scigacz1975 Opublikowano 10 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 (edytowane) Ja mam podstawkę 1.0006 zdegradowaną sposobem @Kobala i zero problemów. Nawet za zgodą autora wstawiłem ją na stalker.pl do downloadu moda jako sprawdzony sposób na degradację patcha. Zrób jak Ci radzi @Smox i będzie chulać. Edit: Małe ułatwienie moda - jak już pisałem wcześniej - możecie mieć przy sobie tylko 6-8-10 załadowanych magazynków, natomiast pustych bez ograniczeń - oprócz wagowych. Znalazłem ciekawy sposób na to żeby nie tachać ze soba kilogramów amunicji niezaładowanej. Jeżeli umieścicie magazynek z 1 nabojem w skrzyni np. koło Sidorowicza, to NPC go nie ukradną, chyba że będzie tam broń do której ten magazynek pasuje, ale wezmą tylko 1 magazynek do 1 szt broni. Ciekawostką jest to że, gdy opuścimy kordon przechodząc na inną mapę, a potem wrócimy, to magazynek nie ma 1-go naboju ale jest pełny. Czyli umieszczając po np. 8 magazynków, z załadowanym 1 nabojem w każdym, w skrzyniach na różnych mapach możemy potem tylko zamieniać prawie puste magazynki na pełniutkie. Koniec problemów z tachaniem kilogramów amunicji i żmudnym napełnianiem magazynków, no chyba że zajdzie taka potrzeba bo nam się pełne skończą, ale do tego wystarczy mieć ze 150 nabojów. Edytowane 11 Maja 2012 przez scigacz1975 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 13 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Smox jak tam prace na polonizacją patcha 1.3.1 do moda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 13 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Na razie polonizacja patcha stoi w miejscu. Gram teraz w Old Good S.T.A.L.K.E.R. Evolution wersja 0.6.9.2 R2 + Pakiet broni wersja '3.5 R3 + dodatki i tak mnie wciągnął, że szok. Jak skończę grać, to zrobię tego patcha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 13 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 A może polonizacje tego OGSM o którym piszesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 13 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Nie mówię, że nie, ale nie teraz. Przez to ślęczenie przed komputerem zaniedbałem rodzinę i pracę. Muszę to naprawić, a na spolszczenia będzie czas jesienią i w zimę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 13 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Czernobyl 1 sprawa to trzeba by przejść całą grę by sprawdzić czy warta jest tego wysiłku bo byle jakiego moda to nie warto zaraz spolszczać. Tak czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podznaczony Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 (edytowane) Chyba lepiej nie używać quicksave'ów, szkoda okropnie się do tego przyzwyczaiłem. A re-instalka SoC i obniżenie do 1.0004 sposobem Kpuca (jak się nie mylę), no i działa :) Jestem już w Dolinie Mroku i idę zapolować na Dzika. Gra jest bardzo trudna, ale myślę że dam rade przejść tego moda. Jak na razie najtrudniejszy Agroprom. Strasznie podoba mi się system ładowania magazynków a nie strzelanie jak rambo tylko myślę, że NPC od razu mają naładowane i raczej nie ładują tak wolno jak nasz stalker. Tak w ogóle po każdym blowoutcie anomalie zmieniają swoje miejsce lub pojawiają się nowe, ale jak jest z artefaktami ? Bo nigdy wokół żadnej anomalii nie znalazłem artefaktu muszę do niej podejść i wtedy wypadnie czy jak ? Tak chyba było w Zewie i Czystym Niebie czy tu jest podobnie ? Z góry dzięki jakby ktoś mógł to wyjaśnić, pierwszy raz gram w tego typu moda. Kiedyś chwile w AMK i Inferno i OL, NS, ale to dawno temu. Edytowane 14 Maja 2012 przez Podznaczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Artefakty powinny być widoczne normalnie, bez detektora. Zazwyczaj artefakt znajduje się w anomalii i trzeba go z niej "wydłubać". Dobrze sprawdza się w tym jakaś śrutówka. Sporo artefaktów leży na ziemi, bo anomalie zmieniły położenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gordonek Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 pomozcie nie moge odpalic tego moda krwawy szlak v. 1.o.3 nointro zrobilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 To znaczy co ci się dzieje? Odpala się podstawka, wywala na pulpit? Przy starcie gry, przy tworzeniu nowej gry? Jeśli cię wywala to po wywaleniu otwórz notatnik i użyj komendy "wklej" Powinien się zapisać log błędu. Ewentualnie na dysku C w dokumentach publicznych znajdź katalog STALKER SHOC, w nim folder logs i plik tekstowy xray_.... Otwórz go w notatniku i skopiuj wszystko poniżej FATAL ERROR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gordonek Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 A może to wina podstawki bo mam angielską.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Poszukaj tego Fatal error i zobaczymy....w logu będzie pisać co jest nie tak. Dałeś spację przed -nointro.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gordonek Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Dałem spacje. Nie wiem jak to zrobić z tym Fatal error. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Może i wina podstawki. W jakiej wersji jest ten twój angielski Cień Czarnobyla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Nie chce mi się tu szukać więc daję ze stalker.pl - przeczytaj http://www.forum.stalker.com.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=16567&sid=657861a8d768329648583036fb2f3d50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gordonek Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Ja ten plik znalazłem. Nie wiem jak go skopiować to Fatal error. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Rozumiem że patch 1.3.1 jest nie spolszczony i nie wiadomo kiedy będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Jeżeli znalazłeś to zaznacz myszką na niebiesko i w PPM (prawy myszy) daj kopiuj..potem wklej do postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gordonek Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Czy to jest to? FATAL ERROR[error]Expression : wave&&wave->length()[error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xrSoundSoundRender_Source_loader.cpp[error]Line : 65[error]Description : Can't open wave file:[error]Arguments : f:program filesthqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundscharacters_voicescenariovideointro_gsc_wp_l.ogg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 To właśnie jest intro...daj tak... "E:S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of ChernobylbinXR_3DA.exe" -nointro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Scigacz czy fix na forum to wersja poprawiona jak ten na s.pl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gordonek Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Wielkie dzięki poszło . Spotkamy się Zonie Stalkerze w barze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 (edytowane) Nie są takie same - ja w tamtej wersji część rzeczy poprawiłem zanim wrzuciłem moda a potem jeszcze dorzuciłem to co znalazłem. Wersja którą wrzuciłem na s.pl trochę się różni od tej z st.pl Edit: http://www.sendspace.pl/file/435681e097c8280a114fb1a - tu masz Patch.02 - połączyłem patch @Smoxa ze swoim. Nie powinno być już problemu z intro jak przed chwilą (chociaż nie wiem jak na angielskiej wersji bo ja na polskiej nie mam) Edytowane 20 Czerwca 2012 przez scigacz1975 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Możesz dokładniej o co chodzi...jaki patch @smoxa i co zawiera 0.2..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Fix @smoxa z 1-go posta + łatka dla błędu nointro. A i delikatne zmiany w actor.ltx (skok i wspinanie bo ktoś przegiął w drugą stronę) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.