Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedy zobaczyłem że ten mod ma 396 MB... Wiedziałem że będę siedzieć 2 godziny i gapić się w ekran i czekać... Ale pobrało się w 25 min. Niewiem czy to serwer na ktorym pobrałem czy po prostu miałem szybkie łącze ale fajny i ciekawy mod. Znudziły mi się te standardowe bronie stalkera...  I jeszcze raz bardzo fajny mod :thumbsup: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No cóż - wyłapałem parę błędów, oto one (podaje logi):

Coś z chimerą (próba na spawnerze):

 

* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 2694.00 mhz, 28-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 31040 files cached 30 archives, 4846Kb memory used. Init FileSystem 1.002293 sec 'xrCore' build 3795, Jun 25 2009 Initializing Engine... Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrRender_R3.dll command line Executing config-script "user.ltx"... [c:userspublicdocumentsstalker-stcsuser.ltx] successfully loaded. Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[2021524 K], reserved[16500 K], committed[59064 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[9215 K], process heap[1643 K], game lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[4670 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Hardware, Spec Version 1.1 eax[2] efx[no] xram[no] 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no] Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx"... [d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx] successfully loaded. [c:userspublicdocumentsstalker-stcsuser.ltx] successfully loaded. SOUND: Selected device is Generic Software * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:1002]-[device:68F9]: ATI Radeon HD 5450 * GPU driver: 6.14.10.7008 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 745 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVAPI is missing. * Starting rendering as 2-GPU. * DVB created: 1536K * DIB created: 512K ! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world' * NULLRT supported * ...and used * HWDST/PCF supported and used - r__tf_aniso 11 - r2_tf_mipbias 0. Starting engine... Loading DLL: xrGameSpy.dll ! Invalid ogg-comment version, file: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatasoundscharacters_voicescenariovideoati.ogg * DVB created: 1536K * DIB created: 512K - r__tf_aniso 11 - r2_tf_mipbias 0. * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVAPI is missing. * Starting rendering as 2-GPU. *** RESET [444 ms] "d:s.t.a.l.k.e.r. clear skybinxrengine.exe" * phase time: 0 ms * phase cmem: 130447 K Buforowanie obiektów... Loading objects... Loading models... * [prefetch] time: 106 ms * [prefetch] memory: 0Kb * phase time: 127 ms * phase cmem: 121365 K SERWER: rozpoczynanie... * phase time: 109 ms * phase cmem: 107997 K SERWER: Wczytywanie symulatora Alife... * phase time: 1 ms * phase cmem: 107997 K Wczytywanie zapisanej gry "kuba_autosave.sav"... * Loading spawn registry... * 11568 spawn points are successfully loaded * Loading objects... * 21816 objects are successfully loaded * Game kuba_autosave is successfully loaded from file 'c:userspublicdocumentsstalker-stcssavedgameskuba_autosave.sav' (4.182s) * phase time: 4181 ms * phase cmem: 163089 K SERWER: łączenie... * phase time: 28 ms * phase cmem: 163117 K KLIENT: Łączenie z localhost... * client : connection accepted - <> * phase time: 4 ms * phase cmem: 163149 K Otwieranie strumienia... * phase time: 1 ms * phase cmem: 163149 K Wczytywanie CFORM... * phase time: 4698 ms * phase cmem: 274097 K Wczytywanie shaderów... * phase time: 309 ms * phase cmem: 275112 K Wczytywanie danych geometrycznych... * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65506 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 56742 verts, 1773 Kb * [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65522 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65507 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65515 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65501 verts, 2046 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 11053 verts, 345 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 50268 verts, 1570 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 741387 indices, 1448 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb * [Loading VB] 22720 verts, 266 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 466236 indices, 910 Kb * phase time: 100 ms * phase cmem: 275280 K Wczytywanie przestrzennej bazy danych... * phase time: 43 ms * phase cmem: 286687 K Wczytywanie detali... * [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61) * [DETAILS] 22936 v(20), 11468 p * [DETAILS] Batch(61), VB(447K), IB(67K) * phase time: 24 ms * phase cmem: 286688 K Wczytywanie stref i portali... * Loading HOM: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatalevelsmarshlevel.hom * phase time: 12 ms * phase cmem: 286983 K Wczytywanie obiektów SI... * phase time: 3 ms * phase cmem: 286983 K KLIENT: Odradzanie... * phase time: 2 ms * phase cmem: 286983 K Wczytywanie tekstur... * t-report - base: 872, 126003 K * t-report - lmap: 11, 11265 K * phase time: 757 ms * phase cmem: 314748 K KLIENT: Synchronizacja... * phase time: 9 ms * phase cmem: 314748 K * [win32]: free[1175376 K], reserved[73784 K], committed[847928 K] * [ D3D ]: textures[161364 K] * [x-ray]: crt heap[314748 K], process heap[300629 K], game lua[93763 K], render[118 K] * [x-ray]: economy: strings[15274 K], smem[2352 K] ! auto-generated bump map: shoker_modwpnpmpm_1_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnpmpm_2_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnpmpm_3_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnmp5mp5_6_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnmp5mp5_7_bump# ! Can't find texture 'shoker_modwpnaddonsaddons_acog_1' * MEMORY USAGE: 362614 K * End of synchronization A[1] R[1] ! auto-generated bump map: shoker_modwpnuspusp_2_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnuspusp_3_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnuspusp_1_bump# ! Can't find texture 'ui_npc_monster_controller' FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:priquelsourcesenginexrCoreXr_ini.cpp [error]Line : 443 [error]Description : [error]Arguments : Can't open section 'm_chimera_e' stack trace:

 

Idziemy dalej :) Teraz kolej na Izloma:

 

* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 2653.00 mhz, 28-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 31039 files cached 30 archives, 4846Kb memory used. Init FileSystem 0.975900 sec 'xrCore' build 3795, Jun 25 2009 Initializing Engine... Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrRender_R3.dll command line Executing config-script "user.ltx"... [c:userspublicdocumentsstalker-stcsuser.ltx] successfully loaded. Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[2021524 K], reserved[16556 K], committed[59008 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[9215 K], process heap[1643 K], game lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[4670 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Hardware, Spec Version 1.1 eax[2] efx[no] xram[no] 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no] Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx"... [d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx] successfully loaded. [c:userspublicdocumentsstalker-stcsuser.ltx] successfully loaded. SOUND: Selected device is Generic Software * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:1002]-[device:68F9]: ATI Radeon HD 5450 * GPU driver: 6.14.10.7008 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 745 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVAPI is missing. * Starting rendering as 2-GPU. * DVB created: 1536K * DIB created: 512K ! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world' * NULLRT supported * ...and used * HWDST/PCF supported and used - r__tf_aniso 11 - r2_tf_mipbias 0. Starting engine... Loading DLL: xrGameSpy.dll ! Invalid ogg-comment version, file: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatasoundscharacters_voicescenariovideoati.ogg * DVB created: 1536K * DIB created: 512K - r__tf_aniso 11 - r2_tf_mipbias 0. * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVAPI is missing. * Starting rendering as 2-GPU. *** RESET [422 ms] "d:s.t.a.l.k.e.r. clear skybinxrengine.exe" * phase time: 0 ms * phase cmem: 130307 K Buforowanie obiektów... Loading objects... Loading models... * [prefetch] time: 107 ms * [prefetch] memory: 0Kb * phase time: 129 ms * phase cmem: 121224 K SERWER: rozpoczynanie... * phase time: 110 ms * phase cmem: 107869 K SERWER: Wczytywanie symulatora Alife... * phase time: 1 ms * phase cmem: 107869 K Wczytywanie zapisanej gry "kuba_quicksave.sav"... * Loading spawn registry... * 11568 spawn points are successfully loaded * Loading objects... * 21755 objects are successfully loaded * Game kuba_quicksave is successfully loaded from file 'c:userspublicdocumentsstalker-stcssavedgameskuba_quicksave.sav' (4.342s) * phase time: 4342 ms * phase cmem: 163010 K SERWER: łączenie... * phase time: 29 ms * phase cmem: 163016 K KLIENT: Łączenie z localhost... * client : connection accepted - <> * phase time: 4 ms * phase cmem: 163049 K Otwieranie strumienia... * phase time: 1 ms * phase cmem: 163049 K Wczytywanie CFORM... * phase time: 4679 ms * phase cmem: 273997 K Wczytywanie shaderów... * phase time: 303 ms * phase cmem: 274931 K Wczytywanie danych geometrycznych... * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65506 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 56742 verts, 1773 Kb * [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65522 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65507 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65515 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65501 verts, 2046 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 11053 verts, 345 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 50268 verts, 1570 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 741387 indices, 1448 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb * [Loading VB] 22720 verts, 266 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 466236 indices, 910 Kb * phase time: 101 ms * phase cmem: 275116 K Wczytywanie przestrzennej bazy danych... * phase time: 43 ms * phase cmem: 286506 K Wczytywanie detali... * [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61) * [DETAILS] 22936 v(20), 11468 p * [DETAILS] Batch(61), VB(447K), IB(67K) * phase time: 24 ms * phase cmem: 286555 K Wczytywanie stref i portali... * Loading HOM: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatalevelsmarshlevel.hom * phase time: 11 ms * phase cmem: 286850 K Wczytywanie obiektów SI... * phase time: 3 ms * phase cmem: 286850 K KLIENT: Odradzanie... * phase time: 2 ms * phase cmem: 286850 K Wczytywanie tekstur... * t-report - base: 872, 126003 K * t-report - lmap: 11, 11265 K * phase time: 754 ms * phase cmem: 313280 K KLIENT: Synchronizacja... * phase time: 9 ms * phase cmem: 313280 K * [win32]: free[1156176 K], reserved[75304 K], committed[865608 K] * [ D3D ]: textures[161364 K] * [x-ray]: crt heap[313280 K], process heap[300629 K], game lua[58820 K], render[118 K] * [x-ray]: economy: strings[15158 K], smem[2352 K] ! Can't find texture 'shoker_modwpnfn_faleotech553' ! Can't find texture 'shoker_modwpnm134m134_1#' ! Missing ogg-comment, file: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatasoundsweaponsminigminigun_shot_0.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatasoundsweaponsminigminigun_shot_1.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatasoundsweaponsminigminigun_shot_2.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatasoundsweaponsminigminigun_shot_3.ogg ! auto-generated bump map: wpnsr-3sr_3_bump# ! auto-generated bump map: wpnAPBframe_bump# ! auto-generated bump map: wpnAPBgrip_bump# ! auto-generated bump map: wpnAPBmagazine_bump# ! auto-generated bump map: wpnAPBslide_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnmp5mp5_6_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnmp5mp5_7_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnpmpm_1_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnpmpm_2_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnpmpm_3_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpncoltcolt_1_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnuspusp_2_bump# ! Can't find texture 'arsenal_mod556x45_clip_hk416' ! Can't find texture 'arsenal_modupg_acog1' ! auto-generated bump map: wpnhead_bump# * MEMORY USAGE: 364001 K * End of synchronization A[1] R[1] ! Can't find texture 'shoker_modwpnaddonsupg_sil_762p' FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:priquelsourcesenginexrCoreXr_ini.cpp [error]Line : 443 [error]Description : [error]Arguments : Can't open section 'fracture_strong' stack trace:

 

Kolejny przypadek. Tym razem tyczy się LR300

* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 2653.00 mhz, 29-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 31062 files cached 30 archives, 4862Kb memory used. Init FileSystem 1.031916 sec 'xrCore' build 3795, Jun 25 2009 Initializing Engine... Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrRender_R3.dll command line Executing config-script "user.ltx"... [c:userspublicdocumentsstalker-stcsuser.ltx] successfully loaded. Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[2021524 K], reserved[16352 K], committed[59212 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[9216 K], process heap[1643 K], game lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[4674 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Hardware, Spec Version 1.1 eax[2] efx[no] xram[no] 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no] Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx"... [d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx] successfully loaded. [c:userspublicdocumentsstalker-stcsuser.ltx] successfully loaded. SOUND: Selected device is Generic Software * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:1002]-[device:68F9]: ATI Radeon HD 5450 * GPU driver: 6.14.10.7008 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 745 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVAPI is missing. * Starting rendering as 2-GPU. * DVB created: 1536K * DIB created: 512K ! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world' * NULLRT supported * ...and used * HWDST/PCF supported and used - r__tf_aniso 11 - r2_tf_mipbias 0. Starting engine... Loading DLL: xrGameSpy.dll ! Invalid ogg-comment version, file: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatasoundscharacters_voicescenariovideoati.ogg * DVB created: 1536K * DIB created: 512K - r__tf_aniso 11 - r2_tf_mipbias 0. * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVAPI is missing. * Starting rendering as 2-GPU. *** RESET [436 ms] "d:s.t.a.l.k.e.r. clear skybinxrengine.exe" * phase time: 0 ms * phase cmem: 130634 K Buforowanie obiektów... Loading objects... Loading models... * [prefetch] time: 111 ms * [prefetch] memory: 0Kb * phase time: 134 ms * phase cmem: 121552 K SERWER: rozpoczynanie... * phase time: 113 ms * phase cmem: 108207 K SERWER: Wczytywanie symulatora Alife... * phase time: 1 ms * phase cmem: 108207 K Wczytywanie zapisanej gry "kuba_autosave.sav"... * Loading spawn registry... * 11568 spawn points are successfully loaded * Loading objects... * 21816 objects are successfully loaded * Game kuba_autosave is successfully loaded from file 'c:userspublicdocumentsstalker-stcssavedgameskuba_autosave.sav' (4.288s) * phase time: 4287 ms * phase cmem: 163394 K SERWER: łączenie... * phase time: 30 ms * phase cmem: 163422 K KLIENT: Łączenie z localhost... * client : connection accepted - <> * phase time: 4 ms * phase cmem: 163455 K Otwieranie strumienia... * phase time: 1 ms * phase cmem: 163455 K Wczytywanie CFORM... * phase time: 4809 ms * phase cmem: 274403 K Wczytywanie shaderów... * phase time: 327 ms * phase cmem: 275401 K Wczytywanie danych geometrycznych... * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65506 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 56742 verts, 1773 Kb * [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65522 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65507 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65515 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65501 verts, 2046 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 11053 verts, 345 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 50268 verts, 1570 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 741387 indices, 1448 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb * [Loading VB] 22720 verts, 266 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 466236 indices, 910 Kb * phase time: 142 ms * phase cmem: 275586 K Wczytywanie przestrzennej bazy danych... * phase time: 43 ms * phase cmem: 286896 K Wczytywanie detali... * [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61) * [DETAILS] 22936 v(20), 11468 p * [DETAILS] Batch(61), VB(447K), IB(67K) * phase time: 26 ms * phase cmem: 286897 K Wczytywanie stref i portali... * Loading HOM: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatalevelsmarshlevel.hom * phase time: 12 ms * phase cmem: 287192 K Wczytywanie obiektów SI... * phase time: 3 ms * phase cmem: 287192 K KLIENT: Odradzanie... * phase time: 2 ms * phase cmem: 287192 K Wczytywanie tekstur... * t-report - base: 872, 126003 K * t-report - lmap: 11, 11265 K * phase time: 794 ms * phase cmem: 315007 K KLIENT: Synchronizacja... * phase time: 9 ms * phase cmem: 315007 K * [win32]: free[1173200 K], reserved[73376 K], committed[850512 K] * [ D3D ]: textures[161364 K] * [x-ray]: crt heap[315007 K], process heap[300629 K], game lua[93769 K], render[118 K] * [x-ray]: economy: strings[15278 K], smem[2240 K] ! auto-generated bump map: shoker_modwpnmp5mp5_6_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnmp5mp5_7_bump# ! Can't find texture 'shoker_modwpnaddonsaddons_acog_1' * MEMORY USAGE: 362355 K * End of synchronization A[1] R[1] ! Can't find texture 'death_modm16a2fore' ! Can't find texture 'death_modm16a2mag' ! Can't find texture 'death_modm16a2rec' ! Can't find texture 'death_modm16a2stock' ! Can't find texture 'death_modm16a2upper' FATAL ERROR [error]Expression : error handler is invoked! [error]Function : handler_base [error]File : E:priquelsourcesenginexrCorexrDebugNew.cpp [error]Line : 742 [error]Description : application is aborting stack trace:

 

Dodatkowo miałem błąd z PMem, ale podmieniłem pliki w katalogu meshes/dynamics/weapons/wpn_pm na te z podstawowej wersji gry, bo te z moda mi krzaczyły grę - teraz jest wszystko oki. Kolejny błąd tyczył się toz'a, a dokładniej pliku wpn_toz34_ńlip. To też naprawiłem zmieniając nazwę pliku na wpn_toz34_clip oraz dodając go do mp_ranks.

 

W LR300 na pewno coś nie tak z animkami, ale tutaj podmiana plików nie zdała się na nic. Dodatkowo w pliku wpn_lr300.ltx zmieniłem linijki od anm_show do anm_bore_g. Wpisałem to, co jest w HK416, ale i tak nie działa. Co do HK416, to jest problem z teksturami (pokazane na fotkach). Dodatkowo magazynek się nie rusza przy jego zmianie - jak siedział w gnieździe, tak siedzi (to też widać na fotkach) - tutaj nic nie ruszałem w plikach. Był  jeszcze problem z HK417 - witałem pulpit gdy próbowałem wyciągnąć broń, ale zmieniłem animacje na te od lr300 i działa.

 

 

EDIT:// Jest też coś nie tak z sv98. Tutaj log:

* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 2696.00 mhz, 28-clk 'rdtsc'

* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2
 
Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 31074 files cached 30 archives, 4862Kb memory used.
Init FileSystem 1.311216 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009
 
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
command line 
Executing config-script "user.ltx"...
[c:userspublicdocumentsstalker-stcsuser.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2021524 K], reserved[16208 K], committed[59356 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9216 K], process heap[1643 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4674 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx"...
[d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx] successfully loaded.
[c:userspublicdocumentsstalker-stcsuser.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:68F9]: ATI Radeon HD 5450
* GPU driver: 6.14.10.7008
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 745 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 11
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatasoundscharacters_voicescenariovideoati.ogg
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 11
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [469 ms]
"d:s.t.a.l.k.e.r. clear skybinxrengine.exe" 
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 131021 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    116 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
* phase time: 139 ms
* phase cmem: 121939 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 119 ms
* phase cmem: 108575 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 1 ms
* phase cmem: 108575 K
Wczytywanie zapisanej gry "kuba_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11568 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22318 objects are successfully loaded
* Game kuba_quicksave is successfully loaded from file 'c:userspublicdocumentsstalker-stcssavedgameskuba_quicksave.sav' (4.464s)
* phase time: 4463 ms
* phase cmem: 161308 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 34 ms
* phase cmem: 161364 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 4 ms
* phase cmem: 161396 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 1 ms
* phase cmem: 161396 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 3629 ms
* phase cmem: 246569 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 357 ms
* phase cmem: 247540 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65368 verts, 2042 Kb
* [Loading VB] 10019 verts, 313 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65509 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 50164 verts, 1567 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 38589 verts, 1205 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 762762 indices, 1489 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65500 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 1438 verts, 16 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 445203 indices, 869 Kb
* phase time: 68 ms
* phase cmem: 247707 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 19 ms
* phase cmem: 251986 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 11590 v(20), 6100 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(226K), IB(35K)
* phase time: 23 ms
* phase cmem: 252002 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatalevelsgarbagelevel.hom
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 252216 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 2 ms
* phase cmem: 252216 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 1 ms
* phase cmem: 252216 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 850, 106616 K
* t-report - lmap: 12, 12289 K
* phase time: 742 ms
* phase cmem: 306626 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 306626 K
* [win32]: free[1124564 K], reserved[192160 K], committed[780364 K]
* [ D3D ]: textures[143000 K]
* [x-ray]: crt heap[306626 K], process heap[237583 K], game lua[55681 K], render[192 K]
* [x-ray]: economy: strings[15203 K], smem[2240 K]
! auto-generated bump map: shoker_modwpndesert_eagledesert_eagle_2_bump#
! auto-generated bump map: shoker_modwpndesert_eagledesert_eagle_3_bump#
! auto-generated bump map: shoker_modwpncoltcolt_1_bump#
! auto-generated bump map: shoker_modwpnuspusp_2_bump#
! auto-generated bump map: shoker_modwpnmp5mp5_6_bump#
! auto-generated bump map: shoker_modwpnmp5mp5_7_bump#
! Can't find texture 'wpn_crosshair_pso1'
! Can't find texture 'wpn_crosshair_pso1'
! auto-generated bump map: shoker_modwpndesert_eagledesert_eagle_1_bump#
! Can't find texture 'shoker_modwpnaddonsaddons_acog_1'
* MEMORY USAGE: 375560 K
* End of synchronization A[1] R[1]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : pm->m_animations.size()
[error]Function      : player_hud_motion_container::load
[error]File          : E:priquelsourcesenginexrGameplayer_hud.cpp
[error]Line          : 92
[error]Description   : motion not found [trg_holster]
 
 
stack trace:
 

 

Tutaj nie wiem o co chodzi.

 

Uprzedzając ew. pytania dot. mojego sprzętu (na innych forach dość często padały przy takich tematach) to mam tak:

 

CPU: Intel Pentium Dual Core G630 2,7GHz 

GPU: Gigabyte ATI Radeon HD5450

RAM: Kingston 4GB 1333MHz CL9

MoBo: Gigabyte GA-H61M-S1

 

To te najważniejsze komponenty. Ale myślę, że to nie ma ze sobą nic wspólnego.

post-3960-0-43196400-1368872806_thumb.jp

post-3960-0-97832200-1368872811_thumb.jp

post-3960-0-98628700-1368873365_thumb.jp

Edytowane przez Osaka
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za logi, część wydaje mi się dziwna, bo związana z mutantami, których nie ruszałem. NO, skoro wiem, czego szukać konkretnie, mogę się zabierać do roboty, jutro ostatni sprawdzian jak na razie, więc mam czas. Czyli co mam:

-Brak tekstury celownika w LR300 (addons_acog_1)

-Brak tekstury magazynka (arsenal_mod556x45_clip_hk416)

-Brak animacji trg_holster

-Brak tekstury wpn_crosshair_pso1

-Brak tekstur:

 

! Can't find texture 'arsenal_mod556x45_clip_hk416'
! Can't find texture 'arsenal_modupg_acog1'
! Can't find texture 'shoker_modwpnaddonsupg_sil_762p'

-Brak tekstury LR300 w inwentarzu

Coś z LR300, najpewniej broń wyleci do śmieci, ale być może jak jeszcze raz wszystko ustawię, to się naprawi.

Edytowane przez kubekpop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam. Mam problem z załadowaniem jakiejkolwiek broni. Przy próbie włożenia w slot mam wylot do pulpitu. Błąd jest taki sam jak u Grzecha:

FATAL ERROR [error]Expression    : pm->m_animations.size()[error]Function	  : player_hud_motion_container::load[error]File		  : E:priquelsourcesenginexrGameplayer_hud.cpp[error]Line		  : 92[error]Description   : motion not found [lr300_idle_bore] stack trace:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacytuję post z innej strony (mój): "Należy wywalić /configs/weapons/w_lr300.ltx oraz /meshes/dynamics/weapons/wpn_lr300 i powinno działać. M3 mi działa bez problemu... Remington działa, z saigą działa sposób od djcycu. Większy problem może być z SV98, bo brakuje jakiejś animki, której nie mogę zlokalizować, może zadziała przypisanie innej..."
Wspomniany post djcycu:
"Co to jest w ogóle za rozwiązanie by wywalać pliki z moda bo mamy buga? :facepalm: Przecież w logu wyraźnie pisze czego brakuje. Jak w waniliowym SWD włączymy możliwość sprintu to wywali nam loga z brakiem animacji sprintu. Wystarczy dopisać linijkę ze sprintem a jako animację dopisać już istniejącą np. zwykłego biegu. W tym wypadku wywaliło loga gdzie pisze BORE czyli nuda jak nasz stalker wyjmuje magazynek i go ogląda. Wnioskuję że brakować może tej animacji w modelu więc bierzemy plik LTX broni, szukamy linijek z animacjami i odnajdujemy:
 
anm_bore                  = lr300_idle_bore
 
Skoro log mówi o braku to zamieniamy całość na linijkę:
 
anm_bore                  = lr300_idle
 
Dzięki temu nasza postać zamiast wyjmować magazynek i się nudzić będzie trzymać broń w ręce przez cały czas niczym zaraz po wyjęciu. Nie powinno też raczyć nas błędami. Czynność powtórzyć w innych broniach i sprawdzić czy działa. Robiłem to wielokrotnie i zawsze się udawało przy tym typie logu. 
"
 
-Czyli należy znaleźć w w_saiga.ltx linijkę anm_bore i usunąć z nazwy po znaku "=" dopisek _bore. Pliki broni znajdują się w configs/weapons (albo jesszcze głębiej w ArsenalMod, nie pamietam).
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ten weekend może coś zdziałam, mogę sobie przesiedzieć cały piątek, sobotę i niedzielę, ale nic nie obiecuję. Muszę jeszcze pracować nad DSOTE... A tu pojawiają się coraz to nowe rzeczy do poprawki, część rzeczy nie chce się spawnować nie wiadomo czemu  :geek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...

@kubekpop mam nadzieję, że się nie obrazisz  :D

Wydanie 13b z poprawionymi błędami M4, HK416, HK417 i innych (oprócz SV98)

Błąd z kordonem nie poprawiony! (może zrobię to jeszcze dzisiaj)

Link:(zara będzie bo drop jeszcze synchronizuje)

Podkreślam iż mod jest nadal kubekpopa a ja tylko poprawiłem błędy!

 

EDIT:

Na dropa nie wstawiłem bo stawia opór. Ale macie na mediafire: 

 http://www.mediafire.com/download/0q5zrirjn4lqi88/weapons.rar

Wystarczy ,że zawartość podmienicie z plikami ltx w gamedata/config/weapons

Edytowane przez Grzech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dobry wieczór. Mam problem z tym modem a konkretnie wyskakuje mi:

Expression    : fatal error
Function      : CInifile::r_section
File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
Line          : 443
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't open section 'wpn_addon_scope'

registers:

EAX=0219FED0  EBX=001862B4  ECX=0219FED8  EDX=0219FFC6
ESI=100486E0  EDI=033565D0  FLG=00000216
EBP=00185D2C  ESP=00184D20  EIP=1001B944
CS=0023  DS=002B  SS=002B  ES=002B  FS=0053  GS=002B

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

@Pietrow powiem Ci szczerze, że nie wiem. Ja jak chcę coś połączyć to łącze i sprawdzam. Działa - dobrze, nie działa -  to wywalam co połączyłem, wrzucam moda podstawowego i szukam czegoś nowego co by zadziałało. Wiadomo, jest to czasochłonne, ale tylko w ten sposób sprawdzisz czy u Ciebie zadziała.  

Edytowane przez DaarMoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 8 miesięcy temu...
  • Agrael przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.