Agrael Opublikowano 5 Września 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2023 Tytuł oryginalny: Через периметр к мечте: Пролог Platforma: Cień Czarnobyla (repack - wersja samodzielna) Data premiery: 31.08.2023 r., 23.08.2024 r. (najnowsza wersja) Autor: incognitomonkey Śr. długość rozgrywki: ok 3 godzin OPIS: Spoiler Za perymetr do marzeń: Prolog to krótka modyfikacja fabularna bazująca na platformie Cienia Czarnobyla i wykorzystująca zmodyfikowany silnik OGSR - całość historii rozgrywa się na zmienionym Kordonie. Projekt oferuje także zmiany graficzne, nową paczkę broni i voice-over. Cechy moda: nowa fabuła, zmiany graficzne, licznie zmiany na Kordonie, voice-over. Od autora: Spoiler Dawno temu, w 2016 roku, zrealizowaliśmy niniejszy projekt. Był to projekt ambitny, który z wielu powodów nie mógł zostać ukończony. Brakowało nam wiedzy i specjalistów, ale plany były imponujące. W tym czasie została wydana niedokończona wersja, w której znalazły się dwie lokacje - Kordon, wątpliwej jakości oraz buildowskie Wysypisko, na którym nie było zadań. Kordon pod względem questów również nie został ukończony. I tak w zeszłym roku natknąłem się na konkurs, zdecydowałem, że ten mod można potraktować jako bazę. W latach 2018-2019 już myślałem o próbie dokończenia go. Wymieniłem florę na Kordonie, usunąłem trochę bzdur i tyle. Biorąc Kordon za podstawę, udało mi się zakończyć prace w ciągu miesiąca. I oto przez cały rok przeprowadziłem dużą aktualizację. Obejmowała ona globalną rewizję na wszystkich frontach, poprawę grafiki, dokonanie dalszych zmian na Kordonie, przetłumaczenie moda na dwa języki i tak dalej, i tak dalej. Co z tego wyszło - oceńcie sami, a ja mam przyjemność wam go zaprezentować Podziękowania: Spoiler Przede wszystkim dziękuję tym, którzy są wymienieni w napisach końcowych. Bez was ów premiera nie miałoby miejsca. Tutaj wymienię kilka osób z opisami, ponieważ w napisach końcowych wyjaśnienia nie wyglądają zbyt najlepiej. Слесарь 6 разряда: Dziękuję za odpowiedź w sprawie zebrania ekipy do podłożenia głosów postaciom w rosyjskiej wersji. xrSimpodin: Za świetny silnik i osobiste zmiany w nim. Proche: Za wiele godzin spędzonych przy testach Kordonu. justrainy: Za modele domów. Podziękowania również dla autorów projektów, których zasoby zostały wykorzystane: OGSR, CGIM 2, Gunslinger WP, Absolute Nature. PORADY: Spoiler Wskazówki dot. rozgrywki: Nie należy zabijać bandytów na ATP. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry (tzw. repack). Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać. 2. Należy pobrać zawartość archiwum, uruchomić plik .exe, wybrać żądany język i zainstalować modyfikację. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Google Drive - [KLIK] MEGA - [KLIK] Torrent - [KLIK] Źródło: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 2 Października 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 Trochę czytając, trochę się domyślając i trochę na czuja udało mi się przejść całego moda w języku ukraińskim. Modyfikacja "Przez perymetr ku marzeniom" to całkiem zgrabna fabuła z zaskakującymi momentami, miła dla oka grafika i dobra paczka broni. Przemierzając Kordon razem z Gonczarem i Wowanem nie nudziłem się ani chwilę, tak że z czystym sumieniem mogę polecić ich przygody. Parę fotek z mojej gry: Spoiler Instalacja na polską platformę: Spoiler 1. Stalker CCz 1.0006. 2. Zmiana nazwy folderu bin naszej gry. 3. Kopia gamedaty modyfikacji i bin_x64 do głównego katalogu gry. 4. Kopia plików z paczki.7z do gamedaty moda ze zgodą na zamianę. 5. Robimy skrót pliku xrEngine, którym będziemy odpalać grę (jest w folderze bin_x64). 6. Można grać. Przy pierwszym odpaleniu miałem wylot z logiem: Spoiler [error]Expression : ExitFromWinMain [error]Function : xrDebug::_initialize::<lambda_624a33c9e0d8fd504b41174d2da7eba3>::operator () [error]File : D:\a\OGSR-Engine\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp [error]Line : 541 [error]Description : Unexpected application exit! Przy drugiej próbie uruchomienia obyło się bez wylotu i już do końca gry nie miałem żadnych problemów natury technicznej. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 25 Listopada 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2023 Pojawiły się informacje o kontynuacji prac nad modem. Autor dopracował lokację, dodał przewodników, wypełnił wnętrza budynków nowymi obiektami oraz poprawił dialogi. W najbliższej przyszłości planuje przeprowadzić ostateczne testy i udostępnić modyfikację. Wstępnie ma to nastąpić przed końcem tego roku. Źródło: [KLIK] 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 15 Grudnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2023 Krótki raport z postępu prac. Modder wprowadził pewne zmiany na Kordonie, zastąpił statyczny render i dokonuje ostatnie poprawki w silniku. Następnie mod przejdzie ostateczne testy, a premiera jego nowej wersji może nastąpić na dniach. Spoiler Źródło: [KLIK] 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 20 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego Od czasu publikacji ostatniego raportu autorom udało się dopracować silnik na swoje potrzeby i wprowadzić wiele drobnych zmian. Uporządkowano również większość dostępnych źródeł oryginalnego Cienia Czarnobyla, co pozwoli na udostępnienie moda w formie samodzielnej gry. W tej chwili pozostaje przeprowadzić ostateczne prace nad poprawieniem Kordonu. Modderzy przewidują, że premiera odbędzie się w ciągu najbliższych dwóch miesięcy. Źródło - KLIK 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 5 Marca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca Kilka screenów, na których możemy zobaczyć zmiany na Kordonie. Modder urozmaicił lokację o nowe modele drzew, a tory kolejowe zostaną "wzbogacone" o dodatkowe elementy. Zrzuty zostały wykonane na statycznym renderowaniu. Premiera jest planowana w ciągu najbliższych 1,5-2 miesięcy. Spoiler Źródło - KLIK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 30 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia Opublikowany został niewielki raport z postępu prac. Autor wprowadził ostatnie poprawki do silnika i prace nad nim można już uznać za całkowicie zakończone. Pojawiły się równie nowe zmiany na Kordonie, a teraz trwają dalsze poprawki związane z nieprawidłowym nakładaniem tekstur na obiekty. Wkrótce należy spodziewać się zamkniętych beta testów i późniejszej premiery. Źródło - KLIK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 2 Czerwca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca Przed udostępnieniem moda pozostało jeszcze kilka błędów do naprawienia, opracowanie skryptu i dwóch animacji, a także ostateczne doszlifowanie lokacji. Źródło - KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 3 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca No i dobrze, kroi się fajny mod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 25 Czerwca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca Spoiler Kilka zrzutów z zamkniętych testów. Autor poinformował, że znaleziono i naprawiono wiele błędów. Ponadto mod został przeniesiony do najnowszej wersji silnika OGSR. Przed premierą nowej wersji pozostało opracować nowy render z oświetleniem statycznym, żeby gracze posiadający słabszy sprzęt mogli zagrać w moda. Niewykluczone, że pojawi się także kilka nowych zadań. Źródło - KLIK 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 26 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca I to jest dobra wiadomość, będzie można grać na statycznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 24 Lipca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca Rozpoczęły się ostateczne testy. Spoiler Autor udostępnił kilka nowych zrzutów z Kordonu i wspomniał, że w pracy nad modem pomogły bardziej dogodne buildy różnych lokacji, których wersje niedawno zostały udostępnione. Źródło - KLIK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 23 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia Już jest: https://ap-pro.ru/forums/topic/9551-cherez-perimetr-k-mechte-prolog https://drive.google.com/drive/folders/1-xEp7bM89MsARBN9McVM-SpR5WTygmR5 Początek: Spoiler Ostatni dialog: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 25 Sierpnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia Tak, dwa dni temu odbyła się premiera nowej wersji. Znów Kordon, ale wygląda ciekawie. Szkoda, że modzik jest krótki. Hug go ogrywa, więc gdyby ktoś chciał zobaczyć na YT - KLIK. Warto dodać, że autor moda - incognitomonkey - wydał takie projekty jak Historia Dzika, Pieśń żelaznych choinek, Punkt bez powrotu i Ślepa droga. Dwa pierwsze zostały przetłumaczone. Zaktualizowałem wstawkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 26 Sierpnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia Pojawiła się pewna nowość w silniku OGSR i podobno można ją sprawdzić w tym modzie. Otóż wprowadzono obsługę Nvidia DLSS i AMD FSR. Jak informują modderzy, antyaliasing wykorzystujący DLSS zapewnia lepszą jakość obrazu przy mniejszej utracie wydajności w porównaniu ze standardową metodą antyaliasingu MSAA. Krótki filmik z demonstracją pojawił się również w serwisie VK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 26 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia Za nasypem, za fermą, strumień wodny przeczy prawom fizyki na naszej planecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.