kondotier Opublikowano 20 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 @Br3k3N- a tytuł moda nic Ci nie mówi? Przypomnij sobie z wcześniejszej gry, gdzie pojawiały się dziki i te miejsca odwiedź. Nie szukaj po omacku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milas Opublikowano 20 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 @kondotier Dobra, musiałem pobiec na sam koniec MW żeby znaleźć dwa dziki, na szczęście miały kopyta. Dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flick Opublikowano 20 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 1 godzinę temu, Br3k3N napisał: Ktoś wie gdzie mogę znaleźć/kupić kopyto dzika? przeszukałem całą dolinę mroku,całe wysypisko i nawet śladu po dzikach nie było. :/ Dziki to magazyny wojskowe chyba jedynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milas Opublikowano 20 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 @Zievmowit Też tak myślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flick Opublikowano 20 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 o ile się nie myle, nie pamiętam żeby było jakieś zadanie związane z kopytem lub czy one dropi z zabitego dzika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skręt Opublikowano 4 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Niestety ja mam problem z interakcją. Z grupą Sławika to nie miałem żadnego problemu z interakcją ale z wojskowymi albo kim innym to mnie wywala. FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil To jest Fatal Error z mojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielebny Opublikowano 27 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Wie ktoś może, czy PDA numeru VIII znajduje się przy jego zwłokach, czy gdzieś w budynku? Bo w moim przypadku przy trupie nie było dosłownie niczego, a i w budynku nic nie znalazłem. Zaczynam się obawiać, że mi się nie zespawnowało, a jeśli wierzyć poradnikowi, bez niego nie popchnie fabuły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 22 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Odpaliłem tego moda i menu wygląda tak: Dałoby się jakoś je poprawić żeby napisy wyglądały bardziej czytelnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 22 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 @Agrael - Rozchodzi się o te napisy w menu? Oczywiście że się da. Tak zrobiłem w Spadku kolekcjonera. Trzeba w gamedata\textures\ui znaleźć plik z ekranem startowym i zaciemnić te okienka napisowe. Potrafisz to zrobić edytorem graficznym? Albo wstaw mi ten plik na PW, to go zrobię. Pół godziny wystarczy. Będą wyglądały tak: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 28 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 PODBICIE TEMATU: Skoro zrobiłem czytelne menu, postanowiłem przypomnieć sobie tego moda. Tym bardziej, że akurat skończyłem Spadek kolekcjonera. Niestety, ale czas i wiek zrobiły swoje. Całkowicie zapomniałem fabułę moda, więc gram jakby w "nowego" moda. Ale nie szkodzi, bo gra się przyjemnie. Chcę się podzielić wrażeniami, jak taka staroć wygląda na nowych kartach graficznych. Na BTRa wystarczy granat. Spoiler Jak pod sznurek i w gotowości. Spoiler Zgadnij, gdzie to jest? Spoiler Tyle zostało z e śmigłowca. I zmierzch na radarze. A tu odpowiedź, na powyższe pytanie. Spoiler Przez okno dyżurki na radarze, przeszedłem za płot, z pominięciem teleportu. I tak wygląda teren za bramą i ona sama widziana od strony Prypeci. A poszedłem z ciekawości. Bo grając po raz pierwszy w Czyste Niebo, albo Cień Czarnobyla, miałem sytuację, że gra puściła mnie za tę bramę. Były tam budynki z lewej strony w których trzeba było stoczyć walkę, pójść dalej aż do bloków Prypeci i tam dopiero był teleport, przenoszący do niej i na spotkanie ze stalkerami. Mam przy okazji pytanie. Czy komuś z Was, przytrafiła się taka sytuacja w grze? Chcę jednocześnie zachęcić tych którzy zaczynają przygodę ze stalkerką, o zainteresowanie się tą trylogią. Na pewno nie będzie zawodu. A tych co grali tak dawno jak ja, do przypomnienia sobie. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 30 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Stunner, na który dostajemy zadanie i znajduje się w bunkrze Sidora jest tak naprawdę bezużyteczny. Ewentualnie ja nie potrafię z niego korzystać. Teoretycznie powinien idealnie nadawać się do strącenia śmigłowców oraz rozwalania BTR-ów a w rzeczywistości nie robi im Nic. Już lepiej jest biegać z RPG, bo mniej waży od Stunnera i amunicji do niego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Przed chwilą ukończyłem moda. Uratowałem swoich kumpli Poszukiwaczy, wróciliśmy do bazy i zobaczyłem końcowe napisy i listę modów trylogii. Daję kilka screenów jako dowód, że mody staruszkowie, bez dodawania ulepszeń teksturowych na nowych kartach graficznych, za bardzo od nowych modów nie odstają. Aby otworzyć bunkier Sidorowicza, razem ze skrzynkami musiałem usunąć trupa Wilka. No to zawlokłem go na cmentarzyk. Niech spoczywa w spokoju. Do zwalczania śmigłowców dopóki nie miałem Stunera, używałem rpg7. Nie było to zbyt trudne, ale łatwym też nie. Ze Stunera, już żadnych problemów nie było, ze względu na dużą odległość z jakiej można było strzelać. Trzeba tylko oddać pięć szybkich strzałów poniżej wirnika. I efekt jak na screenie. A na dodatek, też się świetnie nadaje do likwidacji Łowców i Apokalipsiaków. A otrzymanej amunicji spokojnie wystarczy do końca moda. Kiedy w sarkofagu musiałem oddać wszystko "z nie z tego świata", zostało mi ponad 400 ładunków. I takim sposobem, dni świąteczne mogę przeznaczyć na "świętowanie" od modów. I tu podpowiedź dla zaczynających przygodę ze stalkerzeniem. Zamiast rzucać się na CoCa i jego rozwinięcia, tak naprawdę długo jeszcze nie będące modami, zagrajcie w takie mody jak ten. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 30 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Lepsze jest wrogiem dobrego, co do "szturmowików" to nie jestem finezyjny, walę zazwyczaj z RPG do skutku. Cała tetralogia Zaurusa jest cały czas na topie, mój ulubiony to Upadła gwiazda (nawiązuje tytułem do 1 dyw. spadochronowej - erste division umffalen sterne). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 31 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 11 godzin temu, kondotier napisał: I tu podpowiedź dla zaczynających przygodę ze stalkerzeniem. Zamiast rzucać się na CoCa i jego rozwinięcia, tak naprawdę długo jeszcze nie będące modami, zagrajcie w takie mody jak ten. Choć podpisuję się pod tym, czym tam tylko mam, to jednak za bardzo bym na to nie liczył, właśnie ze względu na różnorakie zmiany i ulepszenia, w tym także i teksturowe. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Ostatni dialog i koniec. Fajnie jest sobie przypomnieć tę serię po tak długim czasie. Jest to jeden z tych modów co nie potrzebuje utra super grafiki i zbędnych bajerów, żeby cieszyć. Wystarczy ciekawa i wciągająca fabuła. Swoją drogą to Zaurus albo ktoś, kto mu pomagał przy tym modzie musi lubić muzykę Marilyn Mansona 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Ponieważ mod odżył, aby nowo grającym łatwiej było odczytywać napisy z menu, daję zmieniony plik menu. ui_aainmenu.dds Wkleić do gamedata\textures\ui ze zgodą na zamianę. Ale jak zwykle, najpierw jego kopia bezpieczeństwa. Dobrze by było dodać go do #1 . 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Godzinę temu, kondotier napisał: Dobrze by było dodać go do #1 . Dodane 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Tak wygląda menu po po zainstalowaniu pliku na lepiej widoczne menu.Powiem tylko tyle jest git.Dzięki @kondotierowi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 22 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Witajcie, właśnie zacząłem grać w tego moda, jestem przed drzwiami do bunkra monolitu a drzwi do niego są zamknięte na jakiś zamek szyfrowy, w poradniku nic na ten temat nie pisało, kodu nie mam ocb? A może jest jakaś inna droga do tego bunkra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 22 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 Masz filmik. Najlepiej obejrzy #1 od 5:50. Idziesz nie z tej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 24 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 (edytowane) @kondotier coś jest pochrzanione w tym poradniku bo... W dniu 14.07.2011 o 00:07, kobal napisał: Wchodzimy do Elektrowni, pierwsze kroki kierujemy do hali gdzie stał Monolit. Tam znajdziemy ciało Charona, nie, Charon leży w sarkofagu przy spełniaczu życzeń a nie w żadnej hali gdzie stał monolit, chyba że autor miał na myśli monolit jako figurę/rzeźbę a nie ugrupowanie, bo to trochę wprowadza w błąd hmm? na filmiku nie ma pokazane jak przejść do tego centrum sterowania a ja po rusku nie rozumiem ani słowa, od razu z sarkofagu on przechodzi do tej sali z tymi teslami Edytowane 24 Lutego 2019 przez cez137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 24 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 @cez137 Przecież ten świecący monolityczny kryształ (Monolit ), jest jednocześnie spełniaczem życzeń. A sarkofag, to ten obudowany fragment budynku elektrowni z uszkodzonym i zalanym betonem reaktorem. Te pojęcia trzeba rozróżniać. A piszący poradnik, używając określenia "Elektrownia", zawęził to pojęcie do budowli z reaktorem. Jest prawidłowe i powinno być zrozumiałe. Tak wyglądał reaktor po awarii. A to co widzisz w grze, to jest właśnie sarkofag. Tyle tylko, że teraz wygląda w rzeczywistości już inaczej, bo zrobiono nowy. Stary (taki jak w grze ) Nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 24 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 (edytowane) @kondotier dobra wiem jak co wygląda, jestem już po tej akcji, mam wódkę i radiostację natomiast mam inny problem, a mianowicie gdy już wychodzę z elektrowni to pojawia się ten Majorek co to wszystko nam zabiera, w poradniku było napisane żeby wyrzucić obok rzeczy i gdy skończymy z gadkę szybko wziąć broń z ziemi i go rozwalić co też uczyniłem ale...no właśnie, nie da się wyrzucić drugiej broni tzn. trzeciej, mam na myśli sztylet (o PDA Charona i fleszce nie wspominam bo tak ma być że tego wyrzucić się nie da) a gdy podnoszę pistolet z ziemi i jest już w slocie na pistolet to nie da się go użyć, po prostu nie chce się wyciągnąć i cały plan bierze w łeb, co robię nie tak? bez broni nic tam nie zrobię, muszę mieć jakąś broń żeby ich rozwalić, nawet noża nie mam, na filmiku jakoś ten koleś to robi Edytowane 24 Lutego 2019 przez cez137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 24 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 @cez137 Grałem w tego moda wieki temu. Ale to zadanie jest zrobione tak, abyś musiał ich pozałatwiać nożem. I dopiero ich broń będzie do użytku. Zobacz na filmiku, gdzie jest nóż Striełoka. Sam początek. https://www.youtube.com/watch?v=AE8AW0hsyWU&index=2&list=PLhU9_vygXBAgZguoJSctoGKA9sFHtrg8L Jak go wcześniej nie zabrałeś, to trzeba się po niego wrócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 24 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 @kondotier Hmm? No ale ten koleś rozwala ich bronią a nie nożem więc widocznie się da i bronią, a tak apropo noza, nawet nie zwróciłem uwagi czy ja go wgl mam, czy on mi wypada przy tej akcji w tym bunkrze i teraz muszę się po niego z powrotem wrócić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.