Jump to content

Kilka nowych informacji


Recommended Posts

13.07.11 Siergiej Grygorowicz producent gry STALKER i prezes GSC Game World udzielił wywiadu ukraińskiemu portalowi AiF na temat nadchodzącej premiery STALKER 2 . Cały wywiad w języku rosyjskim można zobaczyć tutaj:

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=1Bd4WtIWrtw

Czego się dowiemy z tego wywiadu ?

Chyba najważniejsze że głównym bohaterem znów będzie Striełok. Fabuła gry ma być powiązana z równocześnie kręconym filmem. Bardziej rozwinięte zostaną elementy RPG w stosunku do poprzednich części. Świat gry będzie stanowił jedną całość. Będą lokacje z poprzednich części, ale będą i nowe.Ogólnie około połowy rzeczy w grze będzie wzięta z poprzednich części. Będzie można korzystać z pojazdów. Prawdopodobnie też z helikopterów ( choć pewnie jako pasażer ) GSC nie szykuje specjalnej kampanii reklamowej więc raczej nie będzie wysypu filmów , gameplay-ów , zrzutów itp.

No więc czekamy dalej

źródło : gryonline , AiF

Link to comment
Share on other sites

Więc znowu będziemy odwiedzać stare znane miejsca. Strielok jako główny bohater, zapowiada się ciekawie tylko jaki okres będzie gra obejmowała. Ten z przed czystego nieba lub po cieniu albo zewie. Pojazdy to powrót do korzeni ewentualnie inspiracja modami.

Link to comment
Share on other sites

Zapewne chodzi o ten kawałek U: дорогой Сергей Константинович, в проекте stalker 2 останется ли оружие из прошлых игр серии stalker и ещё в следующем сталкере будут ли миссии с бронетехникой? Drogi Siergieju Konstantinowiczu, czy w projekcie STALKER 2 pozostanie broń z poprzednich części gry STALKER i jeszcze, czy w kolejnym STALKERZE będą misje z pojazdami bojowymi? S.K. : Оружие останется.С техникой мы работаем, но пока не получается.По всей зоне вряд ли на машине получится покататься Bronie zostaną. Nad pojazdami pracujemy ale na razie nie wychodzi. Pewnie nie można będzie jeździć pojazdami po całej Zonie. Więc pytanie raczej dotyczyło BTR-ów . Odpowiedź różnie można interpretować. Że teraz nie wychodzi to nie znaczy że nie wyjdzie, jeszcze sporo czasu zostało do premiery. Pewnie będzie z jedna albo dwie lokacje gdzie będzie kawałek drogi i tam będzie można odpalić jakąś ładę. Poza tym to jak chcę sobie pojeździć to odpalam Most Wanted , a w Zonie się chodzi na piechotę. Może jeszcze obwodnicę naokoło elektrowni zrobią i wyścigi frakcji hehe.

Link to comment
Share on other sites

Więc pytanie raczej dotyczyło BTR-ów

Taa..może jeszcze zechcą czołgi...wówczas w ogóle nie trzeba będzie się wysilać i myśleć bo samo się wszystko zrobi...:D.. Pomysł wrzucenia do Stalkera pojazdów to jakaś pomyłka i nie powinien być rozwijany.
Link to comment
Share on other sites

Rozumiem ze graliście już w S2 ze się wypowiadacie na temat map w grze ? Wolna droga ty nie chcesz poruszać się pojazdami to się nie poruszaj, ja chętnie nabył bym pojazd w grze aby wożic w nim ekwipunek i nie nosić z sobą wszystkiego i latać po 50 razy przez cała mapę jak to było w podstawce aby donieść złom do handlarza. Wrzucił bym graty do auta i cześć. Chętnie wybrał bym się na polowanie i przywiózł ciała zwierząt pickupem.

Link to comment
Share on other sites

Fizyka pojazdów to ciężka sprawa a nie ma darmowych silników na licencji MIT lub podobnie żeby użyli gotowca. Nie wiem czy wiecie ale kiedyś organizowano pewnie test który polega na tym że 3 ekspertów w C++ miało napisać w tydzień grę i zdążyli zrobić prostą platformówkę.Programowanie to ciężka dziedzina informatyki i nie liczcie na to że stalker będzie szybko, bo pewno nie będzie skora cały silnik pisany jest od nowa.

Link to comment
Share on other sites

Rozumiem ze graliście już w S2 ze się wypowiadacie na temat map w grze

Myślę, że wystarczy zobaczyć co jest do tej pory i na podstawie dotychczasowych doświadczeń każdy wysuwa opinię. Tak jak powiedział L M...nie ma żadnej mapy dostosowanej do samochodów..Stalker to nie Borderlands, gdzie mapy są do tego zrobione.

Sądzę że, jeżeli je zrobią to samochody zepsują klimat gry....Zona to przestrzeń, wędrówka i poszukiwania..nie plac do jeżdżenia samochodami.

Link to comment
Share on other sites

Tylko jak bys nie zauważył to ja się bardzo zagłębiłem w stalkerze jego historii i na tej podstawie mogę wyciagac wnioski testowałem kazdy build zaczynając od helikoptera > aztec ... oblivion lost .... schadow of charnobyl ... clear scy do tego czytałem rożne dokumenty nie które dałem na forum. Pytam się ponownie skąd wiesz ze nie ma żadnej mapy dostosowanej do jazdy samochodami, grałeś już w S2 ? W podstawce w końcowym buildzie 2571 była jedna mapa nazywała się Darkscape .... zobacz sobie temat w którym opisałem ten build Jak za jakiś bliżej nieokreślony czas dodam kolejny build którego praktycznie nikt nie widział a zmienia on diametralnie to jak miały wyglądać lokacje stalkera i bieganie po mapie np. ówczesnego baru było by strasznie monotonne.... szczęścia życzę. Ja nie mówię zęby śmigać pojazdami po całej zonie ale już miedzy bazami, po utwardzonej nawierzchni, nikt tez nie twierdzi żeby te pojazdy stały co 2 metry i było dostępne od początku gry. A rajd dookoła sarkofagu ... he he dobre :P

Link to comment
Share on other sites

Tylko jak bys nie zauważył to ja się bardzo zagłębiłem w stalkerze jego historii

Tak jak słusznie zauważyłeś w historii..:D...więc nie wiesz jak będzie wyglądać przyszłość podobnie jak wszyscy. Możemy sobie jeszcze gdybać ze 2 lata do czasu premiery gry. Może mniej... do czasu pierwszych oficjalnych treilerów. Nie zmienia to mojego podejścia do pojazdów w Zonie..są zbędne.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Chłopaki STOP Pojazdom. Bez żartów nie długo ze stalkera postapokaliptycznej gry zrobią GTA gdzie będziemy jeździć rowerami. JA chcę możliwość rozbijania obozów np. namiotów i rekrutacji ludzi a nie jakieś pojazdy. Jak ktoś na górze mówił że nie chce mu się chodzić ze złomem. Ale to na tym polega żeby zarabiać na utrzymanie a nie łatwo i bezpiecznie dotrzeć do bazy.

Link to comment
Share on other sites

Taka prawda. Co w tym ciekawego że przejedziemy kordon omijając kilka skrytek/artefaktów i innych ciekawych rzeczy. Nawet przewodnicy są zbędni. I niech ograniczą ilość stalkerów do cholerki. ! Bo nie długo to będę w kolejce stał aby przejść do Baru.

Link to comment
Share on other sites

. I niech ograniczą ilość stalkerów do cholerki. !

Z tym się zgadzam stalker ma za małe mapy żeby po znie włóczyły się hordy stalkerów, przecież to strefa zamknięta, a nie kór piknik na skraju drogi ;)

Najbardziej śmieszy mnie obóz kotów nie opodal przejścia granicznego. lol

Najbardziej przypadła mi do gustu mapa Prypeci w Zewie dlatego właśnie ze jest mało stalkerów a sporo mutantów.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja mam nadzieję że gra będzie po wydarzeniach z zewu.Nie chcę znowu tak że do przodu ze wszystkim a tu znowu cofać się w czasie.Tak samo jak było z cieniem i czystym.Ale czyste niebo to można powiedzieć że był dodatek.A poza tym też nie jestem za pojazdami(Jedynie helikopter mi pasuje).Tak jak kolega na górze napisał,wolał bym mieć swój oddział.Ale Striełok chodzi wszędzie sam :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Podoba mi się rozwiązanie nowej mapy...jeden wielki obszar...żadnych przejść gdzie godzinami ładuje się gra i stare nazwy naniesione na mapę coś jak dzielnice w miasteczku... :) to jest dopiero swoboda...

Więcej szczegółów na temat mapy można znaleźć w innym temacie...

http://www.stalkerteam.pl/topic/2736-konferencja-on-line-tworcow-stalker-2/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Za Gamecorner.pl ( na Gazeta.pl):

"Zza wschodniej granicy nadciągnęły właśnie wieści cokolwiek zatrważające - studio GSC GameWorld, twórcy Stalkera, zostało zlikwidowane.

Tak z dnia na dzień - Sergiej Grigorowicz, właściciel GSC, ogłosił dzisiaj na spotkaniu z pracownikami likwidację firmy. Decyzję tę wytłumaczył osobistymi powodami, nie podając żadnych szczegółów. Prawie pół setki pracowników kijowskiego studia otrzyma należne wynagrodzenie do lutego 2012 roku. I to wszystko co wiemy.

Ukraińskie media spekulują, że Grigorowicz zamknął studio z powodu problemów z produkcją Stalkera 2 inni zaś twierdzą, że może to mieć związek z zainteresowaniem firmą, jakie przejawiały ukraińskie służby specjalne. To wszystko jednak przypuszczenia - na pewno wiadomo tylko, że GSC GameWorld, twórcy Kozaków i Stalkerów, już nie istnieją.

Czy ten los podzieli niedokończony Stalker 2? Nie wiadomo. Gdyby w produkcję inwestował jakiś zachodni koncern, który ma prawa do licencji, to najprawdopodobniej powierzono by dokończenie gry jakiemuś innemu studio. Ale właścicielem Stalkera byli Ukraińcy, którzy zmieniali zachodnich wydawców jak rękawiczki przy okazji każdej kolejnej swojej gry. Nacisków z Zachodu więc nie będzie.

Ale z drugiej strony, wyrzucenie do kosza takiej marki jak Stalker wydaje się być nie do pomyślenia - na samej Ukrainie ma ona kultowy status, podobnie w Rosji, a i w Europie jest bardzo wielu fanów tej serii gier. Odrzucanie możliwości stworzenia i wydania kontynuacji byłoby po prostu... głupotą. Ale historia zna takie przypadki. Całkiem sporo nawet.

Pozostaje nam czekać i trzymać kciuki"

Ale lipa....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.