korn06 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zaczłąłem grę z Geonezis i mam podobną opinię jak poprzednicy: super, że jest tak wiele kombinezonów, broni do wyboru. Zauważyłem jak na razie lekko zmienioną fabułę- ciekawy wątek z Wilkiem- idę go odwiedzić na jego bazę obok Pogłębiarki i zobaczymy jak się zakończy. Minusy: za łatwy start, znalazłem w jednym miejscu kilka trupów z ugrupowania "Świt" a przy nich karabiny na które w podstawce trzeba było długo pracować. Przeszkadzają te ciągłe wiadomości w lewym rogu ekranu. Pytanie: jak wyłączyć całkowicie deszcz w grze- bo od początku ciągle pada. Te skróty 'nointro', 'noprefetch', 'norain' chyba nie działają w CoP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Mod jest o wiele bardziej rozbudowany niż każdy dotychczasowy, w który graliście do Zewu Prypeci. Można grać na wiele sposobów. Głęboka ingerencja w fabułę, dużo nowych kwestów (niekiedy bardzo trudnych dla gracza, no i komputera, który ledwo wyrabia). To, że na początku mamy jako taki sprzęt jest dość dobrym rozwiązaniem, bo na takiego golca jak w podstawce, to nie przeżylibyście w tej nowej Zonie pięciu minut ;) A teraz, na koniec, coś pozytywnego ;) Aktualnie trwaja beta testy polonizacji tego moda, którą zrobiłem razem z nieocenionym Kobalem. Gdyby nie on, prace polonizacyjne zajęłyby mi to jeszcze z miesiąc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Pierwszy poważny błąd- rozmowa z Sułtanem po misji z bandytą Tarantino w Jupiterze: FATAL ERROR [error]Expression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty() [error]Function : CPhraseDialog::SayPhrase [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrGamePhraseDialog.cpp [error]Line : 146 [error]Description : No available phrase to say, dialog[zat_b7_bandit_boss_sultan_quest_of_vobla_end] stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Ja ten kwest zrobiłem i tego błędu nie miałem. Sprawdź dokładnie, czy zainstalowałeś wszystko według instrukcji. Kobal też mi tego błędu nie zgłaszał, a wiem że Rosjanie już go poprawili, w którymś fixie. Właśnie znalazłem podpowiedź na stronie moda, że jeśli pójdziesz do Sułatana bez trzech Gwaizd wieczornych w plecaku i spróbujesz z nim zagadać - będzie taki właśnie wylot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 To jak znajdę 3 Gwiazdy, spróbuję zaliczyć questa. Mam teraz problem z tym zadaniem- nie mogę znaleźć Majrona: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Majron jest w jaskini pod spalonym gospodarstwem, nie w rozpadlinie gdzie zwłoki kumpla Kardana tylko w tej drugiej, bodajże jaskinia kontrolera to się nazywa. Wejście chyba od wschodniej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raven Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Majron leży w jaskini kontrolera pod Spalonym Gospodarstwem Wejście jest na zboczu: http://img502.imageshack.us/img502/8669/mapab.png Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Dobra, teraz pytanie odnośnie zbadania anomalii ulepszonym detektorem. Pamiętam, że detektor Swaróg można było dostać od Nowikowa, ale ja nie mam żadnej opcji dialogowej na ten temat, może coś zrobiłem w niewłaściwej kolejności. Dostarczyłem Nowikowi narzędzia z opuszczonej fabryki, ale to pozwala na ulepszenie detektora Wieles. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Do zbadania anomalii przestrzennej na Janowie konieczny jest Swaróg i żaden inny. Spokojnie, dostaniesz tego questa , ale najpierw zrób wszystkie zadania bandytów, potem z Mieczem wybij bandę Czapajewa i na końcu weź od Brody quest na zbadanie handlu bronią między bandytami i Powinnością, czyli ten gdzie znajdujesz PDA Morgana. W takiej właśnie kolejności to rób. Po załatwieniu się z Morganem dostaniesz questa na trzy detektory Wieles po dostarczeniu których dostaniesz Swaroga. Poza tym Swaróg trafiał się w którymś schowku SGM, może ci się poszczęści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jejhiev Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Jest już polonizacja do tego addonu? Kolega Korn06 wstawiał zrzuty ekranu z polskimi napisami dlatego pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 To jeszcze testowanie spolszczenia Beta. Wytrzymaj kilka dni, albo napisz do Yurka, że chcesz przetestować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jejhiev Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Czy wywala was do windy, kiedy próbujecie ulepszyć egzoszkielet? (ten co mamy na starcie) [error]Expression : data [error]Function : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreFS.cpp [error]Line : 545 [error]Description : f:grys.t.a.l.k.e.r. - call of pripyatgamedatatexturesuiui_actor_armor.dds [error]Arguments : Not enough storage is available to process this command. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 @ chem_ik To błąd związany z za małą ilościa pamięci w kompie. Poszukaj na forum - są temamty jak sobie z tym radzić. @ korn06 Swaroga dostaniesz dużo później (mi ten kwest wisiał dość długo). Poza tym możesz znaleźć Swaroga w schowku SGM w bazie najemników na Jupiterze, na piętrze wśród elektr jest ten schowek (tam gdzie nardzędzia w podstawce) - trzeba poszukać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Panowie czy wam też nie pokazuje zadań na mapie większości tylko niektóre są pokazane. Do tego nie można ustawić znacznika na dany punkt to nie jest taki problem ale się przyzwyczaiłem. Da się włączyć pokazywanie zadań?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zadania pokazuje tylko strzałki nie widać, taki urok huda. Poza tym kilka zadań jest typu, że sam masz dojść jak je wykonać, a nie po prostu idź tam i tam i przynieś to i to. To celowa robota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 No wiem ale jak już gdzieś pisałem nie lubię latać jak głupi szukając różnych rzeczy, jak na przykład zabij stado mutantów na zachód od fabryki Jupiter ucieknie mi powiedzmy 1 pies i przepadło nie lubię tak. Jest opcja włączenia tego? Przecież używać tego będzie tylko ten kto chce nie a musu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Nie można, musiałbyś tego moda na nowo napisać. Kilka przedmiotów questowych do znalezienia może się pojawiać w różnych, losowych miejscach. Co za tym idzie, jaki by tego był sens skoro i tak byś miał znacznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 To się będę pytał jak mnie coś zirytuje w szukaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jejhiev Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Mam problem - wykonuję zadanie dla Czapajewa (dołączenie się do bandytów) na spersonalizowaną broń. Kiedy podchodzę na podstację i chcę dać najemnikom racje dostaję wiadomość, że zadanie się nie powiodło. Dobra myślę, że może to wynikać z faktu wzięcia zadania dla Czapajewa. Sytuacja powtarza się, gdy próbuję oddać broń Czapajewowi :( Miał ktoś z was ten problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Gdzie są narzędzia dla Nowikowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papaczos Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Gdzie są narzędzia dla Nowikowa? W czystym Sigerousie (zarówno w wersji 1.7 jak i 2.0) były one na dachu tej wysokiej konstrukcji w fabryce Jupiter (tam gdzie na dole, obok anomalii chemicznej, był jeden ze schowków Grupy Striełoka). Ja bym tam najpierw spróbował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 A właśnie jest gdzieś opis przejścia sgm, bo coś kiedyś miałem, a teraz znaleźć nie mogę. Część zadań się pokrywa to bym je sobie zrobił. Nie w geonezis tak jak pisałem powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Chem_ik, to zadanie wiąże sie z zabiciem Szakala który ukrywa się na podstacji, skoro zaraz na podejściu zadanie się nie zalicza zapewne Szakal już nie żyje. Podobnie z oddaniem jego broni Czapajewowi. Szakal musi być zabity "po cichu". Inaczej zadanie nie zaliczy się.Prawidłowy przebieg tego zadania to. Podchodzisz do podstacji, rozmawiasz z najemnikami, przynosisz im fanty, możesz wejść na podstację. Odnajdujesz na podstacji Szakala, jest w takiej budce z tyłu budynku. Nie wdajesz się w żadne dyskusje, podkładasz w budce ładunek wybuchowy, zajmujesz dogodne miejsce ( ja zawsze wchodzę na dach) i detonujesz ładunek. Szakal ginie, rozwalasz pozostałych najemników, bierzesz broń z trupa Szakala i wracasz do Czapajewa. Musi zagrać, robiłem ten quest wiele razy.Przynależność frakcyjna nie ma tu nic do rzeczy. LordDino - narzędzia dla Nowikowa są zaznaczone na mapie. Otwórz sobie główną mapę w PDA i daj zaznacz konkretne zadanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 No przeciez mówię, że nie ma to nie ma sprawdzałem sekundę temu już myślałem, że mam alzheimera ale nie. Do tego czy jest jakiś opis do smg ponawiam pytanie wiem, że gdzieś był ale nie mogę znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Tu masz poradnik http://www.stalkerteam.pl/topic/2345-przewodnik-do-sgm-17-by-maur/ Co jest z tym Nowikowem powiem ci dopiero wieczorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.