Skocz do zawartości

Łapacz snów [OBT]


Rekomendowane odpowiedzi

Ogółem to też (moim skromnym zdaniem) gratulacje za podejście Vivient Teamu do społeczności bo wydali nową wersję, ale tak jak już wspominałem - nie dali nawet znać co się zmieniło względem poprzedniej wersji, linki do nich usunęli i wszystkie pliki spolszczenia trzeba było na nowo porównywać, żeby wychwycić zmiany, ale na szczęście zmiany były głównie graficzno-gameplay'owe. 

Mam tylko nadzieję, że nie wpłynęły na napisy bo długie godziny spędziłem na dodaniu ich i jak się okaże, że nie działają to się chyba potnę :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldMan Wiem, że nic takiego nie pisałeś tylko o to, że pisałeś:

Cytat

Sprawdzałem ten patch i wszystko jest ok.

Był jeszcze jeden posty (już usunięty) w którym pisałeś, że moje logi nie są jasne, a tam jest czarno na białym.

 

Zresztą to wszystko nie ważne, ważne jest to, że teraz są nowe linki i wszystko działa. 😀😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

faktycznie,tyle gram w różne mody i nie pomyślałem o tym,ale jest następny log,jak chcę wejść w ustawenia wywala taki  o  to log
  FATAL ERROR
[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitTabControl
[error]File          : D:/XRAYENGINE/GitProjects/ixray-vivient/src/xrGame/ui/UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 774
[error]Description   : XML node not found
[error]Argument 0    : video_adv:radio_tab_ao_options
[error]Argument 1    : ui\ui_mm_opt_16.xml
 

odpala normalnie ale jak zmienie ustawienia za jakąś chwile wraca spowrotem do ustawień takie jakie były na początku przed zmiana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wypakowałem se pliki i podmieniłem udźwig i taki błąd:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : no_assert
[error]Function      : CXML_IdToIndex<class CSpecificCharacter>::GetById
[error]File          : D:\XRAYENGINE\GitProjects\ixray-vivient\src\xrServerEntities\xml_str_id_loader.h
[error]Line          : 113
[error]Description   : item not found, id
[error]Arguments     : actor
 

stack trace:
 

Nawet jak nic nie zmieniam i po prostu plik actor.ltx jest w creatures...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

panowie kumpel podrzucił mi tego moda wszystko git zainstalowane ale jak odpalę mod działa zaś kłopot jest z brakiem dostępu do opcji moda wywala w pulpit z takim błędem,spolszczenie plus łatka jest jak trzeba na swoim miejscu bo działa prawidłowo.  OTO LOG Z MODA :---    xray_armag.log    ktoś coś kuma ten klimat a oto zrzut  

Desktop 10-04-2024 09-02-50-184.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@miki19941 Powiedz mi taką rzecz... zabija Cię promieniowanie psi bo wszedłeś na teren fabryki i latasz po nim jak poparzony czy przeszukałeś ciało naukowca leżące na placu obok Kamaza zaraz za wejściem i zebrałeś z jego trupa hełm psioniczny :P? Bo jeśli wbiłeś na teren fabryki i próbujesz najpierw rozstrzelać wszystkich zombifikowanych i mutanty, żeby dopiero potem przeszukiwać trupy to im dłużej się kręcisz po terenie fabryki bez przeszukania tego trupa tym gorzej dla Asystenta i może dlatego giniesz :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ledwo co weszłem za bramę to od razu szybko ubywa hp. A zadnego trupa w okolicy i auta nie widzę. Po prawej stronie mam aktualnie na zapisie tam gdzie się zbierało próbki z tego kwiatka. Podeślij foto gdzie ten koleś dokładnie lezy albo na minimapie. Bo zaraz zabramą jak jest główne wejście na fabrykę to żadnego auta nie ma. Wszędzie polatałem. A o zabijaniu zombi i lataniu wewnątrz to nie ma co. Tylko przekroczę bramę i śmierć

Edytowane przez miki19941
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm już trochę czasu minęło odkąd przechodziłem Łapacza... ale jeśli dobrze pamiętam to najpierw było trzeba zebrać kwiaty i przy zebraniu ostatniego z nich przenosiło nas do Purgatorium, a po powrocie nad Jantar wracaliśmy do bunkra i do profesora, a ten przygotowywał lek dla Smirnowa, ten wyruszał do fabryki i po upływie doby w ciągu której kapitan się nie odzywał Asystent uznał, że rusza w pojedynkę do labu, po czym dostawaliśmy lek od profesora i obstawa bunkra doprowadzała nas pod wejście do fabryki.
No i z tego co ja pamiętam jak grałem to wchodziłem bez problemu na teren fabryki, wybijałem to co nas atakuje na początku, zbierałem hełm z ciała naukowca i potem już do momentu dotarcia do budynku w którym jest zejście do X-16 promieniowanie praktycznie nie zadawało mi większych obrażeń :P 
 

Z tego co też pamiętam no to bez odpowiedniego kombinezonu profesorek odmawia nam wydania leku także jeżeli Ci go wydał to nie wiem... może za wiele czasu spędzasz na wybijaniu zombifikowanych i mutantów? Ja większość nich wybiłem przed wejściem na teren fabryki używając optyki karabinu, ale z tego co też pamiętam to bez problemu byłem w stanie przeszukać wszystkie ciała zombifikowanych i dopiero sobie hełm zbierałem... no chyba, że grasz na najwyższym poziomie trudności to wtedy może trzeba się pospieszyć. Ewentualnie możesz spróbować na pałę wbiec na teren fabryki i od razu do ciała naukowca, żeby hełm zebrać, a dopiero potem wybijać mutki i zombiaki, a przed wbiegnięciem użyć psi-blokera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.