czernobyl10 Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Tytuł oryginalny: Хроники Зоны: Viam Fata Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: 14.01.2012 r. Autor: Minor Autorzy spolszczenia: @smox, @metek58 Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin) OPIS: Spoiler Pierwowzorem Kronik Zony: Viam fata była modyfikacja pt. Historia Messera. Losy głównego bohatera i fabuła pozostały z grubsza takie, jak w pierwotnej wersji, ale autor dodał możliwość wyborów podczas gry. Głównym celem gracza będzie rozwiązanie zagadki Zewu Monolitu. Można do tego dojść kilkoma sposobami, a już na początku trzeba opowiedzieć się po jednej ze stron pomiędzy Wojskowymi i Najemnikami, czego skutkiem będą całkowicie różne zadania. Dodatkowo wprowadzono kilka poprawek i ulepszeń w zakresie rozgrywki. Lista zmian: Spoiler ZONA: Zmniejszono liczebność stalkerów o ok. 60%. Dodano dodatkowe mutanty w niektórych lokacjach. Przywrócono buildowski styl Strefy oraz wprowadzono pogodę podobną do tej z buildów. Do wszystkich lokacji dodano ambienty i dźwięki z buildów. Dodano emisje, które odbywają się raz na 72 godziny. MUTANTY: Odnowiono wygląd zombie, burera i chimery. Mutanty te można spotkać kilka razy w ciągu gry. Niektóre odgłosy mutantów zostały zmienione na buildowskie. Przywrócono "pocałunek pijawki". Teraz mutant stanowi większe zagrożenie. EKONOMIA: Na zbieraniu i sprzedawaniu "złomu" nie można się teraz wzbogacić. Główną wartość w Strefie stanowią artefakty i części ciał mutantów, które handlarze chętnie kupią po dobrej cenie. Podwyższono ceny amunicji i broni. Teraz na zakup dobrego sprzętu trzeba będzie bardziej się wykosztować. Znacznie zmniejszono pozyskiwane łupy. INNE ZMIANY: Dodano miejsca do spania. Dodano losowe schowki. Zmieniono tekstury lokacji dla bardziej mrocznego klimatu. Dodano kilka nowych broni: PKM, WSK-94, Remington 870, FN P90, FN Five-seveN. Dodano możliwość ulepszenia kilku kombinezonów. Broń można przeładować dopiero po zawieszeniu amunicji na pasie. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler UWAGA! Mod działa poprawnie tylko na patchu 1.0004. Podczas przechodzenia moda możliwe jest wystąpienie kilku wylotów. Pomóc może ponowne wczytanie gry. 1. Wypakuj moda i skopiuj folder gamedata do folderu ze STALKER-em. 2. Wypakuj patcha i skopiuj folder gamedata do folderu ze STALKER-em. 3. Wypakuj spolszczenie i skopiuj folder gamedata do folderu ze STALKER-em. 4. Otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| 5. Dodaj parametr -nointro do właściwości skrótu gry. 6. Usuń plik - zone_kampfire.ltx - znajdujący się w gamedata\config\misc - chodzi o błąd literowy w modzie, powodujący wylot przy przejściu do Dziczy. MOŻLIWE BŁĘDY: Spoiler Wylot nr 1: FATAL ERROR Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp Line : 73 Description : <no expression> Arguments : LUA error: ...adow of chernobyl\gamedata\scripts\doc_viewer.script:46: attempt to index upvalue 'st' (a nil value) Sposób naprawy: Dopisujemy linię: #include "ui\ui_custom_msgs_doc_viewer.xml" w pliku ui_custom_msgs.xml (ścieżka: gamedata\configs\ui). Wylot nr 2: FATAL ERROR Expression : false Function : CXml::Init File : E:\stalker\patch_1_0004\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp Line : 87 Description : XML file:uimaingame.xml value: errDescr:Error reading Attributes. Sposób naprawy: W pliku maingame.xml (ścieżka: gamedata\configs\ui) zmieniamy linię: <artefact_panel x="188" y="99908" width="730" height="50" cell_width="50" cell_height="50" scale=2.00."/> na: <artefact_panel x="188" y="99908" width="730" height="50" cell_width="50" cell_height="50" scale="2.00"/> (Chodzi o brak cudzysłowu przy scale=2.00."). Wylot nr 3: FATAL ERROR Expression : e_entity Function : xrServer::Process_event_reject File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\xrServer_process_event_reject.cpp Line : 12 Description : entity not found. id_parent=0 id_entity=16131 frame=1607554 stack trace: Sposób naprawy: Ponowne uruchomienie gry. LINKI DO POBRANIA: Spoiler MOD: Mediafire - [KLIK] PATCH: Nasz serwer - [KLIK] SPOLSZCZENIE: Nasz serwer - [KLIK] Autor/rzy spolszczenia moda NIE WYRAŻA/JĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Źródła: 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radioaktywny Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Wygląda ciekawie i brzmi również, ale niestety chyba po rosyjsku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted June 10, 2012 Author Report Share Posted June 10, 2012 To jest nowa wersja moda Kroniki Zony Historia Messera. Po rosyjsku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radioaktywny Posted June 11, 2012 Report Share Posted June 11, 2012 Tak, wiem. Z miłą chęcią bym zagrał, ale w rosyjskim za dobry nie jestem, ot tak tylko podstawy znam. Jakby było po angielsku to już bym zasysał :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted June 11, 2012 Author Report Share Posted June 11, 2012 (edited) Możliwe błędy FATAL ERROR [error]Expression : e_entity [error]Function : xrServer::Process_event_reject [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamexrServer_process_event_reject.cpp [error]Line : 12 [error]Description : entity not found. id_parent=0 id_entity=16131 frame=1607554 Pomaga wczytanie od nowa gry Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp Line : 73 Description : <no expression> Arguments : LUA error: ...nors.t.a.l.k.e.rgamedatascriptsdoc_viewer.script:46: attempt to index upvalue 'st' (a nil value) Pomaga wczytanie od nowa gry. Patch będzie za 2-3 dni. Edited June 11, 2012 by czernobyl10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted June 11, 2012 Report Share Posted June 11, 2012 Jeżeli niema znacznych zmian w dialogach to poza opisami nowej broni mod będzie w całości po polsku . Tylko nie wiadomo co znaczy ..zachowana stara fabuła bo opisie poprzedniej wersji moda pisze, że jest nowa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted June 11, 2012 Report Share Posted June 11, 2012 (edited) To jest zmieniona Historia Messera. W bunkrze Sidora siedzi gość o ksywie Żaba i nie ma starych zadań ( z podstawki). Zadania aktualizują się w miarę wykonywania, bez wskazania na mapie, tak jak w DR-FORBIDEN ZONE. Edited June 11, 2012 by cichy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 Bardzo dynamiczny mod. Po wykonaniu n-tego zadania dla Źaby cała Wioska Kotów to wrogowie i trzeba ich wytłuc do nogi. Potem na posterunek wojskowych i tam też nowe zadanie + mapa Kordonu zakładana w slot jak w NS. Po mojemu warty uwagi mod. Tyle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted June 12, 2012 Author Report Share Posted June 12, 2012 To może chłopaki z ekipy polonizującej przyjrzą się temu modowi bliżej, chłopaki wszysztko dla was najnowsze mody od Czernobyla 10 wybaczcie niezbędnik kibica dzisiaj pękł na meczu. Stalkerteam.pl the best of Poland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Skoro tu nie zmieniali fabuły, mod powinien być czytelny na polskiej podstawce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Fabuła jest zmieniona. Przeznaczenie odnajdzie drogę, jak mawiał Wergiliusz... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Po wykonaniu n-tego zadania dla Źaby cała Wioska Kotów to wrogowie @cichy może pamiętasz co to za zadanie....w podstawce było jedno podobne w którym Sidor zlecał zabicie przedstawiciela handlowego w wiosce. Napisz jeżeli możesz czy jest dużo cyrylicy.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Wszystko mam w cyrylicy oprócz menu i drobiazgów. Zadanie było na odnalezienie handlowca. Ja go nie zabiłem, tylko znalazłem trupa w budynku za nasypem kolejowym gdzie był Lis. Nie ma tu zadań z podstawki (a właśnie jestem na Wysypisku). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Pisaliśmy jednocześnie... . Postawiłem moda i oczom nie wierzę..wreszcie nie ma Żwawego, fleszek , leczenia Tolików itd. nic nie ma. Fabuła inna od samego początku, a w grze króluje cyrylica co oznacza, że wszystkie teksty są nowe. Trafiają się tylko stałe odzywki stalkerów. Taki mod fabularny to ja rozumiem. // @ cichy gdzie znalazłeś ten dokument dla Wojskowych na Kordonie. Mam mapę, ale zaznaczony obszar jest bardzo duży, a na ATP dokumentu nie ma.. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted June 17, 2012 Report Share Posted June 17, 2012 Nie znalazłem. Zaczęłem grę od nowa i śmignęłem za tory, nim handlowiec pagib. Teraz już do mnie nie walą jak do kaczki. Właśnie szukam dok. dla wojskoych. Jak znajdę to się podzielę scrinem. Mam: W lokomotywie przy tunelu na końcu nasypu z torami. @czernobyl10 w temacie historii Messera dał link do poradnika po rosyjsku: http://fanofstalker....sera/18-1-0-294 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted June 17, 2012 Report Share Posted June 17, 2012 Dzięki, co za chora skrytka...idę po te papiery. Byłem tam po naboje do strzelby, ale przed wizytą u Wojskowych... . Bardzo dobry mod, nie jest nałożony na starą fabułę jak połowa innych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted June 18, 2012 Author Report Share Posted June 18, 2012 Patch... http://pl.rghost.net/38730620 1.Исправлены свойства и иконка минералки. 2.Исправлен вылет из-за названия файла костра.Спасибо daRtrahuhS. 3.Убраны рандомные тайники.Из-за них происходил вылет при обыске трупов. 4.Добавлен фриплей после правильной концовки. 5.Исправлен вылет с maingame.xml.Спасибо Comador. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remek Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Nie mogę uruchomić ,czy można w tego mda grać na polskiej podstawce,w skrócie dodałem nointro [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrRenderTexture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find texture 'introintro_gsc-wp' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Można grać na polskiej podstawce, ale 90% jest po rosyjsku. // Musisz dodać ..-nointro...we właściwościach skrótu gry, ale trzeba najpierw dać spację. "E:S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of ChernobylbinXR_3DA.exe" -nointro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 U mnie za to jest jakiś dziwny problem z teksturami, tak jak by po bokach ekranu, głównie po prawej stronie, były jakieś na wpół widoczne czarne kwadraty... ciężko było by to pokazać na screenach. U kogoś tak samo ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Czasem się to pojawia tak jak mówisz po prawej stronie...traktuję to jako wędrujący cień i gram dalej.. . // Są zmiany w fabule i poradnik nie zawsze pomoże znaleźć dokumenty. Znalazłem już jedne na Agropromie, ale to nie koniec. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurek48 Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 (edited) Proszę o pomoc.Wyskakuje mi taki błąd: Expression : I ! =levels ().end () Function :GameGraph : :CHeader : : level File : estalkerpath_1_0004xr_3daxrgamegame_graph_inline.h Line : 171 Description : there is no Specified level in the game graph : 224 Pokaż to co jest w logu po fatal error generalnie na końcu loga. LD LordDino.Po fatal error jest to co jest wpisałem. A to sorki. Edited June 21, 2012 by malakas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Powtórz poziom od autozapisu. // Wrzuciłeś patch do gry.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurek48 Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Poziom powtarzałem kilka razy i za każdym razem ten sam błąd tylko z inną cyfrą na końcu.Teraz jest 235 . // Wrzuciłem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Coś ci się spawnuje nie tam gdzie powinno. Jeżeli od autosave nie pomaga to cofnij się głębiej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.