Skocz do zawartości

Через периметр к мечте: Пролог (Za perymetr do marzeń: Prolog)


Rekomendowane odpowiedzi

ui-splash3.png

Tytuł oryginalny: Через периметр к мечте: Пролог
Platforma: Cień Czarnobyla (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 31.08.2023 r., 23.08.2024 r. (najnowsza wersja)
Autor: incognitomonkey
Śr. długość rozgrywki: ok 3 godzin


OPIS:

Spoiler

Za perymetr do marzeń: Prolog to krótka modyfikacja fabularna bazująca na platformie Cienia Czarnobyla i wykorzystująca zmodyfikowany silnik OGSR - całość historii rozgrywa się na zmienionym Kordonie. Projekt oferuje także zmiany graficzne, nową paczkę broni i voice-over.


Cechy moda:

  • nowa fabuła,
  • zmiany graficzne,
  • licznie zmiany na Kordonie, 
  • voice-over.

Od autora:

Spoiler

Dawno temu, w 2016 roku, zrealizowaliśmy niniejszy projekt. Był to projekt ambitny, który z wielu powodów nie mógł zostać ukończony. Brakowało nam wiedzy i specjalistów, ale plany były imponujące.

W tym czasie została wydana niedokończona wersja, w której znalazły się dwie lokacje - Kordon, wątpliwej jakości oraz buildowskie Wysypisko, na którym nie było zadań. Kordon pod względem questów również nie został ukończony.

I tak w zeszłym roku natknąłem się na konkurs, zdecydowałem, że ten mod można potraktować jako bazę. W latach 2018-2019 już myślałem o próbie dokończenia go. Wymieniłem florę na Kordonie, usunąłem trochę bzdur i tyle. Biorąc Kordon za podstawę, udało mi się zakończyć prace w ciągu miesiąca.
I oto przez cały rok przeprowadziłem dużą aktualizację. Obejmowała ona globalną rewizję na wszystkich frontach, poprawę grafiki, dokonanie dalszych zmian na Kordonie, przetłumaczenie moda na dwa języki i tak dalej, i tak dalej.

Co z tego wyszło - oceńcie sami, a ja mam przyjemność wam go zaprezentować


Podziękowania: 

Spoiler

Przede wszystkim dziękuję tym, którzy są wymienieni w napisach końcowych. Bez was ów premiera nie miałoby miejsca. Tutaj wymienię kilka osób z opisami, ponieważ w napisach końcowych wyjaśnienia nie wyglądają zbyt najlepiej.

  • Слесарь 6 разряда:
    Dziękuję za odpowiedź w sprawie zebrania ekipy do podłożenia głosów postaciom w rosyjskiej wersji.
     
  • xrSimpodin:
    Za świetny silnik i osobiste zmiany w nim. 
     
  • Proche:
    Za wiele godzin spędzonych przy testach Kordonu. 
     
  • justrainy:
    Za modele domów. 
     
  • Podziękowania również dla autorów projektów, których zasoby zostały wykorzystane:
    OGSR, CGIM 2, Gunslinger WP, Absolute Nature.

 

PORADY:

Spoiler

Wskazówki dot. rozgrywki: 

  • Nie należy zabijać bandytów na ATP. 

GALERIA:

Spoiler

3.png  2.png

ss-admin-08-17-24-20-50-39-lv01-escape.png  ss-admin-08-17-24-15-13-22-lv01-escape.png

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry (tzw. repack). Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać.


2. Należy pobrać zawartość archiwum, uruchomić plik .exe, wybrać żądany język i zainstalować modyfikację.
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Źródło: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

1.jpg

Trochę czytając, trochę się domyślając i trochę na czuja udało mi się przejść całego moda w języku ukraińskim. Modyfikacja "Przez perymetr ku marzeniom" to całkiem zgrabna fabuła z zaskakującymi momentami, miła dla oka grafika i dobra paczka broni. Przemierzając Kordon razem z Gonczarem i Wowanem nie nudziłem się ani chwilę, tak że z czystym sumieniem mogę polecić ich przygody.

Parę fotek z mojej gry:

Spoiler

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Instalacja na polską platformę:

Spoiler

1. Stalker CCz 1.0006.
2. Zmiana nazwy folderu bin naszej gry.
3. Kopia gamedaty modyfikacji i bin_x64 do głównego katalogu gry.
4. Kopia plików z paczki.7z do gamedaty moda ze zgodą na zamianę.
5. Robimy skrót pliku xrEngine, którym będziemy odpalać grę (jest w folderze bin_x64).
6. Można grać.


Przy pierwszym odpaleniu miałem wylot z logiem:

Spoiler
[error]Expression    : ExitFromWinMain
[error]Function      : xrDebug::_initialize::<lambda_624a33c9e0d8fd504b41174d2da7eba3>::operator ()
[error]File          : D:\a\OGSR-Engine\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 541
[error]Description   : Unexpected application exit! 

Przy drugiej próbie uruchomienia obyło się bez wylotu i już do końca gry nie miałem żadnych problemów natury technicznej.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Pojawiły się informacje o kontynuacji prac nad modem. 

tKabBSpoddc.jpg

Autor dopracował lokację, dodał przewodników, wypełnił wnętrza budynków nowymi obiektami oraz poprawił dialogi. W najbliższej przyszłości planuje przeprowadzić ostateczne testy i udostępnić modyfikację. Wstępnie ma to nastąpić przed końcem tego roku.

iXsG5EPCrDE.jpg  9It1WLr6Ouc.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Krótki raport z postępu prac. 

YA2PD9Lfdro.jpg

Modder wprowadził pewne zmiany na Kordonie, zastąpił statyczny render i dokonuje ostatnie poprawki w silniku. Następnie mod przejdzie ostateczne testy, a premiera jego nowej wersji może nastąpić na dniach. 

Spoiler

yoTjzEryiXM.jpg  rI-eamGitFs.jpg  0dBuRYsNOLU.jpg

sXx4a-5cdQY.jpg  ZMTx9xnFegs.jpg  7slYJSKa5a8.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

s1LzZgW8bF0.jpg

Od czasu publikacji ostatniego raportu autorom udało się dopracować silnik na swoje potrzeby i wprowadzić wiele drobnych zmian. Uporządkowano również większość dostępnych źródeł oryginalnego Cienia Czarnobyla, co pozwoli na udostępnienie moda w formie samodzielnej gry. W tej chwili pozostaje przeprowadzić ostateczne prace nad poprawieniem Kordonu.

s1LzZgW8bF0.jpg  mc0xYsYSZMA.jpg

Modderzy przewidują, że premiera odbędzie się w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Через периметр к мечте: Пролог (Za perymetr do marzeń: Prolog)

rxPS3lj-vao.jpg

Kilka screenów, na których możemy zobaczyć zmiany na Kordonie.

Modder urozmaicił lokację o nowe modele drzew, a tory kolejowe zostaną "wzbogacone" o dodatkowe elementy. Zrzuty zostały wykonane na statycznym renderowaniu. Premiera jest planowana w ciągu najbliższych 1,5-2 miesięcy.

Spoiler

7qL87eaq9Uc.jpg  CG-6XTMD0Vo.jpg

Źródło - KLIK

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Opublikowany został niewielki raport z postępu prac. 

R9FZ9dAo1G8.jpg

Autor wprowadził ostatnie poprawki do silnika i prace nad nim można już uznać za całkowicie zakończone. Pojawiły się równie nowe zmiany na Kordonie, a teraz trwają dalsze poprawki związane z nieprawidłowym nakładaniem tekstur na obiekty. Wkrótce należy spodziewać się zamkniętych beta testów i późniejszej premiery.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

sb80TOBB6uk.jpg

Spoiler

AWOu3XJK4-w.jpg

5ef2QCcWeJc.jpg  CiaMZKVvx_U.jpg

Kilka zrzutów z zamkniętych testów.

Autor poinformował, że znaleziono i naprawiono wiele błędów. Ponadto mod został przeniesiony do najnowszej wersji silnika OGSR.

Przed premierą nowej wersji pozostało opracować nowy render z oświetleniem statycznym, żeby gracze posiadający słabszy sprzęt mogli zagrać w moda. Niewykluczone, że pojawi się także kilka nowych zadań.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

1.png

Tak, dwa dni temu odbyła się premiera nowej wersji. Znów Kordon, ale wygląda ciekawie. Szkoda, że modzik jest krótki. Hug go ogrywa, więc gdyby ktoś chciał zobaczyć na YT - KLIK

Warto dodać, że autor moda - incognitomonkey - wydał takie projekty jak Historia Dzika, Pieśń żelaznych choinekPunkt bez powrotu i Ślepa droga. Dwa pierwsze zostały przetłumaczone. 

Zaktualizowałem wstawkę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się pewna nowość w silniku OGSR i podobno można ją sprawdzić w tym modzie. Otóż wprowadzono obsługę Nvidia DLSS i AMD FSR.

Jak informują modderzy, antyaliasing wykorzystujący DLSS zapewnia lepszą jakość obrazu przy mniejszej utracie wydajności w porównaniu ze standardową metodą antyaliasingu MSAA.

Krótki filmik z demonstracją pojawił się również w serwisie VK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.