000mONOLITe000 Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Kiedy zobaczyłem że ten mod ma 396 MB... Wiedziałem że będę siedzieć 2 godziny i gapić się w ekran i czekać... Ale pobrało się w 25 min. Niewiem czy to serwer na ktorym pobrałem czy po prostu miałem szybkie łącze ale fajny i ciekawy mod. Znudziły mi się te standardowe bronie stalkera... I jeszcze raz bardzo fajny mod :thumbsup: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 (edytowane) Nie było mnie ostatnio, teraz też jestem mało, bo w kwietniu egzaminy. Błąd z HK416 zaraz namierzę. Dzięki za opinię :) Dropbox ma wysokie transfery, dlatego go używam. Za to nie mam licznika pobrań :( Edytowane 22 Marca 2013 przez kubekpop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osaka Opublikowano 18 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 (edytowane) No cóż - wyłapałem parę błędów, oto one (podaje logi):Coś z chimerą (próba na spawnerze): * Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 2694.00 mhz, 28-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 31040 files cached 30 archives, 4846Kb memory used. Init FileSystem 1.002293 sec 'xrCore' build 3795, Jun 25 2009 Initializing Engine... Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrRender_R3.dll command line Executing config-script "user.ltx"... [c:userspublicdocumentsstalker-stcsuser.ltx] successfully loaded. Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[2021524 K], reserved[16500 K], committed[59064 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[9215 K], process heap[1643 K], game lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[4670 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Hardware, Spec Version 1.1 eax[2] efx[no] xram[no] 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no] Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx"... [d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx] successfully loaded. [c:userspublicdocumentsstalker-stcsuser.ltx] successfully loaded. SOUND: Selected device is Generic Software * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:1002]-[device:68F9]: ATI Radeon HD 5450 * GPU driver: 6.14.10.7008 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 745 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVAPI is missing. * Starting rendering as 2-GPU. * DVB created: 1536K * DIB created: 512K ! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world' * NULLRT supported * ...and used * HWDST/PCF supported and used - r__tf_aniso 11 - r2_tf_mipbias 0. Starting engine... Loading DLL: xrGameSpy.dll ! Invalid ogg-comment version, file: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatasoundscharacters_voicescenariovideoati.ogg * DVB created: 1536K * DIB created: 512K - r__tf_aniso 11 - r2_tf_mipbias 0. * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVAPI is missing. * Starting rendering as 2-GPU. *** RESET [444 ms] "d:s.t.a.l.k.e.r. clear skybinxrengine.exe" * phase time: 0 ms * phase cmem: 130447 K Buforowanie obiektów... Loading objects... Loading models... * [prefetch] time: 106 ms * [prefetch] memory: 0Kb * phase time: 127 ms * phase cmem: 121365 K SERWER: rozpoczynanie... * phase time: 109 ms * phase cmem: 107997 K SERWER: Wczytywanie symulatora Alife... * phase time: 1 ms * phase cmem: 107997 K Wczytywanie zapisanej gry "kuba_autosave.sav"... * Loading spawn registry... * 11568 spawn points are successfully loaded * Loading objects... * 21816 objects are successfully loaded * Game kuba_autosave is successfully loaded from file 'c:userspublicdocumentsstalker-stcssavedgameskuba_autosave.sav' (4.182s) * phase time: 4181 ms * phase cmem: 163089 K SERWER: łączenie... * phase time: 28 ms * phase cmem: 163117 K KLIENT: Łączenie z localhost... * client : connection accepted - <> * phase time: 4 ms * phase cmem: 163149 K Otwieranie strumienia... * phase time: 1 ms * phase cmem: 163149 K Wczytywanie CFORM... * phase time: 4698 ms * phase cmem: 274097 K Wczytywanie shaderów... * phase time: 309 ms * phase cmem: 275112 K Wczytywanie danych geometrycznych... * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65506 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 56742 verts, 1773 Kb * [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65522 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65507 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65515 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65501 verts, 2046 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 11053 verts, 345 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 50268 verts, 1570 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 741387 indices, 1448 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb * [Loading VB] 22720 verts, 266 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 466236 indices, 910 Kb * phase time: 100 ms * phase cmem: 275280 K Wczytywanie przestrzennej bazy danych... * phase time: 43 ms * phase cmem: 286687 K Wczytywanie detali... * [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61) * [DETAILS] 22936 v(20), 11468 p * [DETAILS] Batch(61), VB(447K), IB(67K) * phase time: 24 ms * phase cmem: 286688 K Wczytywanie stref i portali... * Loading HOM: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatalevelsmarshlevel.hom * phase time: 12 ms * phase cmem: 286983 K Wczytywanie obiektów SI... * phase time: 3 ms * phase cmem: 286983 K KLIENT: Odradzanie... * phase time: 2 ms * phase cmem: 286983 K Wczytywanie tekstur... * t-report - base: 872, 126003 K * t-report - lmap: 11, 11265 K * phase time: 757 ms * phase cmem: 314748 K KLIENT: Synchronizacja... * phase time: 9 ms * phase cmem: 314748 K * [win32]: free[1175376 K], reserved[73784 K], committed[847928 K] * [ D3D ]: textures[161364 K] * [x-ray]: crt heap[314748 K], process heap[300629 K], game lua[93763 K], render[118 K] * [x-ray]: economy: strings[15274 K], smem[2352 K] ! auto-generated bump map: shoker_modwpnpmpm_1_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnpmpm_2_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnpmpm_3_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnmp5mp5_6_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnmp5mp5_7_bump# ! Can't find texture 'shoker_modwpnaddonsaddons_acog_1' * MEMORY USAGE: 362614 K * End of synchronization A[1] R[1] ! auto-generated bump map: shoker_modwpnuspusp_2_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnuspusp_3_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnuspusp_1_bump# ! Can't find texture 'ui_npc_monster_controller' FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:priquelsourcesenginexrCoreXr_ini.cpp [error]Line : 443 [error]Description : [error]Arguments : Can't open section 'm_chimera_e' stack trace: Idziemy dalej :) Teraz kolej na Izloma: * Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 2653.00 mhz, 28-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 31039 files cached 30 archives, 4846Kb memory used. Init FileSystem 0.975900 sec 'xrCore' build 3795, Jun 25 2009 Initializing Engine... Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrRender_R3.dll command line Executing config-script "user.ltx"... [c:userspublicdocumentsstalker-stcsuser.ltx] successfully loaded. Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[2021524 K], reserved[16556 K], committed[59008 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[9215 K], process heap[1643 K], game lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[4670 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Hardware, Spec Version 1.1 eax[2] efx[no] xram[no] 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no] Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx"... [d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx] successfully loaded. [c:userspublicdocumentsstalker-stcsuser.ltx] successfully loaded. SOUND: Selected device is Generic Software * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:1002]-[device:68F9]: ATI Radeon HD 5450 * GPU driver: 6.14.10.7008 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 745 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVAPI is missing. * Starting rendering as 2-GPU. * DVB created: 1536K * DIB created: 512K ! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world' * NULLRT supported * ...and used * HWDST/PCF supported and used - r__tf_aniso 11 - r2_tf_mipbias 0. Starting engine... Loading DLL: xrGameSpy.dll ! Invalid ogg-comment version, file: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatasoundscharacters_voicescenariovideoati.ogg * DVB created: 1536K * DIB created: 512K - r__tf_aniso 11 - r2_tf_mipbias 0. * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVAPI is missing. * Starting rendering as 2-GPU. *** RESET [422 ms] "d:s.t.a.l.k.e.r. clear skybinxrengine.exe" * phase time: 0 ms * phase cmem: 130307 K Buforowanie obiektów... Loading objects... Loading models... * [prefetch] time: 107 ms * [prefetch] memory: 0Kb * phase time: 129 ms * phase cmem: 121224 K SERWER: rozpoczynanie... * phase time: 110 ms * phase cmem: 107869 K SERWER: Wczytywanie symulatora Alife... * phase time: 1 ms * phase cmem: 107869 K Wczytywanie zapisanej gry "kuba_quicksave.sav"... * Loading spawn registry... * 11568 spawn points are successfully loaded * Loading objects... * 21755 objects are successfully loaded * Game kuba_quicksave is successfully loaded from file 'c:userspublicdocumentsstalker-stcssavedgameskuba_quicksave.sav' (4.342s) * phase time: 4342 ms * phase cmem: 163010 K SERWER: łączenie... * phase time: 29 ms * phase cmem: 163016 K KLIENT: Łączenie z localhost... * client : connection accepted - <> * phase time: 4 ms * phase cmem: 163049 K Otwieranie strumienia... * phase time: 1 ms * phase cmem: 163049 K Wczytywanie CFORM... * phase time: 4679 ms * phase cmem: 273997 K Wczytywanie shaderów... * phase time: 303 ms * phase cmem: 274931 K Wczytywanie danych geometrycznych... * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65506 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 56742 verts, 1773 Kb * [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65522 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65507 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65515 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65501 verts, 2046 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 11053 verts, 345 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 50268 verts, 1570 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 741387 indices, 1448 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb * [Loading VB] 22720 verts, 266 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 466236 indices, 910 Kb * phase time: 101 ms * phase cmem: 275116 K Wczytywanie przestrzennej bazy danych... * phase time: 43 ms * phase cmem: 286506 K Wczytywanie detali... * [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61) * [DETAILS] 22936 v(20), 11468 p * [DETAILS] Batch(61), VB(447K), IB(67K) * phase time: 24 ms * phase cmem: 286555 K Wczytywanie stref i portali... * Loading HOM: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatalevelsmarshlevel.hom * phase time: 11 ms * phase cmem: 286850 K Wczytywanie obiektów SI... * phase time: 3 ms * phase cmem: 286850 K KLIENT: Odradzanie... * phase time: 2 ms * phase cmem: 286850 K Wczytywanie tekstur... * t-report - base: 872, 126003 K * t-report - lmap: 11, 11265 K * phase time: 754 ms * phase cmem: 313280 K KLIENT: Synchronizacja... * phase time: 9 ms * phase cmem: 313280 K * [win32]: free[1156176 K], reserved[75304 K], committed[865608 K] * [ D3D ]: textures[161364 K] * [x-ray]: crt heap[313280 K], process heap[300629 K], game lua[58820 K], render[118 K] * [x-ray]: economy: strings[15158 K], smem[2352 K] ! Can't find texture 'shoker_modwpnfn_faleotech553' ! Can't find texture 'shoker_modwpnm134m134_1#' ! Missing ogg-comment, file: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatasoundsweaponsminigminigun_shot_0.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatasoundsweaponsminigminigun_shot_1.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatasoundsweaponsminigminigun_shot_2.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatasoundsweaponsminigminigun_shot_3.ogg ! auto-generated bump map: wpnsr-3sr_3_bump# ! auto-generated bump map: wpnAPBframe_bump# ! auto-generated bump map: wpnAPBgrip_bump# ! auto-generated bump map: wpnAPBmagazine_bump# ! auto-generated bump map: wpnAPBslide_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnmp5mp5_6_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnmp5mp5_7_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnpmpm_1_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnpmpm_2_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnpmpm_3_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpncoltcolt_1_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnuspusp_2_bump# ! Can't find texture 'arsenal_mod556x45_clip_hk416' ! Can't find texture 'arsenal_modupg_acog1' ! auto-generated bump map: wpnhead_bump# * MEMORY USAGE: 364001 K * End of synchronization A[1] R[1] ! Can't find texture 'shoker_modwpnaddonsupg_sil_762p' FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:priquelsourcesenginexrCoreXr_ini.cpp [error]Line : 443 [error]Description : [error]Arguments : Can't open section 'fracture_strong' stack trace: Kolejny przypadek. Tym razem tyczy się LR300* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 2653.00 mhz, 29-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 31062 files cached 30 archives, 4862Kb memory used. Init FileSystem 1.031916 sec 'xrCore' build 3795, Jun 25 2009 Initializing Engine... Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrRender_R3.dll command line Executing config-script "user.ltx"... [c:userspublicdocumentsstalker-stcsuser.ltx] successfully loaded. Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[2021524 K], reserved[16352 K], committed[59212 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[9216 K], process heap[1643 K], game lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[4674 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Hardware, Spec Version 1.1 eax[2] efx[no] xram[no] 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no] Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx"... [d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx] successfully loaded. [c:userspublicdocumentsstalker-stcsuser.ltx] successfully loaded. SOUND: Selected device is Generic Software * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:1002]-[device:68F9]: ATI Radeon HD 5450 * GPU driver: 6.14.10.7008 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 745 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVAPI is missing. * Starting rendering as 2-GPU. * DVB created: 1536K * DIB created: 512K ! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world' * NULLRT supported * ...and used * HWDST/PCF supported and used - r__tf_aniso 11 - r2_tf_mipbias 0. Starting engine... Loading DLL: xrGameSpy.dll ! Invalid ogg-comment version, file: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatasoundscharacters_voicescenariovideoati.ogg * DVB created: 1536K * DIB created: 512K - r__tf_aniso 11 - r2_tf_mipbias 0. * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVAPI is missing. * Starting rendering as 2-GPU. *** RESET [436 ms] "d:s.t.a.l.k.e.r. clear skybinxrengine.exe" * phase time: 0 ms * phase cmem: 130634 K Buforowanie obiektów... Loading objects... Loading models... * [prefetch] time: 111 ms * [prefetch] memory: 0Kb * phase time: 134 ms * phase cmem: 121552 K SERWER: rozpoczynanie... * phase time: 113 ms * phase cmem: 108207 K SERWER: Wczytywanie symulatora Alife... * phase time: 1 ms * phase cmem: 108207 K Wczytywanie zapisanej gry "kuba_autosave.sav"... * Loading spawn registry... * 11568 spawn points are successfully loaded * Loading objects... * 21816 objects are successfully loaded * Game kuba_autosave is successfully loaded from file 'c:userspublicdocumentsstalker-stcssavedgameskuba_autosave.sav' (4.288s) * phase time: 4287 ms * phase cmem: 163394 K SERWER: łączenie... * phase time: 30 ms * phase cmem: 163422 K KLIENT: Łączenie z localhost... * client : connection accepted - <> * phase time: 4 ms * phase cmem: 163455 K Otwieranie strumienia... * phase time: 1 ms * phase cmem: 163455 K Wczytywanie CFORM... * phase time: 4809 ms * phase cmem: 274403 K Wczytywanie shaderów... * phase time: 327 ms * phase cmem: 275401 K Wczytywanie danych geometrycznych... * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65506 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 56742 verts, 1773 Kb * [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65522 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65507 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65515 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65501 verts, 2046 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 11053 verts, 345 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 50268 verts, 1570 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 741387 indices, 1448 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb * [Loading VB] 22720 verts, 266 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 466236 indices, 910 Kb * phase time: 142 ms * phase cmem: 275586 K Wczytywanie przestrzennej bazy danych... * phase time: 43 ms * phase cmem: 286896 K Wczytywanie detali... * [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61) * [DETAILS] 22936 v(20), 11468 p * [DETAILS] Batch(61), VB(447K), IB(67K) * phase time: 26 ms * phase cmem: 286897 K Wczytywanie stref i portali... * Loading HOM: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatalevelsmarshlevel.hom * phase time: 12 ms * phase cmem: 287192 K Wczytywanie obiektów SI... * phase time: 3 ms * phase cmem: 287192 K KLIENT: Odradzanie... * phase time: 2 ms * phase cmem: 287192 K Wczytywanie tekstur... * t-report - base: 872, 126003 K * t-report - lmap: 11, 11265 K * phase time: 794 ms * phase cmem: 315007 K KLIENT: Synchronizacja... * phase time: 9 ms * phase cmem: 315007 K * [win32]: free[1173200 K], reserved[73376 K], committed[850512 K] * [ D3D ]: textures[161364 K] * [x-ray]: crt heap[315007 K], process heap[300629 K], game lua[93769 K], render[118 K] * [x-ray]: economy: strings[15278 K], smem[2240 K] ! auto-generated bump map: shoker_modwpnmp5mp5_6_bump# ! auto-generated bump map: shoker_modwpnmp5mp5_7_bump# ! Can't find texture 'shoker_modwpnaddonsaddons_acog_1' * MEMORY USAGE: 362355 K * End of synchronization A[1] R[1] ! Can't find texture 'death_modm16a2fore' ! Can't find texture 'death_modm16a2mag' ! Can't find texture 'death_modm16a2rec' ! Can't find texture 'death_modm16a2stock' ! Can't find texture 'death_modm16a2upper' FATAL ERROR [error]Expression : error handler is invoked! [error]Function : handler_base [error]File : E:priquelsourcesenginexrCorexrDebugNew.cpp [error]Line : 742 [error]Description : application is aborting stack trace: Dodatkowo miałem błąd z PMem, ale podmieniłem pliki w katalogu meshes/dynamics/weapons/wpn_pm na te z podstawowej wersji gry, bo te z moda mi krzaczyły grę - teraz jest wszystko oki. Kolejny błąd tyczył się toz'a, a dokładniej pliku wpn_toz34_ńlip. To też naprawiłem zmieniając nazwę pliku na wpn_toz34_clip oraz dodając go do mp_ranks. W LR300 na pewno coś nie tak z animkami, ale tutaj podmiana plików nie zdała się na nic. Dodatkowo w pliku wpn_lr300.ltx zmieniłem linijki od anm_show do anm_bore_g. Wpisałem to, co jest w HK416, ale i tak nie działa. Co do HK416, to jest problem z teksturami (pokazane na fotkach). Dodatkowo magazynek się nie rusza przy jego zmianie - jak siedział w gnieździe, tak siedzi (to też widać na fotkach) - tutaj nic nie ruszałem w plikach. Był jeszcze problem z HK417 - witałem pulpit gdy próbowałem wyciągnąć broń, ale zmieniłem animacje na te od lr300 i działa. EDIT:// Jest też coś nie tak z sv98. Tutaj log:* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 2696.00 mhz, 28-clk 'rdtsc'* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System...using fs-ltx fsgame.ltxFS: 31074 files cached 30 archives, 4862Kb memory used.Init FileSystem 1.311216 sec'xrCore' build 3795, Jun 25 2009 Initializing Engine...Starting INPUT device...Loading DLL: xrRender_R2.dllLoading DLL: xrRender_R3.dllcommand line Executing config-script "user.ltx"...[c:userspublicdocumentsstalker-stcsuser.ltx] successfully loaded.Loading DLL: xrRender_R2.dllLoading DLL: xrGame.dll* [win32]: free[2021524 K], reserved[16208 K], committed[59356 K]* [ D3D ]: textures[0 K]* [x-ray]: crt heap[9216 K], process heap[1643 K], game lua[0 K], render[0 K]* [x-ray]: economy: strings[4674 K], smem[0 K]SOUND: OpenAL: enumerate devices...SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Presentdevices Generic HardwareSOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic HardwareSOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic SoftwareSOUND: OpenAL: All available devices:1. Generic Hardware, Spec Version 1.1 eax[2] efx[no] xram[no]2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]Executing config-script "user.ltx"...Executing config-script "d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx"...[d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedataconfigsrspec_extreme.ltx] successfully loaded.[c:userspublicdocumentsstalker-stcsuser.ltx] successfully loaded.SOUND: Selected device is Generic Software* sound: EAX 2.0 extension: absent* sound: EAX 2.0 deferred: absent* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bplStarting RENDER device...* GPU [vendor:1002]-[device:68F9]: ATI Radeon HD 5450* GPU driver: 6.14.10.7008* CREATE: DeviceREF: 1* Vertex Processor: PURE HARDWARE* Texture memory: 745 M* DDI-level: 9.0* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)* GPU vertex cache: unrecognized, 16* NVAPI is missing.* Starting rendering as 2-GPU.* DVB created: 1536K* DIB created: 512K! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world'* NULLRT supported* ...and used* HWDST/PCF supported and used- r__tf_aniso 11- r2_tf_mipbias 0.Starting engine...Loading DLL: xrGameSpy.dll! Invalid ogg-comment version, file: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatasoundscharacters_voicescenariovideoati.ogg* DVB created: 1536K* DIB created: 512K- r__tf_aniso 11- r2_tf_mipbias 0.* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)* GPU vertex cache: unrecognized, 16* NVAPI is missing.* Starting rendering as 2-GPU.*** RESET [469 ms]"d:s.t.a.l.k.e.r. clear skybinxrengine.exe" * phase time: 0 ms* phase cmem: 131021 KBuforowanie obiektów...Loading objects...Loading models...* [prefetch] time: 116 ms* [prefetch] memory: 0Kb* phase time: 139 ms* phase cmem: 121939 KSERWER: rozpoczynanie...* phase time: 119 ms* phase cmem: 108575 KSERWER: Wczytywanie symulatora Alife...* phase time: 1 ms* phase cmem: 108575 KWczytywanie zapisanej gry "kuba_quicksave.sav"...* Loading spawn registry...* 11568 spawn points are successfully loaded* Loading objects...* 22318 objects are successfully loaded* Game kuba_quicksave is successfully loaded from file 'c:userspublicdocumentsstalker-stcssavedgameskuba_quicksave.sav' (4.464s)* phase time: 4463 ms* phase cmem: 161308 KSERWER: łączenie...* phase time: 34 ms* phase cmem: 161364 KKLIENT: Łączenie z localhost...* client : connection accepted - <>* phase time: 4 ms* phase cmem: 161396 KOtwieranie strumienia...* phase time: 1 ms* phase cmem: 161396 KWczytywanie CFORM...* phase time: 3629 ms* phase cmem: 246569 KWczytywanie shaderów...* phase time: 357 ms* phase cmem: 247540 KWczytywanie danych geometrycznych...* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65368 verts, 2042 Kb* [Loading VB] 10019 verts, 313 Kb* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65509 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 50164 verts, 1567 Kb* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb* [Loading VB] 38589 verts, 1205 Kb* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb* [Loading IB] 762762 indices, 1489 Kb* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb* [Loading VB] 65500 verts, 767 Kb* [Loading VB] 1438 verts, 16 Kb* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb* [Loading IB] 445203 indices, 869 Kb* phase time: 68 ms* phase cmem: 247707 KWczytywanie przestrzennej bazy danych...* phase time: 19 ms* phase cmem: 251986 KWczytywanie detali...* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)* [DETAILS] 11590 v(20), 6100 p* [DETAILS] Batch(61), VB(226K), IB(35K)* phase time: 23 ms* phase cmem: 252002 KWczytywanie stref i portali...* Loading HOM: d:s.t.a.l.k.e.r. clear skygamedatalevelsgarbagelevel.hom* phase time: 7 ms* phase cmem: 252216 KWczytywanie obiektów SI...* phase time: 2 ms* phase cmem: 252216 KKLIENT: Odradzanie...* phase time: 1 ms* phase cmem: 252216 KWczytywanie tekstur...* t-report - base: 850, 106616 K* t-report - lmap: 12, 12289 K* phase time: 742 ms* phase cmem: 306626 KKLIENT: Synchronizacja...* phase time: 6 ms* phase cmem: 306626 K* [win32]: free[1124564 K], reserved[192160 K], committed[780364 K]* [ D3D ]: textures[143000 K]* [x-ray]: crt heap[306626 K], process heap[237583 K], game lua[55681 K], render[192 K]* [x-ray]: economy: strings[15203 K], smem[2240 K]! auto-generated bump map: shoker_modwpndesert_eagledesert_eagle_2_bump#! auto-generated bump map: shoker_modwpndesert_eagledesert_eagle_3_bump#! auto-generated bump map: shoker_modwpncoltcolt_1_bump#! auto-generated bump map: shoker_modwpnuspusp_2_bump#! auto-generated bump map: shoker_modwpnmp5mp5_6_bump#! auto-generated bump map: shoker_modwpnmp5mp5_7_bump#! Can't find texture 'wpn_crosshair_pso1'! Can't find texture 'wpn_crosshair_pso1'! auto-generated bump map: shoker_modwpndesert_eagledesert_eagle_1_bump#! Can't find texture 'shoker_modwpnaddonsaddons_acog_1'* MEMORY USAGE: 375560 K* End of synchronization A[1] R[1] FATAL ERROR [error]Expression : pm->m_animations.size()[error]Function : player_hud_motion_container::load[error]File : E:priquelsourcesenginexrGameplayer_hud.cpp[error]Line : 92[error]Description : motion not found [trg_holster] stack trace: Tutaj nie wiem o co chodzi. Uprzedzając ew. pytania dot. mojego sprzętu (na innych forach dość często padały przy takich tematach) to mam tak: CPU: Intel Pentium Dual Core G630 2,7GHz GPU: Gigabyte ATI Radeon HD5450RAM: Kingston 4GB 1333MHz CL9MoBo: Gigabyte GA-H61M-S1 To te najważniejsze komponenty. Ale myślę, że to nie ma ze sobą nic wspólnego. Edytowane 18 Maja 2013 przez Osaka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 (edytowane) Wielkie dzięki za logi, część wydaje mi się dziwna, bo związana z mutantami, których nie ruszałem. NO, skoro wiem, czego szukać konkretnie, mogę się zabierać do roboty, jutro ostatni sprawdzian jak na razie, więc mam czas. Czyli co mam:-Brak tekstury celownika w LR300 (addons_acog_1)-Brak tekstury magazynka (arsenal_mod556x45_clip_hk416)-Brak animacji trg_holster-Brak tekstury wpn_crosshair_pso1-Brak tekstur: ! Can't find texture 'arsenal_mod556x45_clip_hk416'! Can't find texture 'arsenal_modupg_acog1'! Can't find texture 'shoker_modwpnaddonsupg_sil_762p'-Brak tekstury LR300 w inwentarzu Coś z LR300, najpewniej broń wyleci do śmieci, ale być może jak jeszcze raz wszystko ustawię, to się naprawi. Edytowane 22 Maja 2013 przez kubekpop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robalito Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Witam. Mam problem z załadowaniem jakiejkolwiek broni. Przy próbie włożenia w slot mam wylot do pulpitu. Błąd jest taki sam jak u Grzecha:FATAL ERROR [error]Expression : pm->m_animations.size()[error]Function : player_hud_motion_container::load[error]File : E:priquelsourcesenginexrGameplayer_hud.cpp[error]Line : 92[error]Description : motion not found [lr300_idle_bore] stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 1 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Zacytuję post z innej strony (mój): "Należy wywalić /configs/weapons/w_lr300.ltx oraz /meshes/dynamics/weapons/wpn_lr300 i powinno działać. M3 mi działa bez problemu... Remington działa, z saigą działa sposób od djcycu. Większy problem może być z SV98, bo brakuje jakiejś animki, której nie mogę zlokalizować, może zadziała przypisanie innej..."Wspomniany post djcycu:"Co to jest w ogóle za rozwiązanie by wywalać pliki z moda bo mamy buga? :facepalm: Przecież w logu wyraźnie pisze czego brakuje. Jak w waniliowym SWD włączymy możliwość sprintu to wywali nam loga z brakiem animacji sprintu. Wystarczy dopisać linijkę ze sprintem a jako animację dopisać już istniejącą np. zwykłego biegu. W tym wypadku wywaliło loga gdzie pisze BORE czyli nuda jak nasz stalker wyjmuje magazynek i go ogląda. Wnioskuję że brakować może tej animacji w modelu więc bierzemy plik LTX broni, szukamy linijek z animacjami i odnajdujemy: anm_bore = lr300_idle_bore Skoro log mówi o braku to zamieniamy całość na linijkę: anm_bore = lr300_idle Dzięki temu nasza postać zamiast wyjmować magazynek i się nudzić będzie trzymać broń w ręce przez cały czas niczym zaraz po wyjęciu. Nie powinno też raczyć nas błędami. Czynność powtórzyć w innych broniach i sprawdzić czy działa. Robiłem to wielokrotnie i zawsze się udawało przy tym typie logu. " -Czyli należy znaleźć w w_saiga.ltx linijkę anm_bore i usunąć z nazwy po znaku "=" dopisek _bore. Pliki broni znajdują się w configs/weapons (albo jesszcze głębiej w ArsenalMod, nie pamietam). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robalito Opublikowano 3 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Dzięki. Podziałało. Ale mam jeszcze jeden rodzaj wypadów:[error][ 8] : W magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 3 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Jeśli masz Win 7 x64 i grasz na DX10, to przeczytaj ten wątek - link. Jeśli jednak masz XP, to nie zaszkodzi jak sprawdzisz to. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 5 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 W ten weekend może coś zdziałam, mogę sobie przesiedzieć cały piątek, sobotę i niedzielę, ale nic nie obiecuję. Muszę jeszcze pracować nad DSOTE... A tu pojawiają się coraz to nowe rzeczy do poprawki, część rzeczy nie chce się spawnować nie wiadomo czemu :geek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robalito Opublikowano 6 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Jeśli masz Win 7 x64 i grasz na DX10, to przeczytaj ten wątek - link. Jeśli jednak masz XP, to nie zaszkodzi jak sprawdzisz to.Dzięki. Pomogło. Mam win 7x64 więc ustawiłem tryb zgodności na XP. Na razie śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Wrzuć nówkę z poprawionymi błędami. PLISSSSS! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 8 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 @ Kubekpop: Czy modele pistoletów oraz karabiny mają nowe animacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 9 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Coś tam chyba jest, jak masz Shoker CS to zobacz sobie, stamtąd w głownej mierze brałem modele i configi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 9 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Ok dzięki, już sobie wycinam z Shokera bronie, ale nie obrazisz się jak pożyczę parę modeli? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 9 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Nie, nie obrażę się. Mam głownie z TFW i Shokera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 24 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Witam, sorry że odkopuje. Praca przy tym modzie nadal trwa, czy już zmarł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kumpel. Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Dałby ktoś samego miniguna? :I najlepiej na amunicję od kałacha.daję pochwałę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Jest jako pojedynczy model z innego źródła, ammo z kałacha. Minigun.7z 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 29 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 (edytowane) @kubekpop mam nadzieję, że się nie obrazisz :DWydanie 13b z poprawionymi błędami M4, HK416, HK417 i innych (oprócz SV98)Błąd z kordonem nie poprawiony! (może zrobię to jeszcze dzisiaj)Link:(zara będzie bo drop jeszcze synchronizuje)Podkreślam iż mod jest nadal kubekpopa a ja tylko poprawiłem błędy! EDIT:Na dropa nie wstawiłem bo stawia opór. Ale macie na mediafire: http://www.mediafire.com/download/0q5zrirjn4lqi88/weapons.rarWystarczy ,że zawartość podmienicie z plikami ltx w gamedata/config/weapons Edytowane 29 Września 2014 przez Grzech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zigi Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Dobry wieczór. Mam problem z tym modem a konkretnie wyskakuje mi: Expression : fatal error Function : CInifile::r_section File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp Line : 443 Description : <no expression> Arguments : Can't open section 'wpn_addon_scope' registers: EAX=0219FED0 EBX=001862B4 ECX=0219FED8 EDX=0219FFC6 ESI=100486E0 EDI=033565D0 FLG=00000216 EBP=00185D2C ESP=00184D20 EIP=1001B944 CS=0023 DS=002B SS=002B ES=002B FS=0053 GS=002B Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ulman Opublikowano 11 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Witam mam pytanie odnośnie tego moda ,czy mod ,będzie mi działać z modem TFW ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 11 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 (edytowane) @Pietrow powiem Ci szczerze, że nie wiem. Ja jak chcę coś połączyć to łącze i sprawdzam. Działa - dobrze, nie działa - to wywalam co połączyłem, wrzucam moda podstawowego i szukam czegoś nowego co by zadziałało. Wiadomo, jest to czasochłonne, ale tylko w ten sposób sprawdzisz czy u Ciebie zadziała. Edytowane 11 Stycznia 2017 przez DaarMoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ulman Opublikowano 13 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grisza Wolkow Opublikowano 8 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Ktoś się jeszcze tym modem interesuje czy pogrzebany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STALKER CHEEKIBREEKI Opublikowano 24 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 Bardzo dobry mod polecam ale mam problem gdy dołączam do bandytów i jestem na kordonie to po chwili gra przestaje działać znasz odpowiedz na to ?? Ale poza tym najlepszy spawner jakiego grałem lepszy od tych wszystkich atlas spawn menu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.