Jump to content

Recommended Posts

KRONIKI ZONY WAM FIATA.png

Tytuł oryginalny: Хроники Зоны: Viam Fata
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 14.01.2012 r.
Autor: Minor
Autorzy spolszczenia: @smox, @metek58
Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin)


OPIS:

Spoiler

Pierwowzorem Kronik Zony: Viam fata była modyfikacja pt. Historia Messera.
Losy głównego bohatera i fabuła pozostały z grubsza takie, jak w pierwotnej wersji, ale autor dodał możliwość wyborów podczas gry. Głównym celem gracza będzie rozwiązanie zagadki Zewu Monolitu. Można do tego dojść kilkoma sposobami, a już na początku trzeba opowiedzieć się po jednej ze stron pomiędzy Wojskowymi i Najemnikami, czego skutkiem będą całkowicie różne zadania.
Dodatkowo wprowadzono kilka poprawek i ulepszeń w zakresie rozgrywki.


Lista zmian:

Spoiler

ZONA:

  • Zmniejszono liczebność stalkerów o ok. 60%.
  • Dodano dodatkowe mutanty w niektórych lokacjach.
  • Przywrócono buildowski styl Strefy oraz wprowadzono pogodę podobną do tej z buildów.
  • Do wszystkich lokacji dodano ambienty i dźwięki z buildów.
  • Dodano emisje, które odbywają się raz na 72 godziny.

MUTANTY:

  • Odnowiono wygląd zombie, burera i chimery. Mutanty te można spotkać kilka razy w ciągu gry.
  • Niektóre odgłosy mutantów zostały zmienione na buildowskie.
  • Przywrócono "pocałunek pijawki". Teraz mutant stanowi większe zagrożenie.

EKONOMIA:

  • Na zbieraniu i sprzedawaniu "złomu" nie można się teraz wzbogacić. Główną wartość w Strefie stanowią artefakty i części ciał mutantów, które handlarze chętnie kupią po dobrej cenie.
  • Podwyższono ceny amunicji i broni. Teraz na zakup dobrego sprzętu trzeba będzie bardziej się wykosztować.
  • Znacznie zmniejszono pozyskiwane łupy.

INNE ZMIANY:

  • Dodano miejsca do spania.
  • Dodano losowe schowki.
  • Zmieniono tekstury lokacji dla bardziej mrocznego klimatu.
  • Dodano kilka nowych broni: PKM, WSK-94, Remington 870, FN P90, FN Five-seveN.
  • Dodano możliwość ulepszenia kilku kombinezonów.
  • Broń można przeładować dopiero po zawieszeniu amunicji na pasie.

SCREENY:

Spoiler

KZ_VF1.jpg

KZ_VF2.jpg

KZ_VF3.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

UWAGA! Mod działa poprawnie tylko na patchu 1.0004.
Podczas przechodzenia moda możliwe jest wystąpienie kilku wylotów. Pomóc może ponowne wczytanie gry.


1. Wypakuj moda i skopiuj folder gamedata do folderu ze STALKER-em.

2. Wypakuj patcha i skopiuj folder gamedata do folderu ze STALKER-em.

3. Wypakuj spolszczenie i skopiuj folder gamedata do folderu ze STALKER-em.

4. Otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

5. Dodaj parametr -nointro do właściwości skrótu gry.

6. Usuń plik - zone_kampfire.ltx - znajdujący się w gamedata\config\misc - chodzi o błąd literowy w modzie, powodujący wylot przy przejściu do Dziczy.
 

MOŻLIWE BŁĘDY:

Spoiler

Wylot nr 1:

FATAL ERROR
Expression : fatal error
Function : CScriptEngine::lua_error
File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
Line : 73
Description : <no expression>
Arguments : LUA error: ...adow of chernobyl\gamedata\scripts\doc_viewer.script:46: attempt to index upvalue 'st' (a nil value)

Sposób naprawy: Dopisujemy linię:

#include "ui\ui_custom_msgs_doc_viewer.xml"

w pliku ui_custom_msgs.xml (ścieżka: gamedata\configs\ui).
 


 
Wylot nr 2:

FATAL ERROR
Expression : false
Function : CXml::Init
File : E:\stalker\patch_1_0004\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
Line : 87
Description : XML file:uimaingame.xml value: errDescr:Error reading Attributes.

Sposób naprawy: W pliku maingame.xml (ścieżka: gamedata\configs\ui) zmieniamy linię:

<artefact_panel x="188" y="99908" width="730" height="50" cell_width="50" cell_height="50" scale=2.00."/>

na:

<artefact_panel x="188" y="99908" width="730" height="50" cell_width="50" cell_height="50" scale="2.00"/>

(Chodzi o brak cudzysłowu przy scale=2.00.").
 



Wylot nr 3:

FATAL ERROR
Expression : e_entity
Function : xrServer::Process_event_reject
File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\xrServer_process_event_reject.cpp
Line : 12
Description : entity not found. id_parent=0 id_entity=16131 frame=1607554

stack trace:

Sposób naprawy: Ponowne uruchomienie gry.
 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:
Mediafire - [KLIK]

PATCH:
Nasz serwer - [KLIK]

SPOLSZCZENIE:

Nasz serwer - [KLIK]

Autor/rzy spolszczenia moda NIE WYRAŻA/JĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl
 


Źródła: AP-PRO_LOGO.png  LOGO_STALKERMOD.png

 

  • Positive 6
Link to comment
Share on other sites

Możliwe błędy


FATAL ERROR
[error]Expression : e_entity
[error]Function : xrServer::Process_event_reject
[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamexrServer_process_event_reject.cpp
[error]Line : 12
[error]Description : entity not found. id_parent=0 id_entity=16131 frame=1607554

Pomaga wczytanie od nowa gry


Expression : fatal error
Function : CScriptEngine::lua_error
File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
Line : 73
Description : <no expression>
Arguments : LUA error: ...nors.t.a.l.k.e.rgamedatascriptsdoc_viewer.script:46: attempt to index upvalue 'st' (a nil value)

Pomaga wczytanie od nowa gry.

Patch będzie za 2-3 dni.

Edited by czernobyl10
Link to comment
Share on other sites

To jest zmieniona Historia Messera. W bunkrze Sidora siedzi gość o ksywie Żaba i nie ma starych zadań ( z podstawki). Zadania aktualizują się w miarę wykonywania, bez wskazania na mapie, tak jak w DR-FORBIDEN ZONE.

Edited by cichy
Link to comment
Share on other sites

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Bardzo dynamiczny mod. Po wykonaniu n-tego zadania dla Źaby cała Wioska Kotów to wrogowie i trzeba ich wytłuc do nogi. Potem na posterunek wojskowych i tam też nowe zadanie + mapa Kordonu zakładana w slot jak w NS. Po mojemu warty uwagi mod. Tyle

Link to comment
Share on other sites

Po wykonaniu n-tego zadania dla Źaby cała Wioska Kotów to wrogowie

@cichy może pamiętasz co to za zadanie....w podstawce było jedno podobne w którym Sidor zlecał zabicie przedstawiciela handlowego w wiosce. Napisz jeżeli możesz czy jest dużo cyrylicy.?

Link to comment
Share on other sites

Wszystko mam w cyrylicy oprócz menu i drobiazgów. Zadanie było na odnalezienie handlowca. Ja go nie zabiłem, tylko znalazłem trupa w budynku za nasypem kolejowym gdzie był Lis. Nie ma tu zadań z podstawki (a właśnie jestem na Wysypisku).

Link to comment
Share on other sites

Pisaliśmy jednocześnie... :smile: . Postawiłem moda i oczom nie wierzę..wreszcie nie ma Żwawego, fleszek , leczenia Tolików itd. nic nie ma. Fabuła inna od samego początku, a w grze króluje cyrylica co oznacza, że wszystkie teksty są nowe. Trafiają się tylko stałe odzywki stalkerów. Taki mod fabularny to ja rozumiem. // @ cichy gdzie znalazłeś ten dokument dla Wojskowych na Kordonie. Mam mapę, ale zaznaczony obszar jest bardzo duży, a na ATP dokumentu nie ma.. :smile: .

Link to comment
Share on other sites

Nie znalazłem. Zaczęłem grę od nowa i śmignęłem za tory, nim handlowiec pagib. Teraz już do mnie nie walą jak do kaczki. Właśnie szukam dok. dla wojskoych. Jak znajdę to się podzielę scrinem.

Mam:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

W lokomotywie przy tunelu na końcu nasypu z torami.

@czernobyl10 w temacie historii Messera dał link do poradnika po rosyjsku: http://fanofstalker....sera/18-1-0-294

Link to comment
Share on other sites

Patch... http://pl.rghost.net/38730620

1.Исправлены свойства и иконка минералки.

2.Исправлен вылет из-за названия файла костра.Спасибо daRtrahuhS.

3.Убраны рандомные тайники.Из-за них происходил вылет при обыске трупов.

4.Добавлен фриплей после правильной концовки.

5.Исправлен вылет с maingame.xml.Спасибо Comador.

Link to comment
Share on other sites

Nie mogę uruchomić ,czy można w tego mda grać na polskiej podstawce,w skrócie dodałem nointro

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CRender::texture_load
[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrRenderTexture.cpp
[error]Line : 295
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find texture 'introintro_gsc-wp'

Link to comment
Share on other sites

Proszę o pomoc.Wyskakuje mi taki błąd:

Expression : I ! =levels ().end ()
Function	:GameGraph : :CHeader : : level
File	 : estalkerpath_1_0004xr_3daxrgamegame_graph_inline.h
Line	 : 171
Description	 : there is no Specified level in the game graph : 224

Pokaż to co jest w logu po fatal error generalnie na końcu loga. LD

LordDino.Po fatal error jest to co jest wpisałem.

A to sorki.

Edited by malakas
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.