1EB0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D1A00 (0x1536D0F0 0x462D1D20 0x462D1EB0 0x462D2040) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D1B90 (0x462D1D20 0x462D1EB0 0x462D2040 0x462D21D0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:1536D0F0 (0x462D1EB0 0x462D2040 0x462D21D0 0x462D2360) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D1D20 (0x462D2040 0x462D21D0 0x462D2360 0x462CFDE0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D1EB0 (0x462D21D0 0x462D2360 0x462CFDE0 0x462D24F0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D2040 (0x462D2360 0x462CFDE0 0x462D24F0 0x462D2680) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D21D0 (0x462CFDE0 0x462D24F0 0x462D2680 0x462D2810) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D2360 (0x462D24F0 0x462D2680 0x462D2810 0x462D29A0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CFDE0 (0x462D2680 0x462D2810 0x462D29A0 0x1536D2C0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D24F0 (0x462D2810 0x462D29A0 0x1536D2C0 0x462D2B30) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D2680 (0x462D29A0 0x1536D2C0 0x462D2B30 0x462D2CC0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D2810 (0x1536D2C0 0x462D2B30 0x462D2CC0 0x462D2E50) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D29A0 (0x462D2B30 0x462D2CC0 0x462D2E50 0x462D2FE0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:1536D2C0 (0x462D2CC0 0x462D2E50 0x462D2FE0 0x462D3170) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D2B30 (0x462D2E50 0x462D2FE0 0x462D3170 0x462D3300) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D2CC0 (0x462D2FE0 0x462D3170 0x462D3300 0x462D3490) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D2E50 (0x462D3170 0x462D3300 0x462D3490 0x462CFF60) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D2FE0 (0x462D3300 0x462D3490 0x462CFF60 0x462D3620) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D3170 (0x462D3490 0x462CFF60 0x462D3620 0x462D37B0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D3300 (0x462CFF60 0x462D3620 0x462D37B0 0x462D3940) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D3490 (0x462D3620 0x462D37B0 0x462D3940 0x462D3AD0) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462CFF60 (0x462D37B0 0x462D3940 0x462D3AD0 0x462D3C60) XR_3DA.exe [04.12.19 14:26:30.057] 0023:462D3620 (0x462D3940 0x462D3AD0 0x462D3C60 0x462D3DF0) XR_3DA.exe Edytowane 4 Grudnia 2019 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @kanon1022 hmmm nie wiem. Wcześniej też było tak, że u jednego np jakiś zapis działał, a u drugiego wywalał np jakiś error. Np tutaj taki jak u ciebie. Może to zależy kto jakich cheatów używa (może też od parametrów kompa i ustawień gry???), ja gram w czystego Op2.1 bez żadnych ułatwień, parę osób już korzystało z tych czystych zapisów i było ok. No sam już nie wiem, chyba musisz grać od nowa po swojemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olodkav Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 4 godziny temu, kanon1022 napisał: OP 2.1 Engine ver 1.0f patch ver 0.7.3 4 godziny temu, kanon1022 napisał: Wersja 2.1 final p.8k.2, texts 01k Czy widzisz różnicę?! Twoje zmiany nie pasują do łaty. Видите разницу?! У вас правки не подходят к патчу. Cytat Arguments : zashit_garik_teleport Podaj mi gamedata naprawię błędy. Lub siebie sam, porównaj cztery pliki i znajdź błąd. Дайте мне геймдата, исправлю ошибки. Или сами сравните четыре файла и найдите ошибку. Спойлер buusty_dialog.script -- Спавним защитный телепорт в баре function spawn_zashit_garik_teleport() create("zashit_garik_teleport",xyz(125.42,-4.66,18.76),35378,1238) end -- Удаляем защитный телепорт в баре function delete_zashit_garik_teleport() for a=1,65534,1 do local obj=server_object(a) if obj and string.find(obj:name(),"zashit_garik_teleport") then release(obj,true) end end end zone_teleport.ltх ; Защитный телепорт Гарика в баре [zashit_garik_teleport]:tele_out_base radius = 1.0 z_radius = 1.75 poz_x = 131.66 poz_y = -4.82 poz_z = 23.87 info_storyline.xml <!-- barman walk info portions --> <info_portion id="bar_barman_need_hole"> <disable>bar_barman_need_room</disable> </info_portion> <info_portion id="bar_barman_stay_hole"> <disable>bar_barman_stay_room</disable> </info_portion> <info_portion id="bar_barman_need_room"> <disable>bar_barman_need_hole</disable> <disable>spawn_zashit_garik_teleport</disable> <action>archievements.acv_farm</action> <action>buusty_dialog.delete_zashit_garik_teleport</action> </info_portion> <info_portion id="bar_barman_stay_room"> <disable>bar_barman_stay_hole</disable> </info_portion> <info_portion id="spawn_zashit_garik_teleport"> <action>buusty_dialog.spawn_zashit_garik_teleport</action> </info_portion> bar_garik.ltx [logic] active = walker@guard_door combat_ignore = combat_ignore [walker@guard_door] path_walk = bar_bar_guard_door_walk path_look = bar_bar_guard_door_look def_state_standing = ward def_state_moving1 = walk def_state_moving2 = walk def_state_moving3 = walk on_info = {+bar_barman_need_room} walker@guard_nodoor on_info2 = {-bar_barman_need_room} %+spawn_zashit_garik_teleport% danger = danger_ignore on_actor_in_zone = bar_bar_room_area | walker@guard_nodoor meet = meet@1 combat_ignore_cond = always [meet@1] meet_state = 2 | ward@{+bar_barman_need_room} bar_guard_enter,bar_guard_stop meet_state_wpn = 2 | ward@{+bar_barman_need_room} bar_guard_enter,bar_guard_stop victim = nil victim_wpn = nil use = true use_wpn = false abuse = true [danger_ignore] ignore_distance = 0 [combat_ignore] combat_ignore_cond = always [walker@guard_nodoor] path_walk = bar_bar_guard_nodoor_walk path_look = bar_bar_guard_nodoor_look def_state_standing = ward def_state_moving1 = walk def_state_moving2 = walk def_state_moving3 = walk on_actor_not_in_zone = bar_bar_room_area | {-bar_barman_need_room} walker@guard_door on_actor_in_zone = bar_bar_room_area | %-bar_barman_need_room% danger = danger_ignore meet = meet@1 combat_ignore_cond = always Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) @olodkavPatch 8.0 wraz z polonizacją: , Patch 8.2: To zainstalowałem z pierwszej strony , też spawner tylko właśnie pisało że do 7.3 , coś na amunicję , kombinezony i broń białą. To jak mogę mieć wersję 7.3 chyba ,że pliki spawnera coś pomieszały. Dalej w moim logu pisze ,że gamedata wersja 8.2. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olodkav Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) @kanon1022, podać linki spawner. Nie możesz umieścić spawnera w wersji 7.3 w patchu 8.2 Дайте ссылки спавнера. Нельзя ставить спавнер для 7.3 на патч 8.2 Edytowane 4 Grudnia 2019 przez olodkav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @olodkav To podaj jak masz spawnera pod ten patch 8.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olodkav Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @kanon1022, pokaż, skąd wzięli spawnera, a ja dam ci to samo tylko dla 8.2. Muszę wiedzieć, kto jest autorem karavan150, naxac, a może ktoś inny. Покажите откуда брали спавнер и я вам дам такой же для 8.2. Мне нужно знать кто автор karavan150 или naxac или может вообще кто то другой. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) @olodkav Polonizacja Czitinfo oraz spawnera: Raven Wszystkie zmiany pobrane z forum: https://www.amk-team.ru/forum/topic/13904-kovyryaemsya-v-faylah-op-21 i dokładnie przejrzane względem zgodności z ОП2.1 na patchu 7.3 Spawner od @naxac Ten mam wgrany. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olodkav Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @kanon1022, na swojej waszej stronie, z której możesz gdzie mogę pobrać ten spawner ??? Dlaczego Nie potrzebuję AMK, już wiem o tej stronie. У вас на сайте где можно скачать этот спавнер??? Зачем мне АМК, я и так знаю о этом сайте. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @olodkav A teraz jest ok. Spoiler Detected CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz, F6/M60/S3 Counts: 8 * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSE4.1, SSE4.2 Initializing File System... using fs-ltx d:\program files (x86)\op-2.1\fsgame.ltx CLocatorAPI::_initialize, FS: 78591 files cached, 19604Kb memory used. Init FileSystem 1.055263 sec [04.12.19 17:16:31.404] 'xrCore' build 7445, Jun 25 2019 [04.12.19 17:16:31.404] OP 2.1 Engine ver 1.0f patch ver 8.2 [04.12.19 17:16:31.404] [04.12.19 17:16:31.640] - Found HUDs [ advancer asket asket_v2 cop cop_v2 cop_v3 default heroin_zero heroin_zero_v2 modern neoclassic oracle_new overhaul overhaul_2 overhaul_light pda serafim stalker_shoc ] [04.12.19 17:16:31.640] Initializing Engine... [04.12.19 17:16:31.643] - Create user-defined param [ amk_option_hud amk_option_mus amk_option_treasure autochange_difficulty autograb_body autosave_enable [04.12.19 17:16:31.643] buy_item death_counter dynamic_bioradar ext_animations fast_respawn invalid_objects new_sms pause_on_load pause_on_load_call_sound [04.12.19 17:16:31.643] transparent_treasure user_name ] [04.12.19 17:16:31.643] Loading config for renderer [04.12.19 17:16:31.643] Executing config-script "user.ltx"... [04.12.19 17:16:31.643] [d:\program files (x86)\op-2.1\userdata\user.ltx] successfully loaded. [04.12.19 17:16:31.643] Starting INPUT device... [04.12.19 17:16:31.650] Loading DLL: xrRender_R1.dll [04.12.19 17:16:31.651] Loading DLL: xrGame.dll [04.12.19 17:16:31.653] 'xrGame' build Jun 25 2019 12:48:47 [04.12.19 17:16:31.848] * [win32]: free[4048996 K], reserved[25548 K], committed[119696 K] [04.12.19 17:16:31.848] * [ D3D ]: textures[0 K] [04.12.19 17:16:31.848] * [x-ray]: crt heap[31026 K], process heap[31026 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] [04.12.19 17:16:31.848] * [x-ray]: economy: strings[count: 37163, lengths: 1018 K, overhead: 1161 K, saved: 14728 K] [04.12.19 17:16:31.848] * [x-ray]: economy: smem[count: 0, lengths: 0 K, overhead: 0 K, saved: 0 K] [04.12.19 17:16:31.848] Executing config-script "d:\program files (x86)\op-2.1\gamedata\config\default_controls.ltx"... [04.12.19 17:16:31.850] [d:\program files (x86)\op-2.1\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [04.12.19 17:16:31.850] Executing config-script "user.ltx"... [04.12.19 17:16:31.850] Executing config-script "d:\program files (x86)\op-2.1\gamedata\config\rspec_default.ltx"... [04.12.19 17:16:31.850] [d:\program files (x86)\op-2.1\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded. [04.12.19 17:16:31.850] Executing config-script "d:\program files (x86)\op-2.1\gamedata\config\default_controls.ltx"... [04.12.19 17:16:31.850] [d:\program files (x86)\op-2.1\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [04.12.19 17:16:31.851] - Maximum allowed affinity mask: 0xFF, current: 0xFE [04.12.19 17:16:31.851] [d:\program files (x86)\op-2.1\userdata\user.ltx] successfully loaded. [04.12.19 17:16:31.851] SOUND: OpenAL: enumerate devices... [04.12.19 17:16:31.851] SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present [04.12.19 17:16:31.851] devices OpenAL Soft [04.12.19 17:16:31.851] SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is OpenAL Soft [04.12.19 17:16:31.864] SOUND: OpenAL: All available devices: [04.12.19 17:16:31.864] 1. OpenAL Soft, Spec Version 1.1 (default) [04.12.19 17:16:31.864] SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is OpenAL Soft 1.1 [04.12.19 17:16:31.869] SOUND: OpenAL: Required device: OpenAL Soft. Created device: OpenAL Soft. [04.12.19 17:16:31.870] * sound: EAX 2.0 extension: absent [04.12.19 17:16:31.870] * sound: EAX 2.0 deferred: absent [04.12.19 17:16:31.870] * sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl [04.12.19 17:16:31.880] Starting RENDER device... [04.12.19 17:16:32.504] * GPU [vendor:10DE]-[device:1392]: NVIDIA GeForce GTX 860M [04.12.19 17:16:32.504] * GPU driver: 26.21.14.4141 [04.12.19 17:16:33.992] * CREATE: DeviceREF: 1 [04.12.19 17:16:33.992] * Texture memory: 4081 M [04.12.19 17:16:33.992] * DDI-level: 9.0 [04.12.19 17:16:34.048] * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) [04.12.19 17:16:34.049] * GPU vertex cache: unrecognized, 16 [04.12.19 17:16:34.049] * DVB created: 4096K [04.12.19 17:16:34.050] * DIB created: 512K [04.12.19 17:16:34.162] load time LTX=90 ms [04.12.19 17:16:34.172] count of .thm files=3228 [04.12.19 17:16:34.263] load time THM=100 ms [04.12.19 17:16:34.263] * distortion: used, dev(30),need(14) [04.12.19 17:16:34.263] * SSample: 1024x768 [04.12.19 17:16:34.271] * SSample: enabled [04.12.19 17:16:34.427] - r__tf_aniso 4 [04.12.19 17:16:34.427] - r1_tf_mipbias 0. [04.12.19 17:16:34.440] Script debugger succesfully restarted. [04.12.19 17:16:36.361] - Gamedata version: [Wersja 2.1 final p.8k.2, texts 01k] [04.12.19 17:16:36.399] ~ WARNING User-defined param [respawn_type] not found! [04.12.19 17:16:36.440] Starting engine... [04.12.19 17:16:36.506] GMLib loaded at 65 msec [04.12.19 17:16:36.977] Game_Globals loaded at 470 msec [04.12.19 17:16:37.089] App_Start loaded at 111 msec [04.12.19 17:16:37.098] ui_core loaded at 9 msec [04.12.19 17:16:37.127] Loading DLL: xrGameSpy.dll [04.12.19 17:16:37.672] Main_Menu loaded at 574 msec [04.12.19 17:16:42.591] * DVB created: 4096K [04.12.19 17:16:42.591] * DIB created: 512K [04.12.19 17:16:42.591] - r__tf_aniso 4 [04.12.19 17:16:42.591] - r1_tf_mipbias 0. [04.12.19 17:16:42.591] * SSample: 1024x768 [04.12.19 17:16:42.598] * SSample: enabled [04.12.19 17:16:42.598] * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) [04.12.19 17:16:42.598] * GPU vertex cache: recognized, 24 [04.12.19 17:16:42.598] *** RESET [1433 ms] [04.12.19 17:16:43.292] * MEMORY USAGE: 194300 K [04.12.19 17:16:56.283] * DVB created: 4096K [04.12.19 17:16:56.284] * DIB created: 512K [04.12.19 17:16:56.284] - r__tf_aniso 4 [04.12.19 17:16:56.284] - r1_tf_mipbias 0. [04.12.19 17:16:56.284] * SSample: 1024x768 [04.12.19 17:16:56.291] * SSample: enabled [04.12.19 17:16:56.291] * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) [04.12.19 17:16:56.291] * GPU vertex cache: recognized, 24 [04.12.19 17:16:56.291] *** RESET [183 ms] [04.12.19 17:16:56.300] "d:\program files (x86)\op-2.1\bin\xr_3da.exe" -nointro [04.12.19 17:16:56.300] Begin load [04.12.19 17:16:56.301] * phase time: 0 ms [04.12.19 17:16:56.341] * phase cmem: 197789 K [04.12.19 17:16:56.342] Prefetching objects... [04.12.19 17:16:56.394] * Objects loaded in 0 ms [04.12.19 17:16:57.243] * Models loaded in 848 ms [04.12.19 17:16:57.285] * Prefetch memory: 671020Kb [04.12.19 17:16:57.292] * phase time: 990 ms [04.12.19 17:16:57.333] * phase cmem: 831875 K [04.12.19 17:16:57.333] Starting server... [04.12.19 17:16:57.360] - Gamedata version: [Wersja 2.1 final p.8k.2, texts 01k] [04.12.19 17:16:57.383] ~ WARNING User-defined param [respawn_type] not found! [04.12.19 17:16:57.407] * phase time: 115 ms [04.12.19 17:16:57.449] * phase cmem: 829728 K [04.12.19 17:16:57.449] Loading alife simulator... [04.12.19 17:16:57.450] * phase time: 42 ms [04.12.19 17:16:57.493] * phase cmem: 829728 K [04.12.19 17:16:57.493] Loading savegame... [04.12.19 17:16:57.516] d:\program files (x86)\op-2.1\userdata\savedgames\1 save.sav save created on DEVELOPER mode! [04.12.19 17:16:57.516] * Loading key-value pairs... [04.12.19 17:16:57.549] * 15 key-value pairs were successfully loaded (0.032s) [04.12.19 17:16:57.549] * Loading spawn registry... [04.12.19 17:16:59.627] * 25177 spawn points were successfully loaded (2.078s) [04.12.19 17:16:59.628] * Loading objects... [04.12.19 17:17:00.281] * 34809 objects were successfully loaded (0.654s) 34809 [04.12.19 17:17:00.557] * Loading quick slots data... [04.12.19 17:17:00.557] * Start objects on_register'ed... [04.12.19 17:17:02.351] * 34809 objects on_register'ed (1.794s) [04.12.19 17:17:02.352] * Game 1 save is successfully loaded from file 'd:\program files (x86)\op-2.1\userdata\savedgames\1 save.sav' (4.903s) [04.12.19 17:17:02.352] * phase time: 4902 ms [04.12.19 17:17:02.429] * phase cmem: 970108 K [04.12.19 17:17:02.429] Connecting... [04.12.19 17:17:02.457] MaxPlayers = 32 [04.12.19 17:17:02.472] * phase time: 119 ms [04.12.19 17:17:02.546] * phase cmem: 989005 K [04.12.19 17:17:02.546] Connecting to... [04.12.19 17:17:02.546] Player not found. New player created. [04.12.19 17:17:02.546] * client : connection accepted - <> [04.12.19 17:17:02.547] * phase time: 75 ms [04.12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olodkav Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @kanon1022, ty mnie nie rozumiesz. Dać bezpośredni link do spawnera? Вы меня не понимаете? Дайте прямую ссылку на спавнер? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.