czernobyl10 Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Nazwa: Dream Reader The Forbidden Zone Twórca: Shtopor Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Data premiery: 01.10.2011r. Autor spolszczenia: OPIS: Spoiler OD AUTORA: Spoiler W stosunku do poprzedniej odsłony, w tym modzie udało mi się uchwycić prawie wszystkie niepowtarzalne cechy dla całej serii gier S.T.A.L.K.E.R. Mod powstawał długo i trzeba było ogromu pracy. Myślę, że postawione sobie cele przy tworzeniu moda zostały przeze mnie osiągnięte. Pierwszym celem było stworzenie moda do Stalkera, który łączyłby w sobie wszystkie elementy gry tzn. fabułę, otoczenie, wygląd graficzny elementów gry, jak i modele postaci oraz przedmiotów. Drugi cel - stworzenie bardzo rozległego (22 nowe lokacje), nieprzewidywalnego i dynamicznego obszaru rządzącego się swoimi prawami, który będzie zaskakiwać gracza swoja nieprzewidywalnością i będzie zachęcać go do gry. W ten sposób stworzyłem zupełnie nowe artefakty, postacie, dialogi i legendy. Mod nie jest mieszanką innych modyfikacji. To zupełnie nowa produkcja. OPIS: Spoiler Obecna wersja moda to freeplay bez obowiązkowej fabuły. Od samego początku gracz może rzucić się w głąb Zony i zająć się tym co lubi - zbieraniem artefaktów, walką z mutantami, czy kontaktami z wędrowcami. Jestem pewien, że nie będzie się nudził. Zona napełniona jest niespodziankami i "easter eggami". Od początku gry będzie zapewniona możliwość poszukiwania legendarnych miejsc i schowków, walka z mutantami i wrogo nastawionymi stalkerami. Utworzono 4 nowe bary... (Martwe Miasto ("Stalker"), ATP ("Ostatnia Nadzieja"), Czarnobyl 4 ("Shti"), Zaton ("Skadowsk") Wystarczy przyjść do pobliskiego baru albo domu z zaznaczoną postacią i odebrać tam przedmiot w rodzaju PDA lub notatki i przeczytać intrygującą informację oraz rzucić się w głąb Zony w poszukiwaniu kolejnych koniecznych podpowiedzi, by odgadnąć ukrytą zagadkę. Linia takich poszukiwań zastępuje zwykłą fabułę gry, która zdążyła się już przejeść. Gracz i jego poczynania nie zależą od zadań, on po prostu oswaja się w nowym świecie Zony... ZMIANY: Spoiler Zmienione i rozszerzone lokacje Kordon i Bar Nowe dynamiczne obiekty Nowe lokacje (22 nowe lokacje w pełni zaludnione): Martwe Bagna, ATP, Czerwony Las, Bagna, Zagubiona Wioska, Czarnobyl 4, Kopalnia, Legowisko, Puste wzgórza, Laboratorium X-8, Warlab, Generatory, Szpital, Sektor 13, Martwe Miasto, Cmentarz wraków, Podziemia Agropromu Sektor 2, Baza Naukowców, Okolice Jupitera, Wschodnia Prypeć, Zaton, Limańsk Nowa piękna i groźna emisja oparta na OGSM, AtmosFear + moje prace; Prawie wszyscy NPC mają indywidualny i niepowtarzalny wygląd (ubrania, twarz, bieg), dodano ponad 200 nowych modeli; Nowe zjawiska atmosferyczne, pogoda; Nowe dźwięki otoczenia; Dodano gitarę, radio, akordeon, papierosy; Nowe, dynamiczne wiadomości; Nowe anomalie, wybuchy, ogień i inne rzeczy; Dodana możliwość szybkiego opróżniania plecaka, u handlarzy można kupić trzy rodzaje plecaków. Plecaki mają ograniczoną ładowność, co ogranicza ilość przenoszonych rzeczy przez GG; Dodane nowe mutanty, nowe mutacje starych mutantów; Ciała gniją. Kilka godzin czasu gry i z martwego NPC pozostaje szkielet; Dodano nowe unikalne konserwy; Standardowe bronie są teraz celne i wysokiej jakości (Weapon Pack od Vector) + nowe modele noża, lornetki (autor: MaZaHaKQ) i śruby (z DMX moda); Spotkania stalkerów wokół ognisk, dodano nowe zwroty NPC + zupełnie nowe kompozycje gitarowe; Dodano do sprzedaży torby-schowki; Dodano grupy "Mroczni Stalkerzy", "Ostatni Dzień", "Czyste Niebo", "Legendy Zony" z indywidualną grafiką i odgłosami działania; W Strefie można znaleźć wiele unikalnych dokumentów, PDA, pamiętniki i notatki; Śmierć GG w pierwszej osobie; Okradanie NPC; Poprawiono widok bohatera z 2-3 osoby, GG potrafi strzelać w końcu z w tych trybach; Zawartość skrytek jest generowana losowo; Zróżnicowane głosy stalkerów; Nowy projekt interfejsu i HUD; Nowa muzyka we wszystkich miejscach; Zapasy śrub się kończą. Mogą być zbierane z ciał, schowków, kupione, podnoszone z ziemi...(autor: Charsi); W strefie są przewodnicy, którzy za pieniądze zabiorą Cię do różnych części Zony... (Autor: Stalk15); Nazwa GG na początku nowej gry jest generowana losowo; Dodany części do pancerzy: maski przeciwgazowe, hełmy, oprogramowania i inne rzeczy. Dodano legendarnych stalkerów-duchy ze znanych opowieści Z niektórymi stalkerami można zagrać w mini gry ("21 oczko", "Znajdź piłkę", "Test Strefy", "Zgadnij liczbę"); Duża liczba nowych tekstur w wysokiej jakości; Nowy shader + na dynamicznym oświetlenie dodano nowe efekty graficzne (zwilżanie powierzchni, motion blur); Stalkerzy pozdrawiają GG tak jak w CS i CoP; Ciała NPC rozrywane są od eksplozji; Po naciśnięciu klawisza TAB, GG możne drzeć się. Zestaw nowych animacji dla NPC-ów; Nowy efekty obrażeń zadanych GG przez mutanty; PORADNIK MODA by kobal: Spoiler 1. Skarb Ścierwnika: 1) Na ladzie baru Szti (?) zobaczymy PDA. W nim info o stalkerskiej legendzie dotyczącej skarbu Ścierwnika, w którym ten schował bardzo cenne rzeczy z Zony. Jest tam też namiar na Bagna. 2) Znajdujemy dziennik na Bagnach, w piwnicy w Południowym gospodarstwie. Dowiemy się, że stalker Szaman ścigał kolesia, który znalazł grupę kopaczy, która z kolei tropiła towarzysza Ścierwnika. Ten z kolei przepadł w zakładzie, w południowej części Czernobyla 4. 3) W zakładzie na Czernobylu 4 znajdziemy kupę kości i PDA stalkera, w którym on mówi że kopacze wiedzą gdzie jest towarzysz Ścierwnika (Termit). Kopacze poszli do sektora naukowego(?). W głąb laboratorium. 4) W piwnicy laboratorium znajdziemy kupę rzeczy a wśród nich zdjęcia towarzysza Ścierwnika i PDA w którym pisze, że przeszli z sektora naukowego na Magazyny Wojskowe, gdzie w wiosce pijawek Termit ich zaalarmował(?) 5) Przychodzimy na Magazyny Wojskowe, znajdujemy w skrajnym domku trupa Termita i PDA z notatką. W niej czytamy, że Ścierwnik wpadł w zasadzkę w Prypeci i poszedł do swojej bazy. Albo na Zaton (domek na terenie Dźwigów Portowych obok Skadowska), albo na Generatory(piwnica w domu na wsi) albo na Agroprom do starej kryjówki Striełoka. 6) Znajdujemy na Generatorach, w piwnicy w domku, prochy Ścierwnika, maskę przeciwgazową, kałasz i jego PDA. W nim wyraźne info o tym, że jego skarb jest w bunkrze na Radarze, naprzeciwko drogi do Prypeci. Kod zamka. 7) Znajdujemy skarb na Radarze. 2. Drogocenna część mutanta: 1) Na stole u Kleszcza (Martwe miasto) znajdujemy jego notatnik w którym pisze o rzadkim mutancie na północy Martwego Miasta. Za jego głowę naukowcy płacą dużo pieniędzy. 2) Znajdujemy mutanta. Zabijamy. W nagrodę część ciała. (?) 3. Poszukiwania Kompasu: 1) W domu Leśnika w Czerwonym Lesie znajdziemy notatnik w którym Leśnik opowiada jak i gdzie zgubił artefakt Kompas. Zdaje się, że znajduje się ten artefakt w pieczarze na południe od domu Leśnika. Pieczara i jeje okolice pełne mutantów. 2) Zabijamy mutanty. W nagrodę Kompas. 4.Odłamek Monolitu 1) Na lokacji ATP przychodzimy do bazy ugrupowania Ostatni Dzień. Znajdujemy w gabinecie lidera PDA w którym pisze o zaginionym artefakcie zwanym "Odłamek Monolitu". Poszukiwaniem artefaktu zajmował się stalker Rekrut. Ten przepadł w fabryce Rostok w tunelu z elektrami. 2) Idziemy na Rostok, znajdujemy w tunelu PDA Rekruta i dowiadujemy się, że ostatnim posiadaczem Odłamku Monolitu był jakiś profesor. Ten zaginął na lokacji Szpital i tam trzeba dalej szukać. 3) Idziemy do Szpitala. Odnajdujemy PDA profesora i dowiadujemy się, że ten ukrył artefakt w tunelu przy moście na Bagnach. 4) Idziemy we wskazane miejsce i odnajdujemy art. SCREENY: Spoiler WIDEO: Spoiler LINK DO POBRANIA: Spoiler MOD: Yandex: [KLIK] UPDATE: Yandex: [KLIK] INSTALACJA: Spoiler Możliwe wyloty i rozwiązania: 1) Na oświetleniu dynamicznym mogą wystąpić problemy z mapowaniem tekstur na niektórych nowych lokacjach! 2) Istnieją bardzo rzadkie błędy podczas przechodzenia między lokacjami z powodu braku pamięci. Pomaga wczytanie ostatniego zapisu. 3) W Prypeci jest rzadki wypad spowodowany błędem skryptu state_mgr.script. To nie jest wypad krytyczny. Wczytać ostatni zapis i grać dalej. Instalacja: 1. Cień Czarnobyla 1.0006 2. Mod 3. Update 4. Dodaj parametr -nointro we właściwościach skrótu gry. 5. Graj ŹRÓDŁO: ap-pro.ru stalker.by stalker-gaming.ru stalker-gsc.ru old.ap-pro.ru vk.com 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raven Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Panowie tłumacze do dzieła! Mod może być ciekawy... pogramy to zobaczymy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Coś @Raven trzeba pomyśleć, ale wyjdzie jeszcze z pięć patchy, więc nie ma co się gorączkować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papaczos Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Jestem pewien, że nie będzie się nudził. Zona napełniona jest niespodziankami i "paschałkami". "Paschałki" to jajeczka wielkanocne, czyli Easter Eggs. To rzadkie znajdźki, najczęściej mające związek z ekipą twórców (na przykład ich fotografie), ukryte poziomy, czy też rzeczy nawiązujące do innych gier lub nawet wydarzeń ogólnoświatowych. Słowo pochodzi z angielskiego, bo w kulturze anglosaskiej i germańskiej na Wielkanoc chowa się przed dziećmi czekoladowe jajka wielkanocne w ogródkach itp. - ich szukanie to wielka zabawa i wielka radość z ich znalezienia :yes: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Jest zapowiadany patch który będzie poprawiał błędy gry i fabułe. Kiedy niewiadomo. Trzeba czekać tak że polonizacja na obecną chwile nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 .Uruchomiłem moda na polskiej podstawce...potrzebny jest wpis...-nointro...w właściwościach skrótu gry by wystartował. Dodatkowo trzeba przenieść pliki text (bez zamiany) i localization.ltx z polskiej podstawki do pliku text/rus po to by stworzyć mieszaną wersję z czytelną cyrylicą..co prawda bez polskich znaków ale da cię grać. Gracz zaczyna w tunelu na lokacji Czarnobyl4...z nożem i pistoletem + 8 szt. amunicji. Plecak na wyposażenie trzeba znaleźć. Na lokacji jest pierwszy nowy bar...STI a tam pierwsze zagadkowe PDA.. . Od początku uderzają ogromne zmiany..inny HUD..inny inwentarz, inne okno dialogowe, inne avatary postaci, niema już Naznaczonego. Dodałem fotki do 1 postu.. // W patch 3.0 zmieniono startowe wyposażenie..plecak jest dostępny od początku, dodano strzelbę myśliwską + 2 szt amunicji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Malakas dodaj dokładny sposób instalacji moda do pierwszego postu Jest patch 3.0 http://rghost.ru/38118388. // Patch wprowadza dużo zmian...nowa gra obowiązkowa. Przed instalacją patcha należy usunąć z gamedata moda foldery config i script 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Opis dodam, ale w ostatnim patchu przewrócili wszystko do góry nogami i już byłby nie aktualny...zmieniony trochę HUD, dodana strzelba na starcie (2 szt. amunicji), dodany plecak. Mod jest nowatorski i zamierzam mu się bliżej przyjrzeć nawet w cyrylicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Moda możnaby z czasem przetłumaczyć bo jest ciekawy. Trzeba tylko poczekać na ostateczne patche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Prośba : można patch 3.0 pobrać z innego miejsca bo z obecnego żródła nie dam rady ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiedzianeJaja Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Faktycznie, ściaganie patch-a na rghost nie działa. Dołączam się do prośby Cichego. Jakby ktoś miał, to prosiłbym o wystawkę na inny hosting. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Dziwne bo u mnie działa bez problemów...http://pl.rghost.net/38118388...ale wstawię na inny.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiedzianeJaja Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Wstawkę widzę, jest przycisk "pobieraj" i nawet działa... przeładowuje stronę. Sprawdzałem na trzech przegladarkach. To samo niestety. Zresztą zauwazyłem że w komentarzach tez cos o tym wspominają że im nie działa. Będe wdzięczny za inny up, bo mam zamiar sobie spojrzeć co to takiego ten mod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Patch na nowym hostingu...http://speedy.sh/vPs8B/3.0.7z..dodany do 1 postu. Nowa gra obowiązkowa. // Przed instalacją patcha należy usunąć z gamedata moda foldery config i script 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Poczekamy jeszcze trochę i jak sytuacja się unormuje, to zabieramy się z Metkem58 za spolszczenie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 (edytowane) Ten patch 3.0 spowodował mi wylot z takim logiem: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:stalkersources runkxrCoreXr_ini.cpp [error]Line : 342 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'tr_settings' Może da się coś poprawić? Sorki, nie doczytałem info. Oto kawałek, ale istotny. Opis: Stawiać na czysty Dream Reader The Forbidden Zone © Ten patch zawiera wszystkie poprzednie poprawki; Autor: Shtopor Konieczna nowa gra. Jak postępować? Usuń całkowicie foldery scripts i config z gamedaty, i skopiuj tam zawartość patcha. Po prawidłowym zastosowaniu się do info, gra odpaliła i wrócił uśmiech na pyszczek. Edytowane 17 Maja 2012 przez metek58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Tak trzeba usunąć i nowa gra bo patch wprowadził drastyczne zmiany do moda. Jest masa cięć bo elementy powodowały błędy. Nie będzie na pewno efektu gnicia ciał, noży w sklepie i kilu innych. Szczegóły można przeczytać w opisie do patch 3.0.... В него входит: 1)Новая текстура таблички радиация; 2)Исправлена текстура ПМ-а; 3)На Янтарное озеро добавлен очаговый туман; 4)Убран транспорт с локаций; 5)Новый визуал у артефакта "Пузырь"; 6)Новая текстура для модели сталкера; 7)Новая текстура билдовской Плоти; 8)Исправлена текстура ученого Северена; 9)Новая текстура солнца в дождь; 10)Переделаны текстуры Темных сталкеров; 11)Исправлена трава на Агропроме; 12)Исправлена характеристика шапки с распиратором; 13)Убран из продажи нож, исправлен тот что в слоте; 14)Исправлено быстрое исчизание описания предметов; 15)Убрано гниение трупов; 16)Убран выбрасиваемый рюкзак; 17)Исправлен кровосос; 18)Новый асортимент у игрока при старте игры; 19)Новый загрузочный экран; 20)Убраны лишние мутанты на локации Чернобыль 4; 21)Исправлена стоимость болта; 22)Убраны некоторые надоедливые рандомные звуки; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Dziękuję za nowy hosting. W dzień tamten nie działał. Teraz przyznaje - działa. Jeszcze raz dzięki i + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Dodam jeszcze paczkę siedmiu odmian HUD . Ten użyty w modzie jest jedną z jego wersji. Możecie testować, ale zawsze najpierw zróbcie kopie plików ..config/ui ..oraz ...textures/ui Link...http://speedy.sh/zra...ortaLheavEn.rar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczejtak Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Malakas, mógłbyś mi wrzucić localization.ltx i text z polskiej podstawki? Przeszukałem cały swój dysk i mam tylko rosyjską i angielską wersję. Polskiej niet... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Localization od Miedzianego http://odsiebie.pl/0...ation.ltx.html# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Pliki potrzebne do uruchomienia na polskiej podstawce...http://speedy.sh/rNe...i-podstawki.rar. W paczce...Text i Localization.ltx. Pliki tekst należy uzupełnić..nie potwierdzać zamiany. @cz10 pliki text powinny być wszystkie @smox dodał tylko brakujące i to do innego moda. Dlatego usunąłem link by nie powodować zamieszania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczejtak Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Ok. Pierwsze co się w modzie rzuca w oczy to zmieniony hud, bardzo, bardzo dużo dźwięków tła (czasami przerażające, czasami zabawne, zależy jak leży). Mod sam w sobie jest rozbudowany, już w kordonie możemy znaleźć przewodnika, który za odpowiednią opłatą zaprowadzi nas w dane miejsce- ode mnie duży plus, bo swobodna eksploracja wszystkich lokacji staje przede mną otworem. Świetną rzeczą w tym modzie jest przede wszystkim mroczny klimat. Nie pamiętam w którym modzie odgłosy były na tyle przerażające, żebym się wzdrygnął, a tutaj pierwsze spotkanie z burerem przyprawiło mnie o palpitację serca-mjut! Gra jednak dostaje czkawki, przynajmniej u mnie. Co chwila łapię wyloty do pulpitu FATAL ERROR [error]Expression : wave&&wave->length() [error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave [error]File : E:stalkersources runkxrSoundSoundRender_Source_loader.cpp [error]Line : 65 [error]Description : Can't open wave file: [error]Arguments : e:zainstalowanestalkergamedatasoundsaazŃÂÄ-Ńsvd-c_draw.ogg Nie jestem obeznany, więc gdyby ktoś umiał wskazać przyczynę-będę dźwięczny :D Do tego niestety gram na tej pociułanej czcionce, bo nijak nie mogę cyrylicy do moda wrzucić. O broni: jest jej sporo, odgłosy zostały pozmieniane, chociaż nie zawsze jest to coś, czego byśmy się spodziewali (za to odgłosy przeładowań shotganów- cud malina!). Gra się całkiem przyjemnie. Poziom trudności został zbalansowany. I o ile na poziomie stalker gra jest całkiem łatwa, tak wyżej robi się wyzwanie... I co mnie osobiście się podoba- by położyć przeciwnika potrzeba tylko kilka kulek, co działa też w drugą stronę oczywiście. Wytrzymałość mutantów- zbalansowana. Ten aspekt moda twórcom się udał. Gdybym mógł szepnąć słówko kolegom tłumaczom: bierzcie się do roboty :) Aha... Przedmioty... Artiefakty mają przesadzone statystyki imo, już zwykła meduza, która zwykle nie jest jakimś "mocnym" artefaktem tutaj ma +20 do ochrony przed promieniowaniem, grawi +30. Na szczęście miejsc na artefakty jest tylko 5 (o ile dobrze pamiętam) więc trzeba będzie sobie umieć dobierać arty. W grze są hełmy i maski w slot artefaktów. Pancerze przesadzone, dużo nowych itemów. Gram dalej, jak pojawi się spolszczenie- będę wniebowzięty. Jak na razie najprzyjemniejszą częścią moda są: eksploracja i mroczny klimat. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Masz opis instalacji w 1 poście. // .Jest nowy kumulowany Updata dla moda...http://pl.rghost.net/38150971.. Przed instalacją patcha należy usunąć z gamedata moda foldery config i script [error]Arguments : e:zainstalowanestalkergamedatasoundsaazŃÂÄ-Ńsvd-c_draw.ogg ...brak pliku dźwiękowego dla SVD, lub to co było w TS2 błąd opisów...tutaj jest temat // Na te maski już narzekali na forum i będzie jeszcze dużo zmian... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiedzianeJaja Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Testuję na SOC w wersji polskiej z CD Action zdegradowanej sposobem Kpuc-a: http://www.stalkerte..._hl__degradacja + witaminka, do wersji 1.0004. W tym przypadku nie wystarczy wrzucenie "pliki podstawki" podane przez Malakasa. Żeby mieć rosyjskie litery trzeba po wrzuceniu w "S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobylgamedataconfig" pliku localization i katalogu "text" dokonać pewnych zmian. W localization.ltx trzeba zmienić linijkę: "font_prefix = _cent ;_west" na "font_prefix .... = ;_cent ;_west" (dodanie średnika przed _cent) Dodatkowo należy zmienić nazwę katalogu: gamedataconfig text rus... na... gamedata config text pol. I zamiast krzaków mamy polsko/rosyjskie litery (Oczywiście polskie nie maja ogonków). -EDIT- Już drugi raz się zdarza że wycina mi kawałek ścieżki dostępu dokładnie w miejscu gdzie jest " " (O właśnie. miedzy cudzysłowami znajdował sie backslash i literka t, widać to w ścieżkach napisanych powyżej). Edycja nie pomaga. Za każdym razem dopisany fragment znika w poście. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.