Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

9e02f85d5fffed6372c5cd6881c67ffd.gif

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 04.06.2024 r.
Autor: Policai
Śr. długość rozgrywki: ok. 26 godzin

Autor adaptacji spolszczenia: @Szczepan9205


OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

PORADY:

  Pokaż ukrytą zawartość

GALERIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA (moda i spolszczenia):

  Pokaż ukrytą zawartość

RÓŻNICE MIĘDZY SPOLSZCZENIEM Z WERSJĄ STANDARDOWĄ, A TĄ Z MONOLITH UI:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA SPOLSZCZENIA:

  Pokaż ukrytą zawartość


Źródła: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png  Y6DvRrN.jpg
 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Początek:

ss_tomahawk_06-05-24_17-27-13_(mainmenu).jpg

ss_tomahawk_06-05-24_17-30-55_(escape).jpg

 

Z Ap - Pro:

Torrenty:

Торренты (от камрада Denis Igorevich)
https://drive.google.com/file/d/1dwJD7eFnZnAjQoHhT7EORgUUE4713qxK/view?usp=sharing
https://disk.yandex.ru/d/w31ezr5GQjC2qg

После скачивания хоть по ссылкам, хоть по торрентам, обязательно ставим патч в папку patches.

Torrenty:

Торренты (от камрадов Denis Igorevich и Raid)
https://drive.google.com/file/d/1dwJD7eFnZnAjQoHhT7EORgUUE4713qxK/view?usp=sharing
https://disk.yandex.ru/d/BYGqw4Ai6SrZDQ
https://disk.yandex.ru/d/8OrKn7DLH3L1Wg

Mod ma bardzo rozbudowane lokacje, nowe obiekty, zmieniny scenariusz, jest fajny.

ss_tomahawk_06-08-24_10-38-24_(yantar).jpg

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Wątek główny skończyłem, teraz walczę z pobocznymi, jest fajnie.

Pobieranie moda z Mega:

https://mega.nz/file/MeVUTSpT#Hb9xY-Qt8XJZcvlG4CtwzcCFT8CNCwlBKJLkq_e7_dw

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przechodziłem dwie poprzednie wersje moda, więc mogę i tą. Zwłaszcza że dobrze wspominam Dead City.

Tylko na razie odnoszę wrażenie, że w Epilogue jest niewiele zmian. Zauważyłem, że na pewno zawartość schowków zmieniono.

Gdyby ktoś z Was chciał szybko znaleźć dobry kombinezon, to jeden jest w przedszkolu w  Prypeci. Właściwie, to unikat, ale nie będę zdradzał jaki :) Przeczytałem o nim na AP.

  Pokaż ukrytą zawartość

Polecam również szybko stać się właścicielem najlepszego w modzie detektora - Gałązki.

ss_daniel_06-13-24_20-31-45_(yantar).jpg

Należy na Wysypisku (cmentarzysko pojazdów) podejść do anomalii i porozmawiać z pobliskimi stalkerami. Następnie kontynuujemy rozmowę z Sacharowem, idziemy na Radar, zabierając detektor martwemu naukowcowi i wspinamy się na Wysypisku do anomalii. Artefakcik odnosimy Sacharowowi i wsio.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldMan Miło by było, gdyby ktoś zrobił spolszczenie do tego moda. Grałem w pierwszą część moda, w sensie oryginalną część i mile wspominam. Nie wiem, czy dałoby się część przetłumaczonego tekstu z modyfikacji Dead City, którą spolszczył Anton Gorodecki i przenieść przetłumaczone teksty z pierwszej części i przerzucić na obecnego moda, w sensie Dead City: Epilog. Chyba, że trzeba wszystko zrobić od podstaw. 

Edytowane przez Skryty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się nad tym zastanawiam. 
Ponieważ rozpakowałem wszystkie paczki db moda i zobaczyłem, że wśród różnych języków (japoński też jest) 
jest język polski.  To co widać na dwóch zrzutach wyżej pojawia się od razu po zmianie pliku z lokalizacją języka na pol.
Ciekawa sprawa.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Skryty, @OldMan Spolszczenie, a raczej jego dostosowywanie jest w toku z małymi dodatkami ode mnie + paroma rzeczami zapożyczonymi z Edycji Polskiej DC:SR :P
Na razie jako zajawkę mogę wam podrzucić nowy wygląd menu + muzyczkę, którą do niego wybrałem.
 

Z tym, że właśnie problemem jest to, że spolszczenie DC: SR, którego użyłem jako bazy do DC: E jest autorstwa Antona, który zanim odszedł to zażądał od administracji usunięcia jego spolszczeń z forum, a mnie zabronił publikacji spolszczenia do Wiatru Czasu + Gunslinger, w którym jako bazę też wykorzystałem jego spolszczenie tamtego moda, więc cholera wie jak to będzie. Jak się okaże, że Anton ma tu jakieś konto incognito, z którego mimo odejścia, nadal sobie śledzi co się dzieje na ST to może być awantura jak nagle się zdecyduję wypuścić to spolszczenie, ale no zobaczymy jeszcze jak to będzie.

Dlatego powiem tak - mój wstępny plan to po testach spolszczenia wypuszczenie go i oczywiście zaznaczenie, że Anton jest głównym autorem, a ja tylko dostosowałem adaptację + dodałem parę rzeczy od siebie, ale jeżeli wyniknie jakaś awantura to będę zmuszony je niestety usunąć.

Ktokolwiek będzie zainteresowany spolszczeniem do tej wersji będzie musiał niestety uszanować to, że Anton póki jeszcze był częścią naszej społeczności to był moim mentorem można powiedzieć i nauczył mnie większości niuansów związanych z tłumaczeniem modów, dlatego jeśli ma tu konto incognito i się odezwie czy to publicznie czy prywatnie do mnie, że nie życzy sobie publikacji tego spolszczenia to będę musiał je usunąć.

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen

Do Projektu Darwin chyba nie? 

Na M. Wojskowych na pewno trzeba znaleźć jeden z dokumentów, który znajduje się na obszarze bazy i jeden z artefaktów dla Kartografa. 

Może na M.W gra lekko się zacina przez nowe obiekty? :063: Ale akurat na tej lokacji nie ma ich zbyt wiele. Na pewno jest jeden budynek obok bariery. 

  Pokaż ukrytą zawartość

@OldMan

Polecam, fajny modzik. Tylko trzeba się nabiegać, ale to w zasadzie jak w każdym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen

W teorii Gałązka wykrywa wszystkie artefakty. 

Pamiętacie może, czy w poprzednich wersjach Dead City była lokacja Remiza Strażacka? :063: Wydaje mi się, że niet. Można tam trafić... W zasadzie na każdym etapie gry, ale w Martwym Mieście natrafiłem na ciekawą fleszkę (leżała w sejfie - Spółdzielnia handlowa). Żeby otworzyć sejf to trzeba mieć deszyfrator kodowanych częstotliwości. Informacje na fleszce: 

  Pokaż ukrytą zawartość

Tak trafiłem do Remizy, ale wspomnianego artefaktu i naukowca nie znalazłem. 

Natknąłem się tylko na taki teleport: 

  Pokaż ukrytą zawartość

Prowadzi na ruchomą wyspę, ale na tym mój trop się kończy. Ogólnie, to jest jedno zadanie na Remizie, które polega na wybiciu najemników. 

Swoją drogą, to gdyby ktoś szukał śpiwora. Jest w Martwym Mieście: 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że w Epilogue jest Oaza i to w dość nietypowym miejscu. 

Najpierw trzeba znaleźć fleszkę w Dolinie Mroku. 

  Pokaż ukrytą zawartość

Stalker wspomina, że w Dolinie jest 5 anomalii i to one są kluczem do teleportu prowadzącego do Oazy. Rzeczywiście - anomalie znajdują się w miejscu, gdzie w Czystym Niebie trzeba było zanieść amunicję oddziałowi z Wolności. 

Cały szkopuł polega na tym, że trzeba aktywować anomalie w odpowiedniej kolejności. Da się to zrobić jedynie za pomocą detektora Elita+. W innym przypadku nie zobaczymy anomalii. 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_daniel_06-18-24_14-51-34_(lab_atmospher).jpg

  Pokaż ukrytą zawartość

I... Koniec.

Główny wątek zaliczony i chyba nie mam już nic do roboty w Epilogue. W tej wersji doszło roszerzenie wątku dot. projektu "Darwin" i kilka pomniejszych znajdziek pokroju Oazy. Pojawiła się także nowa lokacja - Remiza Strażacka, ale spodziewałem się troszkę więcej zmian, bo od czasu premiery DC:Special Release minęły dwa lata. Mimo wszystko nie jest źle i ci, którzy lubią powolną eksplorację, będą zadowoleni z Dead City. Zwłaszcza że w tym modzie nigdzie nie trzeba się śpieszyć - wystarczy powoli zbierać informacje nt. głównych zadań, postarać się o deszyfrator kodowanych częstotliwości i przeszukiwać nowe laboratoria. 

Być może coś pominąłem, bo lokacji jest sporo, ale starałem się wracać do miejsc, w których niezbędny był deszyfrator, żeby złamać hasło potrzebne do otwarcia drzwi. Podczas gry udało mi się też zebrać sporo unikalnej broni oraz artefaktów, a tych drugich troszkę jest.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkryłem co zamula kompa na składach.

W Martwym Mieście za terenem ściłej zabudowy jest wejście do laboratorium w podziemiach - vide mod duchy przeszłości 2.

Tam mi takze muliło kompa az ukatrupiłem kontrolera, przeszło.

Na składach jest ich 2 lub trzech - nie pamietam, zabijałem az mulenie kompa przeszło, także w podziemiach - Projekt Darwin.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim! Minęło trochę czasu, więc wrzucę kilka filmików z mojej nowej gry.Wszystkie mają napisy.A jeśli oglądasz na moim YT, a nie na swoim odtwarzaczu, to w opisie będą wszystkie kody czasowe.

 

  W dniu 14.06.2024 o 11:49, OldMan napisał(a):

Ponieważ rozpakowałem wszystkie paczki db moda i zobaczyłem, że wśród różnych języków (japoński też jest) 
jest język Polski.

Rozwiń  

To nie mod, to oryginalny Zov Pripyat przetłumaczony na wszystkie te języki.

Edytowane przez LIQUIDATOR
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.