Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

18 minut temu, koboldzisko napisał:

Rebjata czy będziecie mi w stanie powiedzieć, czy katalogi script i config, które wziąłem ze strony AMK - rozpakowane, będą współpracować z polskim tłumaczeniem ? bo już mam ochotę z tym walczyć, dziś wieczorem porobię kopie wszystkiego i będę testował, czy uda mi się podmienić katalogi scripts i config

 

Jak brałeś stąd:https://www.amk-team.ru/forum/topic/13904-kovyrjaemsja-v-fajlah-op-21/ to będzie OK.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że post pod postem, ale chcę rozruszać temat - 

Panowie macie może, albo wiecie gdzie jest lista zadań czasowych ? Bo mi potrzebne IMI UZI na wczoraj, a się mi zdaje że ktoś mi je oferował, tylko nie wiem kto - latałem wczoraj cały wieczór od jednego do drugiego i nie znalazłem...

jak tak dalej pójdzie, to trzeba będzie wrzucić skrypt na zatrzymanie czasówek...

 

edyta:

 

znalazłem, jak ktoś potrzebuje to tu:

 

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1709165432

znalazłem też na legowisku stalkerów ale tam linki wygasły

Edytowane przez koboldzisko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, dave23 napisał:

Czarnomor

kto to gdzie to - nie kojarzę, żeby komuś dawać antyzombin, może jestem jeszcze za bardzo na początku... wczoraj dopiero skończyłem podstawkę, w 49 dniu w zonie... ale parę zadań zrobiłem i tego nie widziałem - przynajmniej nie kojarzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam sprawdzoną metodę na upierdliwe schowki - z reguły 2 schowek na danym terenie jest upierdliwy, pierwszy można przeżyć... moją metodą jest twardy sejw przed wzięciem pierwszego schowka... jak mi lokalizacja drugiego nie odpowiada, to load...

 

co do auta to ten plecak w bagażniku przy przejściu na wysypisko? jak tak, to po prostu celuj myszką z przysiadu w krawędź między blachami auta... z różnych kątów... tak się mi udało :P - tylko w OP 2.0... w 2.1 miałem go na transformatorze

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam mody, w których jest sporo do roboty, masa zadań, i świetnie mi się gra w OP. No, może czasem aż za dużo tych zadań… xD Dlatego właśnie mam parę pytań.

1. Zadaniami z bioradarem, snajperem mam się na razie nie przejmować, tylko „same przyjdą” w miarę wypełniania innych scenariuszy tak?

2. Zadanie z chipami - mam sobie je po prostu kolekcjonować za zadania? Wyczytałam z poradnika że chyba 20 ich dostajemy, to jak już nazbieram te 20 to „samo się” zrobi czy trzeba to będzie jakoś popchnąć?

3. Ile będzie jeszcze zadań od Woronina na dokumenty? Jestem teraz na Jantarze. Już mi się powoli nudzi zbieranie papierków… i tak dobrze, że helikoptery nie latają pod ziemią, w laboratoriach xD

4. Dostałam już przejście do czerwonego lasu, zadania porobione, teraz w starej wsi jestem. Mogę się przespacerować w międzyczasie do Limańska pozbierać schowki czy mam czekać aż mnie tam zaprowadzi fabuła?

5. Jak zrobić zdjęcie elektrowni? W zadaniu na powtórzenie zdjęcia. Obejrzałam filmik u top secret i staję tam gdzie on pokazuje, wszystko dobrze robię a zadanie się nie zalicza. Robię zdjęcia w dzień, w słoneczną pogodę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia z OP 2.0

1. Bioradar to daleeeko w przyszłości, fenrir dopiero na zatonie - więc jak nie masz zatonu, to wszystko przed Tobą.

2. Trzeba je zbierać skrupulatnie, i w pewnym momencie dostaniesz namiary na maszynkę do czipów - była bodajże w drugim tunelu w limańsku - ale mogę się mylić - to było w 2018r. jak grałem

3. Nie wiem :D one się kiedyś kończą - jest ich 6 czy 7.

4. Do limańska masz iść za doktorem z zadania od Kota - ja już je mam więc Tobie na pewno też mówił, żeby znaleźć Czarnego Doktora - więc raczej możesz iść - fabuła cię sama pcha.

5. Tu akurat nie poradzę, sam się z tym męczyłem dwa dni temu, po 15 minutach i 10 zgonach od szyłki - zanim ją rozwaliłem, zrezygnowałem, przyjdę tam w weekend i będę robił do upadłego...

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Same, generalnie wszystkie takie zadania będziesz miał po ukończeniu fabuły CC dostępne z racji lokalizacji okrytych.

4. Generalnie było ostrzeżenie aby pierwszy raz do Limańska wchodzić od dołu od czerwonego lasu a nie od góry ze wsi. Bo ta druga metoda powodowała wyloty.

3. Ustaw się w tym miejscu które masz w poradniku i pstryknij jak zrobisz to dobrze to wyskoczy Ci komunikat :)

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałam odpowiedzi do tematu już po. Wlazłam do Limańska od d.. strony, to znaczy od Starej Wsi i wylotów nie miałam, jakimś cudem xD Ale fakt, fabuła jest ułożona na wejście od Czerwonego Lasu. 

Papierki dla Woronina kończą się na Armejskich Składach - na przyszłość, może ktoś będzie jeszcze szukał. (Ja tak często szukam na tym forum.)

Zadanie ze zdjęciem CEA zostawiłam, bo na razie nie chce mi się w to bawić xD Ale też napiszę jak uda mi się to rozwiązać. Za to mam inne fotograficzne zadanie, od Fotografa. Czekam tylko na emisję na Jantarze, bo jak na złość nie chce być. 

No i dostałam emisję, ale… na Generatorach xD Podczas wykonywania zadania na wyłączenie anten czekam na Bosmana aż wyłączy drugą. A tu ups. Wczytałam zapis i lezę drugi raz i znowu emisja, one są oskryptowane czy losowe? Chyba wczytam trzeci raz i zanim zacznę to zadanie przekimam się jakiś czas..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się doigrałam xD Chyba mam popsute save'y? Przynajmniej tak to wygląda. Wszystkie save tak wyglądają, przy próbie wczytania wylot. Fatal errora brak, załączam log i screena. Wstawiam cały, bo nie wiem co z tego jest ważne. Jak zgrzeszyłam - powiedzcie, poprawię się :P Wcześniej wszystko śmigało stabilnie, okazjonalne wyloty raczej z winy sprzętu niż moda.

Spoiler
* Detected CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i3-5005U CPU @ 2.00GHz, F6/M61/S4 Counts: 4
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSE4.1, SSE4.2

Initializing File System...
using fs-ltx c:\users\maritt\documents\op-2.1\fsgame.ltx
CLocatorAPI::_initialize, FS: 78810 files cached, 19853Kb memory used.
Init FileSystem 2.098908 sec
[27.11.21 00:02:35.290] 'xrCore' build 7445, Jun 25 2019
[27.11.21 00:02:35.290] OP 2.1 Engine ver 1.0f patch ver 0.7.3
[27.11.21 00:02:35.290] 
[27.11.21 00:02:35.694] - Found HUDs [ advancer asket asket_v2 cop cop_v2 cop_v3 default heroin_zero heroin_zero_v2 modern neoclassic oracle_new overhaul overhaul_2 overhaul_light pda serafim stalker_shoc ]
[27.11.21 00:02:35.695] Initializing Engine...
[27.11.21 00:02:35.698] - Create user-defined param [ amk_option_hud amk_option_mus amk_option_treasure autochange_difficulty autograb_body autosave_enable
[27.11.21 00:02:35.698]  buy_item death_counter dynamic_bioradar ext_animations fast_respawn horror_time_enable invalid_objects new_sms pause_on_load pause_on_load_call_sound
[27.11.21 00:02:35.698]  respawn_type transparent_treasure user_name ]
[27.11.21 00:02:35.698] Loading  config for renderer 
[27.11.21 00:02:35.698] Executing config-script "user.ltx"...
[27.11.21 00:02:35.698] [c:\users\maritt\documents\op-2.1\userdata\user.ltx] successfully loaded.
[27.11.21 00:02:35.698] Starting INPUT device...
[27.11.21 00:02:35.722] Loading DLL: xrRender_R1.dll
[27.11.21 00:02:35.725] Loading DLL: xrGame.dll
[27.11.21 00:02:35.735] 'xrGame' build Jun 25 2019 12:48:47
[27.11.21 00:02:35.778] * [win32]: free[4019760 K], reserved[61368 K], committed[113112 K]
[27.11.21 00:02:35.778] * [ D3D ]: textures[0 K]
[27.11.21 00:02:35.778] * [x-ray]: crt heap[32905 K], process heap[32905 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
[27.11.21 00:02:35.778] * [x-ray]: economy: strings[count: 37202, lengths: 1019 K, overhead: 1162 K, saved: 14706 K]
[27.11.21 00:02:35.778] * [x-ray]: economy: smem[count: 0, lengths: 0 K, overhead: 0 K, saved: 0 K]
[27.11.21 00:02:35.778] Executing config-script "c:\users\maritt\documents\op-2.1\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[27.11.21 00:02:35.780] [c:\users\maritt\documents\op-2.1\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[27.11.21 00:02:35.780] Executing config-script "user.ltx"...
[27.11.21 00:02:35.780] Executing config-script "c:\users\maritt\documents\op-2.1\gamedata\config\rspec_minimum.ltx"...
[27.11.21 00:02:35.780] [c:\users\maritt\documents\op-2.1\gamedata\config\rspec_minimum.ltx] successfully loaded.
[27.11.21 00:02:35.780] Executing config-script "c:\users\maritt\documents\op-2.1\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[27.11.21 00:02:35.781] [c:\users\maritt\documents\op-2.1\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[27.11.21 00:02:35.781] - Maximum allowed affinity mask: 0xF, current: 0xE
[27.11.21 00:02:35.781] [c:\users\maritt\documents\op-2.1\userdata\user.ltx] successfully loaded.
[27.11.21 00:02:35.781] SOUND: OpenAL: enumerate devices...
[27.11.21 00:02:35.781] SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
[27.11.21 00:02:35.781] devices OpenAL Soft
[27.11.21 00:02:35.781] SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is OpenAL Soft
[27.11.21 00:02:35.905] SOUND: OpenAL: All available devices:
[27.11.21 00:02:35.905] 1. OpenAL Soft, Spec Version 1.1 (default)
[27.11.21 00:02:35.905] SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is OpenAL Soft 1.1
[27.11.21 00:02:35.941] SOUND: OpenAL: Required device: OpenAL Soft. Created device: OpenAL Soft.
[27.11.21 00:02:35.953] * sound: EAX 2.0 extension: absent
[27.11.21 00:02:35.953] * sound: EAX 2.0 deferred: absent
[27.11.21 00:02:35.953] * sound : cache: 49155 kb, 5707 lines, 8820 bpl
[27.11.21 00:02:35.973] Starting RENDER device...
[27.11.21 00:02:35.993] * GPU [vendor:8086]-[device:1616]: Intel(R) HD Graphics 5500
[27.11.21 00:02:35.993] * GPU driver: 20.19.15.5107
[27.11.21 00:02:36.146] * CREATE: DeviceREF: 1
[27.11.21 00:02:36.146] *     Texture memory: 2113 M
[27.11.21 00:02:36.146] *          DDI-level: 9.0
[27.11.21 00:02:36.157] * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
[27.11.21 00:02:36.157] * GPU vertex cache: recognized, 32
[27.11.21 00:02:36.157] * DVB created: 4096K
[27.11.21 00:02:36.157] * DIB created: 512K
[27.11.21 00:02:36.331] load time LTX=139 ms
[27.11.21 00:02:36.347] count of .thm files=3228
[27.11.21 00:02:36.447] load time THM=115 ms
[27.11.21 00:02:36.447] * distortion: used, dev(30),need(14)
[27.11.21 00:02:36.447] * SSample: 1366x768
[27.11.21 00:02:36.465] * SSample: enabled
[27.11.21 00:02:36.715] - r__tf_aniso 1
[27.11.21 00:02:36.715] - r1_tf_mipbias 0.
[27.11.21 00:02:36.733] Script debugger succesfully restarted.
[27.11.21 00:02:40.195] - Gamedata version: [Wersja 2.1 final p.8k.2]
[27.11.21 00:02:40.346] Starting engine...
[27.11.21 00:02:40.461] GMLib loaded at 114 msec
[27.11.21 00:02:41.305] Game_Globals loaded at 843 msec
[27.11.21 00:02:41.527] App_Start loaded at 221 msec
[27.11.21 00:02:41.545] ui_core loaded at 18 msec
[27.11.21 00:02:41.606] Loading DLL: xrGameSpy.dll
[27.11.21 00:02:41.784] Main_Menu loaded at 239 msec
[27.11.21 00:02:54.688] Input:  1
[27.11.21 00:02:54.701] Destroying Direct3D...
[27.11.21 00:02:54.741] * RM_Dump: textures  : 0
[27.11.21 00:02:54.741] * RM_Dump: textures  : 0 K
[27.11.21 00:02:54.741] * RM_Dump: rtargets  : 0
[27.11.21 00:02:54.741] * RM_Dump: rtargetsc : 0
[27.11.21 00:02:54.742] * RM_Dump: vs        : 0
[27.11.21 00:02:54.742] * RM_Dump: ps        : 0
[27.11.21 00:02:54.742] * RM_Dump: dcl       : 0
[27.11.21 00:02:54.742] * RM_Dump: states    : 0
[27.11.21 00:02:54.742] * RM_Dump: tex_list  : 0
[27.11.21 00:02:54.742] * RM_Dump: matrices  : 0
[27.11.21 00:02:54.742] * RM_Dump: lst_constants: 0
[27.11.21 00:02:54.742] * RM_Dump: v_passes  : 0
[27.11.21 00:02:54.742] * RM_Dump: v_elements: 0
[27.11.21 00:02:54.742] * RM_Dump: v_shaders : 0
[27.11.21 00:02:54.742] refCount:pBaseZB 1
[27.11.21 00:02:54.742] refCount:pBaseRT 1
[27.11.21 00:02:54.742] DeviceREF: 1

 

 

ss_maritt_11-27-21_00-00-53_(mainmenu).jpg

Edytowane przez puszystekotki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Zorann napisał:

Hej,

Ktoś wie, o co chodzi z "Rozpakowane foldery Config i Scripts"? Linki zdaje się nie żyją już.

A co ze spolszczonym spawnerem - cokolwiek to jest? Wspomina o wersji 7.3 - czy to nieistotne dla wersji 8.2?

Ano. Ja wiem .  A o co chodzi z  o co chodzi z "Rozpakowa......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo waść dowcipny, ale wygląda na to, że chyba nie wiesz :)

Odnoszę się do pierwszego posta - w plikach do pobrania jest właśnie dział "Rozpakowane foldery Config i Script". Jak pisałem - linki nie żyją, a ja nie wiem czy te pliki są ważne czy nie?

Zapytałem też o spawnera ale w międzyczasie doczytałem gdzieś że to do cheatowania, więc to akurat mnie już nie interesuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie posiadam daru prekognicji  @Zorann  , i nie wyłapałem  Twojego "skrótu myślowego".  A rozpakowane pliki to...... rozpakowane pliki .db  zawierające kompletne katalogi config i scripts , służące m.innymi do lekkiego cheatowania , np -podnoszenia statów czy to swoich , czy broni lub ammo. 

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam... Czy ktoś wie może gdzie szukać niejakiego obywatela Pazura ??? Ów obywatel udał się podobno do Monolitu, chcąc wstąpić w jego świątobliwe szeregi... Byłem w Sarkofagu, przy Monolicie, byłem w grocie w której urzęduje Monolit, pod wodzą niejakiego obywatela znanego jako Cień Monolitu - i żadnego Pazura ANI WIDU - ANI SŁYCHU - ANI TU - ANI TAM... Pytając o niego Sacharowa na Jantarze, otrzymałem sms-a od Akilla, który chce się spotkać w "STARYM MIEJSCU" (chyba w związku właśnie z Pazurem), ale GDZIE jest to "STARE MIEJSCE" ??? Przetrzepałem wszystkie sejwy od pierwszego spotkania z Akillem i NIC... Jego samego spotkałem właśnie tam, gdzie sterczy do dziś jak przyklejony, ale tutaj nie chce gadać o żadnych pazurach... Nie udało mi się znaleźć żadnej informacji na temat żadnego "STAREGO MIEJSCA" w żadnych poradnikach. Poradnik dotyczący tajemniczych czipów - czego kontynuacją jest właśnie poszukiwanie Pazura - kończy się na listach zamówień... Będę wdzięczny za jakąś podpowiedź... Pozdrowionka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.