Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

KRONIKI ZONY WAM FIATA.png

Tytuł oryginalny: Хроники Зоны: Viam Fata
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 14.01.2012 r.
Autor: Minor
Autorzy spolszczenia: @smox, @metek58
Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin)


OPIS:

Spoiler

Pierwowzorem Kronik Zony: Viam fata była modyfikacja pt. Historia Messera.
Losy głównego bohatera i fabuła pozostały z grubsza takie, jak w pierwotnej wersji, ale autor dodał możliwość wyborów podczas gry. Głównym celem gracza będzie rozwiązanie zagadki Zewu Monolitu. Można do tego dojść kilkoma sposobami, a już na początku trzeba opowiedzieć się po jednej ze stron pomiędzy Wojskowymi i Najemnikami, czego skutkiem będą całkowicie różne zadania.
Dodatkowo wprowadzono kilka poprawek i ulepszeń w zakresie rozgrywki.


Lista zmian:

Spoiler

ZONA:

  • Zmniejszono liczebność stalkerów o ok. 60%.
  • Dodano dodatkowe mutanty w niektórych lokacjach.
  • Przywrócono buildowski styl Strefy oraz wprowadzono pogodę podobną do tej z buildów.
  • Do wszystkich lokacji dodano ambienty i dźwięki z buildów.
  • Dodano emisje, które odbywają się raz na 72 godziny.

MUTANTY:

  • Odnowiono wygląd zombie, burera i chimery. Mutanty te można spotkać kilka razy w ciągu gry.
  • Niektóre odgłosy mutantów zostały zmienione na buildowskie.
  • Przywrócono "pocałunek pijawki". Teraz mutant stanowi większe zagrożenie.

EKONOMIA:

  • Na zbieraniu i sprzedawaniu "złomu" nie można się teraz wzbogacić. Główną wartość w Strefie stanowią artefakty i części ciał mutantów, które handlarze chętnie kupią po dobrej cenie.
  • Podwyższono ceny amunicji i broni. Teraz na zakup dobrego sprzętu trzeba będzie bardziej się wykosztować.
  • Znacznie zmniejszono pozyskiwane łupy.

INNE ZMIANY:

  • Dodano miejsca do spania.
  • Dodano losowe schowki.
  • Zmieniono tekstury lokacji dla bardziej mrocznego klimatu.
  • Dodano kilka nowych broni: PKM, WSK-94, Remington 870, FN P90, FN Five-seveN.
  • Dodano możliwość ulepszenia kilku kombinezonów.
  • Broń można przeładować dopiero po zawieszeniu amunicji na pasie.

SCREENY:

Spoiler

KZ_VF1.jpg

KZ_VF2.jpg

KZ_VF3.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

UWAGA! Mod działa poprawnie tylko na patchu 1.0004.
Podczas przechodzenia moda możliwe jest wystąpienie kilku wylotów. Pomóc może ponowne wczytanie gry.


1. Wypakuj moda i skopiuj folder gamedata do folderu ze STALKER-em.

2. Wypakuj patcha i skopiuj folder gamedata do folderu ze STALKER-em.

3. Wypakuj spolszczenie i skopiuj folder gamedata do folderu ze STALKER-em.

4. Otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

5. Dodaj parametr -nointro do właściwości skrótu gry.

6. Usuń plik - zone_kampfire.ltx - znajdujący się w gamedata\config\misc - chodzi o błąd literowy w modzie, powodujący wylot przy przejściu do Dziczy.
 

MOŻLIWE BŁĘDY:

Spoiler

Wylot nr 1:

FATAL ERROR
Expression : fatal error
Function : CScriptEngine::lua_error
File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
Line : 73
Description : <no expression>
Arguments : LUA error: ...adow of chernobyl\gamedata\scripts\doc_viewer.script:46: attempt to index upvalue 'st' (a nil value)

Sposób naprawy: Dopisujemy linię:

#include "ui\ui_custom_msgs_doc_viewer.xml"

w pliku ui_custom_msgs.xml (ścieżka: gamedata\configs\ui).
 


 
Wylot nr 2:

FATAL ERROR
Expression : false
Function : CXml::Init
File : E:\stalker\patch_1_0004\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
Line : 87
Description : XML file:uimaingame.xml value: errDescr:Error reading Attributes.

Sposób naprawy: W pliku maingame.xml (ścieżka: gamedata\configs\ui) zmieniamy linię:

<artefact_panel x="188" y="99908" width="730" height="50" cell_width="50" cell_height="50" scale=2.00."/>

na:

<artefact_panel x="188" y="99908" width="730" height="50" cell_width="50" cell_height="50" scale="2.00"/>

(Chodzi o brak cudzysłowu przy scale=2.00.").
 



Wylot nr 3:

FATAL ERROR
Expression : e_entity
Function : xrServer::Process_event_reject
File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\xrServer_process_event_reject.cpp
Line : 12
Description : entity not found. id_parent=0 id_entity=16131 frame=1607554

stack trace:

Sposób naprawy: Ponowne uruchomienie gry.
 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:
Mediafire - [KLIK]

PATCH:
Nasz serwer - [KLIK]

SPOLSZCZENIE:

Nasz serwer - [KLIK]

Autor/rzy spolszczenia moda NIE WYRAŻA/JĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl
 


Źródła: AP-PRO_LOGO.png  LOGO_STALKERMOD.png

 

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe błędy


FATAL ERROR
[error]Expression : e_entity
[error]Function : xrServer::Process_event_reject
[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamexrServer_process_event_reject.cpp
[error]Line : 12
[error]Description : entity not found. id_parent=0 id_entity=16131 frame=1607554

Pomaga wczytanie od nowa gry


Expression : fatal error
Function : CScriptEngine::lua_error
File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
Line : 73
Description : <no expression>
Arguments : LUA error: ...nors.t.a.l.k.e.rgamedatascriptsdoc_viewer.script:46: attempt to index upvalue 'st' (a nil value)

Pomaga wczytanie od nowa gry.

Patch będzie za 2-3 dni.

Edytowane przez czernobyl10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisaliśmy jednocześnie... :smile: . Postawiłem moda i oczom nie wierzę..wreszcie nie ma Żwawego, fleszek , leczenia Tolików itd. nic nie ma. Fabuła inna od samego początku, a w grze króluje cyrylica co oznacza, że wszystkie teksty są nowe. Trafiają się tylko stałe odzywki stalkerów. Taki mod fabularny to ja rozumiem. // @ cichy gdzie znalazłeś ten dokument dla Wojskowych na Kordonie. Mam mapę, ale zaznaczony obszar jest bardzo duży, a na ATP dokumentu nie ma.. :smile: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znalazłem. Zaczęłem grę od nowa i śmignęłem za tory, nim handlowiec pagib. Teraz już do mnie nie walą jak do kaczki. Właśnie szukam dok. dla wojskoych. Jak znajdę to się podzielę scrinem.

Mam:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

W lokomotywie przy tunelu na końcu nasypu z torami.

@czernobyl10 w temacie historii Messera dał link do poradnika po rosyjsku: http://fanofstalker....sera/18-1-0-294

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patch... http://pl.rghost.net/38730620

1.Исправлены свойства и иконка минералки.

2.Исправлен вылет из-за названия файла костра.Спасибо daRtrahuhS.

3.Убраны рандомные тайники.Из-за них происходил вылет при обыске трупов.

4.Добавлен фриплей после правильной концовки.

5.Исправлен вылет с maingame.xml.Спасибо Comador.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę uruchomić ,czy można w tego mda grać na polskiej podstawce,w skrócie dodałem nointro

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CRender::texture_load
[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrRenderTexture.cpp
[error]Line : 295
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find texture 'introintro_gsc-wp'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc.Wyskakuje mi taki błąd:

Expression : I ! =levels ().end ()
Function	:GameGraph : :CHeader : : level
File	 : estalkerpath_1_0004xr_3daxrgamegame_graph_inline.h
Line	 : 171
Description	 : there is no Specified level in the game graph : 224

Pokaż to co jest w logu po fatal error generalnie na końcu loga. LD

LordDino.Po fatal error jest to co jest wpisałem.

A to sorki.

Edytowane przez malakas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.