Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Metek, zobacz : 

[wpn_ak74]:identity_immunitiesGroupControlSection = spawn_groupdiscovery_dependency = $spawn = "weaponsak-74" ; name and section in level editor$npc = on $prefetch = 8scheduled = off ;[] option for ALife Simulatorcform = skeletonclass = WP_AK74 ; class of the weapon that corresponding to CPP classmin_radius = 30 ; [] for AImax_radius = 100 ; [] for AIdescription = enc_weapons1_wpn-ak74 ef_main_weapon_type = 2ef_weapon_type = 6

To co jest po znaczku ";"  to tego gra niewidzi. Na przykład:  switch_distance = 75 ; trololo tego gra niewidzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • Gość zmienił(a) tytuł na Freeplay Start 1.3
  • pacjent1972 zablokował(a) ten temat
  • Agrael odblokował(a) ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.