Cromm Cruac Posted October 11, 2011 Report Share Posted October 11, 2011 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 10.10.2011 r. Autor: Geonezis Autorzy spolszczenia: @kobal, @Yurek Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin OPIS: Spoiler Geonezis jest dodatkiem do Sigerous Mod w wersji 1.7 i oferuje 40 nowych zadań, które będą dostępne w miarę postępu gry. Niektóre z nich są powiązane z głównym wątkiem fabularnym, a ich ukończenie będzie konieczne do dalszego poznania historii. Geonezis wprowadza również freeplay po zakończeniu głównej linii fabularnej, a także znane nam postacie z poprzednich odsłon S.T.A.L.K.E.R.-a. Należy wspomnieć, że dodatek zawiera również nowe bronie, kombinezony, artefakty oraz mutanty. Porady: Spoiler Przed rozpoczęciem gry w opcjach moda należy koniecznie zaznaczyć Wyłącz kolonizację pustych miejsc - Zalecenie od twórców moda. Zadanie Informatora na teczkę z materiałami dotyczącymi karabinów snajperskich najlepiej wykonać zaraz po pojawieniu się na Jupiterze. Nie należy się śpieszyć ze sprzedażą artefaktów. Niektóre z nich będą niezbędne, by ukończyć zadania. Detektory Wales będą potrzebne przy niektórych zadaniach - nie należy ich sprzedawać. Początkowe zadania dla Wstrząsa i Głuszca na Zatonie znacznie opóźniają fabułę - tak właśnie ma być. Zaleca się jak najszybciej ulepszyć detektor Wales u Nowikowa. Spora część artefaktów tworzy się poza obszarami oznaczonych na mapie anomalii. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: Zew Prypeci 1.6.02 Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixem, dodatkiem Geonezis oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. LINKI DO POBRANIA: Spoiler SGM 1.7: Nasz serwer - [KLIK] Yandex - [KLIK] Fix z 31.08.2010 r. Nasz serwer - [KLIK] Yandex - [KLIK] Geonezis addon: Yandex - [KLIK] Spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] Autor/rzy spolszczenia moda NIE WYRAŻA/JĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Źródło: 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted October 11, 2011 Report Share Posted October 11, 2011 O jezusiczku :) I znowu Prypeć wzywa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted October 11, 2011 Report Share Posted October 11, 2011 Prezentuje się ten mod co najmniej bardzo dobrze. Czyli główna fabuła jest taka sama jak w SGM 1.7 + dodatkowe questy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cromm Cruac Posted October 11, 2011 Author Report Share Posted October 11, 2011 No właśnie nie mogę się doczytać ale wydaje mi się, że to jest jakaś całkiem nowa fabuła łącząca wszystkie 3 gry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
portals Posted October 12, 2011 Report Share Posted October 12, 2011 Zapowiada się ciekawie, mam nadzieję że nie jest taki jak inne dodatki do SGM które już według mnie psują dobrą podstawę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted October 12, 2011 Report Share Posted October 12, 2011 Odpaliłem tego moda, spolszczenie nie działa, gra zaczyna się tak samo jak SGM 1.7, więc sam już nie wiem czy to tylko dodatkowe questy do 1.7, czy całkowicie zmieniona fabuła? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted October 12, 2011 Report Share Posted October 12, 2011 Przecież pisze że większość dodanej nowej fabuły ( te 25 questów ) jest dostępna dopiero we freeplayu, tak samo postacie z innych części gry i z książek napotkasz w toku gry. By nie nudziło się kolejny raz przechodzić znanego SGM autor dodał około 40 zadań pobocznych które zapewne będą dostępne u kolejnych napotykanych NPC-ów, więcej zadań na przykład u Brody, Ekologów itp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted October 12, 2011 Report Share Posted October 12, 2011 Pobiorę i przyjrzę się temu dodatkowi, ale nic nie obiecuję, bo na razie gram i testuję intensywnie polonizacje DMX 1.3.4 do Solianki :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sedoro Posted October 12, 2011 Report Share Posted October 12, 2011 Najbardziej byłem zaciekawiony tym kbs Berylem. Wyszedł prawie idealnie, oprócz za nisko osadzonej szyny, braku selektora ognia, jaskółczym ogonem z lewej strony komory zamkowej i łoża błędnego,za to fajnie że jest. xD Garść ssów: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fasolaks Posted October 23, 2011 Report Share Posted October 23, 2011 Testuję... Sprzętu od groma i to fajnego :) Nawet pistolet gaussa jest. Hełmy, maski... Z zadaniami troszkę gorzej - trzeba znać rosyjski. Na razie jeden problem, za to poważny - gigantyczne tekstury. Sprzęt mam na to za słaby - brakuje RAMu i radek nie wyrabia... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted October 24, 2011 Report Share Posted October 24, 2011 Trurl3 dzięki za tłumaczenie spoilerów fabuły... Przeczytałem opis w pierwszych dwóch spoilerach i powiem jedno..to bardzo ciekawy mod fabularny z dużą ilością nowych zadań. tajemnic i kwestów. Jednak w takim modzie bariera języka będzie bardzo trudna do pokonania..:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cromm Cruac Posted October 24, 2011 Author Report Share Posted October 24, 2011 Jako ciekawostkę dodałem do opisu screena z ekwipunkiem dostępnym w modzie. Dość imponujące choć rozmiar tej tekstury może powodować wyloty na słabszych kartach :) Trurl3, dzięki za tłumaczenie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fasolaks Posted October 24, 2011 Report Share Posted October 24, 2011 łaj tam... ta tekstura powala boty.dds... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted October 24, 2011 Report Share Posted October 24, 2011 Co do tej texturki z przedmiotami, wydaje mi się ze w NS jest ich jeszcze więcej :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted October 25, 2011 Report Share Posted October 25, 2011 No to już powiem ... Zacząłem pracować nad polonizacją tego moda ;) Mnie też się rozbudowana linia fabularna spodobała, a że SGM 1.7 mam już zrobiony, to będzie troche mniej do obróbki, chociaż z tego co na razie widzę, nie będzie za łatwo i za szybko... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raven Posted October 25, 2011 Report Share Posted October 25, 2011 Oj spoko Yurek, ważne że spolszczenie w ogóle powstaje, a że pomału...no to poczekamy . Powodzenia życzę! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fasolaks Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 Trzymam kciuki za spolszczenie! // Pojawił się CTD: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp [error]Line : 502 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'wpn_addon_scope_acog'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report Lipa jak zwykle... Co mod to jakaś kaszana... // Jest fix globalny - http://narod.ru/disk...%20Fix.rar.html Opis zmian... 1. Zmieniono początek fabuły ZP i SGM Mod. Teraz, bez wzięcia nowych kluczowych zadań nie będzie można rozpocząć fabuły. 2. Zmienione kwest na Najemników w podstacji. (Z pierwotnego ZP) 3. Zmieniono kwest na poszukiwanie fotokamery. (Z pierwotnego SGM) 4. Zmieniono kwest o zaginionej latarni od bandytów kupiec Kochubey. (Z pierwotnego SGM) 5. Większość iteamów kwestowych będzie się spawnować losowo. W dzienniku questów i dialogów będą jedynie przybliżone współrzędne położenia. 6. Poprawiono kwest Wilka. Teraz, Wolf ukaże się po zdobyciu przez GG artefaktu z pogłębiarki. Wilk teraz nie może umrzeć, aż do ostatecznego dialogu. Dodano mały fix w logice postaci... 7. Nowy wiążący kwest Cietrzewia. Dodano fix by NPC nie siedział bezczynnie, podczas gdy GG wykona kwest Tremora. 8. Poprawiony opis większości broni. Część została przeniesiona do odpowiednich działów księgi umiejętności. 9. Poprawiono właściwości nowych artefaktów. 10. Poprawiono opis i charakterystykę nowych kombinezonów. 11. Wzrost cen dla większości nowych kombinezonów. (Ludzie skarżyli się, że dużą nadwyżkę pieniędzy) 12. Zintegrowany fix stalker_abandoned... 13. Zintegrowany fix broni dla monitorów panoramicznych ( Vaiteria) 14. AK 47 zamieniony na AKMSB "Silence". Model pochodzi z forum AMK-Team. 15. Nieco zmodyfikowany kwest na poszukiwanie załogi Składowska. Reputacja u ugrupowań po zakończeniu zadania nie ulegnie zmianie na gorsze. 16. Poprawiono wszystkie intstrumenty. (Dzięki Petrov) 17. Naprawiono problem z wizualizacją modeli ..wylot... waunded_1_idle_0 (dzięki Denis2000) 18. Niektóre przedmioty kwestowe mogą być sprzedawane. 19. Zastąpiono niektóre tekstury i jeden model NPC. 20. Rozwiązano usterki oryginalnego SGM, gdy statystyka moda nie liczy zabitych pseudogigantów. 21. Naprawiono wylot powodowany przez celownik AKOG malakas// fix dodano do pierwszego postu..dzięki Fasolaks.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted October 30, 2011 Report Share Posted October 30, 2011 Global Fix pobrany. Zostanie dodany do polonizacji. Dzięki :excl: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fasolaks Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Póki co fix działa - nie ma CTD przy przejściu z janowa do Składowska. Alfa mocna jak diabli... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Mamy nowy Hot fix z 25.10...dodałem do pierwszego postu... Przeglądałem ostatnio wpisy i zauważyłem, że temat na forum ...http://www.amk-team....ic=11663&st=100...został zamknięty na prośbę autora. Jest podobny na forum SGM...http://sigerous.ru/forum/107-2840-1...na stronie domowej trochę nowych materiałów odnośnie błędów i optymalizacji. Niestety bardzo często pada tam pytanie..dlaczego dodatek był testowany ma patch 1.6.00 podczas gdy mod SGM jest zalecany pod patch 1.6.02...autor zapewnia ,że dodatek pracuje również z innymi patchami, ale jest to raczej ewidentny błąd. Mod powinien być testowany pod patch 1.6.02 jaki jest zalecany dla podstawki SGM 1.7. Po jednym z wielu takich pytań zamknięto temat na AMK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted November 28, 2011 Report Share Posted November 28, 2011 Hot Fix zostanie dodany razem z Global Fixem na stałe do polonizacji ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papaczos Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 Niestety, okazałem się zawziętym fanem Zewu Prypeci i modów do tejże odsłony. Po krótkiej przygodzie z Tajnymi Ścieżkami 2 (grafika dla mnie jeszcze do przyjęcia dzięki Absolutom :)), ale 3 wypady w 2 różnych miejscach w ciagu 45 minut to trochę za dużo. Nieważne, zdecydowałem się nie czekać na spolszczenie Geonesis, tylko zassałem, poinstalowałem według wskazówek i gram w wersję oryginalną. Na razie bardzo stabilne, super fajne kombinezony noszą teraz stalkerzy na Skadowsku, zadania na razie podobne, chociaż dialogi się trochę rozbudowały... Mam natomiast prośbę - do szału doprowadzają mnie te komunikaty (Vano Santuri chyba), co chwila "pipikające" mi na ekranie - czy mógłby ktoś podać receptę na wyłączenie tego? PS: To już edytowane 2 godziny później (nadal bez wypadów). Bardzo fajne tekstury broni, naprawdę fajne rzeczy do kupienia, ale jak rany, zaczynanie gry z 250 000 rubli??? Jak to zmienić, bardzo proszę o pomoc, bo to przecież cała radocha w "dorabianiu się" i w takim survivalowym poczuciu, że byle snork może nas jednym machnięciem łapy zabić, a żeby pozwolić sobie na jakieś ulepszenia, to trzeba się dobrze nachodzić. Acha, dodatkowo uważam, że PISTOLET GAUSSA I EGZOSZKIELET + Kałach z celownikiem optycznym, to nie jest zbyt fajny zestaw na start gry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fasolaks Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 Znajdź plik character_desc_general.xml w ...gamedataconfigsgameplay. Tam w pierwszym segmencie [spawn] masz przedmioty, z którymi zaczynasz. Przedmioty najłatwiej znaleźć w plikach handlarzy. Niżej jest linijka: <money min="" max="" infinitive="0"/>. Tu wpisz pożądane wartości, np: <money min="50" max="90" infinitive="0"/>. Już tylko w pliku actor.ltx w gamedataconfigscreatures w linijce "money" np =50. I gotowe. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papaczos Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 Dzięki, Fasolaks! Plusik w dowód wdzięczności :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fasolaks Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 Nie ma za co. Umiem, to pomagam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.