Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

No tak, już kojarzę.

1 minutę temu, Zwinny napisał:

włączył się dialog że przybywam od sacharowa w sprawie przyrządu, musiał mnie dawno wysyłać bo też nie pamiętam 

To jest właśnie OP:D Ogrom zadań i jeszcze więcej dialogów. Byle jaką rozmowę przeoczysz lub zapomnisz a potem cuda, dziwy, skąd to się wzięło.:happy:

No to powodzenia:brandy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Ignachinio napisał:

ja już pół zeszytu mam zapisane różnymi uwagami :D co by z magazynu eee to znaczy baru gdzie mam centralne schowki nie łazić po 300 razy w każdą stronę :D

Dobry jesteś:D Ja grając w tego moda ani razu kartki i długopisu nie użyłem... Wszystko w głowie mam. I poniekąd stąd też problemy bo wszystkiego się nie spamięta:happy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie przy rozdziale zadań na te główne i kwestowe i zamiast lokacjami podział na postacie ;) Trudno to potem spamiętać.

 

Panowie zadanie na miotacz ognia mi wisi, do jakich anomalii wrzucić te rubinowe cuda aby zadanie się zaliczyło?

Edytowane przez Ignachinio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gh0sTp Antyczit w OP2.1, tak jak nazwa wskazuje, ma uniemożliwiać czitowanie. Czyli że jak go masz w modzie, to żadne usprawnienia które do niego dodasz na własną rękę nie bedą działać. A jak go z moda usuniesz by wgrać czity, to w nagrodę za cziterkę dostaniesz napis Developer Mode. 

Co do problemów to nie wiem, ja mam kilka usprawnień + mam spawner i żadnych problemów nigdy nie miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wariat usunąłem blokadę, to cała sekcja recept w pda/ nazwy ścieżek są pisane razem z  "_" 

Nie mogę używać spawnera w całości, bo połowa przedmiotów powoduje wyloty, zadania na "rubinowe" artefakty stoją w miejscu, bo próba ich wyekwipowania/sprzedaży/ przejścia z nimi na inną lokację czy nawet usunięcia  = wylot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Zwinny napisał:

Zaraz przy wyjściu z zakładu na bagna jest tunel po prawej zakryty krzakami i tam siedzą, zagadując do niego włączył się dialog że przybywam od sacharowa w sprawie przyrządu, musiał mnie dawno wysyłać bo też nie pamiętam 

Masz na myśli tunel za zerwanym mostem. No to jestem w d.... Ich tam nie ma, a mam się spotkać z Duchem na cea-1. Recepty nie będzie ma ktoś nazwę „skalp kontrolera” by zrespić do zamówienia dla Jakuta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gh0sTp - bez wzgledu na to czy grałem na   czystej wersji Op2.1 czy na "zmodowanej" - wyloty z powodu alife były jedną z przyczyn odpuszczenia tej wersji Solianki. Dwukrotnie instalowałem Op-ka - raz z torrenta , a raz z innej instancji myśląc że byc może coś mi się nie doczytało/.ściągnęło.  Niestety skutek był ten sam. Próba poszukania odpowiedzi/rozwiązania  na rosyjskich stronach nic nie dała mimo spotkania postów z takim samym problemem . Ergo - widocznie jednak tak super dopracowana we wszystkich szczegółach to ta mutacja Soli jednak nie jest.

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Gh0sTp napisał:

bo połowa przedmiotów powoduje wyloty, zadania na "rubinowe" artefakty stoją w miejscu, bo próba ich wyekwipowania/sprzedaży/ przejścia z nimi na inną lokację czy nawet usunięcia  = wylot.

A grasz na starszym patchu? Ja na 8.2 miałem już Rubinową Bateryjkę i jeszcze coś i chodziłem bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, suchyyy1 napisał:

Masz na myśli tunel za zerwanym mostem. No to jestem w d.... Ich tam nie ma, a mam się spotkać z Duchem na cea-1. Recepty nie będzie ma ktoś nazwę „skalp kontrolera” by zrespić do zamówienia dla Jakuta.

Najpierw porozmawiaj z Sacharowem - oczywiście po zdobyciu teleportera i dwóch prototypów ze schowków Kostii.

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Gh0sTp napisał:

@tom3kb 8.2 był instalowany + wyłączenie antyczita pod wersje 8.2 i tam problemy, mod nie pokazuje wersji

To coś się namieszało.

Ja już kiedyś pisałem, że prewencyjnie zszedłem z ustawieniami na niskie i wylotów nie mam, no w sumie od czasu jak w niego gram z 5 crashy mi się trafiło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.