czernobyl10 Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 Tytuł oryginalny: МЁРТВЫЙ ПУТЬ 2 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: 03.02.2012 r. Autor: СанЯ™ Autor spolszczenia: @trurl3, @metek58 Śr. długość rozgrywki: (~17 godzin) OPIS: Spoiler Globalny mod zawierający ponad 30 zmian, lokacje, ulepszenia, bronie i nowinki graficzne. UWAGA! To nie jest dopełnienie do pierwszej części, a oddzielny mod. Trzeba go instalować dokładnie tak, jak jest napisane w instrukcji niżej (INSTALACJA). Konieczne jest rozpoczęcie nowej gry! (nie próbujcie wczytać starego save'a z pierwszej części moda czy z oryginalnej gry). LISTA ZMIAN: Spoiler 1. Wszystkie lokacje są w pełni zasiedlone i zsynchronizowane z grą, więc nie będzie nudno. 2. Dodana możliwość naprawy/ulepszania broni i pancerzy u Sidorowicza i Barmana. W broni można zmieniać następujące parametry: zużycie, celność, kaliber, pojemność magazynka, szybkostrzelność. W pancerzach można zmieniać następujące parametry: ochrona od anomalii, kuloodporność, zwiększenie udźwigu (w egzoszkieletach możliwość biegu sprintem), instalacja albo ulepszenie noktowizora. W karabinach snajperskich nie można zmienić typu amunicji i zwiększyć szybkostrzelności. W śrutówkach można zmienić tylko celność i zadawane obrażenia. W każdym egzemplarzu broni czy pancerza można zrobić tylko jedno ulepszenie, więc trzeba będzie zawczasu wybierać, co najbardziej potrzebne. 3. HUD z Zewu Prypeci bez szybkiego menu F1..F4. 4. Dodano teleport w Limańsku. 5. Nowa droga do centrum Zony. 6. 22 nowe artefakty (dzielą się na 3 grupy: niezłe, dobre i doskonałe). 7. Wiele nowych artefaktów można otrzymać w zamian za części ciała mutantów, innych szukaj w Zonie. 8. Przywrócono artefakt "Kompas" i "Serce oazy". 9. Można zbierać pieniądze z trupów. 10. Zmieniono asortyment towarów u wszystkich handlarzy. 11. Zmieniono ceny. 12. Poniesiono maksymalny udźwig postaci do 90 kg. 13. Zmieniono awatar GG. 14. Dodano freeplay - można grać dalej po zakończeniu głównego wątku, nawet jeśli wybrałeś złe zakończenie. 15. Teraz można powiesić na pasie 24 artefakty. 16. Dodano nowe przejścia pomiędzy lokacjami. 17. Dodano teleport na Czarnobyl 1 przy wejściu do Sarkofagu, który przenosi na początek lokacji, gdzie trafia się po przyjściu z Prypeci. 18. Dodano teleporty w Sterowni Monolitu, aby można było wyjść na Czarnobyl 2 i z powrotem do Sarkofagu poprzez Sterownię Monolitu. 19. Dodano teleport na Czarnobylu 2, aby można było wrócić do sali sterowania Monolitem po zakończeniu gry. 20. Dodano teleporty na ATP. 21. Dodano nowe schowki, jednak nie w formie plecaka albo worka, ale kupki przedmiotów, jak w Zewie Prypeci. 22. Teraz na bazach broń nie chowa się automatycznie. 23. Wolniejsze zużycie broni. 24. Dodano lepszy noktowizor do egzoszkieletu. 25. Zmieniono parametry ochrony u egzoszkieletu. 26. Zmieniono parametry niektórych rodzajów broni. 27. Zmieniono wiele tekstur przedmiotów, broni, artefaktów itd. 28. Dodano teleporty na Bagnach przenoszące na bazę Czystego Nieba i z powrotem (na wypadek, jeśli zginie przewodnik). 29. Zlikwidowano limit czasu na wykonanie drugoplanowych zadań. 30. Dodano nowe dialogi z niektórymi questowymi NPC-ami. 31. Dodano teleport do Czerwonego Lasu. 32. Dodano teleport w Szpitalu, żeby można było przejść lokację do końca i trafić na Generatory. 33. Dodano teleport we Wschodniej Prypeci. 34. Dodano teleport na Zatonie (pokazuje go Noe po wspólnej wyprawie na snorki). NOWE LOKACJE: Spoiler Martwe miasto Wschodnia Prypeć (z Zewu Prypeci) Zaton Jupiter Przejście podziemne Stara fabryka Nowe ziemie Topiel Porzucona stacja Bagno Leśny gąszcz ATP Czerwony las Zapomniany las Limańsk Zagubiona wieś Szpital Generatory Laboratorium wojskowe (hasło do wejścia: 123) Pieczara Legowisko UWAGA! W grze zanotowano 3 wyloty przy ulepszaniu broni: 1. Przy podwyższaniu szybkostrzelności AKM-74u. 2. Przy podwyższaniu szybkostrzelności MR5 (żmija). 3. Przy ulepszaniu automatu SIG550 można w nim tylko powiększyć magazynek albo szybkostrzelność, przy ulepszaniu innych parametrów SIG550 gra wylatuje. Innych wylotów w grze nie zanotowano. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Cień Czarnobyla 1.0004 + mod "Martwy szlak 2" + fix krzaków i drutu kolczastego 1. Wypakować z archiwum katalog /gamedata i skopiować do katalogu z zainstalowaną grą. Jeśli w katalogu głównym gry jest już jakiś katalog /gamedata, należy go najpierw usunąć, a potem wstawić katalog /gamedata z modem Martwy Szlak 2. 2. Wrzucamy fix dla krzewów i ogrodzenia 3. Zainstalować spolszczenie. (Pobrać, wypakować do katalogu gry, grać, zgłaszać błędy.) LINKI DO POBRANIA: Spoiler MOD: Yandex - [KLIK] LUB nasz serwer: [PART 1] [PART 2] [PART 3] [PART 4] [PART 5] [PART 6] [PART 7] [PART 8] FIX krzaków i drutu kolczastego: Yandex - [KLIK] SPOLSZCZENIE: Nasz serwer - [KLIK] Autor/rzy spolszczenia moda NIE WYRAŻA/JĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Źródło: 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 Uruchomiłem tego moda na wersji PL. działa bez problemu, spolszczone menu, dialogi..oczywiście te co są. Jest kilka ciekawych lokacji , chcę tutaj wkleić całą mapę z moda. Kilka mniej znanych to... 1. Stare Wysypisko z LWR 2. Przedsionek 3.Stary Jantar 4.Stare Bagna z Ts 2 Kompletna mapa Zony w modzie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papaczos Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 Słuchajcie kochani, co to jest ten "Przedsionek", bo już kilka razy miałem zapytać, a nic mi ta lokacja nie mówi? (I czy to jest to, co po rosyjsku nazywa się Predbannik?). Sorki ale musiałem fonetycznie bo nie mam RU klawiatury... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 Predbannik=Przedsionek=Korpus Pokoju (lokacja np. w TŚ2 i LWR) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Malakas, jak rozumie, to on nie jest w całości tłumaczony. Czy warto byłoby brać go pod uwagę, przy wyborze tłumaczenia moda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Tak i uważam że warto bo nie będzie dużo tłumaczenia, a będzie doskonały mod dla ludzi lubiących zwiedzać lokacje...gdzieś wyczytałem, że nie ma dużo zmian fabularnych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 To myślę, że zaraz po Winter of Death Ultimatum, jeśli ktoś inny wcześniej tego nie zrobi, to zabierzemy się za tłumaczenie tego moda. Dzięki za podpowiedź. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Dodaję poprawne tłumaczenie opisu i dołączam się do ekipy tłumaczącej. W tłumaczeniu opisu dla istniejących nazw zastosowałem terminologię ze Słownika i od razu dodałem nowe nazwy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Kilka map z moda .... . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waler11 Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Może ktoś dał by link do tego moda bo nie ma skąd go pobrać... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted February 10, 2012 Author Report Share Posted February 10, 2012 (edited) Malakas już zrobione. Chłopaki czekam na spolszczenie kolejnego ciekawego moda. Trzymam kciuki. Edited February 10, 2012 by czernobyl10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Malakas, jak instalowałeś moda? Na polską podstawkę? Konieczne były jakieś zmiany? Myślę, że warto się nim zająć bo po pierwsze - wygląda na ciekawie zrobiony a po drugie - niewielkim (prawdopodobnie) kosztem poprawiamy statystyki przetłumaczonych modów... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Postawiłem na polskiej wersji..zmiany jak dla polskiej podstawki...mod ruszył, ale nie pograłem długo bo pierwsze dialogi są po oddaniu fleszki Sidorowi...a tutaj są już krzaczki.. 1..kopia text..zmiana nazwy na pol 2..localization. ltx 3. fsgame.ltx 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Aha... ja mam swoja wersje przystosowania podstawki przejętą z któregoś moda, gdzie fsgame.ltx ustawiał wszystko w katalogu gry - screeny, sejwy i log. Od tamtej pory zawsze instaluję z tymi zmianami. Dobra, spróbuję zainstalować. Poza tym jak uruchamiam, to nie zmieniam ustawienia w localisation.ltx. Wtedy co prawda nie ma polskich liter, ale za to cyrylica wyświetla się prawidłowo tam, gdzie nie ma polskich tekstów i można grać. Ale zastanawiam się jak zrobić, żeby zachować możliwie dużo plików po polsku a jednocześnie mieć wszystko to, co wnosi mod... Jeśli weźmiesz polskie teksty i zmienisz nazwę katalogu na /rus to nie ma gwarancji, że nie zagubi się jakichś zmian wprowadzonych w modzie, bo pliki o tej samej nazwie nie muszą mieć tej samej zawartości po polsku i po rosyjsku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Winien jestem sprostowanie ponieważ miałem dwa mody i nie było tego widać... 1. mod nie ma pliku localization.ltx 2. nie tworzyłem kopi pliku text..jest tylko rus 3. zmieniłem fsgame.ltx Mod uruchomił się normalnie teksty są polskie a te nowe to krzaczki...wygląda to tak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 OK, czyli to co z podstawki i nie zostało nadpisane przez moda - jest po polsku. A teksty rosyjskie są w krzaczkach. Wystarczy tylko w localisation.ltx zakomentować _cent i wtedy powinno wyświetlać cyrylicę. Wypróbuję, tylko jak przerzucę cały dysk ze Stalkerami - 160 GB - w inna lokację. To żę w modzie nie ma localisation.ltx powoduje, że są przyjmowane wartości z podstawki - twórca moda nie przewidział, że ktoś może stawiać go na innojęzycznej wersji Stalkera :). Trzeba po prostu dodać w odpowiednim miejscu w /gamedata plik localisation.ltx z poprawionym ustawieniem , bo localisation.ltx z podstawki ustawia stronę kodową CE. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Chyba mamy fix do tego moda...polecam uwadze Trurl3...http://stalker-gsc.r...uot/35-1-0-6496 Link do patcha..http://narod.ru/disk/41087680001/фикс_кустов_и_колючей_проволоки_для_мода_мёртвый_путь_2.rar.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kronikarz Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Nowe lokacje "żyją"? Czy są to jedyne puste mapy, które nie żyją. Przechadzają się tam stalkerzy? Spawnują mutanty? Występują artefakty? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Tłumaczenie opisu fiksa: Fiks krzaków i płotów z druku kolczastego dla moda "Martwy Szlak 2". Autor fiksa: СанЯ™ [$] (ssaannyyaa.t2@mail.ru) Opis: Usunięto bug z nieprzenikalnymi dla kul krzakami, zaroślami, liśćmi - teraz są łatwo przebijane. Usunięto także bug z nieprzenikalnymi dla kul ogrodzeniami z drutu kolczastego, teraz można strzelać przez płot. Sposób instalacji: licencyjny Cień Czarnobyla 1.0004 + mod "Martwy szlak 2" + fiks krzaków i drutu kolczastego Instalować dokładnie w takiej kolejności (ze zgodą na zamianę plików przy instalacji fiksa). Dla wersji gry 1.0004 (na innych wersjach wypady mogą być nieprzewidywalne). Generalnie biorąc - wrzucać na zainstalowany mod z zamianą plików. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted February 29, 2012 Author Report Share Posted February 29, 2012 Trurlu prace nad polonizacja skończone, beta testy i kiedy pl będzie dostępna. Jakiś bliżej określony termin jeżeli można podać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 Nowe lokacje "żyją"? Czy są to jedyne puste mapy, które nie żyją. Przechadzają się tam stalkerzy? Spawnują mutanty? Występują artefakty? Nowe lokacje są zasiedlone, ale nie tak, jak np Kordon, czy Wysypisko. Paru ludków i trochę stworów tam spotkasz. Co do stworów, to nieraz potrzeba sporo amunicji. O artefakty nie musisz się martwić, jest ich dużo i to czasami przedziwnych. Tak, że śmiało pobieraj i graj, jak lubisz podróżować po mapie. 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meat Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Dajcie jakieś linki od moda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papaczos Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Linki do modów na tym forum są zawsze w pierwszym poście, w tym, w którym mod jest opisany. Najczęściej znajdują się na samym końcu takiego opisu. Tam można znaleźć także ewentualne linki do aktualizacji modów lub ich polonizacji. Czyli mówiąc krótko - przewiń ten temat do samej góry i szukaj tam. PS:Byłoby bardzo fajnie, gdybyś pisząc następnym razem użył magicznego słowa "proszę" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 Polonizacja w wersji Beta dodana do tematu..zapraszamy do testów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jerczi Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 Zacząłem grać w tego moda i zauważyłem, że jest problem z naprawami...owszem jest w dialogach opcja ulepszania broni i pancerzy, ale nie ma napraw...chyba, że ja coś nie zauważyłem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.