Agrael Opublikowano 20 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja Tytuł oryginalny: Чужой среди чужих: Эпизод III Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 (repack - wersja samodzielna) Data premiery: 20.05.2024 r. Autor: It's boomer Autor spolszczenia: @OldMan Śr. długość rozgrywki: ok. 4 godzin OPIS: Spoiler Trzeci i ostatni epizod serii „Obcy wśród obcych” przedstawi historię stalkera o ksywce Lichy. Jako jedyny ze swojej grupy przeżył w 2021 roku - od tamtego feralnego momentu nie opuszcza Baru "100 Radów" bezsilnie próbując zapić tkwiącą w nim rozpacz. Jednak to nie może trwać wiecznie... W tym samym czasie w Zonie dochodzi do nie mniej znaczących wydarzeń związanych z ugrupowaniem „Architekci”. Wykorzystane materiały: pakiet graficzny CGIM 2, paczka broni STCoP 3.5, kilka modeli z NPC_for_MSG_1, model NPC z modyfikacji True Stalker, dodatkowe materiały z różnych źródeł. Voice-over: Spoiler Its boomer, PugachGO, Raf433, slesar6razriada, Gorbenych. PORADY: Spoiler Wskazówki od autora: Przed rozpoczęciem gry zdecydowanie zalecam zapoznać się z jego poprzednimi częściami w celu jasnego zrozumienia przebiegu wydarzeń. Radzę często zapisywać grę. Mod jest niestabilny - mogą wystąpić "wyloty" bez logów. Na szczęście są one sporadyczne, a po ich pojawieniu się wystarczy ponownie uruchomić modyfikację. Mam przypuszczenia czym jest to spowodowane, jednak w tym przypadku naprawienie błędów nie jest możliwe. Warto zaznaczyć, że pełne przejście modyfikacji zajęło mi ok. 2 godzin i 35 minut (czyli o 5 minut mniej niż w przypadku drugiego epizodu). Ile zajmie to Wam - nie jestem w stanie przewidzieć. Uwaga! Niektóre postacie mogą posługiwać się tzw. „młodzieżowym slangiem”. Jeśli masz do tego negatywne nastawienie, to nie instaluj moda. Dodatkowo pewne momenty w trakcie gry mogą powodować uczucie tzw. „cringe”. Jeśli mimo to zdecydujesz się zagrać - nie mów, że Cię nie ostrzegałem. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry (tzw. repack). Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać. 2. Modyfikację uruchamiamy poprzez launcher.exe, który znajduje się w głównym katalogu gry. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Google Drive - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] Pomoc techniczna: @LisKot Testy spolszczenia: @smox, @Agrael Źródło: 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 20 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja W związku z powyższym dot. młodzieżowego slangu - alik to nie zdrobnienie od Aleksandra tylko kutas (coś jak u nas i u anglosasów rysiek). Janek bez rejestracji: https://disk.yandex.ru/d/AY3Pi6PbnWnfsA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 9 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca Witajcie. Prawem serii ogłaszam rozpoczęcie prac nad spolszczeniem trzeciej i ostatniej (tak zadeklarował autor) części modyfikacji Obcy Wśród Obcych: 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 9 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca @OldMan o fajnie, poprzednie części były całkiem przyjemnymi modzikami. Dobrze też zawsze poznać historię do końca. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 11 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca @OldMan Tak jeszcze mogłyby wyglądać te napisy. Piszę tutaj, bo chcę wiedzieć, czy komukolwiek by one odpowiadały. (Tekst jest tymczasowy, chodzi mi o sam układ napisów) Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 11 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca Moim zdaniem wyglądają bardzo dobrze Jakiego programu używasz do nagrywania ekranu? No i co to za Most na Twoim kanale ? Moim starym sposobem wygląda to tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 11 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 8 godzin temu, OldMan napisał(a): Jakiego programu używasz do nagrywania ekranu? Geforce Experience 8 godzin temu, OldMan napisał(a): No i co to za Most na Twoim kanale ? Z tego moda: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 12 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca Mam takie pytanko Zacząłem pracę nad spolszczeniem tego moda. Kończę spolszczenie dla lokacji Bar i mam przejść na Wysypisko I tak się zacząłem zastawiać... Na Wysypisku jest miejsce, które wszyscy znają, ale ma wiele nazw. To miejsce do którego prowadzą tory i stoją na nich wagony towarowe. Nazwy jakie spotkałem to Hangar, Zajezdnia, DEPO. Jak będzie najbardziej poprawnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 12 Czerwca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca @OldMan Według mnie Zajezdnia lub Hangar. Pewnie dałoby się wymyślić inną, alternatywną nazwę, ale tylko te przychodzą mi obecnie do głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca Ja tam zawsze w modach widzę to jako "Hangar" na Wysypisku, jeszcze nigdzie nie widziałem żeby ktoś używał innej nazwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 13 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca Pytam bo w oryginalnych plikach moda jest określenie DEPO. Czyli zostanie Hangar, jakoś od początku tak kojarzyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 13 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca OldMan - w oryginale jest Depot - termin z przełomu XVIII/XIX w tzw. n.e. - skład/remiza/zajezdnia na wozy drabiniaste i pokrewne - straż pożarna lub pojazdy wojskowe oraz na lokomotywy i wagony kolejowe. Zajezdnia to na w/w wozy oraz tabor miejski - tramwaje a hangary to na maszyny latające - sterowce, samoloty i pokrewne. ! Depot. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 16 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca Prace na spolszczeniem moda trwają, a że jest to najbardziej rozbudowana część serii, to myślę, że ukończone jest około 50% Moim zdaniem jest to najlepsza część serii. Wiecie, że w X-18 hodowano embriony obcych? Ogólnie to w modzie można zobaczyć fajne klimaty: Podsumowując: warto czekać na spolszczenie 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 17 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca @OldMan Te "embriony" to już w Cieniu Czarnobyla tam były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 17 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 23 minuty temu, Szczepan9205 napisał(a): @OldMan Te "embriony" to już w Cieniu Czarnobyla tam były Oj tam oj tam Kojarzyłem, że te inkubatory zawsze były puste... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 18 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Sorry za post po postem, ale... Ważna informacja dotycząca prac na modem jest taka, że: 1. Dialogi i opisy dla wszystkich pięciu lokacji, które są w modzie są już gotowe. Dla Baru w 100%-tach. Dla Wysypiska, Doliny mroku, X-18 i Kodonu trzeba jeszcze popracować nad logiką. 2. Epizod III jest powiązany z wcześniejszymi i podczas zamkniętych testów opracuję łatki (zgodnie ze wskazówkami @LisKot) dla Epizodu I i II. Będą one dostępne jednocześnie z premierą spolszczenia do Epizodu III 3. @LisKot rozwiązał problem, który prześladował mnie podczas prac nad jedynką i dwójką. Chodzi o wyświetlanie napisów na cutscenkach w odpowiedniej chwili. Moim zdaniem napisy są teraz czytelniejsze i co najważniejsze w odpowiednim czasie Dzięki @LisKot 4. A skoro problem z napisami został rozwiązany, to otwiera drogę do opracowania spolszczenia innego moda, o którym myślałem jeszcze przed opracowaniem spolszczeń do serii Jermak. Tylko, że zabiorę się za to po skończeniu Epizodu III z serii przygód Bumera. Podpowiem, że to też jest 3 i ostatnia część pewnej serii... Ciekawe czy ktoś zgadnie? p.s. @Szczepan9205 nie podpowiadaj 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 18 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca @OldMan Już wiem o jaki mod chodzi Kurde fajnie to wygląda - mnie się nigdy moich napisów nie udało tak dopracować, więc chyba będę musiał przyjść do Ciebie na korepetycje Odnośnie tamtego spolszczenia daj znać na PW to coś Ci podeślę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 18 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 4 minuty temu, Szczepan9205 napisał(a): Kurde fajnie to wygląda - mnie się nigdy moich napisów nie udało tak dopracować, więc chyba będę musiał przyjść do Ciebie na korepetycje Korepetycje to nie do mnie tylko do @LisKot. Te napisy to jego pomysł :) Co do tajemniczego kolejnego moda, to widziałem, że się domyślisz, dlatego ciebie uprzedziłem. Chętnie skorzystam, z wszystkiego co masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 21 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca Sorry za post po postem, ale... Stan prac na dzień dzisiejszy jest taki: Spolszczenie Epizodu III jest prawie zakończone. Wszystkie pliki zostały przetłumaczone. Ostatnie napisy dla lokacji Kordon ma dodać @LisKot Do niego już teraz kieruję SPECJALNE podziękowania za pomoc techniczną ! Gdy te napisy się pojawią, ogram moda jeszcze raz (około 5 godzin grania). Wtedy ruszą testy zamknięte. Jeśli nic się nie zmieni, pełne spolszczenie ukaże sią za kilka dni. Moje spostrzeżenia: 1. To jest najlepszy i najbardziej rozbudowany epizod z serii. 2. Autor zastosował ciekawe rozwiązanie, które kojarzy mi się z True Stalker. 3. BARDZO WAŻNE: Jeśli ktoś nie grał w ep. I i ep. II to moim zdaniem warto to zrobić, lub sobie przypomnieć, ponieważ ep. III jest bardzo połączony z epizodem II. 4. Przypominam, że łatki dla Epizodu I i II będą dostępne jednocześnie z premierą spolszczenia do Epizodu III Podsumowując: warto czekać na spolszczenie 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 24 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca No i stało się... Opracowanie spolszczenia do moda dobiegło końca. Za chwilę mod trafi do testerów i rozpoczynają się testy zamknięte więc premiera coraz bliżej p.s. Jeszcze raz Podziękowania dla @LisKot za cierpliwość i opanowanie restriktorów! Dzięki czemu, będziemy mieli napisy wyświetlane w cutscenkach. W oryginale jest po prostu nagranie audio, a restriktory dla mnie, to czarna magia 2 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 25 Czerwca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca Jako że zostałem zaproszony do testów moda, to przeszedłem go jako jeden z pierwszych, a przynajmniej polską wersję. Przyznam, że było warto. Według mnie jest to najlepszy epizod z serii OwO i gołym okiem widać, że autor nabrał więcej doświadczenia w modowaniu. Przede wszystkim plus za niektóre pomysły - np. odnalezienie artefaktu w laboratorium, którego właściwości są... Niespodziewane. Kolejnym elementem był nieoczekiwany podział fabuły na dwóch protagonistów, czyli rodem z True stalkera. Dodatkowo wszystkie części - a już zwłaszcza tę - zaliczyłbym do grona modów humorystycznych. Przecież "zagubione" marakasy to było coś pięknego Widać też, że autor moda lubi serię autorstwa Andriuchy Swiatoja. Zresztą ona została dosyć wysoko oceniona przez wschodnią społeczność. Wydaje mi się, że nie bez powodu. Jak już miałbym się do czegoś doczepić, to zabrakło mi bardziej rozbudowanych zadań na Kordonie. Ciekawe, czy w przyszłości pojawi się IV epizod, ale wydaje mi się, że autor zostawił sobie otwartą furtkę. Podziękowania dla @OldMan i @LisKot za włożoną pracę w spolszczenie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 26 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca IV epizod będzie bo panuje moda na seriaLE MODOWE, TAK Z 5 - 6 "ODCINKÓW" MODA PO 1 - 2 GODZINY GRANIA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 26 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca Witajcie. Dzisiaj krótko i na temat. Mam już wszystko co potrzebne do ostatnich poprawek, więc premiera spolszczenia do moda już jutro 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 27 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca Witajcie bracia Stalkerzy ! Proponuję Wam kontynuację modów z serii Obcy Wśród Obcych. Dzisiaj ostatnia (przynajmniej tak na dzisiaj deklaruje twórca) trzecia część "EPIZOD III" w wersji PL. Mod jest w wersji repack wystarczy pobrać, wypakować poza dysk systemowy i można grać. Moda uruchamia się plikiem launcher.exe - jest w głównym katalogu gry. Zapraszam na kilka godzin dobrej zabawy https://drive.google.com/file/d/1D4MgzYO3cOZXnq9GhDHQ_X-kDaG6NW8W/view?usp=sharing TRADYCYJNE JUŻ PODZIEKOWANIA za pomoc przy opracowywaniu spolszczenia: POMOC TECHNICZNA @LisKot - opracowanie dodawania napisów w cutscenkach to wynik jego starań Testy: @Agrael i @smox 1 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 27 Czerwca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca Dzięki @OldMan Mamy całą serię po polsku. Podziękowania również dla @LisKot i @smox. Mod trafi zapewne jeszcze dzisiaj na nasz serwer. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.